Peugeot 308 po liftingu

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL | Tomasz Budzik
Tomasz Budzik

/ 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Samochody kompaktowe nie są już tak popularne jak niegdyś, ale nie oznacza to, że można pozwolić sobie na odstawanie od konkurencji. Wie o tym Peugeot, który odświeżył właśnie swoją propozycję w segmencie C - model 308.

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

/ 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

/ 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

/ 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

/ 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

/ 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

/ 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

/ 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

/ 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

10 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

11 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

12 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

13 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

14 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

15 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

16 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

17 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

18 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

19 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

20 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

21 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

22 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

23 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka