Peugeot 508

Peugeot 508 przeszedł poważną ewolucję stylistyczną i technologiczną. Do oferty trafią również nowe jednostki napędowe

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Moderniazacja popularnego "Francuza"

Obraz
© zdjęcie producenta

Od momentu debiutu rynkowego w 2011 r. auto sprzedało się w liczbie ponad 370 000 egzemplarzy, z czego przeszło 36 proc. przypadło na Chiny. Teraz marka postawiła na szeroko zakrojoną modernizację, ze zmianą stylistyki przedniej części nadwozia na czele. Otrzymała ona nową, bardziej pionową osłonę chłodnicy z umieszczonym pośrodku logo marki. Przedstawiciele Peugeota podkreślają, że design przodu modelu 508 znajdzie swoją kontynuację w przyszłych modelach.

Modyfikacji uległa pokrywa silnika, która jest teraz bardziej pozioma. W wyższych wersjach wyposażeniowych reflektory (w tym światła do jazdy dziennej, kierunkowskazy i światła przeciwmgielne) wykonano w całości w technologii LED. Składają się one z 3 modułów po 4 diody oraz 3 dodatkowe diody umieszczone na zewnątrz i spełniające funkcję statycznego doświetlania zakrętów.

/ 12Moderniazacja popularnego "Francuza"

Obraz
© zdjęcie producenta

Od momentu debiutu rynkowego w 2011 r. auto sprzedało się w liczbie ponad 370 000 egzemplarzy, z czego przeszło 36 proc. przypadło na Chiny. Teraz marka postawiła na szeroko zakrojoną modernizację, ze zmianą stylistyki przedniej części nadwozia na czele. Otrzymała ona nową, bardziej pionową osłonę chłodnicy z umieszczonym pośrodku logo marki. Przedstawiciele Peugeota podkreślają, że design przodu modelu 508 znajdzie swoją kontynuację w przyszłych modelach.

Modyfikacji uległa pokrywa silnika, która jest teraz bardziej pozioma. W wyższych wersjach wyposażeniowych reflektory (w tym światła do jazdy dziennej, kierunkowskazy i światła przeciwmgielne) wykonano w całości w technologii LED. Składają się one z 3 modułów po 4 diody oraz 3 dodatkowe diody umieszczone na zewnątrz i spełniające funkcję statycznego doświetlania zakrętów.

/ 12Moderniazacja popularnego "Francuza"

Obraz
© zdjęcie producenta

Od momentu debiutu rynkowego w 2011 r. auto sprzedało się w liczbie ponad 370 000 egzemplarzy, z czego przeszło 36 proc. przypadło na Chiny. Teraz marka postawiła na szeroko zakrojoną modernizację, ze zmianą stylistyki przedniej części nadwozia na czele. Otrzymała ona nową, bardziej pionową osłonę chłodnicy z umieszczonym pośrodku logo marki. Przedstawiciele Peugeota podkreślają, że design przodu modelu 508 znajdzie swoją kontynuację w przyszłych modelach.

Modyfikacji uległa pokrywa silnika, która jest teraz bardziej pozioma. W wyższych wersjach wyposażeniowych reflektory (w tym światła do jazdy dziennej, kierunkowskazy i światła przeciwmgielne) wykonano w całości w technologii LED. Składają się one z 3 modułów po 4 diody oraz 3 dodatkowe diody umieszczone na zewnątrz i spełniające funkcję statycznego doświetlania zakrętów.

/ 12Moderniazacja popularnego "Francuza"

Obraz
© zdjęcie producenta

Od momentu debiutu rynkowego w 2011 r. auto sprzedało się w liczbie ponad 370 000 egzemplarzy, z czego przeszło 36 proc. przypadło na Chiny. Teraz marka postawiła na szeroko zakrojoną modernizację, ze zmianą stylistyki przedniej części nadwozia na czele. Otrzymała ona nową, bardziej pionową osłonę chłodnicy z umieszczonym pośrodku logo marki. Przedstawiciele Peugeota podkreślają, że design przodu modelu 508 znajdzie swoją kontynuację w przyszłych modelach.

Modyfikacji uległa pokrywa silnika, która jest teraz bardziej pozioma. W wyższych wersjach wyposażeniowych reflektory (w tym światła do jazdy dziennej, kierunkowskazy i światła przeciwmgielne) wykonano w całości w technologii LED. Składają się one z 3 modułów po 4 diody oraz 3 dodatkowe diody umieszczone na zewnątrz i spełniające funkcję statycznego doświetlania zakrętów.

/ 12Moderniazacja popularnego "Francuza"

Obraz
© zdjęcie producenta

Od momentu debiutu rynkowego w 2011 r. auto sprzedało się w liczbie ponad 370 000 egzemplarzy, z czego przeszło 36 proc. przypadło na Chiny. Teraz marka postawiła na szeroko zakrojoną modernizację, ze zmianą stylistyki przedniej części nadwozia na czele. Otrzymała ona nową, bardziej pionową osłonę chłodnicy z umieszczonym pośrodku logo marki. Przedstawiciele Peugeota podkreślają, że design przodu modelu 508 znajdzie swoją kontynuację w przyszłych modelach.

Modyfikacji uległa pokrywa silnika, która jest teraz bardziej pozioma. W wyższych wersjach wyposażeniowych reflektory (w tym światła do jazdy dziennej, kierunkowskazy i światła przeciwmgielne) wykonano w całości w technologii LED. Składają się one z 3 modułów po 4 diody oraz 3 dodatkowe diody umieszczone na zewnątrz i spełniające funkcję statycznego doświetlania zakrętów.

/ 12Moderniazacja popularnego "Francuza"

Obraz
© zdjęcie producenta

Od momentu debiutu rynkowego w 2011 r. auto sprzedało się w liczbie ponad 370 000 egzemplarzy, z czego przeszło 36 proc. przypadło na Chiny. Teraz marka postawiła na szeroko zakrojoną modernizację, ze zmianą stylistyki przedniej części nadwozia na czele. Otrzymała ona nową, bardziej pionową osłonę chłodnicy z umieszczonym pośrodku logo marki. Przedstawiciele Peugeota podkreślają, że design przodu modelu 508 znajdzie swoją kontynuację w przyszłych modelach.

Modyfikacji uległa pokrywa silnika, która jest teraz bardziej pozioma. W wyższych wersjach wyposażeniowych reflektory (w tym światła do jazdy dziennej, kierunkowskazy i światła przeciwmgielne) wykonano w całości w technologii LED. Składają się one z 3 modułów po 4 diody oraz 3 dodatkowe diody umieszczone na zewnątrz i spełniające funkcję statycznego doświetlania zakrętów.

/ 12Moderniazacja popularnego "Francuza"

Obraz
© zdjęcie producenta

Od momentu debiutu rynkowego w 2011 r. auto sprzedało się w liczbie ponad 370 000 egzemplarzy, z czego przeszło 36 proc. przypadło na Chiny. Teraz marka postawiła na szeroko zakrojoną modernizację, ze zmianą stylistyki przedniej części nadwozia na czele. Otrzymała ona nową, bardziej pionową osłonę chłodnicy z umieszczonym pośrodku logo marki. Przedstawiciele Peugeota podkreślają, że design przodu modelu 508 znajdzie swoją kontynuację w przyszłych modelach.

Modyfikacji uległa pokrywa silnika, która jest teraz bardziej pozioma. W wyższych wersjach wyposażeniowych reflektory (w tym światła do jazdy dziennej, kierunkowskazy i światła przeciwmgielne) wykonano w całości w technologii LED. Składają się one z 3 modułów po 4 diody oraz 3 dodatkowe diody umieszczone na zewnątrz i spełniające funkcję statycznego doświetlania zakrętów.

/ 12Moderniazacja popularnego "Francuza"

Obraz
© zdjęcie producenta

Od momentu debiutu rynkowego w 2011 r. auto sprzedało się w liczbie ponad 370 000 egzemplarzy, z czego przeszło 36 proc. przypadło na Chiny. Teraz marka postawiła na szeroko zakrojoną modernizację, ze zmianą stylistyki przedniej części nadwozia na czele. Otrzymała ona nową, bardziej pionową osłonę chłodnicy z umieszczonym pośrodku logo marki. Przedstawiciele Peugeota podkreślają, że design przodu modelu 508 znajdzie swoją kontynuację w przyszłych modelach.

Modyfikacji uległa pokrywa silnika, która jest teraz bardziej pozioma. W wyższych wersjach wyposażeniowych reflektory (w tym światła do jazdy dziennej, kierunkowskazy i światła przeciwmgielne) wykonano w całości w technologii LED. Składają się one z 3 modułów po 4 diody oraz 3 dodatkowe diody umieszczone na zewnątrz i spełniające funkcję statycznego doświetlania zakrętów.

/ 12Moderniazacja popularnego "Francuza"

Obraz
© zdjęcie producenta

Od momentu debiutu rynkowego w 2011 r. auto sprzedało się w liczbie ponad 370 000 egzemplarzy, z czego przeszło 36 proc. przypadło na Chiny. Teraz marka postawiła na szeroko zakrojoną modernizację, ze zmianą stylistyki przedniej części nadwozia na czele. Otrzymała ona nową, bardziej pionową osłonę chłodnicy z umieszczonym pośrodku logo marki. Przedstawiciele Peugeota podkreślają, że design przodu modelu 508 znajdzie swoją kontynuację w przyszłych modelach.

Modyfikacji uległa pokrywa silnika, która jest teraz bardziej pozioma. W wyższych wersjach wyposażeniowych reflektory (w tym światła do jazdy dziennej, kierunkowskazy i światła przeciwmgielne) wykonano w całości w technologii LED. Składają się one z 3 modułów po 4 diody oraz 3 dodatkowe diody umieszczone na zewnątrz i spełniające funkcję statycznego doświetlania zakrętów.

10 / 12Moderniazacja popularnego "Francuza"

Obraz
© zdjęcie producenta

Od momentu debiutu rynkowego w 2011 r. auto sprzedało się w liczbie ponad 370 000 egzemplarzy, z czego przeszło 36 proc. przypadło na Chiny. Teraz marka postawiła na szeroko zakrojoną modernizację, ze zmianą stylistyki przedniej części nadwozia na czele. Otrzymała ona nową, bardziej pionową osłonę chłodnicy z umieszczonym pośrodku logo marki. Przedstawiciele Peugeota podkreślają, że design przodu modelu 508 znajdzie swoją kontynuację w przyszłych modelach.

Modyfikacji uległa pokrywa silnika, która jest teraz bardziej pozioma. W wyższych wersjach wyposażeniowych reflektory (w tym światła do jazdy dziennej, kierunkowskazy i światła przeciwmgielne) wykonano w całości w technologii LED. Składają się one z 3 modułów po 4 diody oraz 3 dodatkowe diody umieszczone na zewnątrz i spełniające funkcję statycznego doświetlania zakrętów.

11 / 12Moderniazacja popularnego "Francuza"

Obraz
© zdjęcie producenta

Od momentu debiutu rynkowego w 2011 r. auto sprzedało się w liczbie ponad 370 000 egzemplarzy, z czego przeszło 36 proc. przypadło na Chiny. Teraz marka postawiła na szeroko zakrojoną modernizację, ze zmianą stylistyki przedniej części nadwozia na czele. Otrzymała ona nową, bardziej pionową osłonę chłodnicy z umieszczonym pośrodku logo marki. Przedstawiciele Peugeota podkreślają, że design przodu modelu 508 znajdzie swoją kontynuację w przyszłych modelach.

Modyfikacji uległa pokrywa silnika, która jest teraz bardziej pozioma. W wyższych wersjach wyposażeniowych reflektory (w tym światła do jazdy dziennej, kierunkowskazy i światła przeciwmgielne) wykonano w całości w technologii LED. Składają się one z 3 modułów po 4 diody oraz 3 dodatkowe diody umieszczone na zewnątrz i spełniające funkcję statycznego doświetlania zakrętów.

12 / 12Moderniazacja popularnego "Francuza"

Obraz
© zdjęcie producenta

Od momentu debiutu rynkowego w 2011 r. auto sprzedało się w liczbie ponad 370 000 egzemplarzy, z czego przeszło 36 proc. przypadło na Chiny. Teraz marka postawiła na szeroko zakrojoną modernizację, ze zmianą stylistyki przedniej części nadwozia na czele. Otrzymała ona nową, bardziej pionową osłonę chłodnicy z umieszczonym pośrodku logo marki. Przedstawiciele Peugeota podkreślają, że design przodu modelu 508 znajdzie swoją kontynuację w przyszłych modelach.

Modyfikacji uległa pokrywa silnika, która jest teraz bardziej pozioma. W wyższych wersjach wyposażeniowych reflektory (w tym światła do jazdy dziennej, kierunkowskazy i światła przeciwmgielne) wykonano w całości w technologii LED. Składają się one z 3 modułów po 4 diody oraz 3 dodatkowe diody umieszczone na zewnątrz i spełniające funkcję statycznego doświetlania zakrętów.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025