Peugeot 2008

Rynek SUV-ów segmentu B rośnie bardzo szybko, a jednym z modeli tego typu, który zadebiutuje w Genewie, jest Peugeot 2008

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Mały SUV do miasta

Obraz
© zdjęcie producenta

Rynek SUV-ów segmentu B rośnie bardzo szybko, a jednym z modeli tego typu, który zadebiutuje w Genewie, jest Peugeot 2008. Na zdjęciach widać, że zarówno na zewnątrz jak i w środku 2008 nawiązuje do najnowszych modeli francuskiej marki. Model ten był tworzony równolegle w Europie, Chinach i Ameryce Południowej - w tych samych rejonach będzie też produkowany i sprzedawany.

2008 bazuje na modelu 208, jednak mierząc 4160 mm jest o 200 mm dłuższy od miejskiego auta. Pod maską może znaleźć się trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,2 l w wersjach o mocy 82 KM, 110 KM lub 130 KM. Alternatywą jest jednostka 1,6 l o mocy 120 KM. Zwolennicy diesli mogą wybrać silnik 1,4 l o mocy 68 KM lub 1,6 l w odmianach 92 KM lub 115 KM.

Miejski SUV Peugeota zadebiutuje podczas Salonu Samochodowego w Genewie, a do sprzedaży trafi latem 2013 r.

/ 12Mały SUV do miasta

Obraz
© zdjęcie producenta

Rynek SUV-ów segmentu B rośnie bardzo szybko, a jednym z modeli tego typu, który zadebiutuje w Genewie, jest Peugeot 2008. Na zdjęciach widać, że zarówno na zewnątrz jak i w środku 2008 nawiązuje do najnowszych modeli francuskiej marki. Model ten był tworzony równolegle w Europie, Chinach i Ameryce Południowej - w tych samych rejonach będzie też produkowany i sprzedawany.

2008 bazuje na modelu 208, jednak mierząc 4160 mm jest o 200 mm dłuższy od miejskiego auta. Pod maską może znaleźć się trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,2 l w wersjach o mocy 82 KM, 110 KM lub 130 KM. Alternatywą jest jednostka 1,6 l o mocy 120 KM. Zwolennicy diesli mogą wybrać silnik 1,4 l o mocy 68 KM lub 1,6 l w odmianach 92 KM lub 115 KM.

Miejski SUV Peugeota zadebiutuje podczas Salonu Samochodowego w Genewie, a do sprzedaży trafi latem 2013 r.

/ 12Mały SUV do miasta

Obraz
© zdjęcie producenta

Rynek SUV-ów segmentu B rośnie bardzo szybko, a jednym z modeli tego typu, który zadebiutuje w Genewie, jest Peugeot 2008. Na zdjęciach widać, że zarówno na zewnątrz jak i w środku 2008 nawiązuje do najnowszych modeli francuskiej marki. Model ten był tworzony równolegle w Europie, Chinach i Ameryce Południowej - w tych samych rejonach będzie też produkowany i sprzedawany.

2008 bazuje na modelu 208, jednak mierząc 4160 mm jest o 200 mm dłuższy od miejskiego auta. Pod maską może znaleźć się trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,2 l w wersjach o mocy 82 KM, 110 KM lub 130 KM. Alternatywą jest jednostka 1,6 l o mocy 120 KM. Zwolennicy diesli mogą wybrać silnik 1,4 l o mocy 68 KM lub 1,6 l w odmianach 92 KM lub 115 KM.

Miejski SUV Peugeota zadebiutuje podczas Salonu Samochodowego w Genewie, a do sprzedaży trafi latem 2013 r.

/ 12Mały SUV do miasta

Obraz
© zdjęcie producenta

Rynek SUV-ów segmentu B rośnie bardzo szybko, a jednym z modeli tego typu, który zadebiutuje w Genewie, jest Peugeot 2008. Na zdjęciach widać, że zarówno na zewnątrz jak i w środku 2008 nawiązuje do najnowszych modeli francuskiej marki. Model ten był tworzony równolegle w Europie, Chinach i Ameryce Południowej - w tych samych rejonach będzie też produkowany i sprzedawany.

2008 bazuje na modelu 208, jednak mierząc 4160 mm jest o 200 mm dłuższy od miejskiego auta. Pod maską może znaleźć się trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,2 l w wersjach o mocy 82 KM, 110 KM lub 130 KM. Alternatywą jest jednostka 1,6 l o mocy 120 KM. Zwolennicy diesli mogą wybrać silnik 1,4 l o mocy 68 KM lub 1,6 l w odmianach 92 KM lub 115 KM.

Miejski SUV Peugeota zadebiutuje podczas Salonu Samochodowego w Genewie, a do sprzedaży trafi latem 2013 r.

/ 12Mały SUV do miasta

Obraz
© zdjęcie producenta

Rynek SUV-ów segmentu B rośnie bardzo szybko, a jednym z modeli tego typu, który zadebiutuje w Genewie, jest Peugeot 2008. Na zdjęciach widać, że zarówno na zewnątrz jak i w środku 2008 nawiązuje do najnowszych modeli francuskiej marki. Model ten był tworzony równolegle w Europie, Chinach i Ameryce Południowej - w tych samych rejonach będzie też produkowany i sprzedawany.

2008 bazuje na modelu 208, jednak mierząc 4160 mm jest o 200 mm dłuższy od miejskiego auta. Pod maską może znaleźć się trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,2 l w wersjach o mocy 82 KM, 110 KM lub 130 KM. Alternatywą jest jednostka 1,6 l o mocy 120 KM. Zwolennicy diesli mogą wybrać silnik 1,4 l o mocy 68 KM lub 1,6 l w odmianach 92 KM lub 115 KM.

Miejski SUV Peugeota zadebiutuje podczas Salonu Samochodowego w Genewie, a do sprzedaży trafi latem 2013 r.

/ 12Mały SUV do miasta

Obraz
© zdjęcie producenta

Rynek SUV-ów segmentu B rośnie bardzo szybko, a jednym z modeli tego typu, który zadebiutuje w Genewie, jest Peugeot 2008. Na zdjęciach widać, że zarówno na zewnątrz jak i w środku 2008 nawiązuje do najnowszych modeli francuskiej marki. Model ten był tworzony równolegle w Europie, Chinach i Ameryce Południowej - w tych samych rejonach będzie też produkowany i sprzedawany.

2008 bazuje na modelu 208, jednak mierząc 4160 mm jest o 200 mm dłuższy od miejskiego auta. Pod maską może znaleźć się trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,2 l w wersjach o mocy 82 KM, 110 KM lub 130 KM. Alternatywą jest jednostka 1,6 l o mocy 120 KM. Zwolennicy diesli mogą wybrać silnik 1,4 l o mocy 68 KM lub 1,6 l w odmianach 92 KM lub 115 KM.

Miejski SUV Peugeota zadebiutuje podczas Salonu Samochodowego w Genewie, a do sprzedaży trafi latem 2013 r.

/ 12Mały SUV do miasta

Obraz
© zdjęcie producenta

Rynek SUV-ów segmentu B rośnie bardzo szybko, a jednym z modeli tego typu, który zadebiutuje w Genewie, jest Peugeot 2008. Na zdjęciach widać, że zarówno na zewnątrz jak i w środku 2008 nawiązuje do najnowszych modeli francuskiej marki. Model ten był tworzony równolegle w Europie, Chinach i Ameryce Południowej - w tych samych rejonach będzie też produkowany i sprzedawany.

2008 bazuje na modelu 208, jednak mierząc 4160 mm jest o 200 mm dłuższy od miejskiego auta. Pod maską może znaleźć się trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,2 l w wersjach o mocy 82 KM, 110 KM lub 130 KM. Alternatywą jest jednostka 1,6 l o mocy 120 KM. Zwolennicy diesli mogą wybrać silnik 1,4 l o mocy 68 KM lub 1,6 l w odmianach 92 KM lub 115 KM.

Miejski SUV Peugeota zadebiutuje podczas Salonu Samochodowego w Genewie, a do sprzedaży trafi latem 2013 r.

/ 12Mały SUV do miasta

Obraz
© zdjęcie producenta

Rynek SUV-ów segmentu B rośnie bardzo szybko, a jednym z modeli tego typu, który zadebiutuje w Genewie, jest Peugeot 2008. Na zdjęciach widać, że zarówno na zewnątrz jak i w środku 2008 nawiązuje do najnowszych modeli francuskiej marki. Model ten był tworzony równolegle w Europie, Chinach i Ameryce Południowej - w tych samych rejonach będzie też produkowany i sprzedawany.

2008 bazuje na modelu 208, jednak mierząc 4160 mm jest o 200 mm dłuższy od miejskiego auta. Pod maską może znaleźć się trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,2 l w wersjach o mocy 82 KM, 110 KM lub 130 KM. Alternatywą jest jednostka 1,6 l o mocy 120 KM. Zwolennicy diesli mogą wybrać silnik 1,4 l o mocy 68 KM lub 1,6 l w odmianach 92 KM lub 115 KM.

Miejski SUV Peugeota zadebiutuje podczas Salonu Samochodowego w Genewie, a do sprzedaży trafi latem 2013 r.

/ 12Mały SUV do miasta

Obraz
© zdjęcie producenta

Rynek SUV-ów segmentu B rośnie bardzo szybko, a jednym z modeli tego typu, który zadebiutuje w Genewie, jest Peugeot 2008. Na zdjęciach widać, że zarówno na zewnątrz jak i w środku 2008 nawiązuje do najnowszych modeli francuskiej marki. Model ten był tworzony równolegle w Europie, Chinach i Ameryce Południowej - w tych samych rejonach będzie też produkowany i sprzedawany.

2008 bazuje na modelu 208, jednak mierząc 4160 mm jest o 200 mm dłuższy od miejskiego auta. Pod maską może znaleźć się trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,2 l w wersjach o mocy 82 KM, 110 KM lub 130 KM. Alternatywą jest jednostka 1,6 l o mocy 120 KM. Zwolennicy diesli mogą wybrać silnik 1,4 l o mocy 68 KM lub 1,6 l w odmianach 92 KM lub 115 KM.

Miejski SUV Peugeota zadebiutuje podczas Salonu Samochodowego w Genewie, a do sprzedaży trafi latem 2013 r.

10 / 12Mały SUV do miasta

Obraz
© zdjęcie producenta

Rynek SUV-ów segmentu B rośnie bardzo szybko, a jednym z modeli tego typu, który zadebiutuje w Genewie, jest Peugeot 2008. Na zdjęciach widać, że zarówno na zewnątrz jak i w środku 2008 nawiązuje do najnowszych modeli francuskiej marki. Model ten był tworzony równolegle w Europie, Chinach i Ameryce Południowej - w tych samych rejonach będzie też produkowany i sprzedawany.

2008 bazuje na modelu 208, jednak mierząc 4160 mm jest o 200 mm dłuższy od miejskiego auta. Pod maską może znaleźć się trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,2 l w wersjach o mocy 82 KM, 110 KM lub 130 KM. Alternatywą jest jednostka 1,6 l o mocy 120 KM. Zwolennicy diesli mogą wybrać silnik 1,4 l o mocy 68 KM lub 1,6 l w odmianach 92 KM lub 115 KM.

Miejski SUV Peugeota zadebiutuje podczas Salonu Samochodowego w Genewie, a do sprzedaży trafi latem 2013 r.

11 / 12Mały SUV do miasta

Obraz
© zdjęcie producenta

Rynek SUV-ów segmentu B rośnie bardzo szybko, a jednym z modeli tego typu, który zadebiutuje w Genewie, jest Peugeot 2008. Na zdjęciach widać, że zarówno na zewnątrz jak i w środku 2008 nawiązuje do najnowszych modeli francuskiej marki. Model ten był tworzony równolegle w Europie, Chinach i Ameryce Południowej - w tych samych rejonach będzie też produkowany i sprzedawany.

2008 bazuje na modelu 208, jednak mierząc 4160 mm jest o 200 mm dłuższy od miejskiego auta. Pod maską może znaleźć się trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,2 l w wersjach o mocy 82 KM, 110 KM lub 130 KM. Alternatywą jest jednostka 1,6 l o mocy 120 KM. Zwolennicy diesli mogą wybrać silnik 1,4 l o mocy 68 KM lub 1,6 l w odmianach 92 KM lub 115 KM.

Miejski SUV Peugeota zadebiutuje podczas Salonu Samochodowego w Genewie, a do sprzedaży trafi latem 2013 r.

12 / 12Mały SUV do miasta

Obraz
© zdjęcie producenta

Rynek SUV-ów segmentu B rośnie bardzo szybko, a jednym z modeli tego typu, który zadebiutuje w Genewie, jest Peugeot 2008. Na zdjęciach widać, że zarówno na zewnątrz jak i w środku 2008 nawiązuje do najnowszych modeli francuskiej marki. Model ten był tworzony równolegle w Europie, Chinach i Ameryce Południowej - w tych samych rejonach będzie też produkowany i sprzedawany.

2008 bazuje na modelu 208, jednak mierząc 4160 mm jest o 200 mm dłuższy od miejskiego auta. Pod maską może znaleźć się trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,2 l w wersjach o mocy 82 KM, 110 KM lub 130 KM. Alternatywą jest jednostka 1,6 l o mocy 120 KM. Zwolennicy diesli mogą wybrać silnik 1,4 l o mocy 68 KM lub 1,6 l w odmianach 92 KM lub 115 KM.

Miejski SUV Peugeota zadebiutuje podczas Salonu Samochodowego w Genewie, a do sprzedaży trafi latem 2013 r.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła