W Los Angeles zadebiutował nowy model Porsche - Cayman GT4 Clubsport. Auto jest przeznaczone do rekreacyjnych i półprofesjonalnych wyścigów.
Sportowy Cayman, podobnie jak jego "cywilny" odpowiednik, jest napędzany 6-cylindrowym silnikiem typu bokser o pojemności 3,8 litra, którego moc to 385 KM. Torowy wariant występuje wyłącznie ze zmodyfikowaną, dwusprzęgłową przekładnią z manetkami zmiany biegów przy kierownicy.
Pojazd wyposażono w mechaniczną blokadę tylnego dyferencjału oraz zawieszenie z modelu 911 GT3. Na przedniej osi zamontowano sześciotłoczkowe, jednoczęściowe i stałe zaciski aluminiowe, a na tylnej - ich czterotłoczkowe odpowiedniki. System ABS ma 12 stopni regulacji, a oprogramowanie ESP zostało zmodyfikowane pod kątem jazdy na oponach typu slick. Układ kierowniczy otrzymał elektromechaniczne wspomaganie.
Porsche Cayman GT4 Clubsport waży 1 300 kg i jest fabrycznie dostarczany z wspawaną klatką bezpieczeństwa oraz kubełkowym fotelem z sześciopunktowymi pasami bezpieczeństwa. Bazowa odmiana ma standardowy, 90-litrowy zbiornik paliwa, a jako wyposażenie opcjonalne występuje zbiornik FT3 o pojemności 70 lub 100 l. Samochód zaopatrzono w 18-calowe, montowane na 5 śrub, kute obręcze z ogumieniem Michelin w rozmiarze 25/64-18 (przód) i 27/68-18 (tył).
Model nie posiada homologacji drogowej.
ll