Mini John Cooper Works Paceman

Mini pokazało najmocniejsza odmianę modelu Paceman. Wersja John Cooper Works jest wyposażona w turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który dostarcza 218 KM

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Mocy pod dostatkiem

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pokazało najmocniejsza odmianę modelu Paceman. Wersja John Cooper Works jest wyposażona w turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który dostarcza 218 KM i 300 Nm. Najszybszy Paceman rozpędza do 100 km/h w 6,9 s i osiąga 226 km/h. Model w standardzie oferuje napęd na cztery koła. Klienci maja do wyboru 6-biegową przekładnię manualną lub automatyczną. Wersja z ręczną skrzynią zużywa średnio 7,4 l benzyny na 100 km.

Odmiana JCW otrzymała odpowiednie oznaczenia i dwa czerwone pasy będące znakiem rozpoznawczym tej wersji. Model ten wyróżniają też nowe, 18-calowe felgi aluminiowe. O poprawę osiągów natomiast ma zadbać obniżone o 10 mm zawieszenie i sportowy wydech.

Oficjalna premiera Mini Pacemana w odmianie John Cooper Works będzie miała miejsce w Detroit, natomiast w salonach pojawi się w marcu 2013 roku.

/ 14Mocy pod dostatkiem

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pokazało najmocniejsza odmianę modelu Paceman. Wersja John Cooper Works jest wyposażona w turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który dostarcza 218 KM i 300 Nm. Najszybszy Paceman rozpędza do 100 km/h w 6,9 s i osiąga 226 km/h. Model w standardzie oferuje napęd na cztery koła. Klienci maja do wyboru 6-biegową przekładnię manualną lub automatyczną. Wersja z ręczną skrzynią zużywa średnio 7,4 l benzyny na 100 km.

Odmiana JCW otrzymała odpowiednie oznaczenia i dwa czerwone pasy będące znakiem rozpoznawczym tej wersji. Model ten wyróżniają też nowe, 18-calowe felgi aluminiowe. O poprawę osiągów natomiast ma zadbać obniżone o 10 mm zawieszenie i sportowy wydech.

Oficjalna premiera Mini Pacemana w odmianie John Cooper Works będzie miała miejsce w Detroit, natomiast w salonach pojawi się w marcu 2013 roku.

/ 14Mocy pod dostatkiem

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pokazało najmocniejsza odmianę modelu Paceman. Wersja John Cooper Works jest wyposażona w turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który dostarcza 218 KM i 300 Nm. Najszybszy Paceman rozpędza do 100 km/h w 6,9 s i osiąga 226 km/h. Model w standardzie oferuje napęd na cztery koła. Klienci maja do wyboru 6-biegową przekładnię manualną lub automatyczną. Wersja z ręczną skrzynią zużywa średnio 7,4 l benzyny na 100 km.

Odmiana JCW otrzymała odpowiednie oznaczenia i dwa czerwone pasy będące znakiem rozpoznawczym tej wersji. Model ten wyróżniają też nowe, 18-calowe felgi aluminiowe. O poprawę osiągów natomiast ma zadbać obniżone o 10 mm zawieszenie i sportowy wydech.

Oficjalna premiera Mini Pacemana w odmianie John Cooper Works będzie miała miejsce w Detroit, natomiast w salonach pojawi się w marcu 2013 roku.

/ 14Mocy pod dostatkiem

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pokazało najmocniejsza odmianę modelu Paceman. Wersja John Cooper Works jest wyposażona w turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który dostarcza 218 KM i 300 Nm. Najszybszy Paceman rozpędza do 100 km/h w 6,9 s i osiąga 226 km/h. Model w standardzie oferuje napęd na cztery koła. Klienci maja do wyboru 6-biegową przekładnię manualną lub automatyczną. Wersja z ręczną skrzynią zużywa średnio 7,4 l benzyny na 100 km.

Odmiana JCW otrzymała odpowiednie oznaczenia i dwa czerwone pasy będące znakiem rozpoznawczym tej wersji. Model ten wyróżniają też nowe, 18-calowe felgi aluminiowe. O poprawę osiągów natomiast ma zadbać obniżone o 10 mm zawieszenie i sportowy wydech.

Oficjalna premiera Mini Pacemana w odmianie John Cooper Works będzie miała miejsce w Detroit, natomiast w salonach pojawi się w marcu 2013 roku.

/ 14Mocy pod dostatkiem

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pokazało najmocniejsza odmianę modelu Paceman. Wersja John Cooper Works jest wyposażona w turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który dostarcza 218 KM i 300 Nm. Najszybszy Paceman rozpędza do 100 km/h w 6,9 s i osiąga 226 km/h. Model w standardzie oferuje napęd na cztery koła. Klienci maja do wyboru 6-biegową przekładnię manualną lub automatyczną. Wersja z ręczną skrzynią zużywa średnio 7,4 l benzyny na 100 km.

Odmiana JCW otrzymała odpowiednie oznaczenia i dwa czerwone pasy będące znakiem rozpoznawczym tej wersji. Model ten wyróżniają też nowe, 18-calowe felgi aluminiowe. O poprawę osiągów natomiast ma zadbać obniżone o 10 mm zawieszenie i sportowy wydech.

Oficjalna premiera Mini Pacemana w odmianie John Cooper Works będzie miała miejsce w Detroit, natomiast w salonach pojawi się w marcu 2013 roku.

/ 14Mocy pod dostatkiem

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pokazało najmocniejsza odmianę modelu Paceman. Wersja John Cooper Works jest wyposażona w turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który dostarcza 218 KM i 300 Nm. Najszybszy Paceman rozpędza do 100 km/h w 6,9 s i osiąga 226 km/h. Model w standardzie oferuje napęd na cztery koła. Klienci maja do wyboru 6-biegową przekładnię manualną lub automatyczną. Wersja z ręczną skrzynią zużywa średnio 7,4 l benzyny na 100 km.

Odmiana JCW otrzymała odpowiednie oznaczenia i dwa czerwone pasy będące znakiem rozpoznawczym tej wersji. Model ten wyróżniają też nowe, 18-calowe felgi aluminiowe. O poprawę osiągów natomiast ma zadbać obniżone o 10 mm zawieszenie i sportowy wydech.

Oficjalna premiera Mini Pacemana w odmianie John Cooper Works będzie miała miejsce w Detroit, natomiast w salonach pojawi się w marcu 2013 roku.

/ 14Mocy pod dostatkiem

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pokazało najmocniejsza odmianę modelu Paceman. Wersja John Cooper Works jest wyposażona w turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który dostarcza 218 KM i 300 Nm. Najszybszy Paceman rozpędza do 100 km/h w 6,9 s i osiąga 226 km/h. Model w standardzie oferuje napęd na cztery koła. Klienci maja do wyboru 6-biegową przekładnię manualną lub automatyczną. Wersja z ręczną skrzynią zużywa średnio 7,4 l benzyny na 100 km.

Odmiana JCW otrzymała odpowiednie oznaczenia i dwa czerwone pasy będące znakiem rozpoznawczym tej wersji. Model ten wyróżniają też nowe, 18-calowe felgi aluminiowe. O poprawę osiągów natomiast ma zadbać obniżone o 10 mm zawieszenie i sportowy wydech.

Oficjalna premiera Mini Pacemana w odmianie John Cooper Works będzie miała miejsce w Detroit, natomiast w salonach pojawi się w marcu 2013 roku.

/ 14Mocy pod dostatkiem

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pokazało najmocniejsza odmianę modelu Paceman. Wersja John Cooper Works jest wyposażona w turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który dostarcza 218 KM i 300 Nm. Najszybszy Paceman rozpędza do 100 km/h w 6,9 s i osiąga 226 km/h. Model w standardzie oferuje napęd na cztery koła. Klienci maja do wyboru 6-biegową przekładnię manualną lub automatyczną. Wersja z ręczną skrzynią zużywa średnio 7,4 l benzyny na 100 km.

Odmiana JCW otrzymała odpowiednie oznaczenia i dwa czerwone pasy będące znakiem rozpoznawczym tej wersji. Model ten wyróżniają też nowe, 18-calowe felgi aluminiowe. O poprawę osiągów natomiast ma zadbać obniżone o 10 mm zawieszenie i sportowy wydech.

Oficjalna premiera Mini Pacemana w odmianie John Cooper Works będzie miała miejsce w Detroit, natomiast w salonach pojawi się w marcu 2013 roku.

/ 14Mocy pod dostatkiem

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pokazało najmocniejsza odmianę modelu Paceman. Wersja John Cooper Works jest wyposażona w turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który dostarcza 218 KM i 300 Nm. Najszybszy Paceman rozpędza do 100 km/h w 6,9 s i osiąga 226 km/h. Model w standardzie oferuje napęd na cztery koła. Klienci maja do wyboru 6-biegową przekładnię manualną lub automatyczną. Wersja z ręczną skrzynią zużywa średnio 7,4 l benzyny na 100 km.

Odmiana JCW otrzymała odpowiednie oznaczenia i dwa czerwone pasy będące znakiem rozpoznawczym tej wersji. Model ten wyróżniają też nowe, 18-calowe felgi aluminiowe. O poprawę osiągów natomiast ma zadbać obniżone o 10 mm zawieszenie i sportowy wydech.

Oficjalna premiera Mini Pacemana w odmianie John Cooper Works będzie miała miejsce w Detroit, natomiast w salonach pojawi się w marcu 2013 roku.

10 / 14Mocy pod dostatkiem

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pokazało najmocniejsza odmianę modelu Paceman. Wersja John Cooper Works jest wyposażona w turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który dostarcza 218 KM i 300 Nm. Najszybszy Paceman rozpędza do 100 km/h w 6,9 s i osiąga 226 km/h. Model w standardzie oferuje napęd na cztery koła. Klienci maja do wyboru 6-biegową przekładnię manualną lub automatyczną. Wersja z ręczną skrzynią zużywa średnio 7,4 l benzyny na 100 km.

Odmiana JCW otrzymała odpowiednie oznaczenia i dwa czerwone pasy będące znakiem rozpoznawczym tej wersji. Model ten wyróżniają też nowe, 18-calowe felgi aluminiowe. O poprawę osiągów natomiast ma zadbać obniżone o 10 mm zawieszenie i sportowy wydech.

Oficjalna premiera Mini Pacemana w odmianie John Cooper Works będzie miała miejsce w Detroit, natomiast w salonach pojawi się w marcu 2013 roku.

11 / 14Mocy pod dostatkiem

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pokazało najmocniejsza odmianę modelu Paceman. Wersja John Cooper Works jest wyposażona w turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który dostarcza 218 KM i 300 Nm. Najszybszy Paceman rozpędza do 100 km/h w 6,9 s i osiąga 226 km/h. Model w standardzie oferuje napęd na cztery koła. Klienci maja do wyboru 6-biegową przekładnię manualną lub automatyczną. Wersja z ręczną skrzynią zużywa średnio 7,4 l benzyny na 100 km.

Odmiana JCW otrzymała odpowiednie oznaczenia i dwa czerwone pasy będące znakiem rozpoznawczym tej wersji. Model ten wyróżniają też nowe, 18-calowe felgi aluminiowe. O poprawę osiągów natomiast ma zadbać obniżone o 10 mm zawieszenie i sportowy wydech.

Oficjalna premiera Mini Pacemana w odmianie John Cooper Works będzie miała miejsce w Detroit, natomiast w salonach pojawi się w marcu 2013 roku.

12 / 14Mocy pod dostatkiem

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pokazało najmocniejsza odmianę modelu Paceman. Wersja John Cooper Works jest wyposażona w turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który dostarcza 218 KM i 300 Nm. Najszybszy Paceman rozpędza do 100 km/h w 6,9 s i osiąga 226 km/h. Model w standardzie oferuje napęd na cztery koła. Klienci maja do wyboru 6-biegową przekładnię manualną lub automatyczną. Wersja z ręczną skrzynią zużywa średnio 7,4 l benzyny na 100 km.

Odmiana JCW otrzymała odpowiednie oznaczenia i dwa czerwone pasy będące znakiem rozpoznawczym tej wersji. Model ten wyróżniają też nowe, 18-calowe felgi aluminiowe. O poprawę osiągów natomiast ma zadbać obniżone o 10 mm zawieszenie i sportowy wydech.

Oficjalna premiera Mini Pacemana w odmianie John Cooper Works będzie miała miejsce w Detroit, natomiast w salonach pojawi się w marcu 2013 roku.

13 / 14Mocy pod dostatkiem

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pokazało najmocniejsza odmianę modelu Paceman. Wersja John Cooper Works jest wyposażona w turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który dostarcza 218 KM i 300 Nm. Najszybszy Paceman rozpędza do 100 km/h w 6,9 s i osiąga 226 km/h. Model w standardzie oferuje napęd na cztery koła. Klienci maja do wyboru 6-biegową przekładnię manualną lub automatyczną. Wersja z ręczną skrzynią zużywa średnio 7,4 l benzyny na 100 km.

Odmiana JCW otrzymała odpowiednie oznaczenia i dwa czerwone pasy będące znakiem rozpoznawczym tej wersji. Model ten wyróżniają też nowe, 18-calowe felgi aluminiowe. O poprawę osiągów natomiast ma zadbać obniżone o 10 mm zawieszenie i sportowy wydech.

Oficjalna premiera Mini Pacemana w odmianie John Cooper Works będzie miała miejsce w Detroit, natomiast w salonach pojawi się w marcu 2013 roku.

14 / 14Mocy pod dostatkiem

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pokazało najmocniejsza odmianę modelu Paceman. Wersja John Cooper Works jest wyposażona w turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który dostarcza 218 KM i 300 Nm. Najszybszy Paceman rozpędza do 100 km/h w 6,9 s i osiąga 226 km/h. Model w standardzie oferuje napęd na cztery koła. Klienci maja do wyboru 6-biegową przekładnię manualną lub automatyczną. Wersja z ręczną skrzynią zużywa średnio 7,4 l benzyny na 100 km.

Odmiana JCW otrzymała odpowiednie oznaczenia i dwa czerwone pasy będące znakiem rozpoznawczym tej wersji. Model ten wyróżniają też nowe, 18-calowe felgi aluminiowe. O poprawę osiągów natomiast ma zadbać obniżone o 10 mm zawieszenie i sportowy wydech.

Oficjalna premiera Mini Pacemana w odmianie John Cooper Works będzie miała miejsce w Detroit, natomiast w salonach pojawi się w marcu 2013 roku.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła