Opel Astra OPC EXTREME

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zadebiutuje Opel Astra OPC EXTREME. Model będzie dysponować mocą ponad 300 KM

Obraz
Źródło zdjęć: © Zdjęcie producenta/Opel

/ 10Nowy sportowiec z Russelheim

Obraz
© Zdjęcie producenta/Opel

Astra OPC EXTREME powstała na bazie modelu OPC Cup i przenosi wyścigowe technologie na drogi publiczne. Pod karbonową maską pracuje 2-litrowy silnik benzynowy turbo z bezpośrednim wtryskiem i zmiennymi fazami rozrządu. Generujący ponad 300 KM motor jest najmocniejszym 4-cylindrowcem w historii marki. Jego aluminiową konstrukcję dopasowano do wąskiej, 6-stopniowej skrzyni manualnej, przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Pojazd jest o 100 kg lżejszy od konwencjonalnej Astry OPC, głównie dzięki zastosowaniu komponentów węglowych. Wykonano z nich aerodynamiczny tylny błotnik, dyfuzor, przedni spojler, maskę, usztywnienia zawieszenia, pokrywę silnika, koła oraz dach. Zderzaki natomiast wyprodukowano z aluminium. Za hamowanie odpowiada 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm. Kierowca będzie miał do dyspozycji regulowane podwozie.

W nowym modelu usunięto tylne siedzenia i wstawiono klatkę bezpieczeństwa. Kierowca i pasażer zasiądą w kubełkowych fotelach Recaro z 6-punktowymi pasami bezpieczeństwa Schroth. Zamszową kierownicę wzmocniono włóknami węglowymi i ozdobiono drobnymi, żółtymi szwami, natomiast na progach bocznych i przednim spojlerze znajduje się specjalne logo. Wielowarstwowy lakier można połączyć z nowoczesnymi okleinami.

/ 10Nowy sportowiec z Russelheim

Obraz
© Zdjęcie producenta/Opel

Astra OPC EXTREME powstała na bazie modelu OPC Cup i przenosi wyścigowe technologie na drogi publiczne. Pod karbonową maską pracuje 2-litrowy silnik benzynowy turbo z bezpośrednim wtryskiem i zmiennymi fazami rozrządu. Generujący ponad 300 KM motor jest najmocniejszym 4-cylindrowcem w historii marki. Jego aluminiową konstrukcję dopasowano do wąskiej, 6-stopniowej skrzyni manualnej, przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Pojazd jest o 100 kg lżejszy od konwencjonalnej Astry OPC, głównie dzięki zastosowaniu komponentów węglowych. Wykonano z nich aerodynamiczny tylny błotnik, dyfuzor, przedni spojler, maskę, usztywnienia zawieszenia, pokrywę silnika, koła oraz dach. Zderzaki natomiast wyprodukowano z aluminium. Za hamowanie odpowiada 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm. Kierowca będzie miał do dyspozycji regulowane podwozie.

W nowym modelu usunięto tylne siedzenia i wstawiono klatkę bezpieczeństwa. Kierowca i pasażer zasiądą w kubełkowych fotelach Recaro z 6-punktowymi pasami bezpieczeństwa Schroth. Zamszową kierownicę wzmocniono włóknami węglowymi i ozdobiono drobnymi, żółtymi szwami, natomiast na progach bocznych i przednim spojlerze znajduje się specjalne logo. Wielowarstwowy lakier można połączyć z nowoczesnymi okleinami.

/ 10Nowy sportowiec z Russelheim

Obraz
© Zdjęcie producenta/Opel

Astra OPC EXTREME powstała na bazie modelu OPC Cup i przenosi wyścigowe technologie na drogi publiczne. Pod karbonową maską pracuje 2-litrowy silnik benzynowy turbo z bezpośrednim wtryskiem i zmiennymi fazami rozrządu. Generujący ponad 300 KM motor jest najmocniejszym 4-cylindrowcem w historii marki. Jego aluminiową konstrukcję dopasowano do wąskiej, 6-stopniowej skrzyni manualnej, przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Pojazd jest o 100 kg lżejszy od konwencjonalnej Astry OPC, głównie dzięki zastosowaniu komponentów węglowych. Wykonano z nich aerodynamiczny tylny błotnik, dyfuzor, przedni spojler, maskę, usztywnienia zawieszenia, pokrywę silnika, koła oraz dach. Zderzaki natomiast wyprodukowano z aluminium. Za hamowanie odpowiada 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm. Kierowca będzie miał do dyspozycji regulowane podwozie.

W nowym modelu usunięto tylne siedzenia i wstawiono klatkę bezpieczeństwa. Kierowca i pasażer zasiądą w kubełkowych fotelach Recaro z 6-punktowymi pasami bezpieczeństwa Schroth. Zamszową kierownicę wzmocniono włóknami węglowymi i ozdobiono drobnymi, żółtymi szwami, natomiast na progach bocznych i przednim spojlerze znajduje się specjalne logo. Wielowarstwowy lakier można połączyć z nowoczesnymi okleinami.

/ 10Nowy sportowiec z Russelheim

Obraz
© Zdjęcie producenta/Opel

Astra OPC EXTREME powstała na bazie modelu OPC Cup i przenosi wyścigowe technologie na drogi publiczne. Pod karbonową maską pracuje 2-litrowy silnik benzynowy turbo z bezpośrednim wtryskiem i zmiennymi fazami rozrządu. Generujący ponad 300 KM motor jest najmocniejszym 4-cylindrowcem w historii marki. Jego aluminiową konstrukcję dopasowano do wąskiej, 6-stopniowej skrzyni manualnej, przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Pojazd jest o 100 kg lżejszy od konwencjonalnej Astry OPC, głównie dzięki zastosowaniu komponentów węglowych. Wykonano z nich aerodynamiczny tylny błotnik, dyfuzor, przedni spojler, maskę, usztywnienia zawieszenia, pokrywę silnika, koła oraz dach. Zderzaki natomiast wyprodukowano z aluminium. Za hamowanie odpowiada 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm. Kierowca będzie miał do dyspozycji regulowane podwozie.

W nowym modelu usunięto tylne siedzenia i wstawiono klatkę bezpieczeństwa. Kierowca i pasażer zasiądą w kubełkowych fotelach Recaro z 6-punktowymi pasami bezpieczeństwa Schroth. Zamszową kierownicę wzmocniono włóknami węglowymi i ozdobiono drobnymi, żółtymi szwami, natomiast na progach bocznych i przednim spojlerze znajduje się specjalne logo. Wielowarstwowy lakier można połączyć z nowoczesnymi okleinami.

/ 10Nowy sportowiec z Russelheim

Obraz
© Zdjęcie producenta/Opel

Astra OPC EXTREME powstała na bazie modelu OPC Cup i przenosi wyścigowe technologie na drogi publiczne. Pod karbonową maską pracuje 2-litrowy silnik benzynowy turbo z bezpośrednim wtryskiem i zmiennymi fazami rozrządu. Generujący ponad 300 KM motor jest najmocniejszym 4-cylindrowcem w historii marki. Jego aluminiową konstrukcję dopasowano do wąskiej, 6-stopniowej skrzyni manualnej, przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Pojazd jest o 100 kg lżejszy od konwencjonalnej Astry OPC, głównie dzięki zastosowaniu komponentów węglowych. Wykonano z nich aerodynamiczny tylny błotnik, dyfuzor, przedni spojler, maskę, usztywnienia zawieszenia, pokrywę silnika, koła oraz dach. Zderzaki natomiast wyprodukowano z aluminium. Za hamowanie odpowiada 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm. Kierowca będzie miał do dyspozycji regulowane podwozie.

W nowym modelu usunięto tylne siedzenia i wstawiono klatkę bezpieczeństwa. Kierowca i pasażer zasiądą w kubełkowych fotelach Recaro z 6-punktowymi pasami bezpieczeństwa Schroth. Zamszową kierownicę wzmocniono włóknami węglowymi i ozdobiono drobnymi, żółtymi szwami, natomiast na progach bocznych i przednim spojlerze znajduje się specjalne logo. Wielowarstwowy lakier można połączyć z nowoczesnymi okleinami.

/ 10Nowy sportowiec z Russelheim

Obraz
© Zdjęcie producenta/Opel

Astra OPC EXTREME powstała na bazie modelu OPC Cup i przenosi wyścigowe technologie na drogi publiczne. Pod karbonową maską pracuje 2-litrowy silnik benzynowy turbo z bezpośrednim wtryskiem i zmiennymi fazami rozrządu. Generujący ponad 300 KM motor jest najmocniejszym 4-cylindrowcem w historii marki. Jego aluminiową konstrukcję dopasowano do wąskiej, 6-stopniowej skrzyni manualnej, przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Pojazd jest o 100 kg lżejszy od konwencjonalnej Astry OPC, głównie dzięki zastosowaniu komponentów węglowych. Wykonano z nich aerodynamiczny tylny błotnik, dyfuzor, przedni spojler, maskę, usztywnienia zawieszenia, pokrywę silnika, koła oraz dach. Zderzaki natomiast wyprodukowano z aluminium. Za hamowanie odpowiada 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm. Kierowca będzie miał do dyspozycji regulowane podwozie.

W nowym modelu usunięto tylne siedzenia i wstawiono klatkę bezpieczeństwa. Kierowca i pasażer zasiądą w kubełkowych fotelach Recaro z 6-punktowymi pasami bezpieczeństwa Schroth. Zamszową kierownicę wzmocniono włóknami węglowymi i ozdobiono drobnymi, żółtymi szwami, natomiast na progach bocznych i przednim spojlerze znajduje się specjalne logo. Wielowarstwowy lakier można połączyć z nowoczesnymi okleinami.

/ 10Nowy sportowiec z Russelheim

Obraz
© Zdjęcie producenta/Opel

Astra OPC EXTREME powstała na bazie modelu OPC Cup i przenosi wyścigowe technologie na drogi publiczne. Pod karbonową maską pracuje 2-litrowy silnik benzynowy turbo z bezpośrednim wtryskiem i zmiennymi fazami rozrządu. Generujący ponad 300 KM motor jest najmocniejszym 4-cylindrowcem w historii marki. Jego aluminiową konstrukcję dopasowano do wąskiej, 6-stopniowej skrzyni manualnej, przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Pojazd jest o 100 kg lżejszy od konwencjonalnej Astry OPC, głównie dzięki zastosowaniu komponentów węglowych. Wykonano z nich aerodynamiczny tylny błotnik, dyfuzor, przedni spojler, maskę, usztywnienia zawieszenia, pokrywę silnika, koła oraz dach. Zderzaki natomiast wyprodukowano z aluminium. Za hamowanie odpowiada 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm. Kierowca będzie miał do dyspozycji regulowane podwozie.

W nowym modelu usunięto tylne siedzenia i wstawiono klatkę bezpieczeństwa. Kierowca i pasażer zasiądą w kubełkowych fotelach Recaro z 6-punktowymi pasami bezpieczeństwa Schroth. Zamszową kierownicę wzmocniono włóknami węglowymi i ozdobiono drobnymi, żółtymi szwami, natomiast na progach bocznych i przednim spojlerze znajduje się specjalne logo. Wielowarstwowy lakier można połączyć z nowoczesnymi okleinami.

/ 10Nowy sportowiec z Russelheim

Obraz
© Zdjęcie producenta/Opel

Astra OPC EXTREME powstała na bazie modelu OPC Cup i przenosi wyścigowe technologie na drogi publiczne. Pod karbonową maską pracuje 2-litrowy silnik benzynowy turbo z bezpośrednim wtryskiem i zmiennymi fazami rozrządu. Generujący ponad 300 KM motor jest najmocniejszym 4-cylindrowcem w historii marki. Jego aluminiową konstrukcję dopasowano do wąskiej, 6-stopniowej skrzyni manualnej, przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Pojazd jest o 100 kg lżejszy od konwencjonalnej Astry OPC, głównie dzięki zastosowaniu komponentów węglowych. Wykonano z nich aerodynamiczny tylny błotnik, dyfuzor, przedni spojler, maskę, usztywnienia zawieszenia, pokrywę silnika, koła oraz dach. Zderzaki natomiast wyprodukowano z aluminium. Za hamowanie odpowiada 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm. Kierowca będzie miał do dyspozycji regulowane podwozie.

W nowym modelu usunięto tylne siedzenia i wstawiono klatkę bezpieczeństwa. Kierowca i pasażer zasiądą w kubełkowych fotelach Recaro z 6-punktowymi pasami bezpieczeństwa Schroth. Zamszową kierownicę wzmocniono włóknami węglowymi i ozdobiono drobnymi, żółtymi szwami, natomiast na progach bocznych i przednim spojlerze znajduje się specjalne logo. Wielowarstwowy lakier można połączyć z nowoczesnymi okleinami.

/ 10Nowy sportowiec z Russelheim

Obraz
© Zdjęcie producenta/Opel

Astra OPC EXTREME powstała na bazie modelu OPC Cup i przenosi wyścigowe technologie na drogi publiczne. Pod karbonową maską pracuje 2-litrowy silnik benzynowy turbo z bezpośrednim wtryskiem i zmiennymi fazami rozrządu. Generujący ponad 300 KM motor jest najmocniejszym 4-cylindrowcem w historii marki. Jego aluminiową konstrukcję dopasowano do wąskiej, 6-stopniowej skrzyni manualnej, przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Pojazd jest o 100 kg lżejszy od konwencjonalnej Astry OPC, głównie dzięki zastosowaniu komponentów węglowych. Wykonano z nich aerodynamiczny tylny błotnik, dyfuzor, przedni spojler, maskę, usztywnienia zawieszenia, pokrywę silnika, koła oraz dach. Zderzaki natomiast wyprodukowano z aluminium. Za hamowanie odpowiada 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm. Kierowca będzie miał do dyspozycji regulowane podwozie.

W nowym modelu usunięto tylne siedzenia i wstawiono klatkę bezpieczeństwa. Kierowca i pasażer zasiądą w kubełkowych fotelach Recaro z 6-punktowymi pasami bezpieczeństwa Schroth. Zamszową kierownicę wzmocniono włóknami węglowymi i ozdobiono drobnymi, żółtymi szwami, natomiast na progach bocznych i przednim spojlerze znajduje się specjalne logo. Wielowarstwowy lakier można połączyć z nowoczesnymi okleinami.

10 / 10Nowy sportowiec z Russelheim

Obraz
© Zdjęcie producenta/Opel

Astra OPC EXTREME powstała na bazie modelu OPC Cup i przenosi wyścigowe technologie na drogi publiczne. Pod karbonową maską pracuje 2-litrowy silnik benzynowy turbo z bezpośrednim wtryskiem i zmiennymi fazami rozrządu. Generujący ponad 300 KM motor jest najmocniejszym 4-cylindrowcem w historii marki. Jego aluminiową konstrukcję dopasowano do wąskiej, 6-stopniowej skrzyni manualnej, przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Pojazd jest o 100 kg lżejszy od konwencjonalnej Astry OPC, głównie dzięki zastosowaniu komponentów węglowych. Wykonano z nich aerodynamiczny tylny błotnik, dyfuzor, przedni spojler, maskę, usztywnienia zawieszenia, pokrywę silnika, koła oraz dach. Zderzaki natomiast wyprodukowano z aluminium. Za hamowanie odpowiada 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm. Kierowca będzie miał do dyspozycji regulowane podwozie.

W nowym modelu usunięto tylne siedzenia i wstawiono klatkę bezpieczeństwa. Kierowca i pasażer zasiądą w kubełkowych fotelach Recaro z 6-punktowymi pasami bezpieczeństwa Schroth. Zamszową kierownicę wzmocniono włóknami węglowymi i ozdobiono drobnymi, żółtymi szwami, natomiast na progach bocznych i przednim spojlerze znajduje się specjalne logo. Wielowarstwowy lakier można połączyć z nowoczesnymi okleinami.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy