Mercedes S 63 AMG

Umieszczona pod maską 5,5-litrowa jednostka V8 produkuje 585 KM i 900 Nm momentu obrotowego

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 16Szybko i luksusowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Klasa S Coupe była jedną z najważniejszych premier Salonu Samochodowego w Genewie, do oferty już niedługo dołączy najmocniejsza odmiana S 63 AMG. Największe coupe nie rezygnując z luksusu odda kierowcy pod kontrolę ogromną moc.

Samochód jest lżejszy i mocniejszy od oferowanego do tej pory modelu CL 63 AMG. Umieszczona pod maską 5,5-litrowa jednostka V8 produkuje 585 KM i 900 Nm momentu obrotowego - to o 41 KM i o 100 Nm więcej, niż w poprzedniku. Ogromna moc przenoszona na tylne koła - w połączeniu z nowoczesną konstrukcją odchudzoną o 65 kilogramów - zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy i pozwala pędzić z ograniczoną elektronicznie prędkością 250 km/h. Wariant 4Matic, który wgryza się w asfalt wszystkimi czterema kołami, zalicza sprint do "setki" w jeszcze krótszym czasie 3,9 sekundy.

/ 16Szybko i luksusowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Klasa S Coupe była jedną z najważniejszych premier Salonu Samochodowego w Genewie, do oferty już niedługo dołączy najmocniejsza odmiana S 63 AMG. Największe coupe nie rezygnując z luksusu odda kierowcy pod kontrolę ogromną moc.

Samochód jest lżejszy i mocniejszy od oferowanego do tej pory modelu CL 63 AMG. Umieszczona pod maską 5,5-litrowa jednostka V8 produkuje 585 KM i 900 Nm momentu obrotowego - to o 41 KM i o 100 Nm więcej, niż w poprzedniku. Ogromna moc przenoszona na tylne koła - w połączeniu z nowoczesną konstrukcją odchudzoną o 65 kilogramów - zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy i pozwala pędzić z ograniczoną elektronicznie prędkością 250 km/h. Wariant 4Matic, który wgryza się w asfalt wszystkimi czterema kołami, zalicza sprint do "setki" w jeszcze krótszym czasie 3,9 sekundy.

/ 16Szybko i luksusowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Klasa S Coupe była jedną z najważniejszych premier Salonu Samochodowego w Genewie, do oferty już niedługo dołączy najmocniejsza odmiana S 63 AMG. Największe coupe nie rezygnując z luksusu odda kierowcy pod kontrolę ogromną moc.

Samochód jest lżejszy i mocniejszy od oferowanego do tej pory modelu CL 63 AMG. Umieszczona pod maską 5,5-litrowa jednostka V8 produkuje 585 KM i 900 Nm momentu obrotowego - to o 41 KM i o 100 Nm więcej, niż w poprzedniku. Ogromna moc przenoszona na tylne koła - w połączeniu z nowoczesną konstrukcją odchudzoną o 65 kilogramów - zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy i pozwala pędzić z ograniczoną elektronicznie prędkością 250 km/h. Wariant 4Matic, który wgryza się w asfalt wszystkimi czterema kołami, zalicza sprint do "setki" w jeszcze krótszym czasie 3,9 sekundy.

/ 16Szybko i luksusowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Klasa S Coupe była jedną z najważniejszych premier Salonu Samochodowego w Genewie, do oferty już niedługo dołączy najmocniejsza odmiana S 63 AMG. Największe coupe nie rezygnując z luksusu odda kierowcy pod kontrolę ogromną moc.

Samochód jest lżejszy i mocniejszy od oferowanego do tej pory modelu CL 63 AMG. Umieszczona pod maską 5,5-litrowa jednostka V8 produkuje 585 KM i 900 Nm momentu obrotowego - to o 41 KM i o 100 Nm więcej, niż w poprzedniku. Ogromna moc przenoszona na tylne koła - w połączeniu z nowoczesną konstrukcją odchudzoną o 65 kilogramów - zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy i pozwala pędzić z ograniczoną elektronicznie prędkością 250 km/h. Wariant 4Matic, który wgryza się w asfalt wszystkimi czterema kołami, zalicza sprint do "setki" w jeszcze krótszym czasie 3,9 sekundy.

/ 16Szybko i luksusowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Klasa S Coupe była jedną z najważniejszych premier Salonu Samochodowego w Genewie, do oferty już niedługo dołączy najmocniejsza odmiana S 63 AMG. Największe coupe nie rezygnując z luksusu odda kierowcy pod kontrolę ogromną moc.

Samochód jest lżejszy i mocniejszy od oferowanego do tej pory modelu CL 63 AMG. Umieszczona pod maską 5,5-litrowa jednostka V8 produkuje 585 KM i 900 Nm momentu obrotowego - to o 41 KM i o 100 Nm więcej, niż w poprzedniku. Ogromna moc przenoszona na tylne koła - w połączeniu z nowoczesną konstrukcją odchudzoną o 65 kilogramów - zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy i pozwala pędzić z ograniczoną elektronicznie prędkością 250 km/h. Wariant 4Matic, który wgryza się w asfalt wszystkimi czterema kołami, zalicza sprint do "setki" w jeszcze krótszym czasie 3,9 sekundy.

/ 16Szybko i luksusowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Klasa S Coupe była jedną z najważniejszych premier Salonu Samochodowego w Genewie, do oferty już niedługo dołączy najmocniejsza odmiana S 63 AMG. Największe coupe nie rezygnując z luksusu odda kierowcy pod kontrolę ogromną moc.

Samochód jest lżejszy i mocniejszy od oferowanego do tej pory modelu CL 63 AMG. Umieszczona pod maską 5,5-litrowa jednostka V8 produkuje 585 KM i 900 Nm momentu obrotowego - to o 41 KM i o 100 Nm więcej, niż w poprzedniku. Ogromna moc przenoszona na tylne koła - w połączeniu z nowoczesną konstrukcją odchudzoną o 65 kilogramów - zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy i pozwala pędzić z ograniczoną elektronicznie prędkością 250 km/h. Wariant 4Matic, który wgryza się w asfalt wszystkimi czterema kołami, zalicza sprint do "setki" w jeszcze krótszym czasie 3,9 sekundy.

/ 16Szybko i luksusowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Klasa S Coupe była jedną z najważniejszych premier Salonu Samochodowego w Genewie, do oferty już niedługo dołączy najmocniejsza odmiana S 63 AMG. Największe coupe nie rezygnując z luksusu odda kierowcy pod kontrolę ogromną moc.

Samochód jest lżejszy i mocniejszy od oferowanego do tej pory modelu CL 63 AMG. Umieszczona pod maską 5,5-litrowa jednostka V8 produkuje 585 KM i 900 Nm momentu obrotowego - to o 41 KM i o 100 Nm więcej, niż w poprzedniku. Ogromna moc przenoszona na tylne koła - w połączeniu z nowoczesną konstrukcją odchudzoną o 65 kilogramów - zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy i pozwala pędzić z ograniczoną elektronicznie prędkością 250 km/h. Wariant 4Matic, który wgryza się w asfalt wszystkimi czterema kołami, zalicza sprint do "setki" w jeszcze krótszym czasie 3,9 sekundy.

/ 16Szybko i luksusowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Klasa S Coupe była jedną z najważniejszych premier Salonu Samochodowego w Genewie, do oferty już niedługo dołączy najmocniejsza odmiana S 63 AMG. Największe coupe nie rezygnując z luksusu odda kierowcy pod kontrolę ogromną moc.

Samochód jest lżejszy i mocniejszy od oferowanego do tej pory modelu CL 63 AMG. Umieszczona pod maską 5,5-litrowa jednostka V8 produkuje 585 KM i 900 Nm momentu obrotowego - to o 41 KM i o 100 Nm więcej, niż w poprzedniku. Ogromna moc przenoszona na tylne koła - w połączeniu z nowoczesną konstrukcją odchudzoną o 65 kilogramów - zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy i pozwala pędzić z ograniczoną elektronicznie prędkością 250 km/h. Wariant 4Matic, który wgryza się w asfalt wszystkimi czterema kołami, zalicza sprint do "setki" w jeszcze krótszym czasie 3,9 sekundy.

/ 16Szybko i luksusowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Klasa S Coupe była jedną z najważniejszych premier Salonu Samochodowego w Genewie, do oferty już niedługo dołączy najmocniejsza odmiana S 63 AMG. Największe coupe nie rezygnując z luksusu odda kierowcy pod kontrolę ogromną moc.

Samochód jest lżejszy i mocniejszy od oferowanego do tej pory modelu CL 63 AMG. Umieszczona pod maską 5,5-litrowa jednostka V8 produkuje 585 KM i 900 Nm momentu obrotowego - to o 41 KM i o 100 Nm więcej, niż w poprzedniku. Ogromna moc przenoszona na tylne koła - w połączeniu z nowoczesną konstrukcją odchudzoną o 65 kilogramów - zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy i pozwala pędzić z ograniczoną elektronicznie prędkością 250 km/h. Wariant 4Matic, który wgryza się w asfalt wszystkimi czterema kołami, zalicza sprint do "setki" w jeszcze krótszym czasie 3,9 sekundy.

10 / 16Szybko i luksusowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Klasa S Coupe była jedną z najważniejszych premier Salonu Samochodowego w Genewie, do oferty już niedługo dołączy najmocniejsza odmiana S 63 AMG. Największe coupe nie rezygnując z luksusu odda kierowcy pod kontrolę ogromną moc.

Samochód jest lżejszy i mocniejszy od oferowanego do tej pory modelu CL 63 AMG. Umieszczona pod maską 5,5-litrowa jednostka V8 produkuje 585 KM i 900 Nm momentu obrotowego - to o 41 KM i o 100 Nm więcej, niż w poprzedniku. Ogromna moc przenoszona na tylne koła - w połączeniu z nowoczesną konstrukcją odchudzoną o 65 kilogramów - zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy i pozwala pędzić z ograniczoną elektronicznie prędkością 250 km/h. Wariant 4Matic, który wgryza się w asfalt wszystkimi czterema kołami, zalicza sprint do "setki" w jeszcze krótszym czasie 3,9 sekundy.

11 / 16Szybko i luksusowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Klasa S Coupe była jedną z najważniejszych premier Salonu Samochodowego w Genewie, do oferty już niedługo dołączy najmocniejsza odmiana S 63 AMG. Największe coupe nie rezygnując z luksusu odda kierowcy pod kontrolę ogromną moc.

Samochód jest lżejszy i mocniejszy od oferowanego do tej pory modelu CL 63 AMG. Umieszczona pod maską 5,5-litrowa jednostka V8 produkuje 585 KM i 900 Nm momentu obrotowego - to o 41 KM i o 100 Nm więcej, niż w poprzedniku. Ogromna moc przenoszona na tylne koła - w połączeniu z nowoczesną konstrukcją odchudzoną o 65 kilogramów - zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy i pozwala pędzić z ograniczoną elektronicznie prędkością 250 km/h. Wariant 4Matic, który wgryza się w asfalt wszystkimi czterema kołami, zalicza sprint do "setki" w jeszcze krótszym czasie 3,9 sekundy.

12 / 16Szybko i luksusowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Klasa S Coupe była jedną z najważniejszych premier Salonu Samochodowego w Genewie, do oferty już niedługo dołączy najmocniejsza odmiana S 63 AMG. Największe coupe nie rezygnując z luksusu odda kierowcy pod kontrolę ogromną moc.

Samochód jest lżejszy i mocniejszy od oferowanego do tej pory modelu CL 63 AMG. Umieszczona pod maską 5,5-litrowa jednostka V8 produkuje 585 KM i 900 Nm momentu obrotowego - to o 41 KM i o 100 Nm więcej, niż w poprzedniku. Ogromna moc przenoszona na tylne koła - w połączeniu z nowoczesną konstrukcją odchudzoną o 65 kilogramów - zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy i pozwala pędzić z ograniczoną elektronicznie prędkością 250 km/h. Wariant 4Matic, który wgryza się w asfalt wszystkimi czterema kołami, zalicza sprint do "setki" w jeszcze krótszym czasie 3,9 sekundy.

13 / 16Szybko i luksusowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Klasa S Coupe była jedną z najważniejszych premier Salonu Samochodowego w Genewie, do oferty już niedługo dołączy najmocniejsza odmiana S 63 AMG. Największe coupe nie rezygnując z luksusu odda kierowcy pod kontrolę ogromną moc.

Samochód jest lżejszy i mocniejszy od oferowanego do tej pory modelu CL 63 AMG. Umieszczona pod maską 5,5-litrowa jednostka V8 produkuje 585 KM i 900 Nm momentu obrotowego - to o 41 KM i o 100 Nm więcej, niż w poprzedniku. Ogromna moc przenoszona na tylne koła - w połączeniu z nowoczesną konstrukcją odchudzoną o 65 kilogramów - zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy i pozwala pędzić z ograniczoną elektronicznie prędkością 250 km/h. Wariant 4Matic, który wgryza się w asfalt wszystkimi czterema kołami, zalicza sprint do "setki" w jeszcze krótszym czasie 3,9 sekundy.

14 / 16Szybko i luksusowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Klasa S Coupe była jedną z najważniejszych premier Salonu Samochodowego w Genewie, do oferty już niedługo dołączy najmocniejsza odmiana S 63 AMG. Największe coupe nie rezygnując z luksusu odda kierowcy pod kontrolę ogromną moc.

Samochód jest lżejszy i mocniejszy od oferowanego do tej pory modelu CL 63 AMG. Umieszczona pod maską 5,5-litrowa jednostka V8 produkuje 585 KM i 900 Nm momentu obrotowego - to o 41 KM i o 100 Nm więcej, niż w poprzedniku. Ogromna moc przenoszona na tylne koła - w połączeniu z nowoczesną konstrukcją odchudzoną o 65 kilogramów - zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy i pozwala pędzić z ograniczoną elektronicznie prędkością 250 km/h. Wariant 4Matic, który wgryza się w asfalt wszystkimi czterema kołami, zalicza sprint do "setki" w jeszcze krótszym czasie 3,9 sekundy.

15 / 16Szybko i luksusowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Klasa S Coupe była jedną z najważniejszych premier Salonu Samochodowego w Genewie, do oferty już niedługo dołączy najmocniejsza odmiana S 63 AMG. Największe coupe nie rezygnując z luksusu odda kierowcy pod kontrolę ogromną moc.

Samochód jest lżejszy i mocniejszy od oferowanego do tej pory modelu CL 63 AMG. Umieszczona pod maską 5,5-litrowa jednostka V8 produkuje 585 KM i 900 Nm momentu obrotowego - to o 41 KM i o 100 Nm więcej, niż w poprzedniku. Ogromna moc przenoszona na tylne koła - w połączeniu z nowoczesną konstrukcją odchudzoną o 65 kilogramów - zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy i pozwala pędzić z ograniczoną elektronicznie prędkością 250 km/h. Wariant 4Matic, który wgryza się w asfalt wszystkimi czterema kołami, zalicza sprint do "setki" w jeszcze krótszym czasie 3,9 sekundy.

16 / 16Szybko i luksusowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Klasa S Coupe była jedną z najważniejszych premier Salonu Samochodowego w Genewie, do oferty już niedługo dołączy najmocniejsza odmiana S 63 AMG. Największe coupe nie rezygnując z luksusu odda kierowcy pod kontrolę ogromną moc.

Samochód jest lżejszy i mocniejszy od oferowanego do tej pory modelu CL 63 AMG. Umieszczona pod maską 5,5-litrowa jednostka V8 produkuje 585 KM i 900 Nm momentu obrotowego - to o 41 KM i o 100 Nm więcej, niż w poprzedniku. Ogromna moc przenoszona na tylne koła - w połączeniu z nowoczesną konstrukcją odchudzoną o 65 kilogramów - zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy i pozwala pędzić z ograniczoną elektronicznie prędkością 250 km/h. Wariant 4Matic, który wgryza się w asfalt wszystkimi czterema kołami, zalicza sprint do "setki" w jeszcze krótszym czasie 3,9 sekundy.

Wybrane dla Ciebie
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany