Nissan Extrem

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

/ 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

/ 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

/ 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

/ 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

/ 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

/ 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

/ 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

/ 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

10 / 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

11 / 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

12 / 12Ekstremalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Sao Paulo Nissan zaprezentował koncepcyjny model Extrem. Ten mały crossover został zbudowany w Brazylii i ma pokazać zaangażowanie japońskiej marki w tym największym południowoamerykańskim kraju.

Extrem został zaprojektowany w Kalifornii z udziałem brazylijskich stylistów. Zbudowany na platformie Nissana Micry model został nazwany "Małą Bestią", gdyż jego agresywna stylistyka zdecydowanie przykuwa uwagę. Samochód mierzy 3850 mm długości, 1765 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2450 mm. Jest tym samym zdecydowanie mniejszy od Juke'a.

Patrząc na koncepcyjnego Nissana szybko zauważymy elementy stylistyczne znane z innych modeli japońskiej marki. Osłona chłodnicy przypomina model GT-R, natomiast przednie światła i linia dachu zostały zapożyczone z Nissana 370Z. Choć Extrem na pewno nie trafi do produkcji to można mieć nadzieję, że japońska zapowiada w ten sposób, iż popularne modele nie muszą być nudne.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy