Peugeot 4008

PSA (Peugeot i Citroen) kontynuuje współpracę z Mitsubishi. Peugeot 4008 i Citroen C4 Aircross są kolejnym owocem "badge engineering"

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Francuski "japończyk"

Obraz
© zdjęcie producenta

PSA (Peugeot i Citroen) kontynuuje współpracę z Mitsubishi. Peugeot 4008 i Citroen C4 Aircross są kolejnym owocem "badge engineering" i tylko w niewielkim stopniu różnią się od pierwowzoru, czyli Mistubishi ASX.

W przypadku Peugeota 4007 bazującego na Outlanderze zmiany wprowadzone przez Francuzów były minimalne, dlatego tym razem Peugeot postarał się trochę bardziej. Z zewnątrz przeprojektowano przód i tył samochodu upodobniając model 4008 do najnowszych projektów marki, a pokrewieństwo z ASX najłatwiej poznać po drzwiach.

Również we wnętrzu nie zabrakło elementów znanych z Mitsubishi. Charakterystyczne pokrętła do obsługi klimatyzacji znajdziemy w modelach japońskiego producenta i we francuskich odpowiednikach. Na mało wyraźnych zdjęciach wnętrza widać, że tym razem Peugeot zdecydował się na nieco większe zmiany niż w przypadku większego SUV-a - model 4008 otrzyma nową kierownicę.

Pod maską kompaktowego crossovera będą mogły znaleźć się dwie jednostki benzynowe o mocy 115 KM i 150 KM połączone z 5-biegową skrzynią manualną. Mocniejszy "benzyniak" może też współpracować z bezstopniowym automatem. Silniki Diesla będą oferować tę samą moc przy wyższym momencie obrotowym - 115 KM z 270 Nm i 150 KM z 300 Nm. W przypadku jednostek wysokoprężnych dostępna będzie jedynie 6-biegowa przekładnia manualna.

/ 12Francuski "japończyk"

Obraz
© zdjęcie producenta

PSA (Peugeot i Citroen) kontynuuje współpracę z Mitsubishi. Peugeot 4008 i Citroen C4 Aircross są kolejnym owocem "badge engineering" i tylko w niewielkim stopniu różnią się od pierwowzoru, czyli Mistubishi ASX.

W przypadku Peugeota 4007 bazującego na Outlanderze zmiany wprowadzone przez Francuzów były minimalne, dlatego tym razem Peugeot postarał się trochę bardziej. Z zewnątrz przeprojektowano przód i tył samochodu upodobniając model 4008 do najnowszych projektów marki, a pokrewieństwo z ASX najłatwiej poznać po drzwiach.

Również we wnętrzu nie zabrakło elementów znanych z Mitsubishi. Charakterystyczne pokrętła do obsługi klimatyzacji znajdziemy w modelach japońskiego producenta i we francuskich odpowiednikach. Na mało wyraźnych zdjęciach wnętrza widać, że tym razem Peugeot zdecydował się na nieco większe zmiany niż w przypadku większego SUV-a - model 4008 otrzyma nową kierownicę.

Pod maską kompaktowego crossovera będą mogły znaleźć się dwie jednostki benzynowe o mocy 115 KM i 150 KM połączone z 5-biegową skrzynią manualną. Mocniejszy "benzyniak" może też współpracować z bezstopniowym automatem. Silniki Diesla będą oferować tę samą moc przy wyższym momencie obrotowym - 115 KM z 270 Nm i 150 KM z 300 Nm. W przypadku jednostek wysokoprężnych dostępna będzie jedynie 6-biegowa przekładnia manualna.

/ 12Francuski "japończyk"

Obraz
© zdjęcie producenta

PSA (Peugeot i Citroen) kontynuuje współpracę z Mitsubishi. Peugeot 4008 i Citroen C4 Aircross są kolejnym owocem "badge engineering" i tylko w niewielkim stopniu różnią się od pierwowzoru, czyli Mistubishi ASX.

W przypadku Peugeota 4007 bazującego na Outlanderze zmiany wprowadzone przez Francuzów były minimalne, dlatego tym razem Peugeot postarał się trochę bardziej. Z zewnątrz przeprojektowano przód i tył samochodu upodobniając model 4008 do najnowszych projektów marki, a pokrewieństwo z ASX najłatwiej poznać po drzwiach.

Również we wnętrzu nie zabrakło elementów znanych z Mitsubishi. Charakterystyczne pokrętła do obsługi klimatyzacji znajdziemy w modelach japońskiego producenta i we francuskich odpowiednikach. Na mało wyraźnych zdjęciach wnętrza widać, że tym razem Peugeot zdecydował się na nieco większe zmiany niż w przypadku większego SUV-a - model 4008 otrzyma nową kierownicę.

Pod maską kompaktowego crossovera będą mogły znaleźć się dwie jednostki benzynowe o mocy 115 KM i 150 KM połączone z 5-biegową skrzynią manualną. Mocniejszy "benzyniak" może też współpracować z bezstopniowym automatem. Silniki Diesla będą oferować tę samą moc przy wyższym momencie obrotowym - 115 KM z 270 Nm i 150 KM z 300 Nm. W przypadku jednostek wysokoprężnych dostępna będzie jedynie 6-biegowa przekładnia manualna.

/ 12Francuski "japończyk"

Obraz
© zdjęcie producenta

PSA (Peugeot i Citroen) kontynuuje współpracę z Mitsubishi. Peugeot 4008 i Citroen C4 Aircross są kolejnym owocem "badge engineering" i tylko w niewielkim stopniu różnią się od pierwowzoru, czyli Mistubishi ASX.

W przypadku Peugeota 4007 bazującego na Outlanderze zmiany wprowadzone przez Francuzów były minimalne, dlatego tym razem Peugeot postarał się trochę bardziej. Z zewnątrz przeprojektowano przód i tył samochodu upodobniając model 4008 do najnowszych projektów marki, a pokrewieństwo z ASX najłatwiej poznać po drzwiach.

Również we wnętrzu nie zabrakło elementów znanych z Mitsubishi. Charakterystyczne pokrętła do obsługi klimatyzacji znajdziemy w modelach japońskiego producenta i we francuskich odpowiednikach. Na mało wyraźnych zdjęciach wnętrza widać, że tym razem Peugeot zdecydował się na nieco większe zmiany niż w przypadku większego SUV-a - model 4008 otrzyma nową kierownicę.

Pod maską kompaktowego crossovera będą mogły znaleźć się dwie jednostki benzynowe o mocy 115 KM i 150 KM połączone z 5-biegową skrzynią manualną. Mocniejszy "benzyniak" może też współpracować z bezstopniowym automatem. Silniki Diesla będą oferować tę samą moc przy wyższym momencie obrotowym - 115 KM z 270 Nm i 150 KM z 300 Nm. W przypadku jednostek wysokoprężnych dostępna będzie jedynie 6-biegowa przekładnia manualna.

/ 12Francuski "japończyk"

Obraz
© zdjęcie producenta

PSA (Peugeot i Citroen) kontynuuje współpracę z Mitsubishi. Peugeot 4008 i Citroen C4 Aircross są kolejnym owocem "badge engineering" i tylko w niewielkim stopniu różnią się od pierwowzoru, czyli Mistubishi ASX.

W przypadku Peugeota 4007 bazującego na Outlanderze zmiany wprowadzone przez Francuzów były minimalne, dlatego tym razem Peugeot postarał się trochę bardziej. Z zewnątrz przeprojektowano przód i tył samochodu upodobniając model 4008 do najnowszych projektów marki, a pokrewieństwo z ASX najłatwiej poznać po drzwiach.

Również we wnętrzu nie zabrakło elementów znanych z Mitsubishi. Charakterystyczne pokrętła do obsługi klimatyzacji znajdziemy w modelach japońskiego producenta i we francuskich odpowiednikach. Na mało wyraźnych zdjęciach wnętrza widać, że tym razem Peugeot zdecydował się na nieco większe zmiany niż w przypadku większego SUV-a - model 4008 otrzyma nową kierownicę.

Pod maską kompaktowego crossovera będą mogły znaleźć się dwie jednostki benzynowe o mocy 115 KM i 150 KM połączone z 5-biegową skrzynią manualną. Mocniejszy "benzyniak" może też współpracować z bezstopniowym automatem. Silniki Diesla będą oferować tę samą moc przy wyższym momencie obrotowym - 115 KM z 270 Nm i 150 KM z 300 Nm. W przypadku jednostek wysokoprężnych dostępna będzie jedynie 6-biegowa przekładnia manualna.

/ 12Francuski "japończyk"

Obraz
© zdjęcie producenta

PSA (Peugeot i Citroen) kontynuuje współpracę z Mitsubishi. Peugeot 4008 i Citroen C4 Aircross są kolejnym owocem "badge engineering" i tylko w niewielkim stopniu różnią się od pierwowzoru, czyli Mistubishi ASX.

W przypadku Peugeota 4007 bazującego na Outlanderze zmiany wprowadzone przez Francuzów były minimalne, dlatego tym razem Peugeot postarał się trochę bardziej. Z zewnątrz przeprojektowano przód i tył samochodu upodobniając model 4008 do najnowszych projektów marki, a pokrewieństwo z ASX najłatwiej poznać po drzwiach.

Również we wnętrzu nie zabrakło elementów znanych z Mitsubishi. Charakterystyczne pokrętła do obsługi klimatyzacji znajdziemy w modelach japońskiego producenta i we francuskich odpowiednikach. Na mało wyraźnych zdjęciach wnętrza widać, że tym razem Peugeot zdecydował się na nieco większe zmiany niż w przypadku większego SUV-a - model 4008 otrzyma nową kierownicę.

Pod maską kompaktowego crossovera będą mogły znaleźć się dwie jednostki benzynowe o mocy 115 KM i 150 KM połączone z 5-biegową skrzynią manualną. Mocniejszy "benzyniak" może też współpracować z bezstopniowym automatem. Silniki Diesla będą oferować tę samą moc przy wyższym momencie obrotowym - 115 KM z 270 Nm i 150 KM z 300 Nm. W przypadku jednostek wysokoprężnych dostępna będzie jedynie 6-biegowa przekładnia manualna.

/ 12Francuski "japończyk"

Obraz
© zdjęcie producenta

PSA (Peugeot i Citroen) kontynuuje współpracę z Mitsubishi. Peugeot 4008 i Citroen C4 Aircross są kolejnym owocem "badge engineering" i tylko w niewielkim stopniu różnią się od pierwowzoru, czyli Mistubishi ASX.

W przypadku Peugeota 4007 bazującego na Outlanderze zmiany wprowadzone przez Francuzów były minimalne, dlatego tym razem Peugeot postarał się trochę bardziej. Z zewnątrz przeprojektowano przód i tył samochodu upodobniając model 4008 do najnowszych projektów marki, a pokrewieństwo z ASX najłatwiej poznać po drzwiach.

Również we wnętrzu nie zabrakło elementów znanych z Mitsubishi. Charakterystyczne pokrętła do obsługi klimatyzacji znajdziemy w modelach japońskiego producenta i we francuskich odpowiednikach. Na mało wyraźnych zdjęciach wnętrza widać, że tym razem Peugeot zdecydował się na nieco większe zmiany niż w przypadku większego SUV-a - model 4008 otrzyma nową kierownicę.

Pod maską kompaktowego crossovera będą mogły znaleźć się dwie jednostki benzynowe o mocy 115 KM i 150 KM połączone z 5-biegową skrzynią manualną. Mocniejszy "benzyniak" może też współpracować z bezstopniowym automatem. Silniki Diesla będą oferować tę samą moc przy wyższym momencie obrotowym - 115 KM z 270 Nm i 150 KM z 300 Nm. W przypadku jednostek wysokoprężnych dostępna będzie jedynie 6-biegowa przekładnia manualna.

/ 12Francuski "japończyk"

Obraz
© zdjęcie producenta

PSA (Peugeot i Citroen) kontynuuje współpracę z Mitsubishi. Peugeot 4008 i Citroen C4 Aircross są kolejnym owocem "badge engineering" i tylko w niewielkim stopniu różnią się od pierwowzoru, czyli Mistubishi ASX.

W przypadku Peugeota 4007 bazującego na Outlanderze zmiany wprowadzone przez Francuzów były minimalne, dlatego tym razem Peugeot postarał się trochę bardziej. Z zewnątrz przeprojektowano przód i tył samochodu upodobniając model 4008 do najnowszych projektów marki, a pokrewieństwo z ASX najłatwiej poznać po drzwiach.

Również we wnętrzu nie zabrakło elementów znanych z Mitsubishi. Charakterystyczne pokrętła do obsługi klimatyzacji znajdziemy w modelach japońskiego producenta i we francuskich odpowiednikach. Na mało wyraźnych zdjęciach wnętrza widać, że tym razem Peugeot zdecydował się na nieco większe zmiany niż w przypadku większego SUV-a - model 4008 otrzyma nową kierownicę.

Pod maską kompaktowego crossovera będą mogły znaleźć się dwie jednostki benzynowe o mocy 115 KM i 150 KM połączone z 5-biegową skrzynią manualną. Mocniejszy "benzyniak" może też współpracować z bezstopniowym automatem. Silniki Diesla będą oferować tę samą moc przy wyższym momencie obrotowym - 115 KM z 270 Nm i 150 KM z 300 Nm. W przypadku jednostek wysokoprężnych dostępna będzie jedynie 6-biegowa przekładnia manualna.

/ 12Francuski "japończyk"

Obraz
© zdjęcie producenta

PSA (Peugeot i Citroen) kontynuuje współpracę z Mitsubishi. Peugeot 4008 i Citroen C4 Aircross są kolejnym owocem "badge engineering" i tylko w niewielkim stopniu różnią się od pierwowzoru, czyli Mistubishi ASX.

W przypadku Peugeota 4007 bazującego na Outlanderze zmiany wprowadzone przez Francuzów były minimalne, dlatego tym razem Peugeot postarał się trochę bardziej. Z zewnątrz przeprojektowano przód i tył samochodu upodobniając model 4008 do najnowszych projektów marki, a pokrewieństwo z ASX najłatwiej poznać po drzwiach.

Również we wnętrzu nie zabrakło elementów znanych z Mitsubishi. Charakterystyczne pokrętła do obsługi klimatyzacji znajdziemy w modelach japońskiego producenta i we francuskich odpowiednikach. Na mało wyraźnych zdjęciach wnętrza widać, że tym razem Peugeot zdecydował się na nieco większe zmiany niż w przypadku większego SUV-a - model 4008 otrzyma nową kierownicę.

Pod maską kompaktowego crossovera będą mogły znaleźć się dwie jednostki benzynowe o mocy 115 KM i 150 KM połączone z 5-biegową skrzynią manualną. Mocniejszy "benzyniak" może też współpracować z bezstopniowym automatem. Silniki Diesla będą oferować tę samą moc przy wyższym momencie obrotowym - 115 KM z 270 Nm i 150 KM z 300 Nm. W przypadku jednostek wysokoprężnych dostępna będzie jedynie 6-biegowa przekładnia manualna.

10 / 12Francuski "japończyk"

Obraz
© zdjęcie producenta

PSA (Peugeot i Citroen) kontynuuje współpracę z Mitsubishi. Peugeot 4008 i Citroen C4 Aircross są kolejnym owocem "badge engineering" i tylko w niewielkim stopniu różnią się od pierwowzoru, czyli Mistubishi ASX.

W przypadku Peugeota 4007 bazującego na Outlanderze zmiany wprowadzone przez Francuzów były minimalne, dlatego tym razem Peugeot postarał się trochę bardziej. Z zewnątrz przeprojektowano przód i tył samochodu upodobniając model 4008 do najnowszych projektów marki, a pokrewieństwo z ASX najłatwiej poznać po drzwiach.

Również we wnętrzu nie zabrakło elementów znanych z Mitsubishi. Charakterystyczne pokrętła do obsługi klimatyzacji znajdziemy w modelach japońskiego producenta i we francuskich odpowiednikach. Na mało wyraźnych zdjęciach wnętrza widać, że tym razem Peugeot zdecydował się na nieco większe zmiany niż w przypadku większego SUV-a - model 4008 otrzyma nową kierownicę.

Pod maską kompaktowego crossovera będą mogły znaleźć się dwie jednostki benzynowe o mocy 115 KM i 150 KM połączone z 5-biegową skrzynią manualną. Mocniejszy "benzyniak" może też współpracować z bezstopniowym automatem. Silniki Diesla będą oferować tę samą moc przy wyższym momencie obrotowym - 115 KM z 270 Nm i 150 KM z 300 Nm. W przypadku jednostek wysokoprężnych dostępna będzie jedynie 6-biegowa przekładnia manualna.

11 / 12Francuski "japończyk"

Obraz
© zdjęcie producenta

PSA (Peugeot i Citroen) kontynuuje współpracę z Mitsubishi. Peugeot 4008 i Citroen C4 Aircross są kolejnym owocem "badge engineering" i tylko w niewielkim stopniu różnią się od pierwowzoru, czyli Mistubishi ASX.

W przypadku Peugeota 4007 bazującego na Outlanderze zmiany wprowadzone przez Francuzów były minimalne, dlatego tym razem Peugeot postarał się trochę bardziej. Z zewnątrz przeprojektowano przód i tył samochodu upodobniając model 4008 do najnowszych projektów marki, a pokrewieństwo z ASX najłatwiej poznać po drzwiach.

Również we wnętrzu nie zabrakło elementów znanych z Mitsubishi. Charakterystyczne pokrętła do obsługi klimatyzacji znajdziemy w modelach japońskiego producenta i we francuskich odpowiednikach. Na mało wyraźnych zdjęciach wnętrza widać, że tym razem Peugeot zdecydował się na nieco większe zmiany niż w przypadku większego SUV-a - model 4008 otrzyma nową kierownicę.

Pod maską kompaktowego crossovera będą mogły znaleźć się dwie jednostki benzynowe o mocy 115 KM i 150 KM połączone z 5-biegową skrzynią manualną. Mocniejszy "benzyniak" może też współpracować z bezstopniowym automatem. Silniki Diesla będą oferować tę samą moc przy wyższym momencie obrotowym - 115 KM z 270 Nm i 150 KM z 300 Nm. W przypadku jednostek wysokoprężnych dostępna będzie jedynie 6-biegowa przekładnia manualna.

12 / 12Francuski "japończyk"

Obraz
© zdjęcie producenta

PSA (Peugeot i Citroen) kontynuuje współpracę z Mitsubishi. Peugeot 4008 i Citroen C4 Aircross są kolejnym owocem "badge engineering" i tylko w niewielkim stopniu różnią się od pierwowzoru, czyli Mistubishi ASX.

W przypadku Peugeota 4007 bazującego na Outlanderze zmiany wprowadzone przez Francuzów były minimalne, dlatego tym razem Peugeot postarał się trochę bardziej. Z zewnątrz przeprojektowano przód i tył samochodu upodobniając model 4008 do najnowszych projektów marki, a pokrewieństwo z ASX najłatwiej poznać po drzwiach.

Również we wnętrzu nie zabrakło elementów znanych z Mitsubishi. Charakterystyczne pokrętła do obsługi klimatyzacji znajdziemy w modelach japońskiego producenta i we francuskich odpowiednikach. Na mało wyraźnych zdjęciach wnętrza widać, że tym razem Peugeot zdecydował się na nieco większe zmiany niż w przypadku większego SUV-a - model 4008 otrzyma nową kierownicę.

Pod maską kompaktowego crossovera będą mogły znaleźć się dwie jednostki benzynowe o mocy 115 KM i 150 KM połączone z 5-biegową skrzynią manualną. Mocniejszy "benzyniak" może też współpracować z bezstopniowym automatem. Silniki Diesla będą oferować tę samą moc przy wyższym momencie obrotowym - 115 KM z 270 Nm i 150 KM z 300 Nm. W przypadku jednostek wysokoprężnych dostępna będzie jedynie 6-biegowa przekładnia manualna.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka