*Niecodzienna premierę na 63. Międzynarodową Wystawę Samochodową we Frankfurcie nad Menem przygotowała firma Audi. Obok premier technicznych firma zaprezentuje na swoim stoisku również nową wersję czterech pierścieni. *
- _ Przewaga dzięki technice jest dla nas wyraźną obietnicą skierowaną do naszych klientów oraz zobowiązaniem dla wszystkich pracowników Audi, by tworzyć jeszcze bardziej innowacyjną stylistykę, efektywniejsze napędy i bardziej emocjonalną paletę produktów _- powiedział Peter Schwarzenbauer, Członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży AUDI AG.
Technicznymi innowacjami, jak na przykład napęd na wszystkie koła quattro, aluminiowa lekka konstrukcja czy technologia silników wysokoprężnych Audi realizuje "przewagę dzięki technice". W nowym logo po raz pierwszy hasło marki będzie połączone w różnych wariantach ze znakiem marki.
Częścią zmodyfikowanego stylu jest też nowa czcionka Audi "Audi Type". Ten stosowany już od początku roku krój pisma jest wynikiem międzynarodowego konkursu typograficznego.
* ZOBACZ JAK ZMIENIAŁO SIĘ LOGO AUDI * Od września nowe logo będzie wprowadzane do wszystkich środków komunikacji: do klasycznej reklamy, publikacji i materiałów prasowych Audi, sponsoringu i na stronię internetową. Przedpremierę zmienione logo miało już przy okazji ceremonii setnych urodzin marki Audi. Na skalę międzynarodową nowe logo zostanie użyte po raz pierwszy podczas premiery targowej na IAA. Wieńczy ono stoisko targowe AUDI AG o powierzchni 6.000 metrów kwadratowych, utrzymane w kolorze białym, czerwonym i czarnym, wzorujące się na typowej dla Audi architekturze nowych salonów sprzedaży - terminali.