Peugeot 208 GTi

W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną modelu 208 GTi, który już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

/ 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

/ 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

/ 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

/ 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

/ 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

/ 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

/ 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

/ 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

10 / 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

11 / 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

12 / 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

13 / 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

14 / 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka