Peugeot 308

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 12Walka trwa

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki, to najpopularniejsze samochody w Europie (jedna trzecia sprzedaży), nic zatem dziwnego, że Peugeot pokłada wielkie nadzieje w debiutującym podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie modelu 308. Francuski kompakt idzie śladami mniejszego 208 naśladując wygląd tego miejskiego auta.

Stylistycznie Peugeot 308 przypomina model 208, ale jest on niego spokojniejszy i bardziej klasyczny. Po kształcie nadwozia widać, że Francuzi bardzo dokładnie przyjrzeli się swojemu najważniejszemu konkurentowi. Peugeot 308 nie może wyglądać tak jak Volkswagen Golf, ale styliści wyraźnie zostali poinstruowani, że właśnie takiego nadwozia oczekują klienci. Po nietypowej poprzedniej generacji, taki krok wydaje się uzasadniony. Francuskiej fantazji za to nie zabrakło we wnętrzu. Podobnie jak w 208, tak też nowa "308-ka" została wyposażona w zegary znajdujące się nad kierownicą. Takie rozwiązanie pozwala na szybsze odczytanie ich wskazań, jednak samo niewielkie koło kierownicy musiało zostać umieszczone niżej.

/ 12Walka trwa

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki, to najpopularniejsze samochody w Europie (jedna trzecia sprzedaży), nic zatem dziwnego, że Peugeot pokłada wielkie nadzieje w debiutującym podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie modelu 308. Francuski kompakt idzie śladami mniejszego 208 naśladując wygląd tego miejskiego auta.

Stylistycznie Peugeot 308 przypomina model 208, ale jest on niego spokojniejszy i bardziej klasyczny. Po kształcie nadwozia widać, że Francuzi bardzo dokładnie przyjrzeli się swojemu najważniejszemu konkurentowi. Peugeot 308 nie może wyglądać tak jak Volkswagen Golf, ale styliści wyraźnie zostali poinstruowani, że właśnie takiego nadwozia oczekują klienci. Po nietypowej poprzedniej generacji, taki krok wydaje się uzasadniony. Francuskiej fantazji za to nie zabrakło we wnętrzu. Podobnie jak w 208, tak też nowa "308-ka" została wyposażona w zegary znajdujące się nad kierownicą. Takie rozwiązanie pozwala na szybsze odczytanie ich wskazań, jednak samo niewielkie koło kierownicy musiało zostać umieszczone niżej.

/ 12Walka trwa

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki, to najpopularniejsze samochody w Europie (jedna trzecia sprzedaży), nic zatem dziwnego, że Peugeot pokłada wielkie nadzieje w debiutującym podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie modelu 308. Francuski kompakt idzie śladami mniejszego 208 naśladując wygląd tego miejskiego auta.

Stylistycznie Peugeot 308 przypomina model 208, ale jest on niego spokojniejszy i bardziej klasyczny. Po kształcie nadwozia widać, że Francuzi bardzo dokładnie przyjrzeli się swojemu najważniejszemu konkurentowi. Peugeot 308 nie może wyglądać tak jak Volkswagen Golf, ale styliści wyraźnie zostali poinstruowani, że właśnie takiego nadwozia oczekują klienci. Po nietypowej poprzedniej generacji, taki krok wydaje się uzasadniony. Francuskiej fantazji za to nie zabrakło we wnętrzu. Podobnie jak w 208, tak też nowa "308-ka" została wyposażona w zegary znajdujące się nad kierownicą. Takie rozwiązanie pozwala na szybsze odczytanie ich wskazań, jednak samo niewielkie koło kierownicy musiało zostać umieszczone niżej.

/ 12Walka trwa

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki, to najpopularniejsze samochody w Europie (jedna trzecia sprzedaży), nic zatem dziwnego, że Peugeot pokłada wielkie nadzieje w debiutującym podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie modelu 308. Francuski kompakt idzie śladami mniejszego 208 naśladując wygląd tego miejskiego auta.

Stylistycznie Peugeot 308 przypomina model 208, ale jest on niego spokojniejszy i bardziej klasyczny. Po kształcie nadwozia widać, że Francuzi bardzo dokładnie przyjrzeli się swojemu najważniejszemu konkurentowi. Peugeot 308 nie może wyglądać tak jak Volkswagen Golf, ale styliści wyraźnie zostali poinstruowani, że właśnie takiego nadwozia oczekują klienci. Po nietypowej poprzedniej generacji, taki krok wydaje się uzasadniony. Francuskiej fantazji za to nie zabrakło we wnętrzu. Podobnie jak w 208, tak też nowa "308-ka" została wyposażona w zegary znajdujące się nad kierownicą. Takie rozwiązanie pozwala na szybsze odczytanie ich wskazań, jednak samo niewielkie koło kierownicy musiało zostać umieszczone niżej.

/ 12Walka trwa

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki, to najpopularniejsze samochody w Europie (jedna trzecia sprzedaży), nic zatem dziwnego, że Peugeot pokłada wielkie nadzieje w debiutującym podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie modelu 308. Francuski kompakt idzie śladami mniejszego 208 naśladując wygląd tego miejskiego auta.

Stylistycznie Peugeot 308 przypomina model 208, ale jest on niego spokojniejszy i bardziej klasyczny. Po kształcie nadwozia widać, że Francuzi bardzo dokładnie przyjrzeli się swojemu najważniejszemu konkurentowi. Peugeot 308 nie może wyglądać tak jak Volkswagen Golf, ale styliści wyraźnie zostali poinstruowani, że właśnie takiego nadwozia oczekują klienci. Po nietypowej poprzedniej generacji, taki krok wydaje się uzasadniony. Francuskiej fantazji za to nie zabrakło we wnętrzu. Podobnie jak w 208, tak też nowa "308-ka" została wyposażona w zegary znajdujące się nad kierownicą. Takie rozwiązanie pozwala na szybsze odczytanie ich wskazań, jednak samo niewielkie koło kierownicy musiało zostać umieszczone niżej.

/ 12Walka trwa

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki, to najpopularniejsze samochody w Europie (jedna trzecia sprzedaży), nic zatem dziwnego, że Peugeot pokłada wielkie nadzieje w debiutującym podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie modelu 308. Francuski kompakt idzie śladami mniejszego 208 naśladując wygląd tego miejskiego auta.

Stylistycznie Peugeot 308 przypomina model 208, ale jest on niego spokojniejszy i bardziej klasyczny. Po kształcie nadwozia widać, że Francuzi bardzo dokładnie przyjrzeli się swojemu najważniejszemu konkurentowi. Peugeot 308 nie może wyglądać tak jak Volkswagen Golf, ale styliści wyraźnie zostali poinstruowani, że właśnie takiego nadwozia oczekują klienci. Po nietypowej poprzedniej generacji, taki krok wydaje się uzasadniony. Francuskiej fantazji za to nie zabrakło we wnętrzu. Podobnie jak w 208, tak też nowa "308-ka" została wyposażona w zegary znajdujące się nad kierownicą. Takie rozwiązanie pozwala na szybsze odczytanie ich wskazań, jednak samo niewielkie koło kierownicy musiało zostać umieszczone niżej.

/ 12Walka trwa

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki, to najpopularniejsze samochody w Europie (jedna trzecia sprzedaży), nic zatem dziwnego, że Peugeot pokłada wielkie nadzieje w debiutującym podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie modelu 308. Francuski kompakt idzie śladami mniejszego 208 naśladując wygląd tego miejskiego auta.

Stylistycznie Peugeot 308 przypomina model 208, ale jest on niego spokojniejszy i bardziej klasyczny. Po kształcie nadwozia widać, że Francuzi bardzo dokładnie przyjrzeli się swojemu najważniejszemu konkurentowi. Peugeot 308 nie może wyglądać tak jak Volkswagen Golf, ale styliści wyraźnie zostali poinstruowani, że właśnie takiego nadwozia oczekują klienci. Po nietypowej poprzedniej generacji, taki krok wydaje się uzasadniony. Francuskiej fantazji za to nie zabrakło we wnętrzu. Podobnie jak w 208, tak też nowa "308-ka" została wyposażona w zegary znajdujące się nad kierownicą. Takie rozwiązanie pozwala na szybsze odczytanie ich wskazań, jednak samo niewielkie koło kierownicy musiało zostać umieszczone niżej.

/ 12Walka trwa

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki, to najpopularniejsze samochody w Europie (jedna trzecia sprzedaży), nic zatem dziwnego, że Peugeot pokłada wielkie nadzieje w debiutującym podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie modelu 308. Francuski kompakt idzie śladami mniejszego 208 naśladując wygląd tego miejskiego auta.

Stylistycznie Peugeot 308 przypomina model 208, ale jest on niego spokojniejszy i bardziej klasyczny. Po kształcie nadwozia widać, że Francuzi bardzo dokładnie przyjrzeli się swojemu najważniejszemu konkurentowi. Peugeot 308 nie może wyglądać tak jak Volkswagen Golf, ale styliści wyraźnie zostali poinstruowani, że właśnie takiego nadwozia oczekują klienci. Po nietypowej poprzedniej generacji, taki krok wydaje się uzasadniony. Francuskiej fantazji za to nie zabrakło we wnętrzu. Podobnie jak w 208, tak też nowa "308-ka" została wyposażona w zegary znajdujące się nad kierownicą. Takie rozwiązanie pozwala na szybsze odczytanie ich wskazań, jednak samo niewielkie koło kierownicy musiało zostać umieszczone niżej.

/ 12Walka trwa

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki, to najpopularniejsze samochody w Europie (jedna trzecia sprzedaży), nic zatem dziwnego, że Peugeot pokłada wielkie nadzieje w debiutującym podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie modelu 308. Francuski kompakt idzie śladami mniejszego 208 naśladując wygląd tego miejskiego auta.

Stylistycznie Peugeot 308 przypomina model 208, ale jest on niego spokojniejszy i bardziej klasyczny. Po kształcie nadwozia widać, że Francuzi bardzo dokładnie przyjrzeli się swojemu najważniejszemu konkurentowi. Peugeot 308 nie może wyglądać tak jak Volkswagen Golf, ale styliści wyraźnie zostali poinstruowani, że właśnie takiego nadwozia oczekują klienci. Po nietypowej poprzedniej generacji, taki krok wydaje się uzasadniony. Francuskiej fantazji za to nie zabrakło we wnętrzu. Podobnie jak w 208, tak też nowa "308-ka" została wyposażona w zegary znajdujące się nad kierownicą. Takie rozwiązanie pozwala na szybsze odczytanie ich wskazań, jednak samo niewielkie koło kierownicy musiało zostać umieszczone niżej.

10 / 12Walka trwa

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki, to najpopularniejsze samochody w Europie (jedna trzecia sprzedaży), nic zatem dziwnego, że Peugeot pokłada wielkie nadzieje w debiutującym podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie modelu 308. Francuski kompakt idzie śladami mniejszego 208 naśladując wygląd tego miejskiego auta.

Stylistycznie Peugeot 308 przypomina model 208, ale jest on niego spokojniejszy i bardziej klasyczny. Po kształcie nadwozia widać, że Francuzi bardzo dokładnie przyjrzeli się swojemu najważniejszemu konkurentowi. Peugeot 308 nie może wyglądać tak jak Volkswagen Golf, ale styliści wyraźnie zostali poinstruowani, że właśnie takiego nadwozia oczekują klienci. Po nietypowej poprzedniej generacji, taki krok wydaje się uzasadniony. Francuskiej fantazji za to nie zabrakło we wnętrzu. Podobnie jak w 208, tak też nowa "308-ka" została wyposażona w zegary znajdujące się nad kierownicą. Takie rozwiązanie pozwala na szybsze odczytanie ich wskazań, jednak samo niewielkie koło kierownicy musiało zostać umieszczone niżej.

11 / 12Walka trwa

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki, to najpopularniejsze samochody w Europie (jedna trzecia sprzedaży), nic zatem dziwnego, że Peugeot pokłada wielkie nadzieje w debiutującym podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie modelu 308. Francuski kompakt idzie śladami mniejszego 208 naśladując wygląd tego miejskiego auta.

Stylistycznie Peugeot 308 przypomina model 208, ale jest on niego spokojniejszy i bardziej klasyczny. Po kształcie nadwozia widać, że Francuzi bardzo dokładnie przyjrzeli się swojemu najważniejszemu konkurentowi. Peugeot 308 nie może wyglądać tak jak Volkswagen Golf, ale styliści wyraźnie zostali poinstruowani, że właśnie takiego nadwozia oczekują klienci. Po nietypowej poprzedniej generacji, taki krok wydaje się uzasadniony. Francuskiej fantazji za to nie zabrakło we wnętrzu. Podobnie jak w 208, tak też nowa "308-ka" została wyposażona w zegary znajdujące się nad kierownicą. Takie rozwiązanie pozwala na szybsze odczytanie ich wskazań, jednak samo niewielkie koło kierownicy musiało zostać umieszczone niżej.

12 / 12Walka trwa

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki, to najpopularniejsze samochody w Europie (jedna trzecia sprzedaży), nic zatem dziwnego, że Peugeot pokłada wielkie nadzieje w debiutującym podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie modelu 308. Francuski kompakt idzie śladami mniejszego 208 naśladując wygląd tego miejskiego auta.

Stylistycznie Peugeot 308 przypomina model 208, ale jest on niego spokojniejszy i bardziej klasyczny. Po kształcie nadwozia widać, że Francuzi bardzo dokładnie przyjrzeli się swojemu najważniejszemu konkurentowi. Peugeot 308 nie może wyglądać tak jak Volkswagen Golf, ale styliści wyraźnie zostali poinstruowani, że właśnie takiego nadwozia oczekują klienci. Po nietypowej poprzedniej generacji, taki krok wydaje się uzasadniony. Francuskiej fantazji za to nie zabrakło we wnętrzu. Podobnie jak w 208, tak też nowa "308-ka" została wyposażona w zegary znajdujące się nad kierownicą. Takie rozwiązanie pozwala na szybsze odczytanie ich wskazań, jednak samo niewielkie koło kierownicy musiało zostać umieszczone niżej.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy