Opel Corsa OPC

None

Obraz

/ 48Opel Corsa OPC

Obraz

(fot. Grzegorz Skarżyński) Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

/ 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

/ 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

/ 48Opel Corsa OPC

Obraz

(fot. Grzegorz Skarżyński) Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

/ 48Opel Corsa OPC

Obraz

(fot. Grzegorz Skarżyński) Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

/ 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

/ 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

/ 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

/ 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

10 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

11 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

(fot. Grzegorz Skarżyński) Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

12 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

13 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

14 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

15 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

16 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

17 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

18 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

19 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

20 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

21 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

22 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

23 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

24 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

25 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

26 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

27 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

28 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

29 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

30 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

31 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

32 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

33 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

34 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

35 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

36 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

37 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

38 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

39 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

40 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

41 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

42 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

43 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

44 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

45 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

46 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

47 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

48 / 48Opel Corsa OPC

Obraz

Ekscytujące rzeczy rzadko kiedy należą do tanich. Nie inaczej jest z Corsą OPC, która w podstawowej wersji kosztuje 88 450 PLN. Kto nie chciałby jeździć samochodem w barwach OPC, czyli kolorze „Niebieski Arden” będzie musiał wydać dodatkowo 1700 PLN. Oczywiście dealer Opla zaproponuje także wiele innych dodatków, jednak wszystkie okazują się bezużyteczne. Z tempomatu można zrezygnować, ponieważ jazda Corsą OPC ze stałą prędkością to wyjątkowo ciężki grzech. Klimatyzacja automatyczna pociągnie za sobą montaż dużego i niezbyt estetycznego wyświetlacza na środku deski rozdzielczej. 18-calowe felgi doskonale nadają się na tuningowy zlot, ale nie najlepiej zniosą jazdę po polskich drogach. Z powodzeniem można by także zrezygnować z seryjnego radioodtwarzacza – mało które auto tak radośnie prycha wydechem, jak Corsa OPC po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu...

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3