Ofensywa Cadillaca w Europie

Amerykańska marka postanowiła zawalczyć o klienta "premium" na Starym Kontynencie. Pomóc mają w tym dwa modele, przygotowane specjalnie pod kątem tutejszych preferencji kierowców. SUV Cadillac XT5 oraz limuzyna CT6 będą rywalizować bezpośrednio z wielką trójką niemiecką, starając się odebrać nabywców Audi Q5 oraz Mercedesowi S-klasie. Czy ta sztuka uda się Amerykanom?

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 13Cadillac w natarciu

Obraz
© zdjęcie producenta

Pomóc mają w tym dwa modele, przygotowane specjalnie pod kątem tutejszych preferencji kierowców. SUV Cadillac XT5 oraz limuzyna CT6 będą rywalizować bezpośrednio z wielką trójką niemiecką, starając się odebrać nabywców Audi Q5 oraz Mercedesowi S-klasie. Czy ta sztuka uda się Amerykanom?

/ 13Cadillac XT5

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednostka o poj. 3,6 l. rozwija moc 314 KM i współpracuje z osmiobiegową skrzynią automatyczną. Wyposażono ją w system dezaktywacji części cylindrów, w celu poprawienia oszczędności paliwa. Pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w 7,5 s. Napęd przekazywany jest na koła przedniej lub obu osi. To pierwszy model GM zbudowany w oparciu o nowa platformę C1XX przeznaczoną dla modeli SUV i Crossover.

/ 13Cadillac XT5

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednostka o poj. 3,6 l. rozwija moc 314 KM i współpracuje z osmiobiegową skrzynią automatyczną. Wyposażono ją w system dezaktywacji części cylindrów, w celu poprawienia oszczędności paliwa. Pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w 7,5 s. Napęd przekazywany jest na koła przedniej lub obu osi. To pierwszy model GM zbudowany w oparciu o nowa platformę C1XX przeznaczoną dla modeli SUV i Crossover.

/ 13Cadillac XT5

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednostka o poj. 3,6 l. rozwija moc 314 KM i współpracuje z osmiobiegową skrzynią automatyczną. Wyposażono ją w system dezaktywacji części cylindrów, w celu poprawienia oszczędności paliwa. Pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w 7,5 s. Napęd przekazywany jest na koła przedniej lub obu osi. To pierwszy model GM zbudowany w oparciu o nowa platformę C1XX przeznaczoną dla modeli SUV i Crossover.

/ 13Cadillac XT5

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednostka o poj. 3,6 l. rozwija moc 314 KM i współpracuje z osmiobiegową skrzynią automatyczną. Wyposażono ją w system dezaktywacji części cylindrów, w celu poprawienia oszczędności paliwa. Pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w 7,5 s. Napęd przekazywany jest na koła przedniej lub obu osi. To pierwszy model GM zbudowany w oparciu o nowa platformę C1XX przeznaczoną dla modeli SUV i Crossover.

/ 13Cadillac XT5

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednostka o poj. 3,6 l. rozwija moc 314 KM i współpracuje z osmiobiegową skrzynią automatyczną. Wyposażono ją w system dezaktywacji części cylindrów, w celu poprawienia oszczędności paliwa. Pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w 7,5 s. Napęd przekazywany jest na koła przedniej lub obu osi. To pierwszy model GM zbudowany w oparciu o nowa platformę C1XX przeznaczoną dla modeli SUV i Crossover.

/ 13Cadillac XT5

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednostka o poj. 3,6 l. rozwija moc 314 KM i współpracuje z osmiobiegową skrzynią automatyczną. Wyposażono ją w system dezaktywacji części cylindrów, w celu poprawienia oszczędności paliwa. Pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w 7,5 s. Napęd przekazywany jest na koła przedniej lub obu osi. To pierwszy model GM zbudowany w oparciu o nowa platformę C1XX przeznaczoną dla modeli SUV i Crossover.

/ 13Cadillac CT6

Obraz
© zdjęcie producenta

Limuzyna Cadillaca pod maską może skrywać 3-litrowy silnik V6 bi-turbo o mocy 417 KM, lub jednostkę o tym samym układzie cylindrów, ale pojemności 3,6 i mocy 314 KM. Na razie w ofercie jest tylko pierwsza z nich. Obie konstrukcje współpracują z automatyczną skrzynia o ośmiu przełożeniach, przez którą napęd trafia na koła tylnej osi. W USA samochód oferowany jest także z najmocniejszym V8, ale producent nic nie wspomina o wprowadzeniu tej wersji na nasz rynek. CT6 to także nowa technologicznie konstrukcja w palcie modeli General Motors i jako pierwsza korzysta z platformy GM Omega.

/ 13Cadillac CT6

Obraz
© zdjęcie producenta

Limuzyna Cadillaca pod maską może skrywać 3-litrowy silnik V6 bi-turbo o mocy 417 KM, lub jednostkę o tym samym układzie cylindrów, ale pojemności 3,6 i mocy 314 KM. Na razie w ofercie jest tylko pierwsza z nich. Obie konstrukcje współpracują z automatyczną skrzynia o ośmiu przełożeniach, przez którą napęd trafia na koła tylnej osi. W USA samochód oferowany jest także z najmocniejszym V8, ale producent nic nie wspomina o wprowadzeniu tej wersji na nasz rynek. CT6 to także nowa technologicznie konstrukcja w palcie modeli General Motors i jako pierwsza korzysta z platformy GM Omega.

10 / 13Cadillac CT6

Obraz
© zdjęcie producenta

Limuzyna Cadillaca pod maską może skrywać 3-litrowy silnik V6 bi-turbo o mocy 417 KM, lub jednostkę o tym samym układzie cylindrów, ale pojemności 3,6 i mocy 314 KM. Na razie w ofercie jest tylko pierwsza z nich. Obie konstrukcje współpracują z automatyczną skrzynia o ośmiu przełożeniach, przez którą napęd trafia na koła tylnej osi. W USA samochód oferowany jest także z najmocniejszym V8, ale producent nic nie wspomina o wprowadzeniu tej wersji na nasz rynek. CT6 to także nowa technologicznie konstrukcja w palcie modeli General Motors i jako pierwsza korzysta z platformy GM Omega.

11 / 13Cadillac CT6

Obraz
© zdjęcie producenta

Limuzyna Cadillaca pod maską może skrywać 3-litrowy silnik V6 bi-turbo o mocy 417 KM, lub jednostkę o tym samym układzie cylindrów, ale pojemności 3,6 i mocy 314 KM. Na razie w ofercie jest tylko pierwsza z nich. Obie konstrukcje współpracują z automatyczną skrzynia o ośmiu przełożeniach, przez którą napęd trafia na koła tylnej osi. W USA samochód oferowany jest także z najmocniejszym V8, ale producent nic nie wspomina o wprowadzeniu tej wersji na nasz rynek. CT6 to także nowa technologicznie konstrukcja w palcie modeli General Motors i jako pierwsza korzysta z platformy GM Omega.

12 / 13Cadillac CT6

Obraz
© zdjęcie producenta

Limuzyna Cadillaca pod maską może skrywać 3-litrowy silnik V6 bi-turbo o mocy 417 KM, lub jednostkę o tym samym układzie cylindrów, ale pojemności 3,6 i mocy 314 KM. Na razie w ofercie jest tylko pierwsza z nich. Obie konstrukcje współpracują z automatyczną skrzynia o ośmiu przełożeniach, przez którą napęd trafia na koła tylnej osi. W USA samochód oferowany jest także z najmocniejszym V8, ale producent nic nie wspomina o wprowadzeniu tej wersji na nasz rynek. CT6 to także nowa technologicznie konstrukcja w palcie modeli General Motors i jako pierwsza korzysta z platformy GM Omega.

13 / 13Cadillac CT6

Obraz
© zdjęcie producenta

Limuzyna Cadillaca pod maską może skrywać 3-litrowy silnik V6 bi-turbo o mocy 417 KM, lub jednostkę o tym samym układzie cylindrów, ale pojemności 3,6 i mocy 314 KM. Na razie w ofercie jest tylko pierwsza z nich. Obie konstrukcje współpracują z automatyczną skrzynia o ośmiu przełożeniach, przez którą napęd trafia na koła tylnej osi. W USA samochód oferowany jest także z najmocniejszym V8, ale producent nic nie wspomina o wprowadzeniu tej wersji na nasz rynek. CT6 to także nowa technologicznie konstrukcja w palcie modeli General Motors i jako pierwsza korzysta z platformy GM Omega.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła