Peugeot 308 po liftingu

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL | Tomasz Budzik
Tomasz Budzik

/ 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Samochody kompaktowe nie są już tak popularne jak niegdyś, ale nie oznacza to, że można pozwolić sobie na odstawanie od konkurencji. Wie o tym Peugeot, który odświeżył właśnie swoją propozycję w segmencie C - model 308.

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

/ 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

/ 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

/ 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

/ 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

/ 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

/ 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

/ 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

/ 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

10 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

11 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

12 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

13 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

14 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

15 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

16 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

17 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

18 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

19 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

20 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

21 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

22 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

23 / 23Subtelne zmiany

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Od lat Francuzi uchodzą za estetów i dotyczy to również motoryzacji. W przypadku Peugeota 308 nie ma na co narzekać. Model, który w 2014 roku został europejskim samochodem roku, wciąż może uchodzić za atrakcyjny. Nic więc dziwnego w tym, że styliści znad Sekwany postanowili ograniczyć się do ingerencji kosmetycznych.

Odświeżone 308 w większym stopniu przypomina swojego uterenowionego krewniaka, czyli model 3008, albo większego SUV-a, jakim jest model 5008. Chodzi tu przede wszystkim o nowy wygląd osłony chłodnicy, która została umieszczona niemal pionowo. Zmieniono wzór reflektorów, a lepiej wyposażone wersje 308 otrzymują przednie światła LED. Tylne światła diodowe są w standardzie. Skrócono również przedni i tylny nawis, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej zwarty. Na wyposażeniu odmłodzonego Peugeota znalazły się również trzy nowe wzory aluminiowych obręczy.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła