Nowy Fiat 500

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

/ 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

/ 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

/ 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

/ 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

/ 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

/ 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

/ 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

/ 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

10 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

11 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

12 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

13 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

14 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

15 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

16 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

17 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

18 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

19 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

20 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

21 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

22 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

23 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

24 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

25 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

26 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

27 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

28 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

29 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

30 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

31 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

32 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

33 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

34 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

35 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

36 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

37 / 37Nowy Fiat 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Fiat 500 może nie jest najczęściej spotykanym autem na polskich ulicach, ale to jeden z ważniejszych samochodów dla naszej gospodarki. Wszystko przez to, że montuje się go głównie w tyskiej fabryce. Nie inaczej będzie w przypadku debiutującej właśnie odświeżonej wersji.

Włosi co prawda mówią o nowej 500-tce, ale tak naprawdę mamy tutaj do czynienia z faceliftingiem – bardziej zauważalnym w środku niż na zewnątrz. Wprowadzanie poważniejszych zmian nie byłoby zbyt wskazane, ponieważ m.in. taki właśnie wygląd skusił 3,8 mln obecnych właścicieli tego modelu.

WIĘCEJ O TYM AUCIE PRZECZYTASZ TUTAJ

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3