Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard

Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard powstał z myślą nie tylko o głowach państw, ale również o ważnych ludziach ze świata biznesu, którzy boją się o własne bezpieczeństwo.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 6Pancerna limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard powstał z myślą nie tylko o głowach państw, ale również o ważnych ludziach ze świata biznesu, którzy boją się o własne bezpieczeństwo. Przedłużona wersja limuzyny oferuje odporność balistyczną w standardzie VR9 dla szyb i nadwozia. W praktyce oznacza to, że ostrzał z karabinu maszynowego nie zrobi na tym modelu większego wrażenia. Dodatkowo Maybach spełnia dyrektywę ERV2010, a to oznacza, że w okolicy dwóch metrów od samochodu może eksplodować ładunek składający się z 15 kg trotylu. Kierowca oraz pasażerowie wyjdą z takich opresji bez szwanku.

Zestaw zabezpieczeń montowanych na pokładzie jest dostosowywany do indywidualnych zamówień klientów, ale standardowa wersja waży 5,1 tony. Z zewnątrz samochód wygląda zupełnie tak samo jak wersja bez wszystkich wzmocnień. Jednak producent musiał wyposażyć auto w szereg dodatkowych funkcjonalności ułatwiających eksploatację. Na przykład opancerzone drzwi z kuloodpornymi szybami są tak ciężkie, że potrzebują dodatkowego wspomagania przez silnik elektryczny, żeby można było je swobodnie otwierać.

/ 6Pancerna limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard powstał z myślą nie tylko o głowach państw, ale również o ważnych ludziach ze świata biznesu, którzy boją się o własne bezpieczeństwo. Przedłużona wersja limuzyny oferuje odporność balistyczną w standardzie VR9 dla szyb i nadwozia. W praktyce oznacza to, że ostrzał z karabinu maszynowego nie zrobi na tym modelu większego wrażenia. Dodatkowo Maybach spełnia dyrektywę ERV2010, a to oznacza, że w okolicy dwóch metrów od samochodu może eksplodować ładunek składający się z 15 kg trotylu. Kierowca oraz pasażerowie wyjdą z takich opresji bez szwanku.

Zestaw zabezpieczeń montowanych na pokładzie jest dostosowywany do indywidualnych zamówień klientów, ale standardowa wersja waży 5,1 tony. Z zewnątrz samochód wygląda zupełnie tak samo jak wersja bez wszystkich wzmocnień. Jednak producent musiał wyposażyć auto w szereg dodatkowych funkcjonalności ułatwiających eksploatację. Na przykład opancerzone drzwi z kuloodpornymi szybami są tak ciężkie, że potrzebują dodatkowego wspomagania przez silnik elektryczny, żeby można było je swobodnie otwierać.

/ 6Pancerna limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard powstał z myślą nie tylko o głowach państw, ale również o ważnych ludziach ze świata biznesu, którzy boją się o własne bezpieczeństwo. Przedłużona wersja limuzyny oferuje odporność balistyczną w standardzie VR9 dla szyb i nadwozia. W praktyce oznacza to, że ostrzał z karabinu maszynowego nie zrobi na tym modelu większego wrażenia. Dodatkowo Maybach spełnia dyrektywę ERV2010, a to oznacza, że w okolicy dwóch metrów od samochodu może eksplodować ładunek składający się z 15 kg trotylu. Kierowca oraz pasażerowie wyjdą z takich opresji bez szwanku.

Zestaw zabezpieczeń montowanych na pokładzie jest dostosowywany do indywidualnych zamówień klientów, ale standardowa wersja waży 5,1 tony. Z zewnątrz samochód wygląda zupełnie tak samo jak wersja bez wszystkich wzmocnień. Jednak producent musiał wyposażyć auto w szereg dodatkowych funkcjonalności ułatwiających eksploatację. Na przykład opancerzone drzwi z kuloodpornymi szybami są tak ciężkie, że potrzebują dodatkowego wspomagania przez silnik elektryczny, żeby można było je swobodnie otwierać.

/ 6Pancerna limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard powstał z myślą nie tylko o głowach państw, ale również o ważnych ludziach ze świata biznesu, którzy boją się o własne bezpieczeństwo. Przedłużona wersja limuzyny oferuje odporność balistyczną w standardzie VR9 dla szyb i nadwozia. W praktyce oznacza to, że ostrzał z karabinu maszynowego nie zrobi na tym modelu większego wrażenia. Dodatkowo Maybach spełnia dyrektywę ERV2010, a to oznacza, że w okolicy dwóch metrów od samochodu może eksplodować ładunek składający się z 15 kg trotylu. Kierowca oraz pasażerowie wyjdą z takich opresji bez szwanku.

Zestaw zabezpieczeń montowanych na pokładzie jest dostosowywany do indywidualnych zamówień klientów, ale standardowa wersja waży 5,1 tony. Z zewnątrz samochód wygląda zupełnie tak samo jak wersja bez wszystkich wzmocnień. Jednak producent musiał wyposażyć auto w szereg dodatkowych funkcjonalności ułatwiających eksploatację. Na przykład opancerzone drzwi z kuloodpornymi szybami są tak ciężkie, że potrzebują dodatkowego wspomagania przez silnik elektryczny, żeby można było je swobodnie otwierać.

/ 6Pancerna limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard powstał z myślą nie tylko o głowach państw, ale również o ważnych ludziach ze świata biznesu, którzy boją się o własne bezpieczeństwo. Przedłużona wersja limuzyny oferuje odporność balistyczną w standardzie VR9 dla szyb i nadwozia. W praktyce oznacza to, że ostrzał z karabinu maszynowego nie zrobi na tym modelu większego wrażenia. Dodatkowo Maybach spełnia dyrektywę ERV2010, a to oznacza, że w okolicy dwóch metrów od samochodu może eksplodować ładunek składający się z 15 kg trotylu. Kierowca oraz pasażerowie wyjdą z takich opresji bez szwanku.

Zestaw zabezpieczeń montowanych na pokładzie jest dostosowywany do indywidualnych zamówień klientów, ale standardowa wersja waży 5,1 tony. Z zewnątrz samochód wygląda zupełnie tak samo jak wersja bez wszystkich wzmocnień. Jednak producent musiał wyposażyć auto w szereg dodatkowych funkcjonalności ułatwiających eksploatację. Na przykład opancerzone drzwi z kuloodpornymi szybami są tak ciężkie, że potrzebują dodatkowego wspomagania przez silnik elektryczny, żeby można było je swobodnie otwierać.

/ 6Pancerna limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard powstał z myślą nie tylko o głowach państw, ale również o ważnych ludziach ze świata biznesu, którzy boją się o własne bezpieczeństwo. Przedłużona wersja limuzyny oferuje odporność balistyczną w standardzie VR9 dla szyb i nadwozia. W praktyce oznacza to, że ostrzał z karabinu maszynowego nie zrobi na tym modelu większego wrażenia. Dodatkowo Maybach spełnia dyrektywę ERV2010, a to oznacza, że w okolicy dwóch metrów od samochodu może eksplodować ładunek składający się z 15 kg trotylu. Kierowca oraz pasażerowie wyjdą z takich opresji bez szwanku.

Zestaw zabezpieczeń montowanych na pokładzie jest dostosowywany do indywidualnych zamówień klientów, ale standardowa wersja waży 5,1 tony. Z zewnątrz samochód wygląda zupełnie tak samo jak wersja bez wszystkich wzmocnień. Jednak producent musiał wyposażyć auto w szereg dodatkowych funkcjonalności ułatwiających eksploatację. Na przykład opancerzone drzwi z kuloodpornymi szybami są tak ciężkie, że potrzebują dodatkowego wspomagania przez silnik elektryczny, żeby można było je swobodnie otwierać.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy