Peugeot 208 GTi

W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną modelu 208 GTi, który już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

/ 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

/ 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

/ 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

/ 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

/ 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

/ 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

/ 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

/ 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

10 / 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

11 / 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

12 / 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

13 / 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

14 / 14Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncepcyjna wersja Peugeota 208 GTi została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W Paryżu Peugeot pokaże odmianę produkcyjną, którą już teraz można zobaczyć na zdjęciach. Miejski hot hatch zaoferuje dwoje drzwi, spoiler i 200 KM z turbodoładowanego silnika 1.6. Czyli wszystko czego potrzeba w takim aucie.

Dzięki dużej mocy i mniejszej masie (1160 kg) przednionapędowy Peugeot rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund. Francuzi zapewniają też, że 208 GTi bardzo dobrze przyspiesza przy wyższych prędkościach, co ułatwi wyprzedzanie. Nie podano natomiast prędkości maksymalnej i spalania najmocniejszej "208-ki".

Stylistycznie odmianę GTi wyróżnia kilka niewielkich szczegółów. Zmieniona została osłona chłodnicy, lusterka otrzymały chromowane wstawki, tylny zderzak wyposażono w dyfuzor, a na tylnych słupkach znalazło się oznaczenie GTi. We wnętrzu zamontowano między innymi spłaszczoną u dołu kierownicę i chromowane pedały.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025