MV Agusta łączy dział techniczny ze stylistycznym. Na ich czele nowy szef

MV Agusta przechodzi sporą reorganizację, której efektem jest połączenia działu designu i inżynieryjnego. W efekcie współpraca między nimi ma być lepsza. Na czele połączonych struktur stanął Stephane Zache.

MV Agusta SuperveloceMV Agusta Superveloce
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | MV Agusta
Szymon Jasina

Przy tworzeniu motocykli, tak jak innych maszyn i urządzeń, często pojawia się problem. Styliści wymyśląją coś wyjątkowego, lecz okazuje się, że nie pasuje to do tego, co stworzyli inżynierowie. Oczywiście nie da się tego zupełnie przeskoczyć, ale MV Agusta stara się maksymalnie ułatwić pracę między tymi dwoma działami, łącząc je w jeden organizm w swojej strukturze.

Włoska MV Agusta raczej należy do tych marek, które na polu stylistyki odnoszą spore sukcesy, ale wychodzą też z założenia, że zawsze może być lepiej. Chcą, aby przez cały proces powstawania nowych motocykli inżynierowie i projektanci pracowali razem. Brian Gillen, dyrektor odpowiedzialny za rozwój marki, wyjaśnia, że stworzenie nowego środowiska pracy ma na celu podniesienie efektywności.

Na czele połączonych działów stanął Stephane Zache. Jest to francuski projektant o sporym doświadczeniu, który pracował już w kilku firmach produkujących motocykle – m.in. w Hondzie i Yamasze.

MV Agusta jest producentem motocykli, który w dużym stopniu przyciąga do siebie klientów wyjątkową stylistyką swoich maszyn, zatem taka reorganizacja i obsadzenie na czele połączonych zespołów stylisty, jakim jest Stephane Zache, wydaje się dobrym ruchem. Miejmy nadzieje, że robiące wrażenie efekty tej zmiany zobaczymy już niedługo, tym bardziej że szefowie MV Agusty już zapowiedzieli sporą ofensywę modelową.

Źródło artykułu: WP Moto
Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne