Opel Insignia
W czasach świetności produktów grupy Volkswagena w polskiej policji, mundurowi z drogówki z chęcią korzystali z pościgowych Octavii I 1,8 Turbo. Seryjne 150 KM poza miastem okazywało się stanowczo za małą wartością w realizacji powierzonych zadań, nic więc dziwnego, że postanowiono zaopatrzyć policjantów w Fordy Mondeo ST i Ople Vectry C 2,8 V6 Turbo. Po latach ponownie zdecydowano się na kupno aut klasy średniej autorstwa Opla, tym razem wybór padł na Insignię. Nie bez znaczenie była oczywiście ogromna popularność średniaka, służącego w wielu firmach i rodzinach.
Policyjne egzemplarze w trosce o bezpieczeństwo pracy i należytą trakcję w każdych warunkach, dysponują napędem na cztery koła - którego brakowało w mocnych przednionapędowych Vectrach. Aby z łatwością doganiać piratów drogowych, Insignie napędzane są czterocylindrowym 2,0 Turbo o wyjściowej mocy 250 KM (dawnej 220 KM), lub widlastą szóstką 2,8 Turbo z mocą 260 KM.