Opel Insignia Country Tourer

Auto wygląda atrakcyjnie, a w wersji Country Tourer otrzymał nowe zderzaki i listwy boczne z czarnego plastiku, które przechodzą w elementy błotników z takiego samego materiału.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Szymon Jasina

/ 20W amerykańskim stylu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Auto wygląda atrakcyjnie, a w wersji Country Tourer otrzymał nowe zderzaki i listwy boczne z czarnego plastiku, które przechodzą w elementy błotników z takiego samego materiału. To wszystko ma podkreślić uterenowiony charakter tego modelu. Jednak na możliwościach auta skupimy się za chwilę. Najpierw w oczy rzuca się coś innego – Insignia jest ogromna jak na segment D. Auto mierzy 4920 mm długości, 1858 mm szerokości i 1526 mm wysokości. Mimo to rozstaw osi wynosi typowe dla tej klasy 2737 mm. Dzieje się tak za sprawą kształtu nadwozia i dużych zwisów – zarówno z przodu, jak i z tyłu.

Insignia Country Tourer może być wyposażona w jeden z czterech silników. Wśród benzyniaków znajduje się podstawowa opcja, czyli 1,6 l turbo oferujący 170 KM przekazywane na przednią oś, ale też najmocniejszy silnik z napędem 4x4 – 2,0 l turbo 250 KM. Słabszy z dwulitrowych diesli zapewnia 163 KM i dostępny jest zarówno w wersji dwu- i czteronapędowej. Droższa jednostka wysokoprężna otrzymała podwójne doładowanie, dzięki czemu dostarcza 195 KM i 400 Nm, które przekazywane są na obie osie.

/ 20W amerykańskim stylu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Auto wygląda atrakcyjnie, a w wersji Country Tourer otrzymał nowe zderzaki i listwy boczne z czarnego plastiku, które przechodzą w elementy błotników z takiego samego materiału. To wszystko ma podkreślić uterenowiony charakter tego modelu. Jednak na możliwościach auta skupimy się za chwilę. Najpierw w oczy rzuca się coś innego – Insignia jest ogromna jak na segment D. Auto mierzy 4920 mm długości, 1858 mm szerokości i 1526 mm wysokości. Mimo to rozstaw osi wynosi typowe dla tej klasy 2737 mm. Dzieje się tak za sprawą kształtu nadwozia i dużych zwisów – zarówno z przodu, jak i z tyłu.

Insignia Country Tourer może być wyposażona w jeden z czterech silników. Wśród benzyniaków znajduje się podstawowa opcja, czyli 1,6 l turbo oferujący 170 KM przekazywane na przednią oś, ale też najmocniejszy silnik z napędem 4x4 – 2,0 l turbo 250 KM. Słabszy z dwulitrowych diesli zapewnia 163 KM i dostępny jest zarówno w wersji dwu- i czteronapędowej. Droższa jednostka wysokoprężna otrzymała podwójne doładowanie, dzięki czemu dostarcza 195 KM i 400 Nm, które przekazywane są na obie osie.

/ 20W amerykańskim stylu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Auto wygląda atrakcyjnie, a w wersji Country Tourer otrzymał nowe zderzaki i listwy boczne z czarnego plastiku, które przechodzą w elementy błotników z takiego samego materiału. To wszystko ma podkreślić uterenowiony charakter tego modelu. Jednak na możliwościach auta skupimy się za chwilę. Najpierw w oczy rzuca się coś innego – Insignia jest ogromna jak na segment D. Auto mierzy 4920 mm długości, 1858 mm szerokości i 1526 mm wysokości. Mimo to rozstaw osi wynosi typowe dla tej klasy 2737 mm. Dzieje się tak za sprawą kształtu nadwozia i dużych zwisów – zarówno z przodu, jak i z tyłu.

Insignia Country Tourer może być wyposażona w jeden z czterech silników. Wśród benzyniaków znajduje się podstawowa opcja, czyli 1,6 l turbo oferujący 170 KM przekazywane na przednią oś, ale też najmocniejszy silnik z napędem 4x4 – 2,0 l turbo 250 KM. Słabszy z dwulitrowych diesli zapewnia 163 KM i dostępny jest zarówno w wersji dwu- i czteronapędowej. Droższa jednostka wysokoprężna otrzymała podwójne doładowanie, dzięki czemu dostarcza 195 KM i 400 Nm, które przekazywane są na obie osie.

/ 20W amerykańskim stylu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Auto wygląda atrakcyjnie, a w wersji Country Tourer otrzymał nowe zderzaki i listwy boczne z czarnego plastiku, które przechodzą w elementy błotników z takiego samego materiału. To wszystko ma podkreślić uterenowiony charakter tego modelu. Jednak na możliwościach auta skupimy się za chwilę. Najpierw w oczy rzuca się coś innego – Insignia jest ogromna jak na segment D. Auto mierzy 4920 mm długości, 1858 mm szerokości i 1526 mm wysokości. Mimo to rozstaw osi wynosi typowe dla tej klasy 2737 mm. Dzieje się tak za sprawą kształtu nadwozia i dużych zwisów – zarówno z przodu, jak i z tyłu.

Insignia Country Tourer może być wyposażona w jeden z czterech silników. Wśród benzyniaków znajduje się podstawowa opcja, czyli 1,6 l turbo oferujący 170 KM przekazywane na przednią oś, ale też najmocniejszy silnik z napędem 4x4 – 2,0 l turbo 250 KM. Słabszy z dwulitrowych diesli zapewnia 163 KM i dostępny jest zarówno w wersji dwu- i czteronapędowej. Droższa jednostka wysokoprężna otrzymała podwójne doładowanie, dzięki czemu dostarcza 195 KM i 400 Nm, które przekazywane są na obie osie.

/ 20W amerykańskim stylu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Auto wygląda atrakcyjnie, a w wersji Country Tourer otrzymał nowe zderzaki i listwy boczne z czarnego plastiku, które przechodzą w elementy błotników z takiego samego materiału. To wszystko ma podkreślić uterenowiony charakter tego modelu. Jednak na możliwościach auta skupimy się za chwilę. Najpierw w oczy rzuca się coś innego – Insignia jest ogromna jak na segment D. Auto mierzy 4920 mm długości, 1858 mm szerokości i 1526 mm wysokości. Mimo to rozstaw osi wynosi typowe dla tej klasy 2737 mm. Dzieje się tak za sprawą kształtu nadwozia i dużych zwisów – zarówno z przodu, jak i z tyłu.

Insignia Country Tourer może być wyposażona w jeden z czterech silników. Wśród benzyniaków znajduje się podstawowa opcja, czyli 1,6 l turbo oferujący 170 KM przekazywane na przednią oś, ale też najmocniejszy silnik z napędem 4x4 – 2,0 l turbo 250 KM. Słabszy z dwulitrowych diesli zapewnia 163 KM i dostępny jest zarówno w wersji dwu- i czteronapędowej. Droższa jednostka wysokoprężna otrzymała podwójne doładowanie, dzięki czemu dostarcza 195 KM i 400 Nm, które przekazywane są na obie osie.

/ 20W amerykańskim stylu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Auto wygląda atrakcyjnie, a w wersji Country Tourer otrzymał nowe zderzaki i listwy boczne z czarnego plastiku, które przechodzą w elementy błotników z takiego samego materiału. To wszystko ma podkreślić uterenowiony charakter tego modelu. Jednak na możliwościach auta skupimy się za chwilę. Najpierw w oczy rzuca się coś innego – Insignia jest ogromna jak na segment D. Auto mierzy 4920 mm długości, 1858 mm szerokości i 1526 mm wysokości. Mimo to rozstaw osi wynosi typowe dla tej klasy 2737 mm. Dzieje się tak za sprawą kształtu nadwozia i dużych zwisów – zarówno z przodu, jak i z tyłu.

Insignia Country Tourer może być wyposażona w jeden z czterech silników. Wśród benzyniaków znajduje się podstawowa opcja, czyli 1,6 l turbo oferujący 170 KM przekazywane na przednią oś, ale też najmocniejszy silnik z napędem 4x4 – 2,0 l turbo 250 KM. Słabszy z dwulitrowych diesli zapewnia 163 KM i dostępny jest zarówno w wersji dwu- i czteronapędowej. Droższa jednostka wysokoprężna otrzymała podwójne doładowanie, dzięki czemu dostarcza 195 KM i 400 Nm, które przekazywane są na obie osie.

/ 20W amerykańskim stylu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Auto wygląda atrakcyjnie, a w wersji Country Tourer otrzymał nowe zderzaki i listwy boczne z czarnego plastiku, które przechodzą w elementy błotników z takiego samego materiału. To wszystko ma podkreślić uterenowiony charakter tego modelu. Jednak na możliwościach auta skupimy się za chwilę. Najpierw w oczy rzuca się coś innego – Insignia jest ogromna jak na segment D. Auto mierzy 4920 mm długości, 1858 mm szerokości i 1526 mm wysokości. Mimo to rozstaw osi wynosi typowe dla tej klasy 2737 mm. Dzieje się tak za sprawą kształtu nadwozia i dużych zwisów – zarówno z przodu, jak i z tyłu.

Insignia Country Tourer może być wyposażona w jeden z czterech silników. Wśród benzyniaków znajduje się podstawowa opcja, czyli 1,6 l turbo oferujący 170 KM przekazywane na przednią oś, ale też najmocniejszy silnik z napędem 4x4 – 2,0 l turbo 250 KM. Słabszy z dwulitrowych diesli zapewnia 163 KM i dostępny jest zarówno w wersji dwu- i czteronapędowej. Droższa jednostka wysokoprężna otrzymała podwójne doładowanie, dzięki czemu dostarcza 195 KM i 400 Nm, które przekazywane są na obie osie.

/ 20W amerykańskim stylu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Auto wygląda atrakcyjnie, a w wersji Country Tourer otrzymał nowe zderzaki i listwy boczne z czarnego plastiku, które przechodzą w elementy błotników z takiego samego materiału. To wszystko ma podkreślić uterenowiony charakter tego modelu. Jednak na możliwościach auta skupimy się za chwilę. Najpierw w oczy rzuca się coś innego – Insignia jest ogromna jak na segment D. Auto mierzy 4920 mm długości, 1858 mm szerokości i 1526 mm wysokości. Mimo to rozstaw osi wynosi typowe dla tej klasy 2737 mm. Dzieje się tak za sprawą kształtu nadwozia i dużych zwisów – zarówno z przodu, jak i z tyłu.

Insignia Country Tourer może być wyposażona w jeden z czterech silników. Wśród benzyniaków znajduje się podstawowa opcja, czyli 1,6 l turbo oferujący 170 KM przekazywane na przednią oś, ale też najmocniejszy silnik z napędem 4x4 – 2,0 l turbo 250 KM. Słabszy z dwulitrowych diesli zapewnia 163 KM i dostępny jest zarówno w wersji dwu- i czteronapędowej. Droższa jednostka wysokoprężna otrzymała podwójne doładowanie, dzięki czemu dostarcza 195 KM i 400 Nm, które przekazywane są na obie osie.

/ 20W amerykańskim stylu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Auto wygląda atrakcyjnie, a w wersji Country Tourer otrzymał nowe zderzaki i listwy boczne z czarnego plastiku, które przechodzą w elementy błotników z takiego samego materiału. To wszystko ma podkreślić uterenowiony charakter tego modelu. Jednak na możliwościach auta skupimy się za chwilę. Najpierw w oczy rzuca się coś innego – Insignia jest ogromna jak na segment D. Auto mierzy 4920 mm długości, 1858 mm szerokości i 1526 mm wysokości. Mimo to rozstaw osi wynosi typowe dla tej klasy 2737 mm. Dzieje się tak za sprawą kształtu nadwozia i dużych zwisów – zarówno z przodu, jak i z tyłu.

Insignia Country Tourer może być wyposażona w jeden z czterech silników. Wśród benzyniaków znajduje się podstawowa opcja, czyli 1,6 l turbo oferujący 170 KM przekazywane na przednią oś, ale też najmocniejszy silnik z napędem 4x4 – 2,0 l turbo 250 KM. Słabszy z dwulitrowych diesli zapewnia 163 KM i dostępny jest zarówno w wersji dwu- i czteronapędowej. Droższa jednostka wysokoprężna otrzymała podwójne doładowanie, dzięki czemu dostarcza 195 KM i 400 Nm, które przekazywane są na obie osie.

10 / 20W amerykańskim stylu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Auto wygląda atrakcyjnie, a w wersji Country Tourer otrzymał nowe zderzaki i listwy boczne z czarnego plastiku, które przechodzą w elementy błotników z takiego samego materiału. To wszystko ma podkreślić uterenowiony charakter tego modelu. Jednak na możliwościach auta skupimy się za chwilę. Najpierw w oczy rzuca się coś innego – Insignia jest ogromna jak na segment D. Auto mierzy 4920 mm długości, 1858 mm szerokości i 1526 mm wysokości. Mimo to rozstaw osi wynosi typowe dla tej klasy 2737 mm. Dzieje się tak za sprawą kształtu nadwozia i dużych zwisów – zarówno z przodu, jak i z tyłu.

Insignia Country Tourer może być wyposażona w jeden z czterech silników. Wśród benzyniaków znajduje się podstawowa opcja, czyli 1,6 l turbo oferujący 170 KM przekazywane na przednią oś, ale też najmocniejszy silnik z napędem 4x4 – 2,0 l turbo 250 KM. Słabszy z dwulitrowych diesli zapewnia 163 KM i dostępny jest zarówno w wersji dwu- i czteronapędowej. Droższa jednostka wysokoprężna otrzymała podwójne doładowanie, dzięki czemu dostarcza 195 KM i 400 Nm, które przekazywane są na obie osie.

11 / 20W amerykańskim stylu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Auto wygląda atrakcyjnie, a w wersji Country Tourer otrzymał nowe zderzaki i listwy boczne z czarnego plastiku, które przechodzą w elementy błotników z takiego samego materiału. To wszystko ma podkreślić uterenowiony charakter tego modelu. Jednak na możliwościach auta skupimy się za chwilę. Najpierw w oczy rzuca się coś innego – Insignia jest ogromna jak na segment D. Auto mierzy 4920 mm długości, 1858 mm szerokości i 1526 mm wysokości. Mimo to rozstaw osi wynosi typowe dla tej klasy 2737 mm. Dzieje się tak za sprawą kształtu nadwozia i dużych zwisów – zarówno z przodu, jak i z tyłu.

Insignia Country Tourer może być wyposażona w jeden z czterech silników. Wśród benzyniaków znajduje się podstawowa opcja, czyli 1,6 l turbo oferujący 170 KM przekazywane na przednią oś, ale też najmocniejszy silnik z napędem 4x4 – 2,0 l turbo 250 KM. Słabszy z dwulitrowych diesli zapewnia 163 KM i dostępny jest zarówno w wersji dwu- i czteronapędowej. Droższa jednostka wysokoprężna otrzymała podwójne doładowanie, dzięki czemu dostarcza 195 KM i 400 Nm, które przekazywane są na obie osie.

12 / 20W amerykańskim stylu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Auto wygląda atrakcyjnie, a w wersji Country Tourer otrzymał nowe zderzaki i listwy boczne z czarnego plastiku, które przechodzą w elementy błotników z takiego samego materiału. To wszystko ma podkreślić uterenowiony charakter tego modelu. Jednak na możliwościach auta skupimy się za chwilę. Najpierw w oczy rzuca się coś innego – Insignia jest ogromna jak na segment D. Auto mierzy 4920 mm długości, 1858 mm szerokości i 1526 mm wysokości. Mimo to rozstaw osi wynosi typowe dla tej klasy 2737 mm. Dzieje się tak za sprawą kształtu nadwozia i dużych zwisów – zarówno z przodu, jak i z tyłu.

Insignia Country Tourer może być wyposażona w jeden z czterech silników. Wśród benzyniaków znajduje się podstawowa opcja, czyli 1,6 l turbo oferujący 170 KM przekazywane na przednią oś, ale też najmocniejszy silnik z napędem 4x4 – 2,0 l turbo 250 KM. Słabszy z dwulitrowych diesli zapewnia 163 KM i dostępny jest zarówno w wersji dwu- i czteronapędowej. Droższa jednostka wysokoprężna otrzymała podwójne doładowanie, dzięki czemu dostarcza 195 KM i 400 Nm, które przekazywane są na obie osie.

13 / 20W amerykańskim stylu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Auto wygląda atrakcyjnie, a w wersji Country Tourer otrzymał nowe zderzaki i listwy boczne z czarnego plastiku, które przechodzą w elementy błotników z takiego samego materiału. To wszystko ma podkreślić uterenowiony charakter tego modelu. Jednak na możliwościach auta skupimy się za chwilę. Najpierw w oczy rzuca się coś innego – Insignia jest ogromna jak na segment D. Auto mierzy 4920 mm długości, 1858 mm szerokości i 1526 mm wysokości. Mimo to rozstaw osi wynosi typowe dla tej klasy 2737 mm. Dzieje się tak za sprawą kształtu nadwozia i dużych zwisów – zarówno z przodu, jak i z tyłu.

Insignia Country Tourer może być wyposażona w jeden z czterech silników. Wśród benzyniaków znajduje się podstawowa opcja, czyli 1,6 l turbo oferujący 170 KM przekazywane na przednią oś, ale też najmocniejszy silnik z napędem 4x4 – 2,0 l turbo 250 KM. Słabszy z dwulitrowych diesli zapewnia 163 KM i dostępny jest zarówno w wersji dwu- i czteronapędowej. Droższa jednostka wysokoprężna otrzymała podwójne doładowanie, dzięki czemu dostarcza 195 KM i 400 Nm, które przekazywane są na obie osie.

14 / 20W amerykańskim stylu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Auto wygląda atrakcyjnie, a w wersji Country Tourer otrzymał nowe zderzaki i listwy boczne z czarnego plastiku, które przechodzą w elementy błotników z takiego samego materiału. To wszystko ma podkreślić uterenowiony charakter tego modelu. Jednak na możliwościach auta skupimy się za chwilę. Najpierw w oczy rzuca się coś innego – Insignia jest ogromna jak na segment D. Auto mierzy 4920 mm długości, 1858 mm szerokości i 1526 mm wysokości. Mimo to rozstaw osi wynosi typowe dla tej klasy 2737 mm. Dzieje się tak za sprawą kształtu nadwozia i dużych zwisów – zarówno z przodu, jak i z tyłu.

Insignia Country Tourer może być wyposażona w jeden z czterech silników. Wśród benzyniaków znajduje się podstawowa opcja, czyli 1,6 l turbo oferujący 170 KM przekazywane na przednią oś, ale też najmocniejszy silnik z napędem 4x4 – 2,0 l turbo 250 KM. Słabszy z dwulitrowych diesli zapewnia 163 KM i dostępny jest zarówno w wersji dwu- i czteronapędowej. Droższa jednostka wysokoprężna otrzymała podwójne doładowanie, dzięki czemu dostarcza 195 KM i 400 Nm, które przekazywane są na obie osie.

15 / 20W amerykańskim stylu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Auto wygląda atrakcyjnie, a w wersji Country Tourer otrzymał nowe zderzaki i listwy boczne z czarnego plastiku, które przechodzą w elementy błotników z takiego samego materiału. To wszystko ma podkreślić uterenowiony charakter tego modelu. Jednak na możliwościach auta skupimy się za chwilę. Najpierw w oczy rzuca się coś innego – Insignia jest ogromna jak na segment D. Auto mierzy 4920 mm długości, 1858 mm szerokości i 1526 mm wysokości. Mimo to rozstaw osi wynosi typowe dla tej klasy 2737 mm. Dzieje się tak za sprawą kształtu nadwozia i dużych zwisów – zarówno z przodu, jak i z tyłu.

Insignia Country Tourer może być wyposażona w jeden z czterech silników. Wśród benzyniaków znajduje się podstawowa opcja, czyli 1,6 l turbo oferujący 170 KM przekazywane na przednią oś, ale też najmocniejszy silnik z napędem 4x4 – 2,0 l turbo 250 KM. Słabszy z dwulitrowych diesli zapewnia 163 KM i dostępny jest zarówno w wersji dwu- i czteronapędowej. Droższa jednostka wysokoprężna otrzymała podwójne doładowanie, dzięki czemu dostarcza 195 KM i 400 Nm, które przekazywane są na obie osie.

16 / 20W amerykańskim stylu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Auto wygląda atrakcyjnie, a w wersji Country Tourer otrzymał nowe zderzaki i listwy boczne z czarnego plastiku, które przechodzą w elementy błotników z takiego samego materiału. To wszystko ma podkreślić uterenowiony charakter tego modelu. Jednak na możliwościach auta skupimy się za chwilę. Najpierw w oczy rzuca się coś innego – Insignia jest ogromna jak na segment D. Auto mierzy 4920 mm długości, 1858 mm szerokości i 1526 mm wysokości. Mimo to rozstaw osi wynosi typowe dla tej klasy 2737 mm. Dzieje się tak za sprawą kształtu nadwozia i dużych zwisów – zarówno z przodu, jak i z tyłu.

Insignia Country Tourer może być wyposażona w jeden z czterech silników. Wśród benzyniaków znajduje się podstawowa opcja, czyli 1,6 l turbo oferujący 170 KM przekazywane na przednią oś, ale też najmocniejszy silnik z napędem 4x4 – 2,0 l turbo 250 KM. Słabszy z dwulitrowych diesli zapewnia 163 KM i dostępny jest zarówno w wersji dwu- i czteronapędowej. Droższa jednostka wysokoprężna otrzymała podwójne doładowanie, dzięki czemu dostarcza 195 KM i 400 Nm, które przekazywane są na obie osie.

17 / 20W amerykańskim stylu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Auto wygląda atrakcyjnie, a w wersji Country Tourer otrzymał nowe zderzaki i listwy boczne z czarnego plastiku, które przechodzą w elementy błotników z takiego samego materiału. To wszystko ma podkreślić uterenowiony charakter tego modelu. Jednak na możliwościach auta skupimy się za chwilę. Najpierw w oczy rzuca się coś innego – Insignia jest ogromna jak na segment D. Auto mierzy 4920 mm długości, 1858 mm szerokości i 1526 mm wysokości. Mimo to rozstaw osi wynosi typowe dla tej klasy 2737 mm. Dzieje się tak za sprawą kształtu nadwozia i dużych zwisów – zarówno z przodu, jak i z tyłu.

Insignia Country Tourer może być wyposażona w jeden z czterech silników. Wśród benzyniaków znajduje się podstawowa opcja, czyli 1,6 l turbo oferujący 170 KM przekazywane na przednią oś, ale też najmocniejszy silnik z napędem 4x4 – 2,0 l turbo 250 KM. Słabszy z dwulitrowych diesli zapewnia 163 KM i dostępny jest zarówno w wersji dwu- i czteronapędowej. Droższa jednostka wysokoprężna otrzymała podwójne doładowanie, dzięki czemu dostarcza 195 KM i 400 Nm, które przekazywane są na obie osie.

18 / 20W amerykańskim stylu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Auto wygląda atrakcyjnie, a w wersji Country Tourer otrzymał nowe zderzaki i listwy boczne z czarnego plastiku, które przechodzą w elementy błotników z takiego samego materiału. To wszystko ma podkreślić uterenowiony charakter tego modelu. Jednak na możliwościach auta skupimy się za chwilę. Najpierw w oczy rzuca się coś innego – Insignia jest ogromna jak na segment D. Auto mierzy 4920 mm długości, 1858 mm szerokości i 1526 mm wysokości. Mimo to rozstaw osi wynosi typowe dla tej klasy 2737 mm. Dzieje się tak za sprawą kształtu nadwozia i dużych zwisów – zarówno z przodu, jak i z tyłu.

Insignia Country Tourer może być wyposażona w jeden z czterech silników. Wśród benzyniaków znajduje się podstawowa opcja, czyli 1,6 l turbo oferujący 170 KM przekazywane na przednią oś, ale też najmocniejszy silnik z napędem 4x4 – 2,0 l turbo 250 KM. Słabszy z dwulitrowych diesli zapewnia 163 KM i dostępny jest zarówno w wersji dwu- i czteronapędowej. Droższa jednostka wysokoprężna otrzymała podwójne doładowanie, dzięki czemu dostarcza 195 KM i 400 Nm, które przekazywane są na obie osie.

19 / 20W amerykańskim stylu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Auto wygląda atrakcyjnie, a w wersji Country Tourer otrzymał nowe zderzaki i listwy boczne z czarnego plastiku, które przechodzą w elementy błotników z takiego samego materiału. To wszystko ma podkreślić uterenowiony charakter tego modelu. Jednak na możliwościach auta skupimy się za chwilę. Najpierw w oczy rzuca się coś innego – Insignia jest ogromna jak na segment D. Auto mierzy 4920 mm długości, 1858 mm szerokości i 1526 mm wysokości. Mimo to rozstaw osi wynosi typowe dla tej klasy 2737 mm. Dzieje się tak za sprawą kształtu nadwozia i dużych zwisów – zarówno z przodu, jak i z tyłu.

Insignia Country Tourer może być wyposażona w jeden z czterech silników. Wśród benzyniaków znajduje się podstawowa opcja, czyli 1,6 l turbo oferujący 170 KM przekazywane na przednią oś, ale też najmocniejszy silnik z napędem 4x4 – 2,0 l turbo 250 KM. Słabszy z dwulitrowych diesli zapewnia 163 KM i dostępny jest zarówno w wersji dwu- i czteronapędowej. Droższa jednostka wysokoprężna otrzymała podwójne doładowanie, dzięki czemu dostarcza 195 KM i 400 Nm, które przekazywane są na obie osie.

20 / 20W amerykańskim stylu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Auto wygląda atrakcyjnie, a w wersji Country Tourer otrzymał nowe zderzaki i listwy boczne z czarnego plastiku, które przechodzą w elementy błotników z takiego samego materiału. To wszystko ma podkreślić uterenowiony charakter tego modelu. Jednak na możliwościach auta skupimy się za chwilę. Najpierw w oczy rzuca się coś innego – Insignia jest ogromna jak na segment D. Auto mierzy 4920 mm długości, 1858 mm szerokości i 1526 mm wysokości. Mimo to rozstaw osi wynosi typowe dla tej klasy 2737 mm. Dzieje się tak za sprawą kształtu nadwozia i dużych zwisów – zarówno z przodu, jak i z tyłu.

Insignia Country Tourer może być wyposażona w jeden z czterech silników. Wśród benzyniaków znajduje się podstawowa opcja, czyli 1,6 l turbo oferujący 170 KM przekazywane na przednią oś, ale też najmocniejszy silnik z napędem 4x4 – 2,0 l turbo 250 KM. Słabszy z dwulitrowych diesli zapewnia 163 KM i dostępny jest zarówno w wersji dwu- i czteronapędowej. Droższa jednostka wysokoprężna otrzymała podwójne doładowanie, dzięki czemu dostarcza 195 KM i 400 Nm, które przekazywane są na obie osie.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025