Mini Paceman

Do wyboru są dwa silniki benzynowe i dwa wysokoprężne o czterech cylindrach każdy. W palecie jest także najmocniejsza wersja, czyli John Cooper Works Paceman

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Po drobnych zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini Paceman, czyli de facto 3-drzwiowy Countryman to jeden z najdziwniejszych modeli w ofercie brytyjskiej marki. Samochód, który sam nie wie, czy jest sportowcem, miejskim hatchbackiem, czy aspiruje do miana terenówki, przechodzi niewielkie zmiany.

Do wyboru są dwa silniki benzynowe i dwa wysokoprężne o czterech cylindrach każdy. W palecie jest także najmocniejsza wersja, czyli John Cooper Works Paceman z silnikiem turbo o mocy 218 KM. Wszystkie warianty silnikowe spełniają obecnie normę czystości spalin Euro 6, w czym wielki udział ma rozszerzone zastosowanie obniżającej zużycie paliwa i emisji CO2 technologii Minimalism, która obejmuje m.in. optymalizację własności aerodynamicznych.

/ 14Po drobnych zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini Paceman, czyli de facto 3-drzwiowy Countryman to jeden z najdziwniejszych modeli w ofercie brytyjskiej marki. Samochód, który sam nie wie, czy jest sportowcem, miejskim hatchbackiem, czy aspiruje do miana terenówki, przechodzi niewielkie zmiany.

Do wyboru są dwa silniki benzynowe i dwa wysokoprężne o czterech cylindrach każdy. W palecie jest także najmocniejsza wersja, czyli John Cooper Works Paceman z silnikiem turbo o mocy 218 KM. Wszystkie warianty silnikowe spełniają obecnie normę czystości spalin Euro 6, w czym wielki udział ma rozszerzone zastosowanie obniżającej zużycie paliwa i emisji CO2 technologii Minimalism, która obejmuje m.in. optymalizację własności aerodynamicznych.

/ 14Po drobnych zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini Paceman, czyli de facto 3-drzwiowy Countryman to jeden z najdziwniejszych modeli w ofercie brytyjskiej marki. Samochód, który sam nie wie, czy jest sportowcem, miejskim hatchbackiem, czy aspiruje do miana terenówki, przechodzi niewielkie zmiany.

Do wyboru są dwa silniki benzynowe i dwa wysokoprężne o czterech cylindrach każdy. W palecie jest także najmocniejsza wersja, czyli John Cooper Works Paceman z silnikiem turbo o mocy 218 KM. Wszystkie warianty silnikowe spełniają obecnie normę czystości spalin Euro 6, w czym wielki udział ma rozszerzone zastosowanie obniżającej zużycie paliwa i emisji CO2 technologii Minimalism, która obejmuje m.in. optymalizację własności aerodynamicznych.

/ 14Po drobnych zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini Paceman, czyli de facto 3-drzwiowy Countryman to jeden z najdziwniejszych modeli w ofercie brytyjskiej marki. Samochód, który sam nie wie, czy jest sportowcem, miejskim hatchbackiem, czy aspiruje do miana terenówki, przechodzi niewielkie zmiany.

Do wyboru są dwa silniki benzynowe i dwa wysokoprężne o czterech cylindrach każdy. W palecie jest także najmocniejsza wersja, czyli John Cooper Works Paceman z silnikiem turbo o mocy 218 KM. Wszystkie warianty silnikowe spełniają obecnie normę czystości spalin Euro 6, w czym wielki udział ma rozszerzone zastosowanie obniżającej zużycie paliwa i emisji CO2 technologii Minimalism, która obejmuje m.in. optymalizację własności aerodynamicznych.

/ 14Po drobnych zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini Paceman, czyli de facto 3-drzwiowy Countryman to jeden z najdziwniejszych modeli w ofercie brytyjskiej marki. Samochód, który sam nie wie, czy jest sportowcem, miejskim hatchbackiem, czy aspiruje do miana terenówki, przechodzi niewielkie zmiany.

Do wyboru są dwa silniki benzynowe i dwa wysokoprężne o czterech cylindrach każdy. W palecie jest także najmocniejsza wersja, czyli John Cooper Works Paceman z silnikiem turbo o mocy 218 KM. Wszystkie warianty silnikowe spełniają obecnie normę czystości spalin Euro 6, w czym wielki udział ma rozszerzone zastosowanie obniżającej zużycie paliwa i emisji CO2 technologii Minimalism, która obejmuje m.in. optymalizację własności aerodynamicznych.

/ 14Po drobnych zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini Paceman, czyli de facto 3-drzwiowy Countryman to jeden z najdziwniejszych modeli w ofercie brytyjskiej marki. Samochód, który sam nie wie, czy jest sportowcem, miejskim hatchbackiem, czy aspiruje do miana terenówki, przechodzi niewielkie zmiany.

Do wyboru są dwa silniki benzynowe i dwa wysokoprężne o czterech cylindrach każdy. W palecie jest także najmocniejsza wersja, czyli John Cooper Works Paceman z silnikiem turbo o mocy 218 KM. Wszystkie warianty silnikowe spełniają obecnie normę czystości spalin Euro 6, w czym wielki udział ma rozszerzone zastosowanie obniżającej zużycie paliwa i emisji CO2 technologii Minimalism, która obejmuje m.in. optymalizację własności aerodynamicznych.

/ 14Po drobnych zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini Paceman, czyli de facto 3-drzwiowy Countryman to jeden z najdziwniejszych modeli w ofercie brytyjskiej marki. Samochód, który sam nie wie, czy jest sportowcem, miejskim hatchbackiem, czy aspiruje do miana terenówki, przechodzi niewielkie zmiany.

Do wyboru są dwa silniki benzynowe i dwa wysokoprężne o czterech cylindrach każdy. W palecie jest także najmocniejsza wersja, czyli John Cooper Works Paceman z silnikiem turbo o mocy 218 KM. Wszystkie warianty silnikowe spełniają obecnie normę czystości spalin Euro 6, w czym wielki udział ma rozszerzone zastosowanie obniżającej zużycie paliwa i emisji CO2 technologii Minimalism, która obejmuje m.in. optymalizację własności aerodynamicznych.

/ 14Po drobnych zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini Paceman, czyli de facto 3-drzwiowy Countryman to jeden z najdziwniejszych modeli w ofercie brytyjskiej marki. Samochód, który sam nie wie, czy jest sportowcem, miejskim hatchbackiem, czy aspiruje do miana terenówki, przechodzi niewielkie zmiany.

Do wyboru są dwa silniki benzynowe i dwa wysokoprężne o czterech cylindrach każdy. W palecie jest także najmocniejsza wersja, czyli John Cooper Works Paceman z silnikiem turbo o mocy 218 KM. Wszystkie warianty silnikowe spełniają obecnie normę czystości spalin Euro 6, w czym wielki udział ma rozszerzone zastosowanie obniżającej zużycie paliwa i emisji CO2 technologii Minimalism, która obejmuje m.in. optymalizację własności aerodynamicznych.

/ 14Po drobnych zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini Paceman, czyli de facto 3-drzwiowy Countryman to jeden z najdziwniejszych modeli w ofercie brytyjskiej marki. Samochód, który sam nie wie, czy jest sportowcem, miejskim hatchbackiem, czy aspiruje do miana terenówki, przechodzi niewielkie zmiany.

Do wyboru są dwa silniki benzynowe i dwa wysokoprężne o czterech cylindrach każdy. W palecie jest także najmocniejsza wersja, czyli John Cooper Works Paceman z silnikiem turbo o mocy 218 KM. Wszystkie warianty silnikowe spełniają obecnie normę czystości spalin Euro 6, w czym wielki udział ma rozszerzone zastosowanie obniżającej zużycie paliwa i emisji CO2 technologii Minimalism, która obejmuje m.in. optymalizację własności aerodynamicznych.

10 / 14Po drobnych zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini Paceman, czyli de facto 3-drzwiowy Countryman to jeden z najdziwniejszych modeli w ofercie brytyjskiej marki. Samochód, który sam nie wie, czy jest sportowcem, miejskim hatchbackiem, czy aspiruje do miana terenówki, przechodzi niewielkie zmiany.

Do wyboru są dwa silniki benzynowe i dwa wysokoprężne o czterech cylindrach każdy. W palecie jest także najmocniejsza wersja, czyli John Cooper Works Paceman z silnikiem turbo o mocy 218 KM. Wszystkie warianty silnikowe spełniają obecnie normę czystości spalin Euro 6, w czym wielki udział ma rozszerzone zastosowanie obniżającej zużycie paliwa i emisji CO2 technologii Minimalism, która obejmuje m.in. optymalizację własności aerodynamicznych.

11 / 14Po drobnych zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini Paceman, czyli de facto 3-drzwiowy Countryman to jeden z najdziwniejszych modeli w ofercie brytyjskiej marki. Samochód, który sam nie wie, czy jest sportowcem, miejskim hatchbackiem, czy aspiruje do miana terenówki, przechodzi niewielkie zmiany.

Do wyboru są dwa silniki benzynowe i dwa wysokoprężne o czterech cylindrach każdy. W palecie jest także najmocniejsza wersja, czyli John Cooper Works Paceman z silnikiem turbo o mocy 218 KM. Wszystkie warianty silnikowe spełniają obecnie normę czystości spalin Euro 6, w czym wielki udział ma rozszerzone zastosowanie obniżającej zużycie paliwa i emisji CO2 technologii Minimalism, która obejmuje m.in. optymalizację własności aerodynamicznych.

12 / 14Po drobnych zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini Paceman, czyli de facto 3-drzwiowy Countryman to jeden z najdziwniejszych modeli w ofercie brytyjskiej marki. Samochód, który sam nie wie, czy jest sportowcem, miejskim hatchbackiem, czy aspiruje do miana terenówki, przechodzi niewielkie zmiany.

Do wyboru są dwa silniki benzynowe i dwa wysokoprężne o czterech cylindrach każdy. W palecie jest także najmocniejsza wersja, czyli John Cooper Works Paceman z silnikiem turbo o mocy 218 KM. Wszystkie warianty silnikowe spełniają obecnie normę czystości spalin Euro 6, w czym wielki udział ma rozszerzone zastosowanie obniżającej zużycie paliwa i emisji CO2 technologii Minimalism, która obejmuje m.in. optymalizację własności aerodynamicznych.

13 / 14Po drobnych zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini Paceman, czyli de facto 3-drzwiowy Countryman to jeden z najdziwniejszych modeli w ofercie brytyjskiej marki. Samochód, który sam nie wie, czy jest sportowcem, miejskim hatchbackiem, czy aspiruje do miana terenówki, przechodzi niewielkie zmiany.

Do wyboru są dwa silniki benzynowe i dwa wysokoprężne o czterech cylindrach każdy. W palecie jest także najmocniejsza wersja, czyli John Cooper Works Paceman z silnikiem turbo o mocy 218 KM. Wszystkie warianty silnikowe spełniają obecnie normę czystości spalin Euro 6, w czym wielki udział ma rozszerzone zastosowanie obniżającej zużycie paliwa i emisji CO2 technologii Minimalism, która obejmuje m.in. optymalizację własności aerodynamicznych.

14 / 14Po drobnych zmianach

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini Paceman, czyli de facto 3-drzwiowy Countryman to jeden z najdziwniejszych modeli w ofercie brytyjskiej marki. Samochód, który sam nie wie, czy jest sportowcem, miejskim hatchbackiem, czy aspiruje do miana terenówki, przechodzi niewielkie zmiany.

Do wyboru są dwa silniki benzynowe i dwa wysokoprężne o czterech cylindrach każdy. W palecie jest także najmocniejsza wersja, czyli John Cooper Works Paceman z silnikiem turbo o mocy 218 KM. Wszystkie warianty silnikowe spełniają obecnie normę czystości spalin Euro 6, w czym wielki udział ma rozszerzone zastosowanie obniżającej zużycie paliwa i emisji CO2 technologii Minimalism, która obejmuje m.in. optymalizację własności aerodynamicznych.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy