Opel Zafira

Trudno oprzeć się wrażeniu, że odmłodzony minivan Opla koresponduje z wyglądem nowej Astry.

Obraz
Źródło zdjęć: © Marcin Łobodziński

/ 22Stare auto w nowym opakowaniu?

Obraz
© Marcin Łobodziński

Trudno oprzeć się wrażeniu, że odmłodzony minivan Opla koresponduje z wyglądem nowej Astry. Cały przedni pas z nowymi reflektorami jest całkowicie zmodyfikowany. Zafira Tourer była o tyle oryginalna, że reflektory łączyły się ze światłami przeciwmgłowymi czarnymi wstawkami z tworzywa sztucznego w taki sposób, że wyglądały jak jeden element. Ze względu na kształt, nazywano to bumerangiem. Nowa Zafira została tego pozbawiona, przez co straciła po części na oryginalności. Teraz nietrudno się domyślić, że jest to nic innego jak rodzinna wersja Astry.

Najmocniejszą jednostką jest benzynowy silnik 1,6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa (jedyny taki w gamie). Ma sporą moc 200 KM jak i moment obrotowy wynoszący 280 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h w 8,8 s i prędkość maksymalna 220 km/h to parametry na miarę samochodu o sportowych zapędach. Na polskim rynku Opel jeszcze nie podał pełnej gamy silnikowej, ale w Niemczech dostępny jest również znany z poprzednika silnik 1,4 Turbo o mocy 120 lub 140 KM oraz diesel 2,0 CDTI o oferujący 130 lub 170 KM. Alternatywą pozostaje system zasilania CNG w silniku 1,6 o mocy 150 KM. Na polskim rynku ma się pojawić także wersja z LPG, najpewniej 1,4 Turbo.

/ 22Stare auto w nowym opakowaniu?

Obraz
© Marcin Łobodziński

Trudno oprzeć się wrażeniu, że odmłodzony minivan Opla koresponduje z wyglądem nowej Astry. Cały przedni pas z nowymi reflektorami jest całkowicie zmodyfikowany. Zafira Tourer była o tyle oryginalna, że reflektory łączyły się ze światłami przeciwmgłowymi czarnymi wstawkami z tworzywa sztucznego w taki sposób, że wyglądały jak jeden element. Ze względu na kształt, nazywano to bumerangiem. Nowa Zafira została tego pozbawiona, przez co straciła po części na oryginalności. Teraz nietrudno się domyślić, że jest to nic innego jak rodzinna wersja Astry.

Najmocniejszą jednostką jest benzynowy silnik 1,6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa (jedyny taki w gamie). Ma sporą moc 200 KM jak i moment obrotowy wynoszący 280 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h w 8,8 s i prędkość maksymalna 220 km/h to parametry na miarę samochodu o sportowych zapędach. Na polskim rynku Opel jeszcze nie podał pełnej gamy silnikowej, ale w Niemczech dostępny jest również znany z poprzednika silnik 1,4 Turbo o mocy 120 lub 140 KM oraz diesel 2,0 CDTI o oferujący 130 lub 170 KM. Alternatywą pozostaje system zasilania CNG w silniku 1,6 o mocy 150 KM. Na polskim rynku ma się pojawić także wersja z LPG, najpewniej 1,4 Turbo.

/ 22Stare auto w nowym opakowaniu?

Obraz
© Marcin Łobodziński

Trudno oprzeć się wrażeniu, że odmłodzony minivan Opla koresponduje z wyglądem nowej Astry. Cały przedni pas z nowymi reflektorami jest całkowicie zmodyfikowany. Zafira Tourer była o tyle oryginalna, że reflektory łączyły się ze światłami przeciwmgłowymi czarnymi wstawkami z tworzywa sztucznego w taki sposób, że wyglądały jak jeden element. Ze względu na kształt, nazywano to bumerangiem. Nowa Zafira została tego pozbawiona, przez co straciła po części na oryginalności. Teraz nietrudno się domyślić, że jest to nic innego jak rodzinna wersja Astry.

Najmocniejszą jednostką jest benzynowy silnik 1,6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa (jedyny taki w gamie). Ma sporą moc 200 KM jak i moment obrotowy wynoszący 280 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h w 8,8 s i prędkość maksymalna 220 km/h to parametry na miarę samochodu o sportowych zapędach. Na polskim rynku Opel jeszcze nie podał pełnej gamy silnikowej, ale w Niemczech dostępny jest również znany z poprzednika silnik 1,4 Turbo o mocy 120 lub 140 KM oraz diesel 2,0 CDTI o oferujący 130 lub 170 KM. Alternatywą pozostaje system zasilania CNG w silniku 1,6 o mocy 150 KM. Na polskim rynku ma się pojawić także wersja z LPG, najpewniej 1,4 Turbo.

/ 22Stare auto w nowym opakowaniu?

Obraz
© Marcin Łobodziński

Trudno oprzeć się wrażeniu, że odmłodzony minivan Opla koresponduje z wyglądem nowej Astry. Cały przedni pas z nowymi reflektorami jest całkowicie zmodyfikowany. Zafira Tourer była o tyle oryginalna, że reflektory łączyły się ze światłami przeciwmgłowymi czarnymi wstawkami z tworzywa sztucznego w taki sposób, że wyglądały jak jeden element. Ze względu na kształt, nazywano to bumerangiem. Nowa Zafira została tego pozbawiona, przez co straciła po części na oryginalności. Teraz nietrudno się domyślić, że jest to nic innego jak rodzinna wersja Astry.

Najmocniejszą jednostką jest benzynowy silnik 1,6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa (jedyny taki w gamie). Ma sporą moc 200 KM jak i moment obrotowy wynoszący 280 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h w 8,8 s i prędkość maksymalna 220 km/h to parametry na miarę samochodu o sportowych zapędach. Na polskim rynku Opel jeszcze nie podał pełnej gamy silnikowej, ale w Niemczech dostępny jest również znany z poprzednika silnik 1,4 Turbo o mocy 120 lub 140 KM oraz diesel 2,0 CDTI o oferujący 130 lub 170 KM. Alternatywą pozostaje system zasilania CNG w silniku 1,6 o mocy 150 KM. Na polskim rynku ma się pojawić także wersja z LPG, najpewniej 1,4 Turbo.

/ 22Stare auto w nowym opakowaniu?

Obraz
© Marcin Łobodziński

Trudno oprzeć się wrażeniu, że odmłodzony minivan Opla koresponduje z wyglądem nowej Astry. Cały przedni pas z nowymi reflektorami jest całkowicie zmodyfikowany. Zafira Tourer była o tyle oryginalna, że reflektory łączyły się ze światłami przeciwmgłowymi czarnymi wstawkami z tworzywa sztucznego w taki sposób, że wyglądały jak jeden element. Ze względu na kształt, nazywano to bumerangiem. Nowa Zafira została tego pozbawiona, przez co straciła po części na oryginalności. Teraz nietrudno się domyślić, że jest to nic innego jak rodzinna wersja Astry.

Najmocniejszą jednostką jest benzynowy silnik 1,6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa (jedyny taki w gamie). Ma sporą moc 200 KM jak i moment obrotowy wynoszący 280 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h w 8,8 s i prędkość maksymalna 220 km/h to parametry na miarę samochodu o sportowych zapędach. Na polskim rynku Opel jeszcze nie podał pełnej gamy silnikowej, ale w Niemczech dostępny jest również znany z poprzednika silnik 1,4 Turbo o mocy 120 lub 140 KM oraz diesel 2,0 CDTI o oferujący 130 lub 170 KM. Alternatywą pozostaje system zasilania CNG w silniku 1,6 o mocy 150 KM. Na polskim rynku ma się pojawić także wersja z LPG, najpewniej 1,4 Turbo.

/ 22Stare auto w nowym opakowaniu?

Obraz
© Marcin Łobodziński

Trudno oprzeć się wrażeniu, że odmłodzony minivan Opla koresponduje z wyglądem nowej Astry. Cały przedni pas z nowymi reflektorami jest całkowicie zmodyfikowany. Zafira Tourer była o tyle oryginalna, że reflektory łączyły się ze światłami przeciwmgłowymi czarnymi wstawkami z tworzywa sztucznego w taki sposób, że wyglądały jak jeden element. Ze względu na kształt, nazywano to bumerangiem. Nowa Zafira została tego pozbawiona, przez co straciła po części na oryginalności. Teraz nietrudno się domyślić, że jest to nic innego jak rodzinna wersja Astry.

Najmocniejszą jednostką jest benzynowy silnik 1,6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa (jedyny taki w gamie). Ma sporą moc 200 KM jak i moment obrotowy wynoszący 280 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h w 8,8 s i prędkość maksymalna 220 km/h to parametry na miarę samochodu o sportowych zapędach. Na polskim rynku Opel jeszcze nie podał pełnej gamy silnikowej, ale w Niemczech dostępny jest również znany z poprzednika silnik 1,4 Turbo o mocy 120 lub 140 KM oraz diesel 2,0 CDTI o oferujący 130 lub 170 KM. Alternatywą pozostaje system zasilania CNG w silniku 1,6 o mocy 150 KM. Na polskim rynku ma się pojawić także wersja z LPG, najpewniej 1,4 Turbo.

/ 22Stare auto w nowym opakowaniu?

Obraz
© Marcin Łobodziński

Trudno oprzeć się wrażeniu, że odmłodzony minivan Opla koresponduje z wyglądem nowej Astry. Cały przedni pas z nowymi reflektorami jest całkowicie zmodyfikowany. Zafira Tourer była o tyle oryginalna, że reflektory łączyły się ze światłami przeciwmgłowymi czarnymi wstawkami z tworzywa sztucznego w taki sposób, że wyglądały jak jeden element. Ze względu na kształt, nazywano to bumerangiem. Nowa Zafira została tego pozbawiona, przez co straciła po części na oryginalności. Teraz nietrudno się domyślić, że jest to nic innego jak rodzinna wersja Astry.

Najmocniejszą jednostką jest benzynowy silnik 1,6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa (jedyny taki w gamie). Ma sporą moc 200 KM jak i moment obrotowy wynoszący 280 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h w 8,8 s i prędkość maksymalna 220 km/h to parametry na miarę samochodu o sportowych zapędach. Na polskim rynku Opel jeszcze nie podał pełnej gamy silnikowej, ale w Niemczech dostępny jest również znany z poprzednika silnik 1,4 Turbo o mocy 120 lub 140 KM oraz diesel 2,0 CDTI o oferujący 130 lub 170 KM. Alternatywą pozostaje system zasilania CNG w silniku 1,6 o mocy 150 KM. Na polskim rynku ma się pojawić także wersja z LPG, najpewniej 1,4 Turbo.

/ 22Stare auto w nowym opakowaniu?

Obraz
© Marcin Łobodziński

Trudno oprzeć się wrażeniu, że odmłodzony minivan Opla koresponduje z wyglądem nowej Astry. Cały przedni pas z nowymi reflektorami jest całkowicie zmodyfikowany. Zafira Tourer była o tyle oryginalna, że reflektory łączyły się ze światłami przeciwmgłowymi czarnymi wstawkami z tworzywa sztucznego w taki sposób, że wyglądały jak jeden element. Ze względu na kształt, nazywano to bumerangiem. Nowa Zafira została tego pozbawiona, przez co straciła po części na oryginalności. Teraz nietrudno się domyślić, że jest to nic innego jak rodzinna wersja Astry.

Najmocniejszą jednostką jest benzynowy silnik 1,6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa (jedyny taki w gamie). Ma sporą moc 200 KM jak i moment obrotowy wynoszący 280 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h w 8,8 s i prędkość maksymalna 220 km/h to parametry na miarę samochodu o sportowych zapędach. Na polskim rynku Opel jeszcze nie podał pełnej gamy silnikowej, ale w Niemczech dostępny jest również znany z poprzednika silnik 1,4 Turbo o mocy 120 lub 140 KM oraz diesel 2,0 CDTI o oferujący 130 lub 170 KM. Alternatywą pozostaje system zasilania CNG w silniku 1,6 o mocy 150 KM. Na polskim rynku ma się pojawić także wersja z LPG, najpewniej 1,4 Turbo.

/ 22Stare auto w nowym opakowaniu?

Obraz
© Marcin Łobodziński

Trudno oprzeć się wrażeniu, że odmłodzony minivan Opla koresponduje z wyglądem nowej Astry. Cały przedni pas z nowymi reflektorami jest całkowicie zmodyfikowany. Zafira Tourer była o tyle oryginalna, że reflektory łączyły się ze światłami przeciwmgłowymi czarnymi wstawkami z tworzywa sztucznego w taki sposób, że wyglądały jak jeden element. Ze względu na kształt, nazywano to bumerangiem. Nowa Zafira została tego pozbawiona, przez co straciła po części na oryginalności. Teraz nietrudno się domyślić, że jest to nic innego jak rodzinna wersja Astry.

Najmocniejszą jednostką jest benzynowy silnik 1,6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa (jedyny taki w gamie). Ma sporą moc 200 KM jak i moment obrotowy wynoszący 280 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h w 8,8 s i prędkość maksymalna 220 km/h to parametry na miarę samochodu o sportowych zapędach. Na polskim rynku Opel jeszcze nie podał pełnej gamy silnikowej, ale w Niemczech dostępny jest również znany z poprzednika silnik 1,4 Turbo o mocy 120 lub 140 KM oraz diesel 2,0 CDTI o oferujący 130 lub 170 KM. Alternatywą pozostaje system zasilania CNG w silniku 1,6 o mocy 150 KM. Na polskim rynku ma się pojawić także wersja z LPG, najpewniej 1,4 Turbo.

10 / 22Stare auto w nowym opakowaniu?

Obraz
© Marcin Łobodziński

Trudno oprzeć się wrażeniu, że odmłodzony minivan Opla koresponduje z wyglądem nowej Astry. Cały przedni pas z nowymi reflektorami jest całkowicie zmodyfikowany. Zafira Tourer była o tyle oryginalna, że reflektory łączyły się ze światłami przeciwmgłowymi czarnymi wstawkami z tworzywa sztucznego w taki sposób, że wyglądały jak jeden element. Ze względu na kształt, nazywano to bumerangiem. Nowa Zafira została tego pozbawiona, przez co straciła po części na oryginalności. Teraz nietrudno się domyślić, że jest to nic innego jak rodzinna wersja Astry.

Najmocniejszą jednostką jest benzynowy silnik 1,6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa (jedyny taki w gamie). Ma sporą moc 200 KM jak i moment obrotowy wynoszący 280 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h w 8,8 s i prędkość maksymalna 220 km/h to parametry na miarę samochodu o sportowych zapędach. Na polskim rynku Opel jeszcze nie podał pełnej gamy silnikowej, ale w Niemczech dostępny jest również znany z poprzednika silnik 1,4 Turbo o mocy 120 lub 140 KM oraz diesel 2,0 CDTI o oferujący 130 lub 170 KM. Alternatywą pozostaje system zasilania CNG w silniku 1,6 o mocy 150 KM. Na polskim rynku ma się pojawić także wersja z LPG, najpewniej 1,4 Turbo.

11 / 22Stare auto w nowym opakowaniu?

Obraz
© Marcin Łobodziński

Trudno oprzeć się wrażeniu, że odmłodzony minivan Opla koresponduje z wyglądem nowej Astry. Cały przedni pas z nowymi reflektorami jest całkowicie zmodyfikowany. Zafira Tourer była o tyle oryginalna, że reflektory łączyły się ze światłami przeciwmgłowymi czarnymi wstawkami z tworzywa sztucznego w taki sposób, że wyglądały jak jeden element. Ze względu na kształt, nazywano to bumerangiem. Nowa Zafira została tego pozbawiona, przez co straciła po części na oryginalności. Teraz nietrudno się domyślić, że jest to nic innego jak rodzinna wersja Astry.

Najmocniejszą jednostką jest benzynowy silnik 1,6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa (jedyny taki w gamie). Ma sporą moc 200 KM jak i moment obrotowy wynoszący 280 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h w 8,8 s i prędkość maksymalna 220 km/h to parametry na miarę samochodu o sportowych zapędach. Na polskim rynku Opel jeszcze nie podał pełnej gamy silnikowej, ale w Niemczech dostępny jest również znany z poprzednika silnik 1,4 Turbo o mocy 120 lub 140 KM oraz diesel 2,0 CDTI o oferujący 130 lub 170 KM. Alternatywą pozostaje system zasilania CNG w silniku 1,6 o mocy 150 KM. Na polskim rynku ma się pojawić także wersja z LPG, najpewniej 1,4 Turbo.

12 / 22Stare auto w nowym opakowaniu?

Obraz
© Marcin Łobodziński

Trudno oprzeć się wrażeniu, że odmłodzony minivan Opla koresponduje z wyglądem nowej Astry. Cały przedni pas z nowymi reflektorami jest całkowicie zmodyfikowany. Zafira Tourer była o tyle oryginalna, że reflektory łączyły się ze światłami przeciwmgłowymi czarnymi wstawkami z tworzywa sztucznego w taki sposób, że wyglądały jak jeden element. Ze względu na kształt, nazywano to bumerangiem. Nowa Zafira została tego pozbawiona, przez co straciła po części na oryginalności. Teraz nietrudno się domyślić, że jest to nic innego jak rodzinna wersja Astry.

Najmocniejszą jednostką jest benzynowy silnik 1,6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa (jedyny taki w gamie). Ma sporą moc 200 KM jak i moment obrotowy wynoszący 280 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h w 8,8 s i prędkość maksymalna 220 km/h to parametry na miarę samochodu o sportowych zapędach. Na polskim rynku Opel jeszcze nie podał pełnej gamy silnikowej, ale w Niemczech dostępny jest również znany z poprzednika silnik 1,4 Turbo o mocy 120 lub 140 KM oraz diesel 2,0 CDTI o oferujący 130 lub 170 KM. Alternatywą pozostaje system zasilania CNG w silniku 1,6 o mocy 150 KM. Na polskim rynku ma się pojawić także wersja z LPG, najpewniej 1,4 Turbo.

13 / 22Stare auto w nowym opakowaniu?

Obraz
© Marcin Łobodziński

Trudno oprzeć się wrażeniu, że odmłodzony minivan Opla koresponduje z wyglądem nowej Astry. Cały przedni pas z nowymi reflektorami jest całkowicie zmodyfikowany. Zafira Tourer była o tyle oryginalna, że reflektory łączyły się ze światłami przeciwmgłowymi czarnymi wstawkami z tworzywa sztucznego w taki sposób, że wyglądały jak jeden element. Ze względu na kształt, nazywano to bumerangiem. Nowa Zafira została tego pozbawiona, przez co straciła po części na oryginalności. Teraz nietrudno się domyślić, że jest to nic innego jak rodzinna wersja Astry.

Najmocniejszą jednostką jest benzynowy silnik 1,6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa (jedyny taki w gamie). Ma sporą moc 200 KM jak i moment obrotowy wynoszący 280 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h w 8,8 s i prędkość maksymalna 220 km/h to parametry na miarę samochodu o sportowych zapędach. Na polskim rynku Opel jeszcze nie podał pełnej gamy silnikowej, ale w Niemczech dostępny jest również znany z poprzednika silnik 1,4 Turbo o mocy 120 lub 140 KM oraz diesel 2,0 CDTI o oferujący 130 lub 170 KM. Alternatywą pozostaje system zasilania CNG w silniku 1,6 o mocy 150 KM. Na polskim rynku ma się pojawić także wersja z LPG, najpewniej 1,4 Turbo.

14 / 22Stare auto w nowym opakowaniu?

Obraz
© Marcin Łobodziński

Trudno oprzeć się wrażeniu, że odmłodzony minivan Opla koresponduje z wyglądem nowej Astry. Cały przedni pas z nowymi reflektorami jest całkowicie zmodyfikowany. Zafira Tourer była o tyle oryginalna, że reflektory łączyły się ze światłami przeciwmgłowymi czarnymi wstawkami z tworzywa sztucznego w taki sposób, że wyglądały jak jeden element. Ze względu na kształt, nazywano to bumerangiem. Nowa Zafira została tego pozbawiona, przez co straciła po części na oryginalności. Teraz nietrudno się domyślić, że jest to nic innego jak rodzinna wersja Astry.

Najmocniejszą jednostką jest benzynowy silnik 1,6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa (jedyny taki w gamie). Ma sporą moc 200 KM jak i moment obrotowy wynoszący 280 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h w 8,8 s i prędkość maksymalna 220 km/h to parametry na miarę samochodu o sportowych zapędach. Na polskim rynku Opel jeszcze nie podał pełnej gamy silnikowej, ale w Niemczech dostępny jest również znany z poprzednika silnik 1,4 Turbo o mocy 120 lub 140 KM oraz diesel 2,0 CDTI o oferujący 130 lub 170 KM. Alternatywą pozostaje system zasilania CNG w silniku 1,6 o mocy 150 KM. Na polskim rynku ma się pojawić także wersja z LPG, najpewniej 1,4 Turbo.

15 / 22Stare auto w nowym opakowaniu?

Obraz
© Marcin Łobodziński

Trudno oprzeć się wrażeniu, że odmłodzony minivan Opla koresponduje z wyglądem nowej Astry. Cały przedni pas z nowymi reflektorami jest całkowicie zmodyfikowany. Zafira Tourer była o tyle oryginalna, że reflektory łączyły się ze światłami przeciwmgłowymi czarnymi wstawkami z tworzywa sztucznego w taki sposób, że wyglądały jak jeden element. Ze względu na kształt, nazywano to bumerangiem. Nowa Zafira została tego pozbawiona, przez co straciła po części na oryginalności. Teraz nietrudno się domyślić, że jest to nic innego jak rodzinna wersja Astry.

Najmocniejszą jednostką jest benzynowy silnik 1,6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa (jedyny taki w gamie). Ma sporą moc 200 KM jak i moment obrotowy wynoszący 280 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h w 8,8 s i prędkość maksymalna 220 km/h to parametry na miarę samochodu o sportowych zapędach. Na polskim rynku Opel jeszcze nie podał pełnej gamy silnikowej, ale w Niemczech dostępny jest również znany z poprzednika silnik 1,4 Turbo o mocy 120 lub 140 KM oraz diesel 2,0 CDTI o oferujący 130 lub 170 KM. Alternatywą pozostaje system zasilania CNG w silniku 1,6 o mocy 150 KM. Na polskim rynku ma się pojawić także wersja z LPG, najpewniej 1,4 Turbo.

16 / 22Stare auto w nowym opakowaniu?

Obraz
© Marcin Łobodziński

Trudno oprzeć się wrażeniu, że odmłodzony minivan Opla koresponduje z wyglądem nowej Astry. Cały przedni pas z nowymi reflektorami jest całkowicie zmodyfikowany. Zafira Tourer była o tyle oryginalna, że reflektory łączyły się ze światłami przeciwmgłowymi czarnymi wstawkami z tworzywa sztucznego w taki sposób, że wyglądały jak jeden element. Ze względu na kształt, nazywano to bumerangiem. Nowa Zafira została tego pozbawiona, przez co straciła po części na oryginalności. Teraz nietrudno się domyślić, że jest to nic innego jak rodzinna wersja Astry.

Najmocniejszą jednostką jest benzynowy silnik 1,6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa (jedyny taki w gamie). Ma sporą moc 200 KM jak i moment obrotowy wynoszący 280 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h w 8,8 s i prędkość maksymalna 220 km/h to parametry na miarę samochodu o sportowych zapędach. Na polskim rynku Opel jeszcze nie podał pełnej gamy silnikowej, ale w Niemczech dostępny jest również znany z poprzednika silnik 1,4 Turbo o mocy 120 lub 140 KM oraz diesel 2,0 CDTI o oferujący 130 lub 170 KM. Alternatywą pozostaje system zasilania CNG w silniku 1,6 o mocy 150 KM. Na polskim rynku ma się pojawić także wersja z LPG, najpewniej 1,4 Turbo.

17 / 22Stare auto w nowym opakowaniu?

Obraz
© Marcin Łobodziński

Trudno oprzeć się wrażeniu, że odmłodzony minivan Opla koresponduje z wyglądem nowej Astry. Cały przedni pas z nowymi reflektorami jest całkowicie zmodyfikowany. Zafira Tourer była o tyle oryginalna, że reflektory łączyły się ze światłami przeciwmgłowymi czarnymi wstawkami z tworzywa sztucznego w taki sposób, że wyglądały jak jeden element. Ze względu na kształt, nazywano to bumerangiem. Nowa Zafira została tego pozbawiona, przez co straciła po części na oryginalności. Teraz nietrudno się domyślić, że jest to nic innego jak rodzinna wersja Astry.

Najmocniejszą jednostką jest benzynowy silnik 1,6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa (jedyny taki w gamie). Ma sporą moc 200 KM jak i moment obrotowy wynoszący 280 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h w 8,8 s i prędkość maksymalna 220 km/h to parametry na miarę samochodu o sportowych zapędach. Na polskim rynku Opel jeszcze nie podał pełnej gamy silnikowej, ale w Niemczech dostępny jest również znany z poprzednika silnik 1,4 Turbo o mocy 120 lub 140 KM oraz diesel 2,0 CDTI o oferujący 130 lub 170 KM. Alternatywą pozostaje system zasilania CNG w silniku 1,6 o mocy 150 KM. Na polskim rynku ma się pojawić także wersja z LPG, najpewniej 1,4 Turbo.

18 / 22Stare auto w nowym opakowaniu?

Obraz
© Marcin Łobodziński

Trudno oprzeć się wrażeniu, że odmłodzony minivan Opla koresponduje z wyglądem nowej Astry. Cały przedni pas z nowymi reflektorami jest całkowicie zmodyfikowany. Zafira Tourer była o tyle oryginalna, że reflektory łączyły się ze światłami przeciwmgłowymi czarnymi wstawkami z tworzywa sztucznego w taki sposób, że wyglądały jak jeden element. Ze względu na kształt, nazywano to bumerangiem. Nowa Zafira została tego pozbawiona, przez co straciła po części na oryginalności. Teraz nietrudno się domyślić, że jest to nic innego jak rodzinna wersja Astry.

Najmocniejszą jednostką jest benzynowy silnik 1,6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa (jedyny taki w gamie). Ma sporą moc 200 KM jak i moment obrotowy wynoszący 280 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h w 8,8 s i prędkość maksymalna 220 km/h to parametry na miarę samochodu o sportowych zapędach. Na polskim rynku Opel jeszcze nie podał pełnej gamy silnikowej, ale w Niemczech dostępny jest również znany z poprzednika silnik 1,4 Turbo o mocy 120 lub 140 KM oraz diesel 2,0 CDTI o oferujący 130 lub 170 KM. Alternatywą pozostaje system zasilania CNG w silniku 1,6 o mocy 150 KM. Na polskim rynku ma się pojawić także wersja z LPG, najpewniej 1,4 Turbo.

19 / 22Stare auto w nowym opakowaniu?

Obraz
© Marcin Łobodziński

Trudno oprzeć się wrażeniu, że odmłodzony minivan Opla koresponduje z wyglądem nowej Astry. Cały przedni pas z nowymi reflektorami jest całkowicie zmodyfikowany. Zafira Tourer była o tyle oryginalna, że reflektory łączyły się ze światłami przeciwmgłowymi czarnymi wstawkami z tworzywa sztucznego w taki sposób, że wyglądały jak jeden element. Ze względu na kształt, nazywano to bumerangiem. Nowa Zafira została tego pozbawiona, przez co straciła po części na oryginalności. Teraz nietrudno się domyślić, że jest to nic innego jak rodzinna wersja Astry.

Najmocniejszą jednostką jest benzynowy silnik 1,6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa (jedyny taki w gamie). Ma sporą moc 200 KM jak i moment obrotowy wynoszący 280 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h w 8,8 s i prędkość maksymalna 220 km/h to parametry na miarę samochodu o sportowych zapędach. Na polskim rynku Opel jeszcze nie podał pełnej gamy silnikowej, ale w Niemczech dostępny jest również znany z poprzednika silnik 1,4 Turbo o mocy 120 lub 140 KM oraz diesel 2,0 CDTI o oferujący 130 lub 170 KM. Alternatywą pozostaje system zasilania CNG w silniku 1,6 o mocy 150 KM. Na polskim rynku ma się pojawić także wersja z LPG, najpewniej 1,4 Turbo.

20 / 22Stare auto w nowym opakowaniu?

Obraz
© Marcin Łobodziński

Trudno oprzeć się wrażeniu, że odmłodzony minivan Opla koresponduje z wyglądem nowej Astry. Cały przedni pas z nowymi reflektorami jest całkowicie zmodyfikowany. Zafira Tourer była o tyle oryginalna, że reflektory łączyły się ze światłami przeciwmgłowymi czarnymi wstawkami z tworzywa sztucznego w taki sposób, że wyglądały jak jeden element. Ze względu na kształt, nazywano to bumerangiem. Nowa Zafira została tego pozbawiona, przez co straciła po części na oryginalności. Teraz nietrudno się domyślić, że jest to nic innego jak rodzinna wersja Astry.

Najmocniejszą jednostką jest benzynowy silnik 1,6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa (jedyny taki w gamie). Ma sporą moc 200 KM jak i moment obrotowy wynoszący 280 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h w 8,8 s i prędkość maksymalna 220 km/h to parametry na miarę samochodu o sportowych zapędach. Na polskim rynku Opel jeszcze nie podał pełnej gamy silnikowej, ale w Niemczech dostępny jest również znany z poprzednika silnik 1,4 Turbo o mocy 120 lub 140 KM oraz diesel 2,0 CDTI o oferujący 130 lub 170 KM. Alternatywą pozostaje system zasilania CNG w silniku 1,6 o mocy 150 KM. Na polskim rynku ma się pojawić także wersja z LPG, najpewniej 1,4 Turbo.

21 / 22Stare auto w nowym opakowaniu?

Obraz
© Marcin Łobodziński

Trudno oprzeć się wrażeniu, że odmłodzony minivan Opla koresponduje z wyglądem nowej Astry. Cały przedni pas z nowymi reflektorami jest całkowicie zmodyfikowany. Zafira Tourer była o tyle oryginalna, że reflektory łączyły się ze światłami przeciwmgłowymi czarnymi wstawkami z tworzywa sztucznego w taki sposób, że wyglądały jak jeden element. Ze względu na kształt, nazywano to bumerangiem. Nowa Zafira została tego pozbawiona, przez co straciła po części na oryginalności. Teraz nietrudno się domyślić, że jest to nic innego jak rodzinna wersja Astry.

Najmocniejszą jednostką jest benzynowy silnik 1,6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa (jedyny taki w gamie). Ma sporą moc 200 KM jak i moment obrotowy wynoszący 280 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h w 8,8 s i prędkość maksymalna 220 km/h to parametry na miarę samochodu o sportowych zapędach. Na polskim rynku Opel jeszcze nie podał pełnej gamy silnikowej, ale w Niemczech dostępny jest również znany z poprzednika silnik 1,4 Turbo o mocy 120 lub 140 KM oraz diesel 2,0 CDTI o oferujący 130 lub 170 KM. Alternatywą pozostaje system zasilania CNG w silniku 1,6 o mocy 150 KM. Na polskim rynku ma się pojawić także wersja z LPG, najpewniej 1,4 Turbo.

22 / 22Stare auto w nowym opakowaniu?

Obraz
© Marcin Łobodziński

Trudno oprzeć się wrażeniu, że odmłodzony minivan Opla koresponduje z wyglądem nowej Astry. Cały przedni pas z nowymi reflektorami jest całkowicie zmodyfikowany. Zafira Tourer była o tyle oryginalna, że reflektory łączyły się ze światłami przeciwmgłowymi czarnymi wstawkami z tworzywa sztucznego w taki sposób, że wyglądały jak jeden element. Ze względu na kształt, nazywano to bumerangiem. Nowa Zafira została tego pozbawiona, przez co straciła po części na oryginalności. Teraz nietrudno się domyślić, że jest to nic innego jak rodzinna wersja Astry.

Najmocniejszą jednostką jest benzynowy silnik 1,6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa (jedyny taki w gamie). Ma sporą moc 200 KM jak i moment obrotowy wynoszący 280 Nm, a przyspieszenie do 100 km/h w 8,8 s i prędkość maksymalna 220 km/h to parametry na miarę samochodu o sportowych zapędach. Na polskim rynku Opel jeszcze nie podał pełnej gamy silnikowej, ale w Niemczech dostępny jest również znany z poprzednika silnik 1,4 Turbo o mocy 120 lub 140 KM oraz diesel 2,0 CDTI o oferujący 130 lub 170 KM. Alternatywą pozostaje system zasilania CNG w silniku 1,6 o mocy 150 KM. Na polskim rynku ma się pojawić także wersja z LPG, najpewniej 1,4 Turbo.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka