Audi TT
Nieco mniej urodziwym konkurentem Brery jest Audi TT drugiej generacji. Powstałe w 2006 roku czteroosobowe (2+2) coupe, wzorem poprzednika bazuje na technologii Volkswagena Golfa. Płyta podłogowa i zawieszenie są niemal identyczne, niestety wiąże się to z brakiem legendarnego Quattro - stałego napędu 4x4. W TT pracować może jedynie Haldex dbający o dołączenie tylnej osi w razie potrzeby.
Wykonane w większości z aluminium poszycie skrywa doładowane jednostki napędowe z rodziny TFSI i TDI lub jedyny wariant wolnossący 3,2 V6 wytwarzający 250 KM i 320 Nm. W jego wypadku sprint do setki zajmuje 5,9 s. Najmniejszą dostępną jednostką jest 1,8 TFSI oddający do dyspozycji 160 KM, pomimo przedniego napędu przyspiesza do 100 km/h w 7,2 s. Na wiele więcej pozwala silnik znany z Golfa GTI 2,0 TFSI sprzęgnięty z „udawanym” Quattro, 200 KM i 280 Nm gwarantują osiągnięcie setki w 6,2 s i dotarcie do 238 km/h. Propozycją dla kierowców chcących oszczędzać w sportowym aucie jest jedyny diesel w ofercie, 170-konny 2,0 TDI. 350 Nm zapewnia niezłe osiągi - 7,5 s do setki oraz minimalne jak na coupe zapotrzebowanie na paliwo.