Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard

Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard powstał z myślą nie tylko o głowach państw, ale również o ważnych ludziach ze świata biznesu, którzy boją się o własne bezpieczeństwo.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 6Pancerna limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard powstał z myślą nie tylko o głowach państw, ale również o ważnych ludziach ze świata biznesu, którzy boją się o własne bezpieczeństwo. Przedłużona wersja limuzyny oferuje odporność balistyczną w standardzie VR9 dla szyb i nadwozia. W praktyce oznacza to, że ostrzał z karabinu maszynowego nie zrobi na tym modelu większego wrażenia. Dodatkowo Maybach spełnia dyrektywę ERV2010, a to oznacza, że w okolicy dwóch metrów od samochodu może eksplodować ładunek składający się z 15 kg trotylu. Kierowca oraz pasażerowie wyjdą z takich opresji bez szwanku.

Zestaw zabezpieczeń montowanych na pokładzie jest dostosowywany do indywidualnych zamówień klientów, ale standardowa wersja waży 5,1 tony. Z zewnątrz samochód wygląda zupełnie tak samo jak wersja bez wszystkich wzmocnień. Jednak producent musiał wyposażyć auto w szereg dodatkowych funkcjonalności ułatwiających eksploatację. Na przykład opancerzone drzwi z kuloodpornymi szybami są tak ciężkie, że potrzebują dodatkowego wspomagania przez silnik elektryczny, żeby można było je swobodnie otwierać.

/ 6Pancerna limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard powstał z myślą nie tylko o głowach państw, ale również o ważnych ludziach ze świata biznesu, którzy boją się o własne bezpieczeństwo. Przedłużona wersja limuzyny oferuje odporność balistyczną w standardzie VR9 dla szyb i nadwozia. W praktyce oznacza to, że ostrzał z karabinu maszynowego nie zrobi na tym modelu większego wrażenia. Dodatkowo Maybach spełnia dyrektywę ERV2010, a to oznacza, że w okolicy dwóch metrów od samochodu może eksplodować ładunek składający się z 15 kg trotylu. Kierowca oraz pasażerowie wyjdą z takich opresji bez szwanku.

Zestaw zabezpieczeń montowanych na pokładzie jest dostosowywany do indywidualnych zamówień klientów, ale standardowa wersja waży 5,1 tony. Z zewnątrz samochód wygląda zupełnie tak samo jak wersja bez wszystkich wzmocnień. Jednak producent musiał wyposażyć auto w szereg dodatkowych funkcjonalności ułatwiających eksploatację. Na przykład opancerzone drzwi z kuloodpornymi szybami są tak ciężkie, że potrzebują dodatkowego wspomagania przez silnik elektryczny, żeby można było je swobodnie otwierać.

/ 6Pancerna limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard powstał z myślą nie tylko o głowach państw, ale również o ważnych ludziach ze świata biznesu, którzy boją się o własne bezpieczeństwo. Przedłużona wersja limuzyny oferuje odporność balistyczną w standardzie VR9 dla szyb i nadwozia. W praktyce oznacza to, że ostrzał z karabinu maszynowego nie zrobi na tym modelu większego wrażenia. Dodatkowo Maybach spełnia dyrektywę ERV2010, a to oznacza, że w okolicy dwóch metrów od samochodu może eksplodować ładunek składający się z 15 kg trotylu. Kierowca oraz pasażerowie wyjdą z takich opresji bez szwanku.

Zestaw zabezpieczeń montowanych na pokładzie jest dostosowywany do indywidualnych zamówień klientów, ale standardowa wersja waży 5,1 tony. Z zewnątrz samochód wygląda zupełnie tak samo jak wersja bez wszystkich wzmocnień. Jednak producent musiał wyposażyć auto w szereg dodatkowych funkcjonalności ułatwiających eksploatację. Na przykład opancerzone drzwi z kuloodpornymi szybami są tak ciężkie, że potrzebują dodatkowego wspomagania przez silnik elektryczny, żeby można było je swobodnie otwierać.

/ 6Pancerna limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard powstał z myślą nie tylko o głowach państw, ale również o ważnych ludziach ze świata biznesu, którzy boją się o własne bezpieczeństwo. Przedłużona wersja limuzyny oferuje odporność balistyczną w standardzie VR9 dla szyb i nadwozia. W praktyce oznacza to, że ostrzał z karabinu maszynowego nie zrobi na tym modelu większego wrażenia. Dodatkowo Maybach spełnia dyrektywę ERV2010, a to oznacza, że w okolicy dwóch metrów od samochodu może eksplodować ładunek składający się z 15 kg trotylu. Kierowca oraz pasażerowie wyjdą z takich opresji bez szwanku.

Zestaw zabezpieczeń montowanych na pokładzie jest dostosowywany do indywidualnych zamówień klientów, ale standardowa wersja waży 5,1 tony. Z zewnątrz samochód wygląda zupełnie tak samo jak wersja bez wszystkich wzmocnień. Jednak producent musiał wyposażyć auto w szereg dodatkowych funkcjonalności ułatwiających eksploatację. Na przykład opancerzone drzwi z kuloodpornymi szybami są tak ciężkie, że potrzebują dodatkowego wspomagania przez silnik elektryczny, żeby można było je swobodnie otwierać.

/ 6Pancerna limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard powstał z myślą nie tylko o głowach państw, ale również o ważnych ludziach ze świata biznesu, którzy boją się o własne bezpieczeństwo. Przedłużona wersja limuzyny oferuje odporność balistyczną w standardzie VR9 dla szyb i nadwozia. W praktyce oznacza to, że ostrzał z karabinu maszynowego nie zrobi na tym modelu większego wrażenia. Dodatkowo Maybach spełnia dyrektywę ERV2010, a to oznacza, że w okolicy dwóch metrów od samochodu może eksplodować ładunek składający się z 15 kg trotylu. Kierowca oraz pasażerowie wyjdą z takich opresji bez szwanku.

Zestaw zabezpieczeń montowanych na pokładzie jest dostosowywany do indywidualnych zamówień klientów, ale standardowa wersja waży 5,1 tony. Z zewnątrz samochód wygląda zupełnie tak samo jak wersja bez wszystkich wzmocnień. Jednak producent musiał wyposażyć auto w szereg dodatkowych funkcjonalności ułatwiających eksploatację. Na przykład opancerzone drzwi z kuloodpornymi szybami są tak ciężkie, że potrzebują dodatkowego wspomagania przez silnik elektryczny, żeby można było je swobodnie otwierać.

/ 6Pancerna limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard powstał z myślą nie tylko o głowach państw, ale również o ważnych ludziach ze świata biznesu, którzy boją się o własne bezpieczeństwo. Przedłużona wersja limuzyny oferuje odporność balistyczną w standardzie VR9 dla szyb i nadwozia. W praktyce oznacza to, że ostrzał z karabinu maszynowego nie zrobi na tym modelu większego wrażenia. Dodatkowo Maybach spełnia dyrektywę ERV2010, a to oznacza, że w okolicy dwóch metrów od samochodu może eksplodować ładunek składający się z 15 kg trotylu. Kierowca oraz pasażerowie wyjdą z takich opresji bez szwanku.

Zestaw zabezpieczeń montowanych na pokładzie jest dostosowywany do indywidualnych zamówień klientów, ale standardowa wersja waży 5,1 tony. Z zewnątrz samochód wygląda zupełnie tak samo jak wersja bez wszystkich wzmocnień. Jednak producent musiał wyposażyć auto w szereg dodatkowych funkcjonalności ułatwiających eksploatację. Na przykład opancerzone drzwi z kuloodpornymi szybami są tak ciężkie, że potrzebują dodatkowego wspomagania przez silnik elektryczny, żeby można było je swobodnie otwierać.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro