Mini

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

/ 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

/ 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

/ 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

/ 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

/ 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

/ 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

/ 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

/ 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

10 / 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

11 / 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

12 / 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

13 / 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

14 / 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

15 / 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

16 / 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

17 / 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

18 / 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

19 / 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

20 / 20Wersja 5-drzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Mini pod rządami BMW mocno się rozwinęło i ma aktualnie w swojej ofercie szeroką gamę modeli. Teraz dołączy kolejna nowość. Po raz pierwszy podstawowy model, czyli miejski hatchback, będzie dostępny w 5-drzwiowym nadwoziu.

Najnowsze generacja Mini dopiero niedawno weszła do sprzedaży, ale marka szybko dołącza do oferty drugą wersję nadwoziową. Przy projektowaniu nowego modelu nie ograniczono się jedynie do dodania drugiej pary drzwi. Samochód mierzy 3982 mm (4005 mm w wersjach Cooper S i Cooper SD), czyli jest o 161 mm dłuższy od wersji 3-drzwiowej. O 72 mm wzrósł tez rozstaw osi, dzięki czemu we wnętrzu jest więcej miejsca, a bagażnik pojemność bagażnika zwiększyła się o 67 l i wynosi teraz 278 l. Szerokość pozostała bez zmian i wynosi 1727 mm, ale 5-drzwiowa odmiana jest też wyższa od 3-drzwiowego modelu o 11 mm i mierzy 1425 mm.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka