Nissan Extrem

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

/ 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

/ 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

/ 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

/ 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

/ 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

/ 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

/ 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

/ 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

10 / 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

11 / 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

12 / 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka