Motocykl dnia: BMW R 18 

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | BMW
Szymon Jasina
oprac.  Szymon Jasina

/ 12BMW R 18

Obraz
© Materiały prasowe | BMW

Motocykl BMW R 18 to pierwszy duży cruiser niemieckiej marki. Napędza go dwucylindrowy bokser o pojemności 1802 cm2, który generuje 91 KM przy 4750 obr./min i 158 Nm przy 3000 obr./min. Jest to najpotężniejszy taki silnik w historii BMW. Model R 18 swoim wyglądem nawiązuje do historii, ale został zaprojektowany tak, aby maksymalnie ułatwić modyfikacje. BMW samo oferuje dużo części pozwalających na personalizację i zmianę wyglądu tej maszyny.

/ 12BMW R 18

Obraz
© Materiały prasowe | BMW

Motocykl BMW R 18 to pierwszy duży cruiser niemieckiej marki. Napędza go dwucylindrowy bokser o pojemności 1802 cm2, który generuje 91 KM przy 4750 obr./min i 158 Nm przy 3000 obr./min. Jest to najpotężniejszy taki silnik w historii BMW. Model R 18 swoim wyglądem nawiązuje do historii, ale został zaprojektowany tak, aby maksymalnie ułatwić modyfikacje. BMW samo oferuje dużo części pozwalających na personalizację i zmianę wyglądu tej maszyny.

/ 12BMW R 18

Obraz
© Materiały prasowe | BMW

Motocykl BMW R 18 to pierwszy duży cruiser niemieckiej marki. Napędza go dwucylindrowy bokser o pojemności 1802 cm2, który generuje 91 KM przy 4750 obr./min i 158 Nm przy 3000 obr./min. Jest to najpotężniejszy taki silnik w historii BMW. Model R 18 swoim wyglądem nawiązuje do historii, ale został zaprojektowany tak, aby maksymalnie ułatwić modyfikacje. BMW samo oferuje dużo części pozwalających na personalizację i zmianę wyglądu tej maszyny.

/ 12BMW R 18

Obraz
© Materiały prasowe | BMW

Motocykl BMW R 18 to pierwszy duży cruiser niemieckiej marki. Napędza go dwucylindrowy bokser o pojemności 1802 cm2, który generuje 91 KM przy 4750 obr./min i 158 Nm przy 3000 obr./min. Jest to najpotężniejszy taki silnik w historii BMW. Model R 18 swoim wyglądem nawiązuje do historii, ale został zaprojektowany tak, aby maksymalnie ułatwić modyfikacje. BMW samo oferuje dużo części pozwalających na personalizację i zmianę wyglądu tej maszyny.

/ 12BMW R 18

Obraz
© Materiały prasowe | BMW

Motocykl BMW R 18 to pierwszy duży cruiser niemieckiej marki. Napędza go dwucylindrowy bokser o pojemności 1802 cm2, który generuje 91 KM przy 4750 obr./min i 158 Nm przy 3000 obr./min. Jest to najpotężniejszy taki silnik w historii BMW. Model R 18 swoim wyglądem nawiązuje do historii, ale został zaprojektowany tak, aby maksymalnie ułatwić modyfikacje. BMW samo oferuje dużo części pozwalających na personalizację i zmianę wyglądu tej maszyny.

/ 12BMW R 18

Obraz
© Materiały prasowe | BMW

Motocykl BMW R 18 to pierwszy duży cruiser niemieckiej marki. Napędza go dwucylindrowy bokser o pojemności 1802 cm2, który generuje 91 KM przy 4750 obr./min i 158 Nm przy 3000 obr./min. Jest to najpotężniejszy taki silnik w historii BMW. Model R 18 swoim wyglądem nawiązuje do historii, ale został zaprojektowany tak, aby maksymalnie ułatwić modyfikacje. BMW samo oferuje dużo części pozwalających na personalizację i zmianę wyglądu tej maszyny.

/ 12BMW R 18

Obraz
© Materiały prasowe | BMW

Motocykl BMW R 18 to pierwszy duży cruiser niemieckiej marki. Napędza go dwucylindrowy bokser o pojemności 1802 cm2, który generuje 91 KM przy 4750 obr./min i 158 Nm przy 3000 obr./min. Jest to najpotężniejszy taki silnik w historii BMW. Model R 18 swoim wyglądem nawiązuje do historii, ale został zaprojektowany tak, aby maksymalnie ułatwić modyfikacje. BMW samo oferuje dużo części pozwalających na personalizację i zmianę wyglądu tej maszyny.

/ 12BMW R 18

Obraz
© Materiały prasowe | BMW

Motocykl BMW R 18 to pierwszy duży cruiser niemieckiej marki. Napędza go dwucylindrowy bokser o pojemności 1802 cm2, który generuje 91 KM przy 4750 obr./min i 158 Nm przy 3000 obr./min. Jest to najpotężniejszy taki silnik w historii BMW. Model R 18 swoim wyglądem nawiązuje do historii, ale został zaprojektowany tak, aby maksymalnie ułatwić modyfikacje. BMW samo oferuje dużo części pozwalających na personalizację i zmianę wyglądu tej maszyny.

/ 12BMW R 18

Obraz
© Materiały prasowe | BMW

Motocykl BMW R 18 to pierwszy duży cruiser niemieckiej marki. Napędza go dwucylindrowy bokser o pojemności 1802 cm2, który generuje 91 KM przy 4750 obr./min i 158 Nm przy 3000 obr./min. Jest to najpotężniejszy taki silnik w historii BMW. Model R 18 swoim wyglądem nawiązuje do historii, ale został zaprojektowany tak, aby maksymalnie ułatwić modyfikacje. BMW samo oferuje dużo części pozwalających na personalizację i zmianę wyglądu tej maszyny.

10 / 12BMW R 18

Obraz
© Materiały prasowe | BMW

Motocykl BMW R 18 to pierwszy duży cruiser niemieckiej marki. Napędza go dwucylindrowy bokser o pojemności 1802 cm2, który generuje 91 KM przy 4750 obr./min i 158 Nm przy 3000 obr./min. Jest to najpotężniejszy taki silnik w historii BMW. Model R 18 swoim wyglądem nawiązuje do historii, ale został zaprojektowany tak, aby maksymalnie ułatwić modyfikacje. BMW samo oferuje dużo części pozwalających na personalizację i zmianę wyglądu tej maszyny.

11 / 12BMW R 18

Obraz
© Materiały prasowe | BMW

Motocykl BMW R 18 to pierwszy duży cruiser niemieckiej marki. Napędza go dwucylindrowy bokser o pojemności 1802 cm2, który generuje 91 KM przy 4750 obr./min i 158 Nm przy 3000 obr./min. Jest to najpotężniejszy taki silnik w historii BMW. Model R 18 swoim wyglądem nawiązuje do historii, ale został zaprojektowany tak, aby maksymalnie ułatwić modyfikacje. BMW samo oferuje dużo części pozwalających na personalizację i zmianę wyglądu tej maszyny.

12 / 12BMW R 18

Obraz
© Materiały prasowe | BMW

Motocykl BMW R 18 to pierwszy duży cruiser niemieckiej marki. Napędza go dwucylindrowy bokser o pojemności 1802 cm2, który generuje 91 KM przy 4750 obr./min i 158 Nm przy 3000 obr./min. Jest to najpotężniejszy taki silnik w historii BMW. Model R 18 swoim wyglądem nawiązuje do historii, ale został zaprojektowany tak, aby maksymalnie ułatwić modyfikacje. BMW samo oferuje dużo części pozwalających na personalizację i zmianę wyglądu tej maszyny.

Wybrane dla Ciebie

Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury