Nissan 370Z Nismo

Nissan przeprowadził gruntowną modernizację modelu 370Z Nismo. Zmianami objęto zarówno stylistykę, jak i elementy techniczne

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 16Modernizacja sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Pojazd ma mocno przeprojektowany przedni zderzak, który otrzymał większą atrapę chłodnicy, dodatkowe wloty powietrza przed nadkolami oraz nowe światła do jazdy dziennej LED. Pozostałe modyfikacje obejmują czarne obwódki przednich reflektorów, stosowaną wyłącznie w modelach Nismo czerwoną listwę u podstawy zderzaka, nowe nakładki progów bocznych oraz specjalny znaczek na obudowie bocznych lusterek. Auto jest wyposażone w 19-calowe, czarno-srebrne felgi aluminiowe Rays o nowym wzorze.

Z tyłu znajdziemy przeprojektowany, mniejszy tylny spojler który współpracuje z nowym zderzakiem zapewniając większą siłę docisku podczas jazdy z dużymi prędkościami. Ponadto siła jest bardziej równomiernie rozłożona pomiędzy przednią i tylną osią, dzięki czemu auto jest na drodze bardziej przewidywalne. We wnętrzu zastosowano fotele zapewniające większy komfort i lepsze podparcie. Bazują one na konstrukcji Recaro Sportster. Tradycyjny stelaż rurowy zastąpiono natomiast nową konstrukcją skorupową co zwiększyło sztywność siedziska przy jednoczesnym obniżeniu jego masy. Tapicerkę wykonano z czerwono-czarnej skóry oraz alcantary.

/ 16Modernizacja sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Pojazd ma mocno przeprojektowany przedni zderzak, który otrzymał większą atrapę chłodnicy, dodatkowe wloty powietrza przed nadkolami oraz nowe światła do jazdy dziennej LED. Pozostałe modyfikacje obejmują czarne obwódki przednich reflektorów, stosowaną wyłącznie w modelach Nismo czerwoną listwę u podstawy zderzaka, nowe nakładki progów bocznych oraz specjalny znaczek na obudowie bocznych lusterek. Auto jest wyposażone w 19-calowe, czarno-srebrne felgi aluminiowe Rays o nowym wzorze.

Z tyłu znajdziemy przeprojektowany, mniejszy tylny spojler który współpracuje z nowym zderzakiem zapewniając większą siłę docisku podczas jazdy z dużymi prędkościami. Ponadto siła jest bardziej równomiernie rozłożona pomiędzy przednią i tylną osią, dzięki czemu auto jest na drodze bardziej przewidywalne. We wnętrzu zastosowano fotele zapewniające większy komfort i lepsze podparcie. Bazują one na konstrukcji Recaro Sportster. Tradycyjny stelaż rurowy zastąpiono natomiast nową konstrukcją skorupową co zwiększyło sztywność siedziska przy jednoczesnym obniżeniu jego masy. Tapicerkę wykonano z czerwono-czarnej skóry oraz alcantary.

/ 16Modernizacja sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Pojazd ma mocno przeprojektowany przedni zderzak, który otrzymał większą atrapę chłodnicy, dodatkowe wloty powietrza przed nadkolami oraz nowe światła do jazdy dziennej LED. Pozostałe modyfikacje obejmują czarne obwódki przednich reflektorów, stosowaną wyłącznie w modelach Nismo czerwoną listwę u podstawy zderzaka, nowe nakładki progów bocznych oraz specjalny znaczek na obudowie bocznych lusterek. Auto jest wyposażone w 19-calowe, czarno-srebrne felgi aluminiowe Rays o nowym wzorze.

Z tyłu znajdziemy przeprojektowany, mniejszy tylny spojler który współpracuje z nowym zderzakiem zapewniając większą siłę docisku podczas jazdy z dużymi prędkościami. Ponadto siła jest bardziej równomiernie rozłożona pomiędzy przednią i tylną osią, dzięki czemu auto jest na drodze bardziej przewidywalne. We wnętrzu zastosowano fotele zapewniające większy komfort i lepsze podparcie. Bazują one na konstrukcji Recaro Sportster. Tradycyjny stelaż rurowy zastąpiono natomiast nową konstrukcją skorupową co zwiększyło sztywność siedziska przy jednoczesnym obniżeniu jego masy. Tapicerkę wykonano z czerwono-czarnej skóry oraz alcantary.

/ 16Modernizacja sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Pojazd ma mocno przeprojektowany przedni zderzak, który otrzymał większą atrapę chłodnicy, dodatkowe wloty powietrza przed nadkolami oraz nowe światła do jazdy dziennej LED. Pozostałe modyfikacje obejmują czarne obwódki przednich reflektorów, stosowaną wyłącznie w modelach Nismo czerwoną listwę u podstawy zderzaka, nowe nakładki progów bocznych oraz specjalny znaczek na obudowie bocznych lusterek. Auto jest wyposażone w 19-calowe, czarno-srebrne felgi aluminiowe Rays o nowym wzorze.

Z tyłu znajdziemy przeprojektowany, mniejszy tylny spojler który współpracuje z nowym zderzakiem zapewniając większą siłę docisku podczas jazdy z dużymi prędkościami. Ponadto siła jest bardziej równomiernie rozłożona pomiędzy przednią i tylną osią, dzięki czemu auto jest na drodze bardziej przewidywalne. We wnętrzu zastosowano fotele zapewniające większy komfort i lepsze podparcie. Bazują one na konstrukcji Recaro Sportster. Tradycyjny stelaż rurowy zastąpiono natomiast nową konstrukcją skorupową co zwiększyło sztywność siedziska przy jednoczesnym obniżeniu jego masy. Tapicerkę wykonano z czerwono-czarnej skóry oraz alcantary.

/ 16Modernizacja sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Pojazd ma mocno przeprojektowany przedni zderzak, który otrzymał większą atrapę chłodnicy, dodatkowe wloty powietrza przed nadkolami oraz nowe światła do jazdy dziennej LED. Pozostałe modyfikacje obejmują czarne obwódki przednich reflektorów, stosowaną wyłącznie w modelach Nismo czerwoną listwę u podstawy zderzaka, nowe nakładki progów bocznych oraz specjalny znaczek na obudowie bocznych lusterek. Auto jest wyposażone w 19-calowe, czarno-srebrne felgi aluminiowe Rays o nowym wzorze.

Z tyłu znajdziemy przeprojektowany, mniejszy tylny spojler który współpracuje z nowym zderzakiem zapewniając większą siłę docisku podczas jazdy z dużymi prędkościami. Ponadto siła jest bardziej równomiernie rozłożona pomiędzy przednią i tylną osią, dzięki czemu auto jest na drodze bardziej przewidywalne. We wnętrzu zastosowano fotele zapewniające większy komfort i lepsze podparcie. Bazują one na konstrukcji Recaro Sportster. Tradycyjny stelaż rurowy zastąpiono natomiast nową konstrukcją skorupową co zwiększyło sztywność siedziska przy jednoczesnym obniżeniu jego masy. Tapicerkę wykonano z czerwono-czarnej skóry oraz alcantary.

/ 16Modernizacja sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Pojazd ma mocno przeprojektowany przedni zderzak, który otrzymał większą atrapę chłodnicy, dodatkowe wloty powietrza przed nadkolami oraz nowe światła do jazdy dziennej LED. Pozostałe modyfikacje obejmują czarne obwódki przednich reflektorów, stosowaną wyłącznie w modelach Nismo czerwoną listwę u podstawy zderzaka, nowe nakładki progów bocznych oraz specjalny znaczek na obudowie bocznych lusterek. Auto jest wyposażone w 19-calowe, czarno-srebrne felgi aluminiowe Rays o nowym wzorze.

Z tyłu znajdziemy przeprojektowany, mniejszy tylny spojler który współpracuje z nowym zderzakiem zapewniając większą siłę docisku podczas jazdy z dużymi prędkościami. Ponadto siła jest bardziej równomiernie rozłożona pomiędzy przednią i tylną osią, dzięki czemu auto jest na drodze bardziej przewidywalne. We wnętrzu zastosowano fotele zapewniające większy komfort i lepsze podparcie. Bazują one na konstrukcji Recaro Sportster. Tradycyjny stelaż rurowy zastąpiono natomiast nową konstrukcją skorupową co zwiększyło sztywność siedziska przy jednoczesnym obniżeniu jego masy. Tapicerkę wykonano z czerwono-czarnej skóry oraz alcantary.

/ 16Modernizacja sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Pojazd ma mocno przeprojektowany przedni zderzak, który otrzymał większą atrapę chłodnicy, dodatkowe wloty powietrza przed nadkolami oraz nowe światła do jazdy dziennej LED. Pozostałe modyfikacje obejmują czarne obwódki przednich reflektorów, stosowaną wyłącznie w modelach Nismo czerwoną listwę u podstawy zderzaka, nowe nakładki progów bocznych oraz specjalny znaczek na obudowie bocznych lusterek. Auto jest wyposażone w 19-calowe, czarno-srebrne felgi aluminiowe Rays o nowym wzorze.

Z tyłu znajdziemy przeprojektowany, mniejszy tylny spojler który współpracuje z nowym zderzakiem zapewniając większą siłę docisku podczas jazdy z dużymi prędkościami. Ponadto siła jest bardziej równomiernie rozłożona pomiędzy przednią i tylną osią, dzięki czemu auto jest na drodze bardziej przewidywalne. We wnętrzu zastosowano fotele zapewniające większy komfort i lepsze podparcie. Bazują one na konstrukcji Recaro Sportster. Tradycyjny stelaż rurowy zastąpiono natomiast nową konstrukcją skorupową co zwiększyło sztywność siedziska przy jednoczesnym obniżeniu jego masy. Tapicerkę wykonano z czerwono-czarnej skóry oraz alcantary.

/ 16Modernizacja sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Pojazd ma mocno przeprojektowany przedni zderzak, który otrzymał większą atrapę chłodnicy, dodatkowe wloty powietrza przed nadkolami oraz nowe światła do jazdy dziennej LED. Pozostałe modyfikacje obejmują czarne obwódki przednich reflektorów, stosowaną wyłącznie w modelach Nismo czerwoną listwę u podstawy zderzaka, nowe nakładki progów bocznych oraz specjalny znaczek na obudowie bocznych lusterek. Auto jest wyposażone w 19-calowe, czarno-srebrne felgi aluminiowe Rays o nowym wzorze.

Z tyłu znajdziemy przeprojektowany, mniejszy tylny spojler który współpracuje z nowym zderzakiem zapewniając większą siłę docisku podczas jazdy z dużymi prędkościami. Ponadto siła jest bardziej równomiernie rozłożona pomiędzy przednią i tylną osią, dzięki czemu auto jest na drodze bardziej przewidywalne. We wnętrzu zastosowano fotele zapewniające większy komfort i lepsze podparcie. Bazują one na konstrukcji Recaro Sportster. Tradycyjny stelaż rurowy zastąpiono natomiast nową konstrukcją skorupową co zwiększyło sztywność siedziska przy jednoczesnym obniżeniu jego masy. Tapicerkę wykonano z czerwono-czarnej skóry oraz alcantary.

/ 16Modernizacja sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Pojazd ma mocno przeprojektowany przedni zderzak, który otrzymał większą atrapę chłodnicy, dodatkowe wloty powietrza przed nadkolami oraz nowe światła do jazdy dziennej LED. Pozostałe modyfikacje obejmują czarne obwódki przednich reflektorów, stosowaną wyłącznie w modelach Nismo czerwoną listwę u podstawy zderzaka, nowe nakładki progów bocznych oraz specjalny znaczek na obudowie bocznych lusterek. Auto jest wyposażone w 19-calowe, czarno-srebrne felgi aluminiowe Rays o nowym wzorze.

Z tyłu znajdziemy przeprojektowany, mniejszy tylny spojler który współpracuje z nowym zderzakiem zapewniając większą siłę docisku podczas jazdy z dużymi prędkościami. Ponadto siła jest bardziej równomiernie rozłożona pomiędzy przednią i tylną osią, dzięki czemu auto jest na drodze bardziej przewidywalne. We wnętrzu zastosowano fotele zapewniające większy komfort i lepsze podparcie. Bazują one na konstrukcji Recaro Sportster. Tradycyjny stelaż rurowy zastąpiono natomiast nową konstrukcją skorupową co zwiększyło sztywność siedziska przy jednoczesnym obniżeniu jego masy. Tapicerkę wykonano z czerwono-czarnej skóry oraz alcantary.

10 / 16Modernizacja sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Pojazd ma mocno przeprojektowany przedni zderzak, który otrzymał większą atrapę chłodnicy, dodatkowe wloty powietrza przed nadkolami oraz nowe światła do jazdy dziennej LED. Pozostałe modyfikacje obejmują czarne obwódki przednich reflektorów, stosowaną wyłącznie w modelach Nismo czerwoną listwę u podstawy zderzaka, nowe nakładki progów bocznych oraz specjalny znaczek na obudowie bocznych lusterek. Auto jest wyposażone w 19-calowe, czarno-srebrne felgi aluminiowe Rays o nowym wzorze.

Z tyłu znajdziemy przeprojektowany, mniejszy tylny spojler który współpracuje z nowym zderzakiem zapewniając większą siłę docisku podczas jazdy z dużymi prędkościami. Ponadto siła jest bardziej równomiernie rozłożona pomiędzy przednią i tylną osią, dzięki czemu auto jest na drodze bardziej przewidywalne. We wnętrzu zastosowano fotele zapewniające większy komfort i lepsze podparcie. Bazują one na konstrukcji Recaro Sportster. Tradycyjny stelaż rurowy zastąpiono natomiast nową konstrukcją skorupową co zwiększyło sztywność siedziska przy jednoczesnym obniżeniu jego masy. Tapicerkę wykonano z czerwono-czarnej skóry oraz alcantary.

11 / 16Modernizacja sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Pojazd ma mocno przeprojektowany przedni zderzak, który otrzymał większą atrapę chłodnicy, dodatkowe wloty powietrza przed nadkolami oraz nowe światła do jazdy dziennej LED. Pozostałe modyfikacje obejmują czarne obwódki przednich reflektorów, stosowaną wyłącznie w modelach Nismo czerwoną listwę u podstawy zderzaka, nowe nakładki progów bocznych oraz specjalny znaczek na obudowie bocznych lusterek. Auto jest wyposażone w 19-calowe, czarno-srebrne felgi aluminiowe Rays o nowym wzorze.

Z tyłu znajdziemy przeprojektowany, mniejszy tylny spojler który współpracuje z nowym zderzakiem zapewniając większą siłę docisku podczas jazdy z dużymi prędkościami. Ponadto siła jest bardziej równomiernie rozłożona pomiędzy przednią i tylną osią, dzięki czemu auto jest na drodze bardziej przewidywalne. We wnętrzu zastosowano fotele zapewniające większy komfort i lepsze podparcie. Bazują one na konstrukcji Recaro Sportster. Tradycyjny stelaż rurowy zastąpiono natomiast nową konstrukcją skorupową co zwiększyło sztywność siedziska przy jednoczesnym obniżeniu jego masy. Tapicerkę wykonano z czerwono-czarnej skóry oraz alcantary.

12 / 16Modernizacja sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Pojazd ma mocno przeprojektowany przedni zderzak, który otrzymał większą atrapę chłodnicy, dodatkowe wloty powietrza przed nadkolami oraz nowe światła do jazdy dziennej LED. Pozostałe modyfikacje obejmują czarne obwódki przednich reflektorów, stosowaną wyłącznie w modelach Nismo czerwoną listwę u podstawy zderzaka, nowe nakładki progów bocznych oraz specjalny znaczek na obudowie bocznych lusterek. Auto jest wyposażone w 19-calowe, czarno-srebrne felgi aluminiowe Rays o nowym wzorze.

Z tyłu znajdziemy przeprojektowany, mniejszy tylny spojler który współpracuje z nowym zderzakiem zapewniając większą siłę docisku podczas jazdy z dużymi prędkościami. Ponadto siła jest bardziej równomiernie rozłożona pomiędzy przednią i tylną osią, dzięki czemu auto jest na drodze bardziej przewidywalne. We wnętrzu zastosowano fotele zapewniające większy komfort i lepsze podparcie. Bazują one na konstrukcji Recaro Sportster. Tradycyjny stelaż rurowy zastąpiono natomiast nową konstrukcją skorupową co zwiększyło sztywność siedziska przy jednoczesnym obniżeniu jego masy. Tapicerkę wykonano z czerwono-czarnej skóry oraz alcantary.

13 / 16Modernizacja sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Pojazd ma mocno przeprojektowany przedni zderzak, który otrzymał większą atrapę chłodnicy, dodatkowe wloty powietrza przed nadkolami oraz nowe światła do jazdy dziennej LED. Pozostałe modyfikacje obejmują czarne obwódki przednich reflektorów, stosowaną wyłącznie w modelach Nismo czerwoną listwę u podstawy zderzaka, nowe nakładki progów bocznych oraz specjalny znaczek na obudowie bocznych lusterek. Auto jest wyposażone w 19-calowe, czarno-srebrne felgi aluminiowe Rays o nowym wzorze.

Z tyłu znajdziemy przeprojektowany, mniejszy tylny spojler który współpracuje z nowym zderzakiem zapewniając większą siłę docisku podczas jazdy z dużymi prędkościami. Ponadto siła jest bardziej równomiernie rozłożona pomiędzy przednią i tylną osią, dzięki czemu auto jest na drodze bardziej przewidywalne. We wnętrzu zastosowano fotele zapewniające większy komfort i lepsze podparcie. Bazują one na konstrukcji Recaro Sportster. Tradycyjny stelaż rurowy zastąpiono natomiast nową konstrukcją skorupową co zwiększyło sztywność siedziska przy jednoczesnym obniżeniu jego masy. Tapicerkę wykonano z czerwono-czarnej skóry oraz alcantary.

14 / 16Modernizacja sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Pojazd ma mocno przeprojektowany przedni zderzak, który otrzymał większą atrapę chłodnicy, dodatkowe wloty powietrza przed nadkolami oraz nowe światła do jazdy dziennej LED. Pozostałe modyfikacje obejmują czarne obwódki przednich reflektorów, stosowaną wyłącznie w modelach Nismo czerwoną listwę u podstawy zderzaka, nowe nakładki progów bocznych oraz specjalny znaczek na obudowie bocznych lusterek. Auto jest wyposażone w 19-calowe, czarno-srebrne felgi aluminiowe Rays o nowym wzorze.

Z tyłu znajdziemy przeprojektowany, mniejszy tylny spojler który współpracuje z nowym zderzakiem zapewniając większą siłę docisku podczas jazdy z dużymi prędkościami. Ponadto siła jest bardziej równomiernie rozłożona pomiędzy przednią i tylną osią, dzięki czemu auto jest na drodze bardziej przewidywalne. We wnętrzu zastosowano fotele zapewniające większy komfort i lepsze podparcie. Bazują one na konstrukcji Recaro Sportster. Tradycyjny stelaż rurowy zastąpiono natomiast nową konstrukcją skorupową co zwiększyło sztywność siedziska przy jednoczesnym obniżeniu jego masy. Tapicerkę wykonano z czerwono-czarnej skóry oraz alcantary.

15 / 16Modernizacja sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Pojazd ma mocno przeprojektowany przedni zderzak, który otrzymał większą atrapę chłodnicy, dodatkowe wloty powietrza przed nadkolami oraz nowe światła do jazdy dziennej LED. Pozostałe modyfikacje obejmują czarne obwódki przednich reflektorów, stosowaną wyłącznie w modelach Nismo czerwoną listwę u podstawy zderzaka, nowe nakładki progów bocznych oraz specjalny znaczek na obudowie bocznych lusterek. Auto jest wyposażone w 19-calowe, czarno-srebrne felgi aluminiowe Rays o nowym wzorze.

Z tyłu znajdziemy przeprojektowany, mniejszy tylny spojler który współpracuje z nowym zderzakiem zapewniając większą siłę docisku podczas jazdy z dużymi prędkościami. Ponadto siła jest bardziej równomiernie rozłożona pomiędzy przednią i tylną osią, dzięki czemu auto jest na drodze bardziej przewidywalne. We wnętrzu zastosowano fotele zapewniające większy komfort i lepsze podparcie. Bazują one na konstrukcji Recaro Sportster. Tradycyjny stelaż rurowy zastąpiono natomiast nową konstrukcją skorupową co zwiększyło sztywność siedziska przy jednoczesnym obniżeniu jego masy. Tapicerkę wykonano z czerwono-czarnej skóry oraz alcantary.

16 / 16Modernizacja sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Pojazd ma mocno przeprojektowany przedni zderzak, który otrzymał większą atrapę chłodnicy, dodatkowe wloty powietrza przed nadkolami oraz nowe światła do jazdy dziennej LED. Pozostałe modyfikacje obejmują czarne obwódki przednich reflektorów, stosowaną wyłącznie w modelach Nismo czerwoną listwę u podstawy zderzaka, nowe nakładki progów bocznych oraz specjalny znaczek na obudowie bocznych lusterek. Auto jest wyposażone w 19-calowe, czarno-srebrne felgi aluminiowe Rays o nowym wzorze.

Z tyłu znajdziemy przeprojektowany, mniejszy tylny spojler który współpracuje z nowym zderzakiem zapewniając większą siłę docisku podczas jazdy z dużymi prędkościami. Ponadto siła jest bardziej równomiernie rozłożona pomiędzy przednią i tylną osią, dzięki czemu auto jest na drodze bardziej przewidywalne. We wnętrzu zastosowano fotele zapewniające większy komfort i lepsze podparcie. Bazują one na konstrukcji Recaro Sportster. Tradycyjny stelaż rurowy zastąpiono natomiast nową konstrukcją skorupową co zwiększyło sztywność siedziska przy jednoczesnym obniżeniu jego masy. Tapicerkę wykonano z czerwono-czarnej skóry oraz alcantary.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy