Mistubishi Lancer Evolution
None
Mistubishi Lancer Evolution
Montaż klatki bezpieczeństwa, kubełkowych foteli, systemu gaśniczego, płyty pod silnikiem i zapinek na masce wystarcza, by Lancer Evolution mógł wyruszyć na trasy odcinków specjalnych.
WIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIEWIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIE
Mistubishi Lancer Evolution
Spojrzenie wojownika... Jak przystało na prawdziwego fightera, także i Lancer prezentuje się najlepiej z lekko sfatygowanym obliczem. Błyszcząca karoseria nie przystoi rajdowej legendzie...
WIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIEWIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIE
Mistubishi Lancer Evolution
Po kilku przejazdach zostaje wymieciona nie tylko wierzchnia warstwa drogi...
WIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIEWIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIE
Mistubishi Lancer Evolution
Prowadzony wprawną ręką Lancer Evolution bez problemu pozamiata z drogi luźny szuter...
WIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIEWIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIE
Mistubishi Lancer Evolution
Jeżeli ujrzysz na znaku 30 km/h, możesz być pewny, że dopracowany układ napędowy oraz zawieszenie zagwarantują Ci pełną kontrolę nad samochodem przy 60 km/h...
WIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIEWIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIE
Mistubishi Lancer Evolution
Krzaki i drzewa przemykające centymetry przed maską - oto prawdziwy żywioł Mitsubishi Lancera!
WIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIEWIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIE
Mistubishi Lancer Evolution
Wnętrze rajdowego Lancera od sprzedażnego "cywila" różni się szczegółami.
WIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIEWIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIE
Mistubishi Lancer Evolution
Lancer Evolution doczekał się już dziewięciu ewolucji. Każda z nich potrafiła podnieść do granic możliwości emocje załogi oraz kibiców.
WIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIEWIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIE
Mistubishi Lancer Evolution
Nawet arcytrudny Rajd Safari nie potrafił pokonać Lancera, który bez większych trudności przemierzał afrykańską sawannę.
WIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIEWIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIE
Mistubishi Lancer Evolution
Czerwony Lancer z Tommi Makinenem za kierownicą przez lata był ulubieńcem publiczności.
WIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIEWIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIE
Mistubishi Lancer Evolution
Precyzyjny układ kierowniczy, napęd na cztery koła oraz mocne hamulce pozwalają wprowadzić samochód w kontrolowany poślizg nawet na asfalcie.
WIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIEWIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIE
Mistubishi Lancer Evolution
Wyrwy, szuter i skoki... Dzięki mocnej konstrukcji Lancer bez trudu zniósłby jeszcze wymyślniejsze tortury.
WIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIEWIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIE
Mistubishi Lancer Evolution
Lancer nie tylko jeździ stabilnie. Doskonały rozkład masy sprawia, że Mitsubishi podczas lotu pozostaje we właściwym położeniu.
WIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIEWIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIE
Mistubishi Lancer Evolution
Żywioł Lancera Evolution - kręta i zapomniana przez cywilizację trasa w lesie. "Misiek" pojedzie po niej znacznie szybciej, niż większość miejskich aut po... asfaltowej drodze...
WIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIEWIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIE
Mistubishi Lancer Evolution
Dzięki napędowi na cztery koła Lancer spisze się doskonale w każdych warunkach. Niezależnie od tego, czy kierowca zapragnie poszaleć po gładkim asfalcie, zamarzniętym jeziorze, czy kamienistej trasie w górach.
WIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIEWIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIE
Mistubishi Lancer Evolution
Na Rajd Safari samochód otrzymywał dodatkowe wzmocnienia. Z nieznacznie zwiększoną masą silnik radził sobie bez najmniejszego problemu.
WIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIEWIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIE
Mistubishi Lancer Evolution
Lancer jest darzony szczególnym mirem w Finlandii. Nic dziwnego - przy jego pomocy Tommi Makinen zdemolował konkurencję w latach 1996-1999...
WIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIEWIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIE
Mistubishi Lancer Evolution
Silnik nieustannie modernizowano i wzmacniano. Pierwszy Lancer Evolution dysponował mocą 247 KM, najnowszy szczyci się 286 KM.
WIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIEWIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIE
Mistubishi Lancer Evolution
Kubły Recaro zadbają, by kierowca nie musiał walczyć o miejsce siedzące nawet na najostrzejszych zakrętach.
WIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIEWIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIE
Mistubishi Lancer Evolution
Mało kto będzie się przejmował skromnym wnętrzem. Lancer Evolution został stworzony, by wygrywać rajdy, a nie szokować wyposażeniem.
WIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIEWIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIE
Mistubishi Lancer Evolution
Wielkie skrzydło na klapie bagażnika nie jest fanaberią producenta - zwiększa siłę docisku tylnej osi, co jest niezwykle ważne podczas rajdowej jazdy.
WIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIEWIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIE
Mistubishi Lancer Evolution
Potężne wloty na masce oraz duży intercooler w zderzaku jest znany pasjonatom motorsportu już od 14 lat.
WIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIEWIĘCEJ ZDJĘĆ O AUCIE