Nowe BMW serii 7 

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

/ 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

/ 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

/ 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

/ 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

/ 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

/ 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

/ 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

/ 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

10 / 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

11 / 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

12 / 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

13 / 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

14 / 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

15 / 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

16 / 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

17 / 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

18 / 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

19 / 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

20 / 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

21 / 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

22 / 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

23 / 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

24 / 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

25 / 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

26 / 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

27 / 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

28 / 28BMW Serii 7

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW serii 7 to najbardziej luksusowy model w ofercie niemieckiej marki. Zamożni klienci już z pewnością zacierają ręce, bo do salonów już niedługo wjedzie szósta generacja serii 7 oznaczona jako G11 oraz G12 (wariant z przedłużonym rozstawem osi).

Laicy z pewnością nie dostrzegą ogromnych różnic, ale BMW twierdzi, że to zupełnie nowe auto. Największe modyfikacje zaszły bowiem tam, gdzie nie dociera ludzki wzrok. Do budowy nadwozia wykorzystano w dużej mierze włókno węglowe. Dzięki temu udało się jednocześnie podnieść poziom bezpieczeństwa podróżujących pasażerów oraz zmniejszyć masę pojazdu – o dokładnie 130 kg w porównaniu do poprzednika.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro