Octavia CUP

None

Obraz

/ 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

/ 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

/ 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

/ 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

/ 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

/ 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

/ 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

/ 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

/ 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

10 / 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

11 / 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

12 / 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

13 / 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

14 / 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

15 / 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

16 / 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

17 / 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

18 / 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

19 / 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

20 / 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

21 / 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

22 / 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

23 / 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

24 / 24Zaskakujące czeskie emocje

Obraz
© Michał Grygier

Dźwięki, wibracje i przeciążenia odczuwałem jeszcze do późnej nocy tego dnia. Całym ciałem, całym sobą! I tylko zastanawiam się, jakim cudem do tego wrócić. Jak najszybciej znaleźć się ponownie w tym niekomfortowym, wrednym i uciążliwym samochodzie. Jak zdobyć pieniądze na licencję, własny egzemplarz i koszty startów w wyścigach?! Może znajdzie się jakiś sponsor. Ach, gdyby tak polscy sponsorzy byli tacy jak czescy. Przecież Zasada, przecież Bublewicz. Kiedyś naprawdę było, na co patrzeć i miał, kto patrzeć. Drodzy rodacy, pomóżcie i zawitajcie tego roku na tory wyścigowe. Wszystko zaczyna się od nas, kibiców.

Wybrane dla Ciebie

Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury