Opel Zafira Tourer

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości.

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

/ 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

/ 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

/ 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

/ 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

/ 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

/ 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

/ 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

/ 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

10 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

11 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

12 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

13 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

14 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

15 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

16 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

17 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

18 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

19 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

20 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

21 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

22 / 22Przestrzeń i funkcjonalność

Obraz
© Piotr Mokwiński

Gdy rozsądek bierze górę nad radością z jazdy, a rodzina w szybkim tempie się powiększa, warto przejrzeć ofertę kompaktowych minivanów. Jednym z najstarszych w segmencie, ale wciąż największych jest Zafira. W standardzie oferuje 7 miejsc, ma w palecie mocne jednostki wysokoprężne i mnóstwo przestrzeni wewnątrz. W połączeniu z automatem stanie się komfortowym towarzyszem podczas długich podróży.

Na tle rywali w postaci VW Tourana i Citroena C4 Grand Picasso, Opel ma największe gabaryty nadwozia. Karoseria mierzy 466 cm długości, 188 szerokości i 169 wysokości. Można ją uatrakcyjnić poprzez montaż 18-calowych obręczy ze stopów lekkich (1700 zł), przyciemnionych szyb bocznych, biksenonowego oświetlenia z LED-ami do jazdy dziennej (5200 zł), a także pakietu OPC (4300 zł) obejmującego nakładki na progi i zderzaki, dyskretną lotkę na szycie pokrywy bagażnika i antenę w kształcie płetwy rekina. Do tego dochodzi też szereg uchwytów i różnego rodzaju bagażników. Wówczas funkcjonalność auta mocno wzrasta.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro