WAŻNE
TERAZ

Spotkanie Trump-Zełenski trwa. Ważą się losy wojny

Mercedes Klasa E Coupe

Po zaprezentowaniu nowej odsłony Klasy E w wersjach sedan i kombi, Mercedes pokazał dwudrzwiową wersję tego modelu

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Coupe premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Po zaprezentowaniu nowej odsłony Klasy E w wersjach sedan i kombi, Mercedes pokazał dwudrzwiową wersję tego modelu. Podobnie jak w przypadku dwóch bardziej praktycznych wersji nadwoziowych lifting objął przede wszystkim przednią część nadwozia. Podobnie jak dotychczas, wersje coupe i kabriolet wyróżniają się innym grillem, z wkomponowanym logo Mercedesa.

Przednie światła zostały połączone i teraz Klasa E ma jednoczęściowe reflektory. Sam kształt lamp i LED-ów został zaprojektowany tak, aby nawiązywać do wprowadzonych w latach 90. poczwórnych świateł. W nieco przeprojektowanym wnętrzu zadbano o poprawę ergonomii. Zmieniono kierownicę i przeniesiono selektor skrzyni biegów.

Na wiodących rynkach obie wersje nadwoziowe nowej Klasy E są standardowo uzbrojone w radarowy system Collision Prevention Assist, ostrzegający przed kolizją. Współpracuje on z układami hamowania adaptacyjnego i pozwala znacznie zmniejszyć ryzyko najechania na tył poprzedzającego pojazdu. Elementem wyposażenia standardowego jest również system Attention Assist, który potrafi ostrzec teraz o nieuwadze i senności w szerszym zakresie prędkości

Coupe, razem z pozostałymi wersjami nadwoziowymi, zadebiutuje w Detroit. Do sprzedaży liftingowana wersja trafi latem 2013 roku.

/ 10Coupe premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Po zaprezentowaniu nowej odsłony Klasy E w wersjach sedan i kombi, Mercedes pokazał dwudrzwiową wersję tego modelu. Podobnie jak w przypadku dwóch bardziej praktycznych wersji nadwoziowych lifting objął przede wszystkim przednią część nadwozia. Podobnie jak dotychczas, wersje coupe i kabriolet wyróżniają się innym grillem, z wkomponowanym logo Mercedesa.

Przednie światła zostały połączone i teraz Klasa E ma jednoczęściowe reflektory. Sam kształt lamp i LED-ów został zaprojektowany tak, aby nawiązywać do wprowadzonych w latach 90. poczwórnych świateł. W nieco przeprojektowanym wnętrzu zadbano o poprawę ergonomii. Zmieniono kierownicę i przeniesiono selektor skrzyni biegów.

Na wiodących rynkach obie wersje nadwoziowe nowej Klasy E są standardowo uzbrojone w radarowy system Collision Prevention Assist, ostrzegający przed kolizją. Współpracuje on z układami hamowania adaptacyjnego i pozwala znacznie zmniejszyć ryzyko najechania na tył poprzedzającego pojazdu. Elementem wyposażenia standardowego jest również system Attention Assist, który potrafi ostrzec teraz o nieuwadze i senności w szerszym zakresie prędkości

Coupe, razem z pozostałymi wersjami nadwoziowymi, zadebiutuje w Detroit. Do sprzedaży liftingowana wersja trafi latem 2013 roku.

/ 10Coupe premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Po zaprezentowaniu nowej odsłony Klasy E w wersjach sedan i kombi, Mercedes pokazał dwudrzwiową wersję tego modelu. Podobnie jak w przypadku dwóch bardziej praktycznych wersji nadwoziowych lifting objął przede wszystkim przednią część nadwozia. Podobnie jak dotychczas, wersje coupe i kabriolet wyróżniają się innym grillem, z wkomponowanym logo Mercedesa.

Przednie światła zostały połączone i teraz Klasa E ma jednoczęściowe reflektory. Sam kształt lamp i LED-ów został zaprojektowany tak, aby nawiązywać do wprowadzonych w latach 90. poczwórnych świateł. W nieco przeprojektowanym wnętrzu zadbano o poprawę ergonomii. Zmieniono kierownicę i przeniesiono selektor skrzyni biegów.

Na wiodących rynkach obie wersje nadwoziowe nowej Klasy E są standardowo uzbrojone w radarowy system Collision Prevention Assist, ostrzegający przed kolizją. Współpracuje on z układami hamowania adaptacyjnego i pozwala znacznie zmniejszyć ryzyko najechania na tył poprzedzającego pojazdu. Elementem wyposażenia standardowego jest również system Attention Assist, który potrafi ostrzec teraz o nieuwadze i senności w szerszym zakresie prędkości

Coupe, razem z pozostałymi wersjami nadwoziowymi, zadebiutuje w Detroit. Do sprzedaży liftingowana wersja trafi latem 2013 roku.

/ 10Coupe premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Po zaprezentowaniu nowej odsłony Klasy E w wersjach sedan i kombi, Mercedes pokazał dwudrzwiową wersję tego modelu. Podobnie jak w przypadku dwóch bardziej praktycznych wersji nadwoziowych lifting objął przede wszystkim przednią część nadwozia. Podobnie jak dotychczas, wersje coupe i kabriolet wyróżniają się innym grillem, z wkomponowanym logo Mercedesa.

Przednie światła zostały połączone i teraz Klasa E ma jednoczęściowe reflektory. Sam kształt lamp i LED-ów został zaprojektowany tak, aby nawiązywać do wprowadzonych w latach 90. poczwórnych świateł. W nieco przeprojektowanym wnętrzu zadbano o poprawę ergonomii. Zmieniono kierownicę i przeniesiono selektor skrzyni biegów.

Na wiodących rynkach obie wersje nadwoziowe nowej Klasy E są standardowo uzbrojone w radarowy system Collision Prevention Assist, ostrzegający przed kolizją. Współpracuje on z układami hamowania adaptacyjnego i pozwala znacznie zmniejszyć ryzyko najechania na tył poprzedzającego pojazdu. Elementem wyposażenia standardowego jest również system Attention Assist, który potrafi ostrzec teraz o nieuwadze i senności w szerszym zakresie prędkości

Coupe, razem z pozostałymi wersjami nadwoziowymi, zadebiutuje w Detroit. Do sprzedaży liftingowana wersja trafi latem 2013 roku.

/ 10Coupe premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Po zaprezentowaniu nowej odsłony Klasy E w wersjach sedan i kombi, Mercedes pokazał dwudrzwiową wersję tego modelu. Podobnie jak w przypadku dwóch bardziej praktycznych wersji nadwoziowych lifting objął przede wszystkim przednią część nadwozia. Podobnie jak dotychczas, wersje coupe i kabriolet wyróżniają się innym grillem, z wkomponowanym logo Mercedesa.

Przednie światła zostały połączone i teraz Klasa E ma jednoczęściowe reflektory. Sam kształt lamp i LED-ów został zaprojektowany tak, aby nawiązywać do wprowadzonych w latach 90. poczwórnych świateł. W nieco przeprojektowanym wnętrzu zadbano o poprawę ergonomii. Zmieniono kierownicę i przeniesiono selektor skrzyni biegów.

Na wiodących rynkach obie wersje nadwoziowe nowej Klasy E są standardowo uzbrojone w radarowy system Collision Prevention Assist, ostrzegający przed kolizją. Współpracuje on z układami hamowania adaptacyjnego i pozwala znacznie zmniejszyć ryzyko najechania na tył poprzedzającego pojazdu. Elementem wyposażenia standardowego jest również system Attention Assist, który potrafi ostrzec teraz o nieuwadze i senności w szerszym zakresie prędkości

Coupe, razem z pozostałymi wersjami nadwoziowymi, zadebiutuje w Detroit. Do sprzedaży liftingowana wersja trafi latem 2013 roku.

/ 10Coupe premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Po zaprezentowaniu nowej odsłony Klasy E w wersjach sedan i kombi, Mercedes pokazał dwudrzwiową wersję tego modelu. Podobnie jak w przypadku dwóch bardziej praktycznych wersji nadwoziowych lifting objął przede wszystkim przednią część nadwozia. Podobnie jak dotychczas, wersje coupe i kabriolet wyróżniają się innym grillem, z wkomponowanym logo Mercedesa.

Przednie światła zostały połączone i teraz Klasa E ma jednoczęściowe reflektory. Sam kształt lamp i LED-ów został zaprojektowany tak, aby nawiązywać do wprowadzonych w latach 90. poczwórnych świateł. W nieco przeprojektowanym wnętrzu zadbano o poprawę ergonomii. Zmieniono kierownicę i przeniesiono selektor skrzyni biegów.

Na wiodących rynkach obie wersje nadwoziowe nowej Klasy E są standardowo uzbrojone w radarowy system Collision Prevention Assist, ostrzegający przed kolizją. Współpracuje on z układami hamowania adaptacyjnego i pozwala znacznie zmniejszyć ryzyko najechania na tył poprzedzającego pojazdu. Elementem wyposażenia standardowego jest również system Attention Assist, który potrafi ostrzec teraz o nieuwadze i senności w szerszym zakresie prędkości

Coupe, razem z pozostałymi wersjami nadwoziowymi, zadebiutuje w Detroit. Do sprzedaży liftingowana wersja trafi latem 2013 roku.

/ 10Coupe premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Po zaprezentowaniu nowej odsłony Klasy E w wersjach sedan i kombi, Mercedes pokazał dwudrzwiową wersję tego modelu. Podobnie jak w przypadku dwóch bardziej praktycznych wersji nadwoziowych lifting objął przede wszystkim przednią część nadwozia. Podobnie jak dotychczas, wersje coupe i kabriolet wyróżniają się innym grillem, z wkomponowanym logo Mercedesa.

Przednie światła zostały połączone i teraz Klasa E ma jednoczęściowe reflektory. Sam kształt lamp i LED-ów został zaprojektowany tak, aby nawiązywać do wprowadzonych w latach 90. poczwórnych świateł. W nieco przeprojektowanym wnętrzu zadbano o poprawę ergonomii. Zmieniono kierownicę i przeniesiono selektor skrzyni biegów.

Na wiodących rynkach obie wersje nadwoziowe nowej Klasy E są standardowo uzbrojone w radarowy system Collision Prevention Assist, ostrzegający przed kolizją. Współpracuje on z układami hamowania adaptacyjnego i pozwala znacznie zmniejszyć ryzyko najechania na tył poprzedzającego pojazdu. Elementem wyposażenia standardowego jest również system Attention Assist, który potrafi ostrzec teraz o nieuwadze i senności w szerszym zakresie prędkości

Coupe, razem z pozostałymi wersjami nadwoziowymi, zadebiutuje w Detroit. Do sprzedaży liftingowana wersja trafi latem 2013 roku.

/ 10Coupe premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Po zaprezentowaniu nowej odsłony Klasy E w wersjach sedan i kombi, Mercedes pokazał dwudrzwiową wersję tego modelu. Podobnie jak w przypadku dwóch bardziej praktycznych wersji nadwoziowych lifting objął przede wszystkim przednią część nadwozia. Podobnie jak dotychczas, wersje coupe i kabriolet wyróżniają się innym grillem, z wkomponowanym logo Mercedesa.

Przednie światła zostały połączone i teraz Klasa E ma jednoczęściowe reflektory. Sam kształt lamp i LED-ów został zaprojektowany tak, aby nawiązywać do wprowadzonych w latach 90. poczwórnych świateł. W nieco przeprojektowanym wnętrzu zadbano o poprawę ergonomii. Zmieniono kierownicę i przeniesiono selektor skrzyni biegów.

Na wiodących rynkach obie wersje nadwoziowe nowej Klasy E są standardowo uzbrojone w radarowy system Collision Prevention Assist, ostrzegający przed kolizją. Współpracuje on z układami hamowania adaptacyjnego i pozwala znacznie zmniejszyć ryzyko najechania na tył poprzedzającego pojazdu. Elementem wyposażenia standardowego jest również system Attention Assist, który potrafi ostrzec teraz o nieuwadze i senności w szerszym zakresie prędkości

Coupe, razem z pozostałymi wersjami nadwoziowymi, zadebiutuje w Detroit. Do sprzedaży liftingowana wersja trafi latem 2013 roku.

/ 10Coupe premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Po zaprezentowaniu nowej odsłony Klasy E w wersjach sedan i kombi, Mercedes pokazał dwudrzwiową wersję tego modelu. Podobnie jak w przypadku dwóch bardziej praktycznych wersji nadwoziowych lifting objął przede wszystkim przednią część nadwozia. Podobnie jak dotychczas, wersje coupe i kabriolet wyróżniają się innym grillem, z wkomponowanym logo Mercedesa.

Przednie światła zostały połączone i teraz Klasa E ma jednoczęściowe reflektory. Sam kształt lamp i LED-ów został zaprojektowany tak, aby nawiązywać do wprowadzonych w latach 90. poczwórnych świateł. W nieco przeprojektowanym wnętrzu zadbano o poprawę ergonomii. Zmieniono kierownicę i przeniesiono selektor skrzyni biegów.

Na wiodących rynkach obie wersje nadwoziowe nowej Klasy E są standardowo uzbrojone w radarowy system Collision Prevention Assist, ostrzegający przed kolizją. Współpracuje on z układami hamowania adaptacyjnego i pozwala znacznie zmniejszyć ryzyko najechania na tył poprzedzającego pojazdu. Elementem wyposażenia standardowego jest również system Attention Assist, który potrafi ostrzec teraz o nieuwadze i senności w szerszym zakresie prędkości

Coupe, razem z pozostałymi wersjami nadwoziowymi, zadebiutuje w Detroit. Do sprzedaży liftingowana wersja trafi latem 2013 roku.

10 / 10Coupe premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Po zaprezentowaniu nowej odsłony Klasy E w wersjach sedan i kombi, Mercedes pokazał dwudrzwiową wersję tego modelu. Podobnie jak w przypadku dwóch bardziej praktycznych wersji nadwoziowych lifting objął przede wszystkim przednią część nadwozia. Podobnie jak dotychczas, wersje coupe i kabriolet wyróżniają się innym grillem, z wkomponowanym logo Mercedesa.

Przednie światła zostały połączone i teraz Klasa E ma jednoczęściowe reflektory. Sam kształt lamp i LED-ów został zaprojektowany tak, aby nawiązywać do wprowadzonych w latach 90. poczwórnych świateł. W nieco przeprojektowanym wnętrzu zadbano o poprawę ergonomii. Zmieniono kierownicę i przeniesiono selektor skrzyni biegów.

Na wiodących rynkach obie wersje nadwoziowe nowej Klasy E są standardowo uzbrojone w radarowy system Collision Prevention Assist, ostrzegający przed kolizją. Współpracuje on z układami hamowania adaptacyjnego i pozwala znacznie zmniejszyć ryzyko najechania na tył poprzedzającego pojazdu. Elementem wyposażenia standardowego jest również system Attention Assist, który potrafi ostrzec teraz o nieuwadze i senności w szerszym zakresie prędkości

Coupe, razem z pozostałymi wersjami nadwoziowymi, zadebiutuje w Detroit. Do sprzedaży liftingowana wersja trafi latem 2013 roku.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka