Nowe Audi A5 i S5 Sportback

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 11Kolejny krok ku jeździe autonomicznej

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej.

Styliści dostali za zadanie uwidocznienie dynamiki 5-drzwiowego coupe. W tym celu rozciągnięto rozstaw osi (do 2 824 mm), zastosowano krótkie zwisy oraz długą osłonę silnika. Osłona chłodnicy jest ukształtowana trójwymiarowo oraz szerzej i bardziej płasko niż w poprzednim modelu. Z boku w oczy rzucają się mocne przetłoczenia nad obudową kół, a z tyłu długa pokrywa bagażnika z charakterystyczną krawędzią.

Kabina jest obszerniejsza niż poprzednio - przestrzeń na wysokości ramion wzrosła o prawie 11 mm, a ilość miejsca na kolana z tyłu o 24 mm. Pojemnośc bagażnika to 480 l. Za dopłatą dostępny będzie wirtualny kokpit w miejsce analogowych zegarów, wyświetlacz Head-Up, oświetlenie wnętrza z 30 kolorami do wyboru i nawigacja MMI Navigation plus z pamięcią flash 10 GB i monitorem o przekątnej 8,3 cala. Na liście wyposażenia znajdziemy również m. in. ładowarkę indukcyjną czy system audio Bang & Olufsen z dźwiękiem 3D i 19 głośnikami o łącznej mocy 755 W.

/ 11Kolejny krok ku jeździe autonomicznej

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej.

Styliści dostali za zadanie uwidocznienie dynamiki 5-drzwiowego coupe. W tym celu rozciągnięto rozstaw osi (do 2 824 mm), zastosowano krótkie zwisy oraz długą osłonę silnika. Osłona chłodnicy jest ukształtowana trójwymiarowo oraz szerzej i bardziej płasko niż w poprzednim modelu. Z boku w oczy rzucają się mocne przetłoczenia nad obudową kół, a z tyłu długa pokrywa bagażnika z charakterystyczną krawędzią.

Kabina jest obszerniejsza niż poprzednio - przestrzeń na wysokości ramion wzrosła o prawie 11 mm, a ilość miejsca na kolana z tyłu o 24 mm. Pojemnośc bagażnika to 480 l. Za dopłatą dostępny będzie wirtualny kokpit w miejsce analogowych zegarów, wyświetlacz Head-Up, oświetlenie wnętrza z 30 kolorami do wyboru i nawigacja MMI Navigation plus z pamięcią flash 10 GB i monitorem o przekątnej 8,3 cala. Na liście wyposażenia znajdziemy również m. in. ładowarkę indukcyjną czy system audio Bang & Olufsen z dźwiękiem 3D i 19 głośnikami o łącznej mocy 755 W.

/ 11Kolejny krok ku jeździe autonomicznej

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej.

Styliści dostali za zadanie uwidocznienie dynamiki 5-drzwiowego coupe. W tym celu rozciągnięto rozstaw osi (do 2 824 mm), zastosowano krótkie zwisy oraz długą osłonę silnika. Osłona chłodnicy jest ukształtowana trójwymiarowo oraz szerzej i bardziej płasko niż w poprzednim modelu. Z boku w oczy rzucają się mocne przetłoczenia nad obudową kół, a z tyłu długa pokrywa bagażnika z charakterystyczną krawędzią.

Kabina jest obszerniejsza niż poprzednio - przestrzeń na wysokości ramion wzrosła o prawie 11 mm, a ilość miejsca na kolana z tyłu o 24 mm. Pojemnośc bagażnika to 480 l. Za dopłatą dostępny będzie wirtualny kokpit w miejsce analogowych zegarów, wyświetlacz Head-Up, oświetlenie wnętrza z 30 kolorami do wyboru i nawigacja MMI Navigation plus z pamięcią flash 10 GB i monitorem o przekątnej 8,3 cala. Na liście wyposażenia znajdziemy również m. in. ładowarkę indukcyjną czy system audio Bang & Olufsen z dźwiękiem 3D i 19 głośnikami o łącznej mocy 755 W.

/ 11Kolejny krok ku jeździe autonomicznej

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej.

Styliści dostali za zadanie uwidocznienie dynamiki 5-drzwiowego coupe. W tym celu rozciągnięto rozstaw osi (do 2 824 mm), zastosowano krótkie zwisy oraz długą osłonę silnika. Osłona chłodnicy jest ukształtowana trójwymiarowo oraz szerzej i bardziej płasko niż w poprzednim modelu. Z boku w oczy rzucają się mocne przetłoczenia nad obudową kół, a z tyłu długa pokrywa bagażnika z charakterystyczną krawędzią.

Kabina jest obszerniejsza niż poprzednio - przestrzeń na wysokości ramion wzrosła o prawie 11 mm, a ilość miejsca na kolana z tyłu o 24 mm. Pojemnośc bagażnika to 480 l. Za dopłatą dostępny będzie wirtualny kokpit w miejsce analogowych zegarów, wyświetlacz Head-Up, oświetlenie wnętrza z 30 kolorami do wyboru i nawigacja MMI Navigation plus z pamięcią flash 10 GB i monitorem o przekątnej 8,3 cala. Na liście wyposażenia znajdziemy również m. in. ładowarkę indukcyjną czy system audio Bang & Olufsen z dźwiękiem 3D i 19 głośnikami o łącznej mocy 755 W.

/ 11Kolejny krok ku jeździe autonomicznej

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej.

Styliści dostali za zadanie uwidocznienie dynamiki 5-drzwiowego coupe. W tym celu rozciągnięto rozstaw osi (do 2 824 mm), zastosowano krótkie zwisy oraz długą osłonę silnika. Osłona chłodnicy jest ukształtowana trójwymiarowo oraz szerzej i bardziej płasko niż w poprzednim modelu. Z boku w oczy rzucają się mocne przetłoczenia nad obudową kół, a z tyłu długa pokrywa bagażnika z charakterystyczną krawędzią.

Kabina jest obszerniejsza niż poprzednio - przestrzeń na wysokości ramion wzrosła o prawie 11 mm, a ilość miejsca na kolana z tyłu o 24 mm. Pojemnośc bagażnika to 480 l. Za dopłatą dostępny będzie wirtualny kokpit w miejsce analogowych zegarów, wyświetlacz Head-Up, oświetlenie wnętrza z 30 kolorami do wyboru i nawigacja MMI Navigation plus z pamięcią flash 10 GB i monitorem o przekątnej 8,3 cala. Na liście wyposażenia znajdziemy również m. in. ładowarkę indukcyjną czy system audio Bang & Olufsen z dźwiękiem 3D i 19 głośnikami o łącznej mocy 755 W.

/ 11Kolejny krok ku jeździe autonomicznej

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej.

Styliści dostali za zadanie uwidocznienie dynamiki 5-drzwiowego coupe. W tym celu rozciągnięto rozstaw osi (do 2 824 mm), zastosowano krótkie zwisy oraz długą osłonę silnika. Osłona chłodnicy jest ukształtowana trójwymiarowo oraz szerzej i bardziej płasko niż w poprzednim modelu. Z boku w oczy rzucają się mocne przetłoczenia nad obudową kół, a z tyłu długa pokrywa bagażnika z charakterystyczną krawędzią.

Kabina jest obszerniejsza niż poprzednio - przestrzeń na wysokości ramion wzrosła o prawie 11 mm, a ilość miejsca na kolana z tyłu o 24 mm. Pojemnośc bagażnika to 480 l. Za dopłatą dostępny będzie wirtualny kokpit w miejsce analogowych zegarów, wyświetlacz Head-Up, oświetlenie wnętrza z 30 kolorami do wyboru i nawigacja MMI Navigation plus z pamięcią flash 10 GB i monitorem o przekątnej 8,3 cala. Na liście wyposażenia znajdziemy również m. in. ładowarkę indukcyjną czy system audio Bang & Olufsen z dźwiękiem 3D i 19 głośnikami o łącznej mocy 755 W.

/ 11Kolejny krok ku jeździe autonomicznej

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej.

Styliści dostali za zadanie uwidocznienie dynamiki 5-drzwiowego coupe. W tym celu rozciągnięto rozstaw osi (do 2 824 mm), zastosowano krótkie zwisy oraz długą osłonę silnika. Osłona chłodnicy jest ukształtowana trójwymiarowo oraz szerzej i bardziej płasko niż w poprzednim modelu. Z boku w oczy rzucają się mocne przetłoczenia nad obudową kół, a z tyłu długa pokrywa bagażnika z charakterystyczną krawędzią.

Kabina jest obszerniejsza niż poprzednio - przestrzeń na wysokości ramion wzrosła o prawie 11 mm, a ilość miejsca na kolana z tyłu o 24 mm. Pojemnośc bagażnika to 480 l. Za dopłatą dostępny będzie wirtualny kokpit w miejsce analogowych zegarów, wyświetlacz Head-Up, oświetlenie wnętrza z 30 kolorami do wyboru i nawigacja MMI Navigation plus z pamięcią flash 10 GB i monitorem o przekątnej 8,3 cala. Na liście wyposażenia znajdziemy również m. in. ładowarkę indukcyjną czy system audio Bang & Olufsen z dźwiękiem 3D i 19 głośnikami o łącznej mocy 755 W.

/ 11Kolejny krok ku jeździe autonomicznej

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej.

Styliści dostali za zadanie uwidocznienie dynamiki 5-drzwiowego coupe. W tym celu rozciągnięto rozstaw osi (do 2 824 mm), zastosowano krótkie zwisy oraz długą osłonę silnika. Osłona chłodnicy jest ukształtowana trójwymiarowo oraz szerzej i bardziej płasko niż w poprzednim modelu. Z boku w oczy rzucają się mocne przetłoczenia nad obudową kół, a z tyłu długa pokrywa bagażnika z charakterystyczną krawędzią.

Kabina jest obszerniejsza niż poprzednio - przestrzeń na wysokości ramion wzrosła o prawie 11 mm, a ilość miejsca na kolana z tyłu o 24 mm. Pojemnośc bagażnika to 480 l. Za dopłatą dostępny będzie wirtualny kokpit w miejsce analogowych zegarów, wyświetlacz Head-Up, oświetlenie wnętrza z 30 kolorami do wyboru i nawigacja MMI Navigation plus z pamięcią flash 10 GB i monitorem o przekątnej 8,3 cala. Na liście wyposażenia znajdziemy również m. in. ładowarkę indukcyjną czy system audio Bang & Olufsen z dźwiękiem 3D i 19 głośnikami o łącznej mocy 755 W.

/ 11Kolejny krok ku jeździe autonomicznej

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej.

Styliści dostali za zadanie uwidocznienie dynamiki 5-drzwiowego coupe. W tym celu rozciągnięto rozstaw osi (do 2 824 mm), zastosowano krótkie zwisy oraz długą osłonę silnika. Osłona chłodnicy jest ukształtowana trójwymiarowo oraz szerzej i bardziej płasko niż w poprzednim modelu. Z boku w oczy rzucają się mocne przetłoczenia nad obudową kół, a z tyłu długa pokrywa bagażnika z charakterystyczną krawędzią.

Kabina jest obszerniejsza niż poprzednio - przestrzeń na wysokości ramion wzrosła o prawie 11 mm, a ilość miejsca na kolana z tyłu o 24 mm. Pojemnośc bagażnika to 480 l. Za dopłatą dostępny będzie wirtualny kokpit w miejsce analogowych zegarów, wyświetlacz Head-Up, oświetlenie wnętrza z 30 kolorami do wyboru i nawigacja MMI Navigation plus z pamięcią flash 10 GB i monitorem o przekątnej 8,3 cala. Na liście wyposażenia znajdziemy również m. in. ładowarkę indukcyjną czy system audio Bang & Olufsen z dźwiękiem 3D i 19 głośnikami o łącznej mocy 755 W.

10 / 11Kolejny krok ku jeździe autonomicznej

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej.

Styliści dostali za zadanie uwidocznienie dynamiki 5-drzwiowego coupe. W tym celu rozciągnięto rozstaw osi (do 2 824 mm), zastosowano krótkie zwisy oraz długą osłonę silnika. Osłona chłodnicy jest ukształtowana trójwymiarowo oraz szerzej i bardziej płasko niż w poprzednim modelu. Z boku w oczy rzucają się mocne przetłoczenia nad obudową kół, a z tyłu długa pokrywa bagażnika z charakterystyczną krawędzią.

Kabina jest obszerniejsza niż poprzednio - przestrzeń na wysokości ramion wzrosła o prawie 11 mm, a ilość miejsca na kolana z tyłu o 24 mm. Pojemnośc bagażnika to 480 l. Za dopłatą dostępny będzie wirtualny kokpit w miejsce analogowych zegarów, wyświetlacz Head-Up, oświetlenie wnętrza z 30 kolorami do wyboru i nawigacja MMI Navigation plus z pamięcią flash 10 GB i monitorem o przekątnej 8,3 cala. Na liście wyposażenia znajdziemy również m. in. ładowarkę indukcyjną czy system audio Bang & Olufsen z dźwiękiem 3D i 19 głośnikami o łącznej mocy 755 W.

11 / 11Kolejny krok ku jeździe autonomicznej

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej.

Styliści dostali za zadanie uwidocznienie dynamiki 5-drzwiowego coupe. W tym celu rozciągnięto rozstaw osi (do 2 824 mm), zastosowano krótkie zwisy oraz długą osłonę silnika. Osłona chłodnicy jest ukształtowana trójwymiarowo oraz szerzej i bardziej płasko niż w poprzednim modelu. Z boku w oczy rzucają się mocne przetłoczenia nad obudową kół, a z tyłu długa pokrywa bagażnika z charakterystyczną krawędzią.

Kabina jest obszerniejsza niż poprzednio - przestrzeń na wysokości ramion wzrosła o prawie 11 mm, a ilość miejsca na kolana z tyłu o 24 mm. Pojemnośc bagażnika to 480 l. Za dopłatą dostępny będzie wirtualny kokpit w miejsce analogowych zegarów, wyświetlacz Head-Up, oświetlenie wnętrza z 30 kolorami do wyboru i nawigacja MMI Navigation plus z pamięcią flash 10 GB i monitorem o przekątnej 8,3 cala. Na liście wyposażenia znajdziemy również m. in. ładowarkę indukcyjną czy system audio Bang & Olufsen z dźwiękiem 3D i 19 głośnikami o łącznej mocy 755 W.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro