Opel Monza Concept

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Kierunek rozwoju marki?

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy Opel Monza miał światową premierę podczas frankfurckich targów w 1977 r. Było to duże coupe z 6-cylindrowym silnikiem. Pojazd produkowano do 1986 r. i zyskał miano ikony motoryzacji. Nowa generacja rusza śladami poprzednika - konstruktorzy zastosowali ciekawie zarysowaną maskę z wyraźnym centralnym przetłoczeniem. Znalazło się też miejsce dla dużych wlotów powietrza w kształcie bumerangu przed nadkolami oraz chromowany zderzak. Śmiałym posunięciem było zastosowanie atletycznej a zarazem opływowej sylwetki w tym 4-osobowym aucie o długości 4,69 m. Designerzy marki podkreślają, że podczas tworzenia karoserii inspirowali się smukłą budową psów myśliwskich.

Linia dachu z półokrągłego kształtu przypominającego klasyczne coupe podnosi się nieco w górę tuż przed tylną klapą. Mimo sportowego charakteru i zaledwie 1,31 m wysokości udało się wygospodarować sporo miejsca nad głowami pasażerów oraz w bagażniku (500 l). Kokpit obniżono o 15 cm względem modeli konwencjonalnych. Funkcjonalność zapewniają podnoszone do góry drzwi oraz brak słupka drzwiowego.

/ 14Kierunek rozwoju marki?

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy Opel Monza miał światową premierę podczas frankfurckich targów w 1977 r. Było to duże coupe z 6-cylindrowym silnikiem. Pojazd produkowano do 1986 r. i zyskał miano ikony motoryzacji. Nowa generacja rusza śladami poprzednika - konstruktorzy zastosowali ciekawie zarysowaną maskę z wyraźnym centralnym przetłoczeniem. Znalazło się też miejsce dla dużych wlotów powietrza w kształcie bumerangu przed nadkolami oraz chromowany zderzak. Śmiałym posunięciem było zastosowanie atletycznej a zarazem opływowej sylwetki w tym 4-osobowym aucie o długości 4,69 m. Designerzy marki podkreślają, że podczas tworzenia karoserii inspirowali się smukłą budową psów myśliwskich.

Linia dachu z półokrągłego kształtu przypominającego klasyczne coupe podnosi się nieco w górę tuż przed tylną klapą. Mimo sportowego charakteru i zaledwie 1,31 m wysokości udało się wygospodarować sporo miejsca nad głowami pasażerów oraz w bagażniku (500 l). Kokpit obniżono o 15 cm względem modeli konwencjonalnych. Funkcjonalność zapewniają podnoszone do góry drzwi oraz brak słupka drzwiowego.

/ 14Kierunek rozwoju marki?

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy Opel Monza miał światową premierę podczas frankfurckich targów w 1977 r. Było to duże coupe z 6-cylindrowym silnikiem. Pojazd produkowano do 1986 r. i zyskał miano ikony motoryzacji. Nowa generacja rusza śladami poprzednika - konstruktorzy zastosowali ciekawie zarysowaną maskę z wyraźnym centralnym przetłoczeniem. Znalazło się też miejsce dla dużych wlotów powietrza w kształcie bumerangu przed nadkolami oraz chromowany zderzak. Śmiałym posunięciem było zastosowanie atletycznej a zarazem opływowej sylwetki w tym 4-osobowym aucie o długości 4,69 m. Designerzy marki podkreślają, że podczas tworzenia karoserii inspirowali się smukłą budową psów myśliwskich.

Linia dachu z półokrągłego kształtu przypominającego klasyczne coupe podnosi się nieco w górę tuż przed tylną klapą. Mimo sportowego charakteru i zaledwie 1,31 m wysokości udało się wygospodarować sporo miejsca nad głowami pasażerów oraz w bagażniku (500 l). Kokpit obniżono o 15 cm względem modeli konwencjonalnych. Funkcjonalność zapewniają podnoszone do góry drzwi oraz brak słupka drzwiowego.

/ 14Kierunek rozwoju marki?

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy Opel Monza miał światową premierę podczas frankfurckich targów w 1977 r. Było to duże coupe z 6-cylindrowym silnikiem. Pojazd produkowano do 1986 r. i zyskał miano ikony motoryzacji. Nowa generacja rusza śladami poprzednika - konstruktorzy zastosowali ciekawie zarysowaną maskę z wyraźnym centralnym przetłoczeniem. Znalazło się też miejsce dla dużych wlotów powietrza w kształcie bumerangu przed nadkolami oraz chromowany zderzak. Śmiałym posunięciem było zastosowanie atletycznej a zarazem opływowej sylwetki w tym 4-osobowym aucie o długości 4,69 m. Designerzy marki podkreślają, że podczas tworzenia karoserii inspirowali się smukłą budową psów myśliwskich.

Linia dachu z półokrągłego kształtu przypominającego klasyczne coupe podnosi się nieco w górę tuż przed tylną klapą. Mimo sportowego charakteru i zaledwie 1,31 m wysokości udało się wygospodarować sporo miejsca nad głowami pasażerów oraz w bagażniku (500 l). Kokpit obniżono o 15 cm względem modeli konwencjonalnych. Funkcjonalność zapewniają podnoszone do góry drzwi oraz brak słupka drzwiowego.

/ 14Kierunek rozwoju marki?

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy Opel Monza miał światową premierę podczas frankfurckich targów w 1977 r. Było to duże coupe z 6-cylindrowym silnikiem. Pojazd produkowano do 1986 r. i zyskał miano ikony motoryzacji. Nowa generacja rusza śladami poprzednika - konstruktorzy zastosowali ciekawie zarysowaną maskę z wyraźnym centralnym przetłoczeniem. Znalazło się też miejsce dla dużych wlotów powietrza w kształcie bumerangu przed nadkolami oraz chromowany zderzak. Śmiałym posunięciem było zastosowanie atletycznej a zarazem opływowej sylwetki w tym 4-osobowym aucie o długości 4,69 m. Designerzy marki podkreślają, że podczas tworzenia karoserii inspirowali się smukłą budową psów myśliwskich.

Linia dachu z półokrągłego kształtu przypominającego klasyczne coupe podnosi się nieco w górę tuż przed tylną klapą. Mimo sportowego charakteru i zaledwie 1,31 m wysokości udało się wygospodarować sporo miejsca nad głowami pasażerów oraz w bagażniku (500 l). Kokpit obniżono o 15 cm względem modeli konwencjonalnych. Funkcjonalność zapewniają podnoszone do góry drzwi oraz brak słupka drzwiowego.

/ 14Kierunek rozwoju marki?

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy Opel Monza miał światową premierę podczas frankfurckich targów w 1977 r. Było to duże coupe z 6-cylindrowym silnikiem. Pojazd produkowano do 1986 r. i zyskał miano ikony motoryzacji. Nowa generacja rusza śladami poprzednika - konstruktorzy zastosowali ciekawie zarysowaną maskę z wyraźnym centralnym przetłoczeniem. Znalazło się też miejsce dla dużych wlotów powietrza w kształcie bumerangu przed nadkolami oraz chromowany zderzak. Śmiałym posunięciem było zastosowanie atletycznej a zarazem opływowej sylwetki w tym 4-osobowym aucie o długości 4,69 m. Designerzy marki podkreślają, że podczas tworzenia karoserii inspirowali się smukłą budową psów myśliwskich.

Linia dachu z półokrągłego kształtu przypominającego klasyczne coupe podnosi się nieco w górę tuż przed tylną klapą. Mimo sportowego charakteru i zaledwie 1,31 m wysokości udało się wygospodarować sporo miejsca nad głowami pasażerów oraz w bagażniku (500 l). Kokpit obniżono o 15 cm względem modeli konwencjonalnych. Funkcjonalność zapewniają podnoszone do góry drzwi oraz brak słupka drzwiowego.

/ 14Kierunek rozwoju marki?

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy Opel Monza miał światową premierę podczas frankfurckich targów w 1977 r. Było to duże coupe z 6-cylindrowym silnikiem. Pojazd produkowano do 1986 r. i zyskał miano ikony motoryzacji. Nowa generacja rusza śladami poprzednika - konstruktorzy zastosowali ciekawie zarysowaną maskę z wyraźnym centralnym przetłoczeniem. Znalazło się też miejsce dla dużych wlotów powietrza w kształcie bumerangu przed nadkolami oraz chromowany zderzak. Śmiałym posunięciem było zastosowanie atletycznej a zarazem opływowej sylwetki w tym 4-osobowym aucie o długości 4,69 m. Designerzy marki podkreślają, że podczas tworzenia karoserii inspirowali się smukłą budową psów myśliwskich.

Linia dachu z półokrągłego kształtu przypominającego klasyczne coupe podnosi się nieco w górę tuż przed tylną klapą. Mimo sportowego charakteru i zaledwie 1,31 m wysokości udało się wygospodarować sporo miejsca nad głowami pasażerów oraz w bagażniku (500 l). Kokpit obniżono o 15 cm względem modeli konwencjonalnych. Funkcjonalność zapewniają podnoszone do góry drzwi oraz brak słupka drzwiowego.

/ 14Kierunek rozwoju marki?

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy Opel Monza miał światową premierę podczas frankfurckich targów w 1977 r. Było to duże coupe z 6-cylindrowym silnikiem. Pojazd produkowano do 1986 r. i zyskał miano ikony motoryzacji. Nowa generacja rusza śladami poprzednika - konstruktorzy zastosowali ciekawie zarysowaną maskę z wyraźnym centralnym przetłoczeniem. Znalazło się też miejsce dla dużych wlotów powietrza w kształcie bumerangu przed nadkolami oraz chromowany zderzak. Śmiałym posunięciem było zastosowanie atletycznej a zarazem opływowej sylwetki w tym 4-osobowym aucie o długości 4,69 m. Designerzy marki podkreślają, że podczas tworzenia karoserii inspirowali się smukłą budową psów myśliwskich.

Linia dachu z półokrągłego kształtu przypominającego klasyczne coupe podnosi się nieco w górę tuż przed tylną klapą. Mimo sportowego charakteru i zaledwie 1,31 m wysokości udało się wygospodarować sporo miejsca nad głowami pasażerów oraz w bagażniku (500 l). Kokpit obniżono o 15 cm względem modeli konwencjonalnych. Funkcjonalność zapewniają podnoszone do góry drzwi oraz brak słupka drzwiowego.

/ 14Kierunek rozwoju marki?

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy Opel Monza miał światową premierę podczas frankfurckich targów w 1977 r. Było to duże coupe z 6-cylindrowym silnikiem. Pojazd produkowano do 1986 r. i zyskał miano ikony motoryzacji. Nowa generacja rusza śladami poprzednika - konstruktorzy zastosowali ciekawie zarysowaną maskę z wyraźnym centralnym przetłoczeniem. Znalazło się też miejsce dla dużych wlotów powietrza w kształcie bumerangu przed nadkolami oraz chromowany zderzak. Śmiałym posunięciem było zastosowanie atletycznej a zarazem opływowej sylwetki w tym 4-osobowym aucie o długości 4,69 m. Designerzy marki podkreślają, że podczas tworzenia karoserii inspirowali się smukłą budową psów myśliwskich.

Linia dachu z półokrągłego kształtu przypominającego klasyczne coupe podnosi się nieco w górę tuż przed tylną klapą. Mimo sportowego charakteru i zaledwie 1,31 m wysokości udało się wygospodarować sporo miejsca nad głowami pasażerów oraz w bagażniku (500 l). Kokpit obniżono o 15 cm względem modeli konwencjonalnych. Funkcjonalność zapewniają podnoszone do góry drzwi oraz brak słupka drzwiowego.

10 / 14Kierunek rozwoju marki?

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy Opel Monza miał światową premierę podczas frankfurckich targów w 1977 r. Było to duże coupe z 6-cylindrowym silnikiem. Pojazd produkowano do 1986 r. i zyskał miano ikony motoryzacji. Nowa generacja rusza śladami poprzednika - konstruktorzy zastosowali ciekawie zarysowaną maskę z wyraźnym centralnym przetłoczeniem. Znalazło się też miejsce dla dużych wlotów powietrza w kształcie bumerangu przed nadkolami oraz chromowany zderzak. Śmiałym posunięciem było zastosowanie atletycznej a zarazem opływowej sylwetki w tym 4-osobowym aucie o długości 4,69 m. Designerzy marki podkreślają, że podczas tworzenia karoserii inspirowali się smukłą budową psów myśliwskich.

Linia dachu z półokrągłego kształtu przypominającego klasyczne coupe podnosi się nieco w górę tuż przed tylną klapą. Mimo sportowego charakteru i zaledwie 1,31 m wysokości udało się wygospodarować sporo miejsca nad głowami pasażerów oraz w bagażniku (500 l). Kokpit obniżono o 15 cm względem modeli konwencjonalnych. Funkcjonalność zapewniają podnoszone do góry drzwi oraz brak słupka drzwiowego.

11 / 14Kierunek rozwoju marki?

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy Opel Monza miał światową premierę podczas frankfurckich targów w 1977 r. Było to duże coupe z 6-cylindrowym silnikiem. Pojazd produkowano do 1986 r. i zyskał miano ikony motoryzacji. Nowa generacja rusza śladami poprzednika - konstruktorzy zastosowali ciekawie zarysowaną maskę z wyraźnym centralnym przetłoczeniem. Znalazło się też miejsce dla dużych wlotów powietrza w kształcie bumerangu przed nadkolami oraz chromowany zderzak. Śmiałym posunięciem było zastosowanie atletycznej a zarazem opływowej sylwetki w tym 4-osobowym aucie o długości 4,69 m. Designerzy marki podkreślają, że podczas tworzenia karoserii inspirowali się smukłą budową psów myśliwskich.

Linia dachu z półokrągłego kształtu przypominającego klasyczne coupe podnosi się nieco w górę tuż przed tylną klapą. Mimo sportowego charakteru i zaledwie 1,31 m wysokości udało się wygospodarować sporo miejsca nad głowami pasażerów oraz w bagażniku (500 l). Kokpit obniżono o 15 cm względem modeli konwencjonalnych. Funkcjonalność zapewniają podnoszone do góry drzwi oraz brak słupka drzwiowego.

12 / 14Kierunek rozwoju marki?

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy Opel Monza miał światową premierę podczas frankfurckich targów w 1977 r. Było to duże coupe z 6-cylindrowym silnikiem. Pojazd produkowano do 1986 r. i zyskał miano ikony motoryzacji. Nowa generacja rusza śladami poprzednika - konstruktorzy zastosowali ciekawie zarysowaną maskę z wyraźnym centralnym przetłoczeniem. Znalazło się też miejsce dla dużych wlotów powietrza w kształcie bumerangu przed nadkolami oraz chromowany zderzak. Śmiałym posunięciem było zastosowanie atletycznej a zarazem opływowej sylwetki w tym 4-osobowym aucie o długości 4,69 m. Designerzy marki podkreślają, że podczas tworzenia karoserii inspirowali się smukłą budową psów myśliwskich.

Linia dachu z półokrągłego kształtu przypominającego klasyczne coupe podnosi się nieco w górę tuż przed tylną klapą. Mimo sportowego charakteru i zaledwie 1,31 m wysokości udało się wygospodarować sporo miejsca nad głowami pasażerów oraz w bagażniku (500 l). Kokpit obniżono o 15 cm względem modeli konwencjonalnych. Funkcjonalność zapewniają podnoszone do góry drzwi oraz brak słupka drzwiowego.

13 / 14Kierunek rozwoju marki?

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy Opel Monza miał światową premierę podczas frankfurckich targów w 1977 r. Było to duże coupe z 6-cylindrowym silnikiem. Pojazd produkowano do 1986 r. i zyskał miano ikony motoryzacji. Nowa generacja rusza śladami poprzednika - konstruktorzy zastosowali ciekawie zarysowaną maskę z wyraźnym centralnym przetłoczeniem. Znalazło się też miejsce dla dużych wlotów powietrza w kształcie bumerangu przed nadkolami oraz chromowany zderzak. Śmiałym posunięciem było zastosowanie atletycznej a zarazem opływowej sylwetki w tym 4-osobowym aucie o długości 4,69 m. Designerzy marki podkreślają, że podczas tworzenia karoserii inspirowali się smukłą budową psów myśliwskich.

Linia dachu z półokrągłego kształtu przypominającego klasyczne coupe podnosi się nieco w górę tuż przed tylną klapą. Mimo sportowego charakteru i zaledwie 1,31 m wysokości udało się wygospodarować sporo miejsca nad głowami pasażerów oraz w bagażniku (500 l). Kokpit obniżono o 15 cm względem modeli konwencjonalnych. Funkcjonalność zapewniają podnoszone do góry drzwi oraz brak słupka drzwiowego.

14 / 14Kierunek rozwoju marki?

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy Opel Monza miał światową premierę podczas frankfurckich targów w 1977 r. Było to duże coupe z 6-cylindrowym silnikiem. Pojazd produkowano do 1986 r. i zyskał miano ikony motoryzacji. Nowa generacja rusza śladami poprzednika - konstruktorzy zastosowali ciekawie zarysowaną maskę z wyraźnym centralnym przetłoczeniem. Znalazło się też miejsce dla dużych wlotów powietrza w kształcie bumerangu przed nadkolami oraz chromowany zderzak. Śmiałym posunięciem było zastosowanie atletycznej a zarazem opływowej sylwetki w tym 4-osobowym aucie o długości 4,69 m. Designerzy marki podkreślają, że podczas tworzenia karoserii inspirowali się smukłą budową psów myśliwskich.

Linia dachu z półokrągłego kształtu przypominającego klasyczne coupe podnosi się nieco w górę tuż przed tylną klapą. Mimo sportowego charakteru i zaledwie 1,31 m wysokości udało się wygospodarować sporo miejsca nad głowami pasażerów oraz w bagażniku (500 l). Kokpit obniżono o 15 cm względem modeli konwencjonalnych. Funkcjonalność zapewniają podnoszone do góry drzwi oraz brak słupka drzwiowego.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025