Mini Coutryman

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większe od poprzedniego modelu.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większe od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

/ 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

/ 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

/ 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

/ 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

/ 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

/ 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

/ 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

/ 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

10 / 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

11 / 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

12 / 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

13 / 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

14 / 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

15 / 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

16 / 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

17 / 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

18 / 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka