WAŻNE
TERAZ

Zabójstwo Ziętary. Jest wyrok sądu

Ofensywa Cadillaca w Europie

Amerykańska marka postanowiła zawalczyć o klienta "premium" na Starym Kontynencie. Pomóc mają w tym dwa modele, przygotowane specjalnie pod kątem tutejszych preferencji kierowców. SUV Cadillac XT5 oraz limuzyna CT6 będą rywalizować bezpośrednio z wielką trójką niemiecką, starając się odebrać nabywców Audi Q5 oraz Mercedesowi S-klasie. Czy ta sztuka uda się Amerykanom?

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 13Cadillac w natarciu

Obraz
© zdjęcie producenta

Pomóc mają w tym dwa modele, przygotowane specjalnie pod kątem tutejszych preferencji kierowców. SUV Cadillac XT5 oraz limuzyna CT6 będą rywalizować bezpośrednio z wielką trójką niemiecką, starając się odebrać nabywców Audi Q5 oraz Mercedesowi S-klasie. Czy ta sztuka uda się Amerykanom?

/ 13Cadillac XT5

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednostka o poj. 3,6 l. rozwija moc 314 KM i współpracuje z osmiobiegową skrzynią automatyczną. Wyposażono ją w system dezaktywacji części cylindrów, w celu poprawienia oszczędności paliwa. Pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w 7,5 s. Napęd przekazywany jest na koła przedniej lub obu osi. To pierwszy model GM zbudowany w oparciu o nowa platformę C1XX przeznaczoną dla modeli SUV i Crossover.

/ 13Cadillac XT5

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednostka o poj. 3,6 l. rozwija moc 314 KM i współpracuje z osmiobiegową skrzynią automatyczną. Wyposażono ją w system dezaktywacji części cylindrów, w celu poprawienia oszczędności paliwa. Pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w 7,5 s. Napęd przekazywany jest na koła przedniej lub obu osi. To pierwszy model GM zbudowany w oparciu o nowa platformę C1XX przeznaczoną dla modeli SUV i Crossover.

/ 13Cadillac XT5

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednostka o poj. 3,6 l. rozwija moc 314 KM i współpracuje z osmiobiegową skrzynią automatyczną. Wyposażono ją w system dezaktywacji części cylindrów, w celu poprawienia oszczędności paliwa. Pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w 7,5 s. Napęd przekazywany jest na koła przedniej lub obu osi. To pierwszy model GM zbudowany w oparciu o nowa platformę C1XX przeznaczoną dla modeli SUV i Crossover.

/ 13Cadillac XT5

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednostka o poj. 3,6 l. rozwija moc 314 KM i współpracuje z osmiobiegową skrzynią automatyczną. Wyposażono ją w system dezaktywacji części cylindrów, w celu poprawienia oszczędności paliwa. Pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w 7,5 s. Napęd przekazywany jest na koła przedniej lub obu osi. To pierwszy model GM zbudowany w oparciu o nowa platformę C1XX przeznaczoną dla modeli SUV i Crossover.

/ 13Cadillac XT5

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednostka o poj. 3,6 l. rozwija moc 314 KM i współpracuje z osmiobiegową skrzynią automatyczną. Wyposażono ją w system dezaktywacji części cylindrów, w celu poprawienia oszczędności paliwa. Pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w 7,5 s. Napęd przekazywany jest na koła przedniej lub obu osi. To pierwszy model GM zbudowany w oparciu o nowa platformę C1XX przeznaczoną dla modeli SUV i Crossover.

/ 13Cadillac XT5

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednostka o poj. 3,6 l. rozwija moc 314 KM i współpracuje z osmiobiegową skrzynią automatyczną. Wyposażono ją w system dezaktywacji części cylindrów, w celu poprawienia oszczędności paliwa. Pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w 7,5 s. Napęd przekazywany jest na koła przedniej lub obu osi. To pierwszy model GM zbudowany w oparciu o nowa platformę C1XX przeznaczoną dla modeli SUV i Crossover.

/ 13Cadillac CT6

Obraz
© zdjęcie producenta

Limuzyna Cadillaca pod maską może skrywać 3-litrowy silnik V6 bi-turbo o mocy 417 KM, lub jednostkę o tym samym układzie cylindrów, ale pojemności 3,6 i mocy 314 KM. Na razie w ofercie jest tylko pierwsza z nich. Obie konstrukcje współpracują z automatyczną skrzynia o ośmiu przełożeniach, przez którą napęd trafia na koła tylnej osi. W USA samochód oferowany jest także z najmocniejszym V8, ale producent nic nie wspomina o wprowadzeniu tej wersji na nasz rynek. CT6 to także nowa technologicznie konstrukcja w palcie modeli General Motors i jako pierwsza korzysta z platformy GM Omega.

/ 13Cadillac CT6

Obraz
© zdjęcie producenta

Limuzyna Cadillaca pod maską może skrywać 3-litrowy silnik V6 bi-turbo o mocy 417 KM, lub jednostkę o tym samym układzie cylindrów, ale pojemności 3,6 i mocy 314 KM. Na razie w ofercie jest tylko pierwsza z nich. Obie konstrukcje współpracują z automatyczną skrzynia o ośmiu przełożeniach, przez którą napęd trafia na koła tylnej osi. W USA samochód oferowany jest także z najmocniejszym V8, ale producent nic nie wspomina o wprowadzeniu tej wersji na nasz rynek. CT6 to także nowa technologicznie konstrukcja w palcie modeli General Motors i jako pierwsza korzysta z platformy GM Omega.

10 / 13Cadillac CT6

Obraz
© zdjęcie producenta

Limuzyna Cadillaca pod maską może skrywać 3-litrowy silnik V6 bi-turbo o mocy 417 KM, lub jednostkę o tym samym układzie cylindrów, ale pojemności 3,6 i mocy 314 KM. Na razie w ofercie jest tylko pierwsza z nich. Obie konstrukcje współpracują z automatyczną skrzynia o ośmiu przełożeniach, przez którą napęd trafia na koła tylnej osi. W USA samochód oferowany jest także z najmocniejszym V8, ale producent nic nie wspomina o wprowadzeniu tej wersji na nasz rynek. CT6 to także nowa technologicznie konstrukcja w palcie modeli General Motors i jako pierwsza korzysta z platformy GM Omega.

11 / 13Cadillac CT6

Obraz
© zdjęcie producenta

Limuzyna Cadillaca pod maską może skrywać 3-litrowy silnik V6 bi-turbo o mocy 417 KM, lub jednostkę o tym samym układzie cylindrów, ale pojemności 3,6 i mocy 314 KM. Na razie w ofercie jest tylko pierwsza z nich. Obie konstrukcje współpracują z automatyczną skrzynia o ośmiu przełożeniach, przez którą napęd trafia na koła tylnej osi. W USA samochód oferowany jest także z najmocniejszym V8, ale producent nic nie wspomina o wprowadzeniu tej wersji na nasz rynek. CT6 to także nowa technologicznie konstrukcja w palcie modeli General Motors i jako pierwsza korzysta z platformy GM Omega.

12 / 13Cadillac CT6

Obraz
© zdjęcie producenta

Limuzyna Cadillaca pod maską może skrywać 3-litrowy silnik V6 bi-turbo o mocy 417 KM, lub jednostkę o tym samym układzie cylindrów, ale pojemności 3,6 i mocy 314 KM. Na razie w ofercie jest tylko pierwsza z nich. Obie konstrukcje współpracują z automatyczną skrzynia o ośmiu przełożeniach, przez którą napęd trafia na koła tylnej osi. W USA samochód oferowany jest także z najmocniejszym V8, ale producent nic nie wspomina o wprowadzeniu tej wersji na nasz rynek. CT6 to także nowa technologicznie konstrukcja w palcie modeli General Motors i jako pierwsza korzysta z platformy GM Omega.

13 / 13Cadillac CT6

Obraz
© zdjęcie producenta

Limuzyna Cadillaca pod maską może skrywać 3-litrowy silnik V6 bi-turbo o mocy 417 KM, lub jednostkę o tym samym układzie cylindrów, ale pojemności 3,6 i mocy 314 KM. Na razie w ofercie jest tylko pierwsza z nich. Obie konstrukcje współpracują z automatyczną skrzynia o ośmiu przełożeniach, przez którą napęd trafia na koła tylnej osi. W USA samochód oferowany jest także z najmocniejszym V8, ale producent nic nie wspomina o wprowadzeniu tej wersji na nasz rynek. CT6 to także nowa technologicznie konstrukcja w palcie modeli General Motors i jako pierwsza korzysta z platformy GM Omega.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka