Modernizacja rodziny A6 

Audi przeprowadziło modernizację modeli A6 i A6 Avant. W szereg nowości wyposażono także auta A6 allroad quattro, S6, S6 Avant i RS 6 Avant.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 19Audi A6

Obraz
© zdjęcie producenta

A6 charakteryzuje się ostrymi rysami, podkreślonymi liniami poziomymi i atletycznie napiętymi powierzchniami. Detale niektórych elementów uwidoczniono jeszcze mocniej. Zmiany te dotyczą przede wszystkim pojedynczo obramowanej chłodnicy Singleframe, reflektorów, zderzaków, wlotów powietrza, progów, tylnych świateł i końcówek rur wydechowych. Na życzenie samochód może być doposażony w reflektory diodowe lub światła Matrix LED, zintegrowane z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania.

We wnętrzu znajdziemy nowe kolory wykończenia, przednie fotele z opcją wentylacji i masażu (opcja), system MMI Radio, automatyczną klimatyzację, MMI Navigation z 8-calowym monitorem czy aplikacje Media Streaming. Kierowcę wspierają takie układy jak tempomat z automatyczną regulacją odległości, asystent pasa ruchu, toru jazdy i jazdy nocą. Przestrzeń bagażowa modelu A6 Avant ma pojemność od 565 do 1 680 l przy rozłożonych oparciach kanapy i wiele praktycznych rozwiązań - sterowaną czujnikiem, automatyczną pokrywę bagażnika (opcja) oraz elektrycznie odsuwaną roletę.

Dzięki koncepcji budowy kompozytowej karoseria jest bardzo sztywna. Za jej niską masę (w przypadku A6 1,8 TFSI - 1 535 kg) odpowiadają liczne elementy z aluminium i stali tłoczonej na gorąco. Udało się też zniwelować drgania i poziom hałasu. Na życzenie producent montuje jedno z dwóch podwozi sportowych i zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension.

/ 19Audi A6

Obraz
© zdjęcie producenta

A6 charakteryzuje się ostrymi rysami, podkreślonymi liniami poziomymi i atletycznie napiętymi powierzchniami. Detale niektórych elementów uwidoczniono jeszcze mocniej. Zmiany te dotyczą przede wszystkim pojedynczo obramowanej chłodnicy Singleframe, reflektorów, zderzaków, wlotów powietrza, progów, tylnych świateł i końcówek rur wydechowych. Na życzenie samochód może być doposażony w reflektory diodowe lub światła Matrix LED, zintegrowane z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania.

We wnętrzu znajdziemy nowe kolory wykończenia, przednie fotele z opcją wentylacji i masażu (opcja), system MMI Radio, automatyczną klimatyzację, MMI Navigation z 8-calowym monitorem czy aplikacje Media Streaming. Kierowcę wspierają takie układy jak tempomat z automatyczną regulacją odległości, asystent pasa ruchu, toru jazdy i jazdy nocą. Przestrzeń bagażowa modelu A6 Avant ma pojemność od 565 do 1 680 l przy rozłożonych oparciach kanapy i wiele praktycznych rozwiązań - sterowaną czujnikiem, automatyczną pokrywę bagażnika (opcja) oraz elektrycznie odsuwaną roletę.

Dzięki koncepcji budowy kompozytowej karoseria jest bardzo sztywna. Za jej niską masę (w przypadku A6 1,8 TFSI - 1 535 kg) odpowiadają liczne elementy z aluminium i stali tłoczonej na gorąco. Udało się też zniwelować drgania i poziom hałasu. Na życzenie producent montuje jedno z dwóch podwozi sportowych i zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension.

/ 19Audi A6

Obraz
© zdjęcie producenta

A6 charakteryzuje się ostrymi rysami, podkreślonymi liniami poziomymi i atletycznie napiętymi powierzchniami. Detale niektórych elementów uwidoczniono jeszcze mocniej. Zmiany te dotyczą przede wszystkim pojedynczo obramowanej chłodnicy Singleframe, reflektorów, zderzaków, wlotów powietrza, progów, tylnych świateł i końcówek rur wydechowych. Na życzenie samochód może być doposażony w reflektory diodowe lub światła Matrix LED, zintegrowane z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania.

We wnętrzu znajdziemy nowe kolory wykończenia, przednie fotele z opcją wentylacji i masażu (opcja), system MMI Radio, automatyczną klimatyzację, MMI Navigation z 8-calowym monitorem czy aplikacje Media Streaming. Kierowcę wspierają takie układy jak tempomat z automatyczną regulacją odległości, asystent pasa ruchu, toru jazdy i jazdy nocą. Przestrzeń bagażowa modelu A6 Avant ma pojemność od 565 do 1 680 l przy rozłożonych oparciach kanapy i wiele praktycznych rozwiązań - sterowaną czujnikiem, automatyczną pokrywę bagażnika (opcja) oraz elektrycznie odsuwaną roletę.

Dzięki koncepcji budowy kompozytowej karoseria jest bardzo sztywna. Za jej niską masę (w przypadku A6 1,8 TFSI - 1 535 kg) odpowiadają liczne elementy z aluminium i stali tłoczonej na gorąco. Udało się też zniwelować drgania i poziom hałasu. Na życzenie producent montuje jedno z dwóch podwozi sportowych i zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension.

/ 19Audi A6

Obraz
© zdjęcie producenta

A6 charakteryzuje się ostrymi rysami, podkreślonymi liniami poziomymi i atletycznie napiętymi powierzchniami. Detale niektórych elementów uwidoczniono jeszcze mocniej. Zmiany te dotyczą przede wszystkim pojedynczo obramowanej chłodnicy Singleframe, reflektorów, zderzaków, wlotów powietrza, progów, tylnych świateł i końcówek rur wydechowych. Na życzenie samochód może być doposażony w reflektory diodowe lub światła Matrix LED, zintegrowane z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania.

We wnętrzu znajdziemy nowe kolory wykończenia, przednie fotele z opcją wentylacji i masażu (opcja), system MMI Radio, automatyczną klimatyzację, MMI Navigation z 8-calowym monitorem czy aplikacje Media Streaming. Kierowcę wspierają takie układy jak tempomat z automatyczną regulacją odległości, asystent pasa ruchu, toru jazdy i jazdy nocą. Przestrzeń bagażowa modelu A6 Avant ma pojemność od 565 do 1 680 l przy rozłożonych oparciach kanapy i wiele praktycznych rozwiązań - sterowaną czujnikiem, automatyczną pokrywę bagażnika (opcja) oraz elektrycznie odsuwaną roletę.

Dzięki koncepcji budowy kompozytowej karoseria jest bardzo sztywna. Za jej niską masę (w przypadku A6 1,8 TFSI - 1 535 kg) odpowiadają liczne elementy z aluminium i stali tłoczonej na gorąco. Udało się też zniwelować drgania i poziom hałasu. Na życzenie producent montuje jedno z dwóch podwozi sportowych i zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension.

/ 19Audi A6 Avant

Obraz
© zdjęcie producenta

A6 charakteryzuje się ostrymi rysami, podkreślonymi liniami poziomymi i atletycznie napiętymi powierzchniami. Detale niektórych elementów uwidoczniono jeszcze mocniej. Zmiany te dotyczą przede wszystkim pojedynczo obramowanej chłodnicy Singleframe, reflektorów, zderzaków, wlotów powietrza, progów, tylnych świateł i końcówek rur wydechowych. Na życzenie samochód może być doposażony w reflektory diodowe lub światła Matrix LED, zintegrowane z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania.

We wnętrzu znajdziemy nowe kolory wykończenia, przednie fotele z opcją wentylacji i masażu (opcja), system MMI Radio, automatyczną klimatyzację, MMI Navigation z 8-calowym monitorem czy aplikacje Media Streaming. Kierowcę wspierają takie układy jak tempomat z automatyczną regulacją odległości, asystent pasa ruchu, toru jazdy i jazdy nocą. Przestrzeń bagażowa modelu A6 Avant ma pojemność od 565 do 1 680 l przy rozłożonych oparciach kanapy i wiele praktycznych rozwiązań - sterowaną czujnikiem, automatyczną pokrywę bagażnika (opcja) oraz elektrycznie odsuwaną roletę.

Dzięki koncepcji budowy kompozytowej karoseria jest bardzo sztywna. Za jej niską masę (w przypadku A6 1,8 TFSI - 1 535 kg) odpowiadają liczne elementy z aluminium i stali tłoczonej na gorąco. Udało się też zniwelować drgania i poziom hałasu. Na życzenie producent montuje jedno z dwóch podwozi sportowych i zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension.

/ 19Audi A6 Avant

Obraz
© zdjęcie producenta

A6 charakteryzuje się ostrymi rysami, podkreślonymi liniami poziomymi i atletycznie napiętymi powierzchniami. Detale niektórych elementów uwidoczniono jeszcze mocniej. Zmiany te dotyczą przede wszystkim pojedynczo obramowanej chłodnicy Singleframe, reflektorów, zderzaków, wlotów powietrza, progów, tylnych świateł i końcówek rur wydechowych. Na życzenie samochód może być doposażony w reflektory diodowe lub światła Matrix LED, zintegrowane z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania.

We wnętrzu znajdziemy nowe kolory wykończenia, przednie fotele z opcją wentylacji i masażu (opcja), system MMI Radio, automatyczną klimatyzację, MMI Navigation z 8-calowym monitorem czy aplikacje Media Streaming. Kierowcę wspierają takie układy jak tempomat z automatyczną regulacją odległości, asystent pasa ruchu, toru jazdy i jazdy nocą. Przestrzeń bagażowa modelu A6 Avant ma pojemność od 565 do 1 680 l przy rozłożonych oparciach kanapy i wiele praktycznych rozwiązań - sterowaną czujnikiem, automatyczną pokrywę bagażnika (opcja) oraz elektrycznie odsuwaną roletę.

Dzięki koncepcji budowy kompozytowej karoseria jest bardzo sztywna. Za jej niską masę (w przypadku A6 1,8 TFSI - 1 535 kg) odpowiadają liczne elementy z aluminium i stali tłoczonej na gorąco. Udało się też zniwelować drgania i poziom hałasu. Na życzenie producent montuje jedno z dwóch podwozi sportowych i zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension.

/ 19Audi A6 Avant

Obraz
© zdjęcie producenta

A6 charakteryzuje się ostrymi rysami, podkreślonymi liniami poziomymi i atletycznie napiętymi powierzchniami. Detale niektórych elementów uwidoczniono jeszcze mocniej. Zmiany te dotyczą przede wszystkim pojedynczo obramowanej chłodnicy Singleframe, reflektorów, zderzaków, wlotów powietrza, progów, tylnych świateł i końcówek rur wydechowych. Na życzenie samochód może być doposażony w reflektory diodowe lub światła Matrix LED, zintegrowane z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania.

We wnętrzu znajdziemy nowe kolory wykończenia, przednie fotele z opcją wentylacji i masażu (opcja), system MMI Radio, automatyczną klimatyzację, MMI Navigation z 8-calowym monitorem czy aplikacje Media Streaming. Kierowcę wspierają takie układy jak tempomat z automatyczną regulacją odległości, asystent pasa ruchu, toru jazdy i jazdy nocą. Przestrzeń bagażowa modelu A6 Avant ma pojemność od 565 do 1 680 l przy rozłożonych oparciach kanapy i wiele praktycznych rozwiązań - sterowaną czujnikiem, automatyczną pokrywę bagażnika (opcja) oraz elektrycznie odsuwaną roletę.

Dzięki koncepcji budowy kompozytowej karoseria jest bardzo sztywna. Za jej niską masę (w przypadku A6 1,8 TFSI - 1 535 kg) odpowiadają liczne elementy z aluminium i stali tłoczonej na gorąco. Udało się też zniwelować drgania i poziom hałasu. Na życzenie producent montuje jedno z dwóch podwozi sportowych i zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension.

/ 19Audi A6 Avant

Obraz
© zdjęcie producenta

A6 charakteryzuje się ostrymi rysami, podkreślonymi liniami poziomymi i atletycznie napiętymi powierzchniami. Detale niektórych elementów uwidoczniono jeszcze mocniej. Zmiany te dotyczą przede wszystkim pojedynczo obramowanej chłodnicy Singleframe, reflektorów, zderzaków, wlotów powietrza, progów, tylnych świateł i końcówek rur wydechowych. Na życzenie samochód może być doposażony w reflektory diodowe lub światła Matrix LED, zintegrowane z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania.

We wnętrzu znajdziemy nowe kolory wykończenia, przednie fotele z opcją wentylacji i masażu (opcja), system MMI Radio, automatyczną klimatyzację, MMI Navigation z 8-calowym monitorem czy aplikacje Media Streaming. Kierowcę wspierają takie układy jak tempomat z automatyczną regulacją odległości, asystent pasa ruchu, toru jazdy i jazdy nocą. Przestrzeń bagażowa modelu A6 Avant ma pojemność od 565 do 1 680 l przy rozłożonych oparciach kanapy i wiele praktycznych rozwiązań - sterowaną czujnikiem, automatyczną pokrywę bagażnika (opcja) oraz elektrycznie odsuwaną roletę.

Dzięki koncepcji budowy kompozytowej karoseria jest bardzo sztywna. Za jej niską masę (w przypadku A6 1,8 TFSI - 1 535 kg) odpowiadają liczne elementy z aluminium i stali tłoczonej na gorąco. Udało się też zniwelować drgania i poziom hałasu. Na życzenie producent montuje jedno z dwóch podwozi sportowych i zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension.

/ 19Audi A6 allroad quattro

Obraz
© zdjęcie producenta

A6 charakteryzuje się ostrymi rysami, podkreślonymi liniami poziomymi i atletycznie napiętymi powierzchniami. Detale niektórych elementów uwidoczniono jeszcze mocniej. Zmiany te dotyczą przede wszystkim pojedynczo obramowanej chłodnicy Singleframe, reflektorów, zderzaków, wlotów powietrza, progów, tylnych świateł i końcówek rur wydechowych. Na życzenie samochód może być doposażony w reflektory diodowe lub światła Matrix LED, zintegrowane z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania.

We wnętrzu znajdziemy nowe kolory wykończenia, przednie fotele z opcją wentylacji i masażu (opcja), system MMI Radio, automatyczną klimatyzację, MMI Navigation z 8-calowym monitorem czy aplikacje Media Streaming. Kierowcę wspierają takie układy jak tempomat z automatyczną regulacją odległości, asystent pasa ruchu, toru jazdy i jazdy nocą. Przestrzeń bagażowa modelu A6 Avant ma pojemność od 565 do 1 680 l przy rozłożonych oparciach kanapy i wiele praktycznych rozwiązań - sterowaną czujnikiem, automatyczną pokrywę bagażnika (opcja) oraz elektrycznie odsuwaną roletę.

Dzięki koncepcji budowy kompozytowej karoseria jest bardzo sztywna. Za jej niską masę (w przypadku A6 1,8 TFSI - 1 535 kg) odpowiadają liczne elementy z aluminium i stali tłoczonej na gorąco. Udało się też zniwelować drgania i poziom hałasu. Na życzenie producent montuje jedno z dwóch podwozi sportowych i zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension.

10 / 19Audi A6 allroad quattro

Obraz
© zdjęcie producenta

A6 charakteryzuje się ostrymi rysami, podkreślonymi liniami poziomymi i atletycznie napiętymi powierzchniami. Detale niektórych elementów uwidoczniono jeszcze mocniej. Zmiany te dotyczą przede wszystkim pojedynczo obramowanej chłodnicy Singleframe, reflektorów, zderzaków, wlotów powietrza, progów, tylnych świateł i końcówek rur wydechowych. Na życzenie samochód może być doposażony w reflektory diodowe lub światła Matrix LED, zintegrowane z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania.

We wnętrzu znajdziemy nowe kolory wykończenia, przednie fotele z opcją wentylacji i masażu (opcja), system MMI Radio, automatyczną klimatyzację, MMI Navigation z 8-calowym monitorem czy aplikacje Media Streaming. Kierowcę wspierają takie układy jak tempomat z automatyczną regulacją odległości, asystent pasa ruchu, toru jazdy i jazdy nocą. Przestrzeń bagażowa modelu A6 Avant ma pojemność od 565 do 1 680 l przy rozłożonych oparciach kanapy i wiele praktycznych rozwiązań - sterowaną czujnikiem, automatyczną pokrywę bagażnika (opcja) oraz elektrycznie odsuwaną roletę.

Dzięki koncepcji budowy kompozytowej karoseria jest bardzo sztywna. Za jej niską masę (w przypadku A6 1,8 TFSI - 1 535 kg) odpowiadają liczne elementy z aluminium i stali tłoczonej na gorąco. Udało się też zniwelować drgania i poziom hałasu. Na życzenie producent montuje jedno z dwóch podwozi sportowych i zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension.

11 / 19Audi RS 6 Avant

Obraz
© zdjęcie producenta

A6 charakteryzuje się ostrymi rysami, podkreślonymi liniami poziomymi i atletycznie napiętymi powierzchniami. Detale niektórych elementów uwidoczniono jeszcze mocniej. Zmiany te dotyczą przede wszystkim pojedynczo obramowanej chłodnicy Singleframe, reflektorów, zderzaków, wlotów powietrza, progów, tylnych świateł i końcówek rur wydechowych. Na życzenie samochód może być doposażony w reflektory diodowe lub światła Matrix LED, zintegrowane z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania.

We wnętrzu znajdziemy nowe kolory wykończenia, przednie fotele z opcją wentylacji i masażu (opcja), system MMI Radio, automatyczną klimatyzację, MMI Navigation z 8-calowym monitorem czy aplikacje Media Streaming. Kierowcę wspierają takie układy jak tempomat z automatyczną regulacją odległości, asystent pasa ruchu, toru jazdy i jazdy nocą. Przestrzeń bagażowa modelu A6 Avant ma pojemność od 565 do 1 680 l przy rozłożonych oparciach kanapy i wiele praktycznych rozwiązań - sterowaną czujnikiem, automatyczną pokrywę bagażnika (opcja) oraz elektrycznie odsuwaną roletę.

Dzięki koncepcji budowy kompozytowej karoseria jest bardzo sztywna. Za jej niską masę (w przypadku A6 1,8 TFSI - 1 535 kg) odpowiadają liczne elementy z aluminium i stali tłoczonej na gorąco. Udało się też zniwelować drgania i poziom hałasu. Na życzenie producent montuje jedno z dwóch podwozi sportowych i zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension.

12 / 19Audi RS 6 Avant

Obraz
© zdjęcie producenta

A6 charakteryzuje się ostrymi rysami, podkreślonymi liniami poziomymi i atletycznie napiętymi powierzchniami. Detale niektórych elementów uwidoczniono jeszcze mocniej. Zmiany te dotyczą przede wszystkim pojedynczo obramowanej chłodnicy Singleframe, reflektorów, zderzaków, wlotów powietrza, progów, tylnych świateł i końcówek rur wydechowych. Na życzenie samochód może być doposażony w reflektory diodowe lub światła Matrix LED, zintegrowane z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania.

We wnętrzu znajdziemy nowe kolory wykończenia, przednie fotele z opcją wentylacji i masażu (opcja), system MMI Radio, automatyczną klimatyzację, MMI Navigation z 8-calowym monitorem czy aplikacje Media Streaming. Kierowcę wspierają takie układy jak tempomat z automatyczną regulacją odległości, asystent pasa ruchu, toru jazdy i jazdy nocą. Przestrzeń bagażowa modelu A6 Avant ma pojemność od 565 do 1 680 l przy rozłożonych oparciach kanapy i wiele praktycznych rozwiązań - sterowaną czujnikiem, automatyczną pokrywę bagażnika (opcja) oraz elektrycznie odsuwaną roletę.

Dzięki koncepcji budowy kompozytowej karoseria jest bardzo sztywna. Za jej niską masę (w przypadku A6 1,8 TFSI - 1 535 kg) odpowiadają liczne elementy z aluminium i stali tłoczonej na gorąco. Udało się też zniwelować drgania i poziom hałasu. Na życzenie producent montuje jedno z dwóch podwozi sportowych i zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension.

13 / 19Audi RS 6 Avant

Obraz
© zdjęcie producenta

A6 charakteryzuje się ostrymi rysami, podkreślonymi liniami poziomymi i atletycznie napiętymi powierzchniami. Detale niektórych elementów uwidoczniono jeszcze mocniej. Zmiany te dotyczą przede wszystkim pojedynczo obramowanej chłodnicy Singleframe, reflektorów, zderzaków, wlotów powietrza, progów, tylnych świateł i końcówek rur wydechowych. Na życzenie samochód może być doposażony w reflektory diodowe lub światła Matrix LED, zintegrowane z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania.

We wnętrzu znajdziemy nowe kolory wykończenia, przednie fotele z opcją wentylacji i masażu (opcja), system MMI Radio, automatyczną klimatyzację, MMI Navigation z 8-calowym monitorem czy aplikacje Media Streaming. Kierowcę wspierają takie układy jak tempomat z automatyczną regulacją odległości, asystent pasa ruchu, toru jazdy i jazdy nocą. Przestrzeń bagażowa modelu A6 Avant ma pojemność od 565 do 1 680 l przy rozłożonych oparciach kanapy i wiele praktycznych rozwiązań - sterowaną czujnikiem, automatyczną pokrywę bagażnika (opcja) oraz elektrycznie odsuwaną roletę.

Dzięki koncepcji budowy kompozytowej karoseria jest bardzo sztywna. Za jej niską masę (w przypadku A6 1,8 TFSI - 1 535 kg) odpowiadają liczne elementy z aluminium i stali tłoczonej na gorąco. Udało się też zniwelować drgania i poziom hałasu. Na życzenie producent montuje jedno z dwóch podwozi sportowych i zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension.

14 / 19Audi S6

Obraz
© zdjęcie producenta

A6 charakteryzuje się ostrymi rysami, podkreślonymi liniami poziomymi i atletycznie napiętymi powierzchniami. Detale niektórych elementów uwidoczniono jeszcze mocniej. Zmiany te dotyczą przede wszystkim pojedynczo obramowanej chłodnicy Singleframe, reflektorów, zderzaków, wlotów powietrza, progów, tylnych świateł i końcówek rur wydechowych. Na życzenie samochód może być doposażony w reflektory diodowe lub światła Matrix LED, zintegrowane z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania.

We wnętrzu znajdziemy nowe kolory wykończenia, przednie fotele z opcją wentylacji i masażu (opcja), system MMI Radio, automatyczną klimatyzację, MMI Navigation z 8-calowym monitorem czy aplikacje Media Streaming. Kierowcę wspierają takie układy jak tempomat z automatyczną regulacją odległości, asystent pasa ruchu, toru jazdy i jazdy nocą. Przestrzeń bagażowa modelu A6 Avant ma pojemność od 565 do 1 680 l przy rozłożonych oparciach kanapy i wiele praktycznych rozwiązań - sterowaną czujnikiem, automatyczną pokrywę bagażnika (opcja) oraz elektrycznie odsuwaną roletę.

Dzięki koncepcji budowy kompozytowej karoseria jest bardzo sztywna. Za jej niską masę (w przypadku A6 1,8 TFSI - 1 535 kg) odpowiadają liczne elementy z aluminium i stali tłoczonej na gorąco. Udało się też zniwelować drgania i poziom hałasu. Na życzenie producent montuje jedno z dwóch podwozi sportowych i zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension.

15 / 19Audi S6

Obraz
© zdjęcie producenta

A6 charakteryzuje się ostrymi rysami, podkreślonymi liniami poziomymi i atletycznie napiętymi powierzchniami. Detale niektórych elementów uwidoczniono jeszcze mocniej. Zmiany te dotyczą przede wszystkim pojedynczo obramowanej chłodnicy Singleframe, reflektorów, zderzaków, wlotów powietrza, progów, tylnych świateł i końcówek rur wydechowych. Na życzenie samochód może być doposażony w reflektory diodowe lub światła Matrix LED, zintegrowane z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania.

We wnętrzu znajdziemy nowe kolory wykończenia, przednie fotele z opcją wentylacji i masażu (opcja), system MMI Radio, automatyczną klimatyzację, MMI Navigation z 8-calowym monitorem czy aplikacje Media Streaming. Kierowcę wspierają takie układy jak tempomat z automatyczną regulacją odległości, asystent pasa ruchu, toru jazdy i jazdy nocą. Przestrzeń bagażowa modelu A6 Avant ma pojemność od 565 do 1 680 l przy rozłożonych oparciach kanapy i wiele praktycznych rozwiązań - sterowaną czujnikiem, automatyczną pokrywę bagażnika (opcja) oraz elektrycznie odsuwaną roletę.

Dzięki koncepcji budowy kompozytowej karoseria jest bardzo sztywna. Za jej niską masę (w przypadku A6 1,8 TFSI - 1 535 kg) odpowiadają liczne elementy z aluminium i stali tłoczonej na gorąco. Udało się też zniwelować drgania i poziom hałasu. Na życzenie producent montuje jedno z dwóch podwozi sportowych i zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension.

16 / 19Audi S6

Obraz
© zdjęcie producenta

A6 charakteryzuje się ostrymi rysami, podkreślonymi liniami poziomymi i atletycznie napiętymi powierzchniami. Detale niektórych elementów uwidoczniono jeszcze mocniej. Zmiany te dotyczą przede wszystkim pojedynczo obramowanej chłodnicy Singleframe, reflektorów, zderzaków, wlotów powietrza, progów, tylnych świateł i końcówek rur wydechowych. Na życzenie samochód może być doposażony w reflektory diodowe lub światła Matrix LED, zintegrowane z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania.

We wnętrzu znajdziemy nowe kolory wykończenia, przednie fotele z opcją wentylacji i masażu (opcja), system MMI Radio, automatyczną klimatyzację, MMI Navigation z 8-calowym monitorem czy aplikacje Media Streaming. Kierowcę wspierają takie układy jak tempomat z automatyczną regulacją odległości, asystent pasa ruchu, toru jazdy i jazdy nocą. Przestrzeń bagażowa modelu A6 Avant ma pojemność od 565 do 1 680 l przy rozłożonych oparciach kanapy i wiele praktycznych rozwiązań - sterowaną czujnikiem, automatyczną pokrywę bagażnika (opcja) oraz elektrycznie odsuwaną roletę.

Dzięki koncepcji budowy kompozytowej karoseria jest bardzo sztywna. Za jej niską masę (w przypadku A6 1,8 TFSI - 1 535 kg) odpowiadają liczne elementy z aluminium i stali tłoczonej na gorąco. Udało się też zniwelować drgania i poziom hałasu. Na życzenie producent montuje jedno z dwóch podwozi sportowych i zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension.

17 / 19Audi S6 Avant

Obraz
© zdjęcie producenta

A6 charakteryzuje się ostrymi rysami, podkreślonymi liniami poziomymi i atletycznie napiętymi powierzchniami. Detale niektórych elementów uwidoczniono jeszcze mocniej. Zmiany te dotyczą przede wszystkim pojedynczo obramowanej chłodnicy Singleframe, reflektorów, zderzaków, wlotów powietrza, progów, tylnych świateł i końcówek rur wydechowych. Na życzenie samochód może być doposażony w reflektory diodowe lub światła Matrix LED, zintegrowane z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania.

We wnętrzu znajdziemy nowe kolory wykończenia, przednie fotele z opcją wentylacji i masażu (opcja), system MMI Radio, automatyczną klimatyzację, MMI Navigation z 8-calowym monitorem czy aplikacje Media Streaming. Kierowcę wspierają takie układy jak tempomat z automatyczną regulacją odległości, asystent pasa ruchu, toru jazdy i jazdy nocą. Przestrzeń bagażowa modelu A6 Avant ma pojemność od 565 do 1 680 l przy rozłożonych oparciach kanapy i wiele praktycznych rozwiązań - sterowaną czujnikiem, automatyczną pokrywę bagażnika (opcja) oraz elektrycznie odsuwaną roletę.

Dzięki koncepcji budowy kompozytowej karoseria jest bardzo sztywna. Za jej niską masę (w przypadku A6 1,8 TFSI - 1 535 kg) odpowiadają liczne elementy z aluminium i stali tłoczonej na gorąco. Udało się też zniwelować drgania i poziom hałasu. Na życzenie producent montuje jedno z dwóch podwozi sportowych i zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension.

18 / 19Audi S6 Avant

Obraz
© zdjęcie producenta

A6 charakteryzuje się ostrymi rysami, podkreślonymi liniami poziomymi i atletycznie napiętymi powierzchniami. Detale niektórych elementów uwidoczniono jeszcze mocniej. Zmiany te dotyczą przede wszystkim pojedynczo obramowanej chłodnicy Singleframe, reflektorów, zderzaków, wlotów powietrza, progów, tylnych świateł i końcówek rur wydechowych. Na życzenie samochód może być doposażony w reflektory diodowe lub światła Matrix LED, zintegrowane z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania.

We wnętrzu znajdziemy nowe kolory wykończenia, przednie fotele z opcją wentylacji i masażu (opcja), system MMI Radio, automatyczną klimatyzację, MMI Navigation z 8-calowym monitorem czy aplikacje Media Streaming. Kierowcę wspierają takie układy jak tempomat z automatyczną regulacją odległości, asystent pasa ruchu, toru jazdy i jazdy nocą. Przestrzeń bagażowa modelu A6 Avant ma pojemność od 565 do 1 680 l przy rozłożonych oparciach kanapy i wiele praktycznych rozwiązań - sterowaną czujnikiem, automatyczną pokrywę bagażnika (opcja) oraz elektrycznie odsuwaną roletę.

Dzięki koncepcji budowy kompozytowej karoseria jest bardzo sztywna. Za jej niską masę (w przypadku A6 1,8 TFSI - 1 535 kg) odpowiadają liczne elementy z aluminium i stali tłoczonej na gorąco. Udało się też zniwelować drgania i poziom hałasu. Na życzenie producent montuje jedno z dwóch podwozi sportowych i zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension.

19 / 19Audi S6 Avant

Obraz
© zdjęcie producenta

A6 charakteryzuje się ostrymi rysami, podkreślonymi liniami poziomymi i atletycznie napiętymi powierzchniami. Detale niektórych elementów uwidoczniono jeszcze mocniej. Zmiany te dotyczą przede wszystkim pojedynczo obramowanej chłodnicy Singleframe, reflektorów, zderzaków, wlotów powietrza, progów, tylnych świateł i końcówek rur wydechowych. Na życzenie samochód może być doposażony w reflektory diodowe lub światła Matrix LED, zintegrowane z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania.

We wnętrzu znajdziemy nowe kolory wykończenia, przednie fotele z opcją wentylacji i masażu (opcja), system MMI Radio, automatyczną klimatyzację, MMI Navigation z 8-calowym monitorem czy aplikacje Media Streaming. Kierowcę wspierają takie układy jak tempomat z automatyczną regulacją odległości, asystent pasa ruchu, toru jazdy i jazdy nocą. Przestrzeń bagażowa modelu A6 Avant ma pojemność od 565 do 1 680 l przy rozłożonych oparciach kanapy i wiele praktycznych rozwiązań - sterowaną czujnikiem, automatyczną pokrywę bagażnika (opcja) oraz elektrycznie odsuwaną roletę.

Dzięki koncepcji budowy kompozytowej karoseria jest bardzo sztywna. Za jej niską masę (w przypadku A6 1,8 TFSI - 1 535 kg) odpowiadają liczne elementy z aluminium i stali tłoczonej na gorąco. Udało się też zniwelować drgania i poziom hałasu. Na życzenie producent montuje jedno z dwóch podwozi sportowych i zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy