Mini

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

/ 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

/ 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

/ 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

/ 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

/ 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

/ 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

/ 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

/ 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

10 / 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

11 / 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

12 / 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

13 / 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

14 / 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

15 / 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

16 / 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

17 / 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

18 / 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

19 / 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

20 / 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025