Opel Zafira Tourer

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości.

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

/ 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

/ 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

/ 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

/ 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

/ 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

/ 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

/ 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

/ 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

10 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

11 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

12 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

13 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

14 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

15 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

16 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

17 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

18 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

19 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

20 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

21 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

22 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła