Nowości Volvo w Paryżu

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Marek Wieliński

/ 14Nowości Volvo w Paryżu

Obraz
© Marek Wieliński

Podczas Salonu Samochodowego w Paryu swój debiut miały dwa nowe modele Volvo - V40 R-Design oraz V40 Cross Country. Pierwszy z nich ma żyłkę sportową zaś drugi - terenową. V40 R-Design ma nowe zderzaki, atrapę chłodnicy, tylny dyfuzor, lusterka zewnętrzne, chromowane końcówki wydechu oraz felgi. Te wszystkie detale mają nadać mu bardziej agresywny wygląd. W środku znajdziemy wiele akcentów związanych z nazwą oraz aluminiowe detale. V40 Cross Country jest wyższy od bazowej wersji V40 o 40 mm, co sprawia że będzie dobrze się spisywał również po zjechaniu z asfaltu w teren. Napędzać go będą silniki benzynowe T5 i T4 oraz trzy jednostki wysokoprężne. Średnie zużycie paliwa topowego T5 o mocy 254 KM wynosi 7,8 l/100 km. Auto wyposażono w system kontroli zjazdu. Z zewnątrz charakteryzuje go czarny zderzak, zmieniony grill oraz światła do jazdy dziennej ustawione w pionie. Producent zapowiada, że na rynki europejskie oba auta trafią jeszcze w 2012 r.

/ 14Nowości Volvo w Paryżu

Obraz
© Marek Wieliński

Podczas Salonu Samochodowego w Paryu swój debiut miały dwa nowe modele Volvo - V40 R-Design oraz V40 Cross Country. Pierwszy z nich ma żyłkę sportową zaś drugi - terenową. V40 R-Design ma nowe zderzaki, atrapę chłodnicy, tylny dyfuzor, lusterka zewnętrzne, chromowane końcówki wydechu oraz felgi. Te wszystkie detale mają nadać mu bardziej agresywny wygląd. W środku znajdziemy wiele akcentów związanych z nazwą oraz aluminiowe detale. V40 Cross Country jest wyższy od bazowej wersji V40 o 40 mm, co sprawia że będzie dobrze się spisywał również po zjechaniu z asfaltu w teren. Napędzać go będą silniki benzynowe T5 i T4 oraz trzy jednostki wysokoprężne. Średnie zużycie paliwa topowego T5 o mocy 254 KM wynosi 7,8 l/100 km. Auto wyposażono w system kontroli zjazdu. Z zewnątrz charakteryzuje go czarny zderzak, zmieniony grill oraz światła do jazdy dziennej ustawione w pionie. Producent zapowiada, że na rynki europejskie oba auta trafią jeszcze w 2012 r.

/ 14Nowości Volvo w Paryżu

Obraz
© Marek Wieliński

Podczas Salonu Samochodowego w Paryu swój debiut miały dwa nowe modele Volvo - V40 R-Design oraz V40 Cross Country. Pierwszy z nich ma żyłkę sportową zaś drugi - terenową. V40 R-Design ma nowe zderzaki, atrapę chłodnicy, tylny dyfuzor, lusterka zewnętrzne, chromowane końcówki wydechu oraz felgi. Te wszystkie detale mają nadać mu bardziej agresywny wygląd. W środku znajdziemy wiele akcentów związanych z nazwą oraz aluminiowe detale. V40 Cross Country jest wyższy od bazowej wersji V40 o 40 mm, co sprawia że będzie dobrze się spisywał również po zjechaniu z asfaltu w teren. Napędzać go będą silniki benzynowe T5 i T4 oraz trzy jednostki wysokoprężne. Średnie zużycie paliwa topowego T5 o mocy 254 KM wynosi 7,8 l/100 km. Auto wyposażono w system kontroli zjazdu. Z zewnątrz charakteryzuje go czarny zderzak, zmieniony grill oraz światła do jazdy dziennej ustawione w pionie. Producent zapowiada, że na rynki europejskie oba auta trafią jeszcze w 2012 r.

/ 14Nowości Volvo w Paryżu

Obraz
© Marek Wieliński

Podczas Salonu Samochodowego w Paryu swój debiut miały dwa nowe modele Volvo - V40 R-Design oraz V40 Cross Country. Pierwszy z nich ma żyłkę sportową zaś drugi - terenową. V40 R-Design ma nowe zderzaki, atrapę chłodnicy, tylny dyfuzor, lusterka zewnętrzne, chromowane końcówki wydechu oraz felgi. Te wszystkie detale mają nadać mu bardziej agresywny wygląd. W środku znajdziemy wiele akcentów związanych z nazwą oraz aluminiowe detale. V40 Cross Country jest wyższy od bazowej wersji V40 o 40 mm, co sprawia że będzie dobrze się spisywał również po zjechaniu z asfaltu w teren. Napędzać go będą silniki benzynowe T5 i T4 oraz trzy jednostki wysokoprężne. Średnie zużycie paliwa topowego T5 o mocy 254 KM wynosi 7,8 l/100 km. Auto wyposażono w system kontroli zjazdu. Z zewnątrz charakteryzuje go czarny zderzak, zmieniony grill oraz światła do jazdy dziennej ustawione w pionie. Producent zapowiada, że na rynki europejskie oba auta trafią jeszcze w 2012 r.

/ 14Nowości Volvo w Paryżu

Obraz
© Marek Wieliński

Podczas Salonu Samochodowego w Paryu swój debiut miały dwa nowe modele Volvo - V40 R-Design oraz V40 Cross Country. Pierwszy z nich ma żyłkę sportową zaś drugi - terenową. V40 R-Design ma nowe zderzaki, atrapę chłodnicy, tylny dyfuzor, lusterka zewnętrzne, chromowane końcówki wydechu oraz felgi. Te wszystkie detale mają nadać mu bardziej agresywny wygląd. W środku znajdziemy wiele akcentów związanych z nazwą oraz aluminiowe detale. V40 Cross Country jest wyższy od bazowej wersji V40 o 40 mm, co sprawia że będzie dobrze się spisywał również po zjechaniu z asfaltu w teren. Napędzać go będą silniki benzynowe T5 i T4 oraz trzy jednostki wysokoprężne. Średnie zużycie paliwa topowego T5 o mocy 254 KM wynosi 7,8 l/100 km. Auto wyposażono w system kontroli zjazdu. Z zewnątrz charakteryzuje go czarny zderzak, zmieniony grill oraz światła do jazdy dziennej ustawione w pionie. Producent zapowiada, że na rynki europejskie oba auta trafią jeszcze w 2012 r.

/ 14Nowości Volvo w Paryżu

Obraz
© Marek Wieliński

Podczas Salonu Samochodowego w Paryu swój debiut miały dwa nowe modele Volvo - V40 R-Design oraz V40 Cross Country. Pierwszy z nich ma żyłkę sportową zaś drugi - terenową. V40 R-Design ma nowe zderzaki, atrapę chłodnicy, tylny dyfuzor, lusterka zewnętrzne, chromowane końcówki wydechu oraz felgi. Te wszystkie detale mają nadać mu bardziej agresywny wygląd. W środku znajdziemy wiele akcentów związanych z nazwą oraz aluminiowe detale. V40 Cross Country jest wyższy od bazowej wersji V40 o 40 mm, co sprawia że będzie dobrze się spisywał również po zjechaniu z asfaltu w teren. Napędzać go będą silniki benzynowe T5 i T4 oraz trzy jednostki wysokoprężne. Średnie zużycie paliwa topowego T5 o mocy 254 KM wynosi 7,8 l/100 km. Auto wyposażono w system kontroli zjazdu. Z zewnątrz charakteryzuje go czarny zderzak, zmieniony grill oraz światła do jazdy dziennej ustawione w pionie. Producent zapowiada, że na rynki europejskie oba auta trafią jeszcze w 2012 r.

/ 14Nowości Volvo w Paryżu

Obraz
© Marek Wieliński

Podczas Salonu Samochodowego w Paryu swój debiut miały dwa nowe modele Volvo - V40 R-Design oraz V40 Cross Country. Pierwszy z nich ma żyłkę sportową zaś drugi - terenową. V40 R-Design ma nowe zderzaki, atrapę chłodnicy, tylny dyfuzor, lusterka zewnętrzne, chromowane końcówki wydechu oraz felgi. Te wszystkie detale mają nadać mu bardziej agresywny wygląd. W środku znajdziemy wiele akcentów związanych z nazwą oraz aluminiowe detale. V40 Cross Country jest wyższy od bazowej wersji V40 o 40 mm, co sprawia że będzie dobrze się spisywał również po zjechaniu z asfaltu w teren. Napędzać go będą silniki benzynowe T5 i T4 oraz trzy jednostki wysokoprężne. Średnie zużycie paliwa topowego T5 o mocy 254 KM wynosi 7,8 l/100 km. Auto wyposażono w system kontroli zjazdu. Z zewnątrz charakteryzuje go czarny zderzak, zmieniony grill oraz światła do jazdy dziennej ustawione w pionie. Producent zapowiada, że na rynki europejskie oba auta trafią jeszcze w 2012 r.

/ 14Nowości Volvo w Paryżu

Obraz
© Marek Wieliński

Podczas Salonu Samochodowego w Paryu swój debiut miały dwa nowe modele Volvo - V40 R-Design oraz V40 Cross Country. Pierwszy z nich ma żyłkę sportową zaś drugi - terenową. V40 R-Design ma nowe zderzaki, atrapę chłodnicy, tylny dyfuzor, lusterka zewnętrzne, chromowane końcówki wydechu oraz felgi. Te wszystkie detale mają nadać mu bardziej agresywny wygląd. W środku znajdziemy wiele akcentów związanych z nazwą oraz aluminiowe detale. V40 Cross Country jest wyższy od bazowej wersji V40 o 40 mm, co sprawia że będzie dobrze się spisywał również po zjechaniu z asfaltu w teren. Napędzać go będą silniki benzynowe T5 i T4 oraz trzy jednostki wysokoprężne. Średnie zużycie paliwa topowego T5 o mocy 254 KM wynosi 7,8 l/100 km. Auto wyposażono w system kontroli zjazdu. Z zewnątrz charakteryzuje go czarny zderzak, zmieniony grill oraz światła do jazdy dziennej ustawione w pionie. Producent zapowiada, że na rynki europejskie oba auta trafią jeszcze w 2012 r.

/ 14Nowości Volvo w Paryżu

Obraz
© Marek Wieliński

Podczas Salonu Samochodowego w Paryu swój debiut miały dwa nowe modele Volvo - V40 R-Design oraz V40 Cross Country. Pierwszy z nich ma żyłkę sportową zaś drugi - terenową. V40 R-Design ma nowe zderzaki, atrapę chłodnicy, tylny dyfuzor, lusterka zewnętrzne, chromowane końcówki wydechu oraz felgi. Te wszystkie detale mają nadać mu bardziej agresywny wygląd. W środku znajdziemy wiele akcentów związanych z nazwą oraz aluminiowe detale. V40 Cross Country jest wyższy od bazowej wersji V40 o 40 mm, co sprawia że będzie dobrze się spisywał również po zjechaniu z asfaltu w teren. Napędzać go będą silniki benzynowe T5 i T4 oraz trzy jednostki wysokoprężne. Średnie zużycie paliwa topowego T5 o mocy 254 KM wynosi 7,8 l/100 km. Auto wyposażono w system kontroli zjazdu. Z zewnątrz charakteryzuje go czarny zderzak, zmieniony grill oraz światła do jazdy dziennej ustawione w pionie. Producent zapowiada, że na rynki europejskie oba auta trafią jeszcze w 2012 r.

10 / 14Nowości Volvo w Paryżu

Obraz
© Marek Wieliński

Podczas Salonu Samochodowego w Paryu swój debiut miały dwa nowe modele Volvo - V40 R-Design oraz V40 Cross Country. Pierwszy z nich ma żyłkę sportową zaś drugi - terenową. V40 R-Design ma nowe zderzaki, atrapę chłodnicy, tylny dyfuzor, lusterka zewnętrzne, chromowane końcówki wydechu oraz felgi. Te wszystkie detale mają nadać mu bardziej agresywny wygląd. W środku znajdziemy wiele akcentów związanych z nazwą oraz aluminiowe detale. V40 Cross Country jest wyższy od bazowej wersji V40 o 40 mm, co sprawia że będzie dobrze się spisywał również po zjechaniu z asfaltu w teren. Napędzać go będą silniki benzynowe T5 i T4 oraz trzy jednostki wysokoprężne. Średnie zużycie paliwa topowego T5 o mocy 254 KM wynosi 7,8 l/100 km. Auto wyposażono w system kontroli zjazdu. Z zewnątrz charakteryzuje go czarny zderzak, zmieniony grill oraz światła do jazdy dziennej ustawione w pionie. Producent zapowiada, że na rynki europejskie oba auta trafią jeszcze w 2012 r.

11 / 14Nowości Volvo w Paryżu

Obraz
© Marek Wieliński

Podczas Salonu Samochodowego w Paryu swój debiut miały dwa nowe modele Volvo - V40 R-Design oraz V40 Cross Country. Pierwszy z nich ma żyłkę sportową zaś drugi - terenową. V40 R-Design ma nowe zderzaki, atrapę chłodnicy, tylny dyfuzor, lusterka zewnętrzne, chromowane końcówki wydechu oraz felgi. Te wszystkie detale mają nadać mu bardziej agresywny wygląd. W środku znajdziemy wiele akcentów związanych z nazwą oraz aluminiowe detale. V40 Cross Country jest wyższy od bazowej wersji V40 o 40 mm, co sprawia że będzie dobrze się spisywał również po zjechaniu z asfaltu w teren. Napędzać go będą silniki benzynowe T5 i T4 oraz trzy jednostki wysokoprężne. Średnie zużycie paliwa topowego T5 o mocy 254 KM wynosi 7,8 l/100 km. Auto wyposażono w system kontroli zjazdu. Z zewnątrz charakteryzuje go czarny zderzak, zmieniony grill oraz światła do jazdy dziennej ustawione w pionie. Producent zapowiada, że na rynki europejskie oba auta trafią jeszcze w 2012 r.

12 / 14Nowości Volvo w Paryżu

Obraz
© Marek Wieliński

Podczas Salonu Samochodowego w Paryu swój debiut miały dwa nowe modele Volvo - V40 R-Design oraz V40 Cross Country. Pierwszy z nich ma żyłkę sportową zaś drugi - terenową. V40 R-Design ma nowe zderzaki, atrapę chłodnicy, tylny dyfuzor, lusterka zewnętrzne, chromowane końcówki wydechu oraz felgi. Te wszystkie detale mają nadać mu bardziej agresywny wygląd. W środku znajdziemy wiele akcentów związanych z nazwą oraz aluminiowe detale. V40 Cross Country jest wyższy od bazowej wersji V40 o 40 mm, co sprawia że będzie dobrze się spisywał również po zjechaniu z asfaltu w teren. Napędzać go będą silniki benzynowe T5 i T4 oraz trzy jednostki wysokoprężne. Średnie zużycie paliwa topowego T5 o mocy 254 KM wynosi 7,8 l/100 km. Auto wyposażono w system kontroli zjazdu. Z zewnątrz charakteryzuje go czarny zderzak, zmieniony grill oraz światła do jazdy dziennej ustawione w pionie. Producent zapowiada, że na rynki europejskie oba auta trafią jeszcze w 2012 r.

13 / 14Nowości Volvo w Paryżu

Obraz
© Marek Wieliński

Podczas Salonu Samochodowego w Paryu swój debiut miały dwa nowe modele Volvo - V40 R-Design oraz V40 Cross Country. Pierwszy z nich ma żyłkę sportową zaś drugi - terenową. V40 R-Design ma nowe zderzaki, atrapę chłodnicy, tylny dyfuzor, lusterka zewnętrzne, chromowane końcówki wydechu oraz felgi. Te wszystkie detale mają nadać mu bardziej agresywny wygląd. W środku znajdziemy wiele akcentów związanych z nazwą oraz aluminiowe detale. V40 Cross Country jest wyższy od bazowej wersji V40 o 40 mm, co sprawia że będzie dobrze się spisywał również po zjechaniu z asfaltu w teren. Napędzać go będą silniki benzynowe T5 i T4 oraz trzy jednostki wysokoprężne. Średnie zużycie paliwa topowego T5 o mocy 254 KM wynosi 7,8 l/100 km. Auto wyposażono w system kontroli zjazdu. Z zewnątrz charakteryzuje go czarny zderzak, zmieniony grill oraz światła do jazdy dziennej ustawione w pionie. Producent zapowiada, że na rynki europejskie oba auta trafią jeszcze w 2012 r.

14 / 14Nowości Volvo w Paryżu

Obraz
© Marek Wieliński

Podczas Salonu Samochodowego w Paryu swój debiut miały dwa nowe modele Volvo - V40 R-Design oraz V40 Cross Country. Pierwszy z nich ma żyłkę sportową zaś drugi - terenową. V40 R-Design ma nowe zderzaki, atrapę chłodnicy, tylny dyfuzor, lusterka zewnętrzne, chromowane końcówki wydechu oraz felgi. Te wszystkie detale mają nadać mu bardziej agresywny wygląd. W środku znajdziemy wiele akcentów związanych z nazwą oraz aluminiowe detale. V40 Cross Country jest wyższy od bazowej wersji V40 o 40 mm, co sprawia że będzie dobrze się spisywał również po zjechaniu z asfaltu w teren. Napędzać go będą silniki benzynowe T5 i T4 oraz trzy jednostki wysokoprężne. Średnie zużycie paliwa topowego T5 o mocy 254 KM wynosi 7,8 l/100 km. Auto wyposażono w system kontroli zjazdu. Z zewnątrz charakteryzuje go czarny zderzak, zmieniony grill oraz światła do jazdy dziennej ustawione w pionie. Producent zapowiada, że na rynki europejskie oba auta trafią jeszcze w 2012 r.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro