Opel Astra OPC Extreme

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 12Hot-hatch ekstremalny

Obraz
© WP.PL

Jak powstała Astra OPC Extreme? Przepis był prosty. Wzięto wyścigowy model Cup i dostosowano go do jazdy po drogach publicznych. We wnętrzu znajdziemy deskę rozdzielczą znaną ze zwykłej Astry, ale poza nią niemal wszystko wygląda inaczej. Wyścigowe kubełkowe fotele z 6-punktowymi pasami Schroth nie będą wygodne, ale pozwolą się poczuć jak w prawdziwej wyścigówce. Wrażenie to wzmacnia klatka bezpieczeństwa zamontowana w miejsce tylnej kanapy.

2-litrowy silnik benzynowy turbo, z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, jest zdecydowanie najmocniejszym 4-cylindrowym silnikiem Opla, jaki kiedykolwiek produkowano. Będzie on dostarczał ponad 300 KM. W pełni aluminiowy silnik jest dopasowany do wąskiej 6-stopniowej manualnej skrzyni biegów przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

/ 12Hot-hatch ekstremalny

Obraz
© WP.PL

Jak powstała Astra OPC Extreme? Przepis był prosty. Wzięto wyścigowy model Cup i dostosowano go do jazdy po drogach publicznych. We wnętrzu znajdziemy deskę rozdzielczą znaną ze zwykłej Astry, ale poza nią niemal wszystko wygląda inaczej. Wyścigowe kubełkowe fotele z 6-punktowymi pasami Schroth nie będą wygodne, ale pozwolą się poczuć jak w prawdziwej wyścigówce. Wrażenie to wzmacnia klatka bezpieczeństwa zamontowana w miejsce tylnej kanapy.

2-litrowy silnik benzynowy turbo, z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, jest zdecydowanie najmocniejszym 4-cylindrowym silnikiem Opla, jaki kiedykolwiek produkowano. Będzie on dostarczał ponad 300 KM. W pełni aluminiowy silnik jest dopasowany do wąskiej 6-stopniowej manualnej skrzyni biegów przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

/ 12Hot-hatch ekstremalny

Obraz
© WP.PL

Jak powstała Astra OPC Extreme? Przepis był prosty. Wzięto wyścigowy model Cup i dostosowano go do jazdy po drogach publicznych. We wnętrzu znajdziemy deskę rozdzielczą znaną ze zwykłej Astry, ale poza nią niemal wszystko wygląda inaczej. Wyścigowe kubełkowe fotele z 6-punktowymi pasami Schroth nie będą wygodne, ale pozwolą się poczuć jak w prawdziwej wyścigówce. Wrażenie to wzmacnia klatka bezpieczeństwa zamontowana w miejsce tylnej kanapy.

2-litrowy silnik benzynowy turbo, z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, jest zdecydowanie najmocniejszym 4-cylindrowym silnikiem Opla, jaki kiedykolwiek produkowano. Będzie on dostarczał ponad 300 KM. W pełni aluminiowy silnik jest dopasowany do wąskiej 6-stopniowej manualnej skrzyni biegów przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

/ 12Hot-hatch ekstremalny

Obraz
© WP.PL

Jak powstała Astra OPC Extreme? Przepis był prosty. Wzięto wyścigowy model Cup i dostosowano go do jazdy po drogach publicznych. We wnętrzu znajdziemy deskę rozdzielczą znaną ze zwykłej Astry, ale poza nią niemal wszystko wygląda inaczej. Wyścigowe kubełkowe fotele z 6-punktowymi pasami Schroth nie będą wygodne, ale pozwolą się poczuć jak w prawdziwej wyścigówce. Wrażenie to wzmacnia klatka bezpieczeństwa zamontowana w miejsce tylnej kanapy.

2-litrowy silnik benzynowy turbo, z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, jest zdecydowanie najmocniejszym 4-cylindrowym silnikiem Opla, jaki kiedykolwiek produkowano. Będzie on dostarczał ponad 300 KM. W pełni aluminiowy silnik jest dopasowany do wąskiej 6-stopniowej manualnej skrzyni biegów przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

/ 12Hot-hatch ekstremalny

Obraz
© WP.PL

Jak powstała Astra OPC Extreme? Przepis był prosty. Wzięto wyścigowy model Cup i dostosowano go do jazdy po drogach publicznych. We wnętrzu znajdziemy deskę rozdzielczą znaną ze zwykłej Astry, ale poza nią niemal wszystko wygląda inaczej. Wyścigowe kubełkowe fotele z 6-punktowymi pasami Schroth nie będą wygodne, ale pozwolą się poczuć jak w prawdziwej wyścigówce. Wrażenie to wzmacnia klatka bezpieczeństwa zamontowana w miejsce tylnej kanapy.

2-litrowy silnik benzynowy turbo, z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, jest zdecydowanie najmocniejszym 4-cylindrowym silnikiem Opla, jaki kiedykolwiek produkowano. Będzie on dostarczał ponad 300 KM. W pełni aluminiowy silnik jest dopasowany do wąskiej 6-stopniowej manualnej skrzyni biegów przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

/ 12Hot-hatch ekstremalny

Obraz
© WP.PL

Jak powstała Astra OPC Extreme? Przepis był prosty. Wzięto wyścigowy model Cup i dostosowano go do jazdy po drogach publicznych. We wnętrzu znajdziemy deskę rozdzielczą znaną ze zwykłej Astry, ale poza nią niemal wszystko wygląda inaczej. Wyścigowe kubełkowe fotele z 6-punktowymi pasami Schroth nie będą wygodne, ale pozwolą się poczuć jak w prawdziwej wyścigówce. Wrażenie to wzmacnia klatka bezpieczeństwa zamontowana w miejsce tylnej kanapy.

2-litrowy silnik benzynowy turbo, z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, jest zdecydowanie najmocniejszym 4-cylindrowym silnikiem Opla, jaki kiedykolwiek produkowano. Będzie on dostarczał ponad 300 KM. W pełni aluminiowy silnik jest dopasowany do wąskiej 6-stopniowej manualnej skrzyni biegów przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

/ 12Hot-hatch ekstremalny

Obraz
© WP.PL

Jak powstała Astra OPC Extreme? Przepis był prosty. Wzięto wyścigowy model Cup i dostosowano go do jazdy po drogach publicznych. We wnętrzu znajdziemy deskę rozdzielczą znaną ze zwykłej Astry, ale poza nią niemal wszystko wygląda inaczej. Wyścigowe kubełkowe fotele z 6-punktowymi pasami Schroth nie będą wygodne, ale pozwolą się poczuć jak w prawdziwej wyścigówce. Wrażenie to wzmacnia klatka bezpieczeństwa zamontowana w miejsce tylnej kanapy.

2-litrowy silnik benzynowy turbo, z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, jest zdecydowanie najmocniejszym 4-cylindrowym silnikiem Opla, jaki kiedykolwiek produkowano. Będzie on dostarczał ponad 300 KM. W pełni aluminiowy silnik jest dopasowany do wąskiej 6-stopniowej manualnej skrzyni biegów przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

/ 12Hot-hatch ekstremalny

Obraz
© WP.PL

Jak powstała Astra OPC Extreme? Przepis był prosty. Wzięto wyścigowy model Cup i dostosowano go do jazdy po drogach publicznych. We wnętrzu znajdziemy deskę rozdzielczą znaną ze zwykłej Astry, ale poza nią niemal wszystko wygląda inaczej. Wyścigowe kubełkowe fotele z 6-punktowymi pasami Schroth nie będą wygodne, ale pozwolą się poczuć jak w prawdziwej wyścigówce. Wrażenie to wzmacnia klatka bezpieczeństwa zamontowana w miejsce tylnej kanapy.

2-litrowy silnik benzynowy turbo, z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, jest zdecydowanie najmocniejszym 4-cylindrowym silnikiem Opla, jaki kiedykolwiek produkowano. Będzie on dostarczał ponad 300 KM. W pełni aluminiowy silnik jest dopasowany do wąskiej 6-stopniowej manualnej skrzyni biegów przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

/ 12Hot-hatch ekstremalny

Obraz
© WP.PL

Jak powstała Astra OPC Extreme? Przepis był prosty. Wzięto wyścigowy model Cup i dostosowano go do jazdy po drogach publicznych. We wnętrzu znajdziemy deskę rozdzielczą znaną ze zwykłej Astry, ale poza nią niemal wszystko wygląda inaczej. Wyścigowe kubełkowe fotele z 6-punktowymi pasami Schroth nie będą wygodne, ale pozwolą się poczuć jak w prawdziwej wyścigówce. Wrażenie to wzmacnia klatka bezpieczeństwa zamontowana w miejsce tylnej kanapy.

2-litrowy silnik benzynowy turbo, z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, jest zdecydowanie najmocniejszym 4-cylindrowym silnikiem Opla, jaki kiedykolwiek produkowano. Będzie on dostarczał ponad 300 KM. W pełni aluminiowy silnik jest dopasowany do wąskiej 6-stopniowej manualnej skrzyni biegów przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

10 / 12Hot-hatch ekstremalny

Obraz
© WP.PL

Jak powstała Astra OPC Extreme? Przepis był prosty. Wzięto wyścigowy model Cup i dostosowano go do jazdy po drogach publicznych. We wnętrzu znajdziemy deskę rozdzielczą znaną ze zwykłej Astry, ale poza nią niemal wszystko wygląda inaczej. Wyścigowe kubełkowe fotele z 6-punktowymi pasami Schroth nie będą wygodne, ale pozwolą się poczuć jak w prawdziwej wyścigówce. Wrażenie to wzmacnia klatka bezpieczeństwa zamontowana w miejsce tylnej kanapy.

2-litrowy silnik benzynowy turbo, z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, jest zdecydowanie najmocniejszym 4-cylindrowym silnikiem Opla, jaki kiedykolwiek produkowano. Będzie on dostarczał ponad 300 KM. W pełni aluminiowy silnik jest dopasowany do wąskiej 6-stopniowej manualnej skrzyni biegów przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

11 / 12Hot-hatch ekstremalny

Obraz
© WP.PL

Jak powstała Astra OPC Extreme? Przepis był prosty. Wzięto wyścigowy model Cup i dostosowano go do jazdy po drogach publicznych. We wnętrzu znajdziemy deskę rozdzielczą znaną ze zwykłej Astry, ale poza nią niemal wszystko wygląda inaczej. Wyścigowe kubełkowe fotele z 6-punktowymi pasami Schroth nie będą wygodne, ale pozwolą się poczuć jak w prawdziwej wyścigówce. Wrażenie to wzmacnia klatka bezpieczeństwa zamontowana w miejsce tylnej kanapy.

2-litrowy silnik benzynowy turbo, z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, jest zdecydowanie najmocniejszym 4-cylindrowym silnikiem Opla, jaki kiedykolwiek produkowano. Będzie on dostarczał ponad 300 KM. W pełni aluminiowy silnik jest dopasowany do wąskiej 6-stopniowej manualnej skrzyni biegów przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

12 / 12Hot-hatch ekstremalny

Obraz
© WP.PL

Jak powstała Astra OPC Extreme? Przepis był prosty. Wzięto wyścigowy model Cup i dostosowano go do jazdy po drogach publicznych. We wnętrzu znajdziemy deskę rozdzielczą znaną ze zwykłej Astry, ale poza nią niemal wszystko wygląda inaczej. Wyścigowe kubełkowe fotele z 6-punktowymi pasami Schroth nie będą wygodne, ale pozwolą się poczuć jak w prawdziwej wyścigówce. Wrażenie to wzmacnia klatka bezpieczeństwa zamontowana w miejsce tylnej kanapy.

2-litrowy silnik benzynowy turbo, z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, jest zdecydowanie najmocniejszym 4-cylindrowym silnikiem Opla, jaki kiedykolwiek produkowano. Będzie on dostarczał ponad 300 KM. W pełni aluminiowy silnik jest dopasowany do wąskiej 6-stopniowej manualnej skrzyni biegów przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła