Mercedes GLS

Podczas, gdy większość producentów odchodzi od 8-cylindrowych silników, w tak dużym Mercedesie ma on najwięcej sensu.

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 17Luksus na szczudłach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas, gdy większość producentów odchodzi od 8-cylindrowych silników, w tak dużym Mercedesie ma on najwięcej sensu. Napędzenie 2,5-tonowego auta nie jest łatwe. Niemniej, motor o pojemności 4,7 litra generuje 455 koni mechanicznych i aż 700 Nm. Do setki przyspiesza lepiej, niż o połowę lżejsza, 310-konna Honda Civic Type R. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 5,3 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Benzynową jednostkę sprzężono z 9-stopniową skrzynią automatyczną.

Konstrukcja nie należy do najmłodszych. To GL po mocnym liftingu. Ta sama płyta podłogowa i to samo zawieszenie. Projektanci poprawili kształt zderzaków i świateł. Niemiecki SUV także urósł. Ma teraz 513 centymetrów długości, 193 szerokości i 185 wysokości. W nazwie pojawiła się jednak literka S, aby zaznaczyć, że mamy do czynienia z naprawdę luksusowym autem zdolnym pokonać rów z wodą, błoto i piach.

/ 17Luksus na szczudłach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas, gdy większość producentów odchodzi od 8-cylindrowych silników, w tak dużym Mercedesie ma on najwięcej sensu. Napędzenie 2,5-tonowego auta nie jest łatwe. Niemniej, motor o pojemności 4,7 litra generuje 455 koni mechanicznych i aż 700 Nm. Do setki przyspiesza lepiej, niż o połowę lżejsza, 310-konna Honda Civic Type R. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 5,3 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Benzynową jednostkę sprzężono z 9-stopniową skrzynią automatyczną.

Konstrukcja nie należy do najmłodszych. To GL po mocnym liftingu. Ta sama płyta podłogowa i to samo zawieszenie. Projektanci poprawili kształt zderzaków i świateł. Niemiecki SUV także urósł. Ma teraz 513 centymetrów długości, 193 szerokości i 185 wysokości. W nazwie pojawiła się jednak literka S, aby zaznaczyć, że mamy do czynienia z naprawdę luksusowym autem zdolnym pokonać rów z wodą, błoto i piach.

/ 17Luksus na szczudłach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas, gdy większość producentów odchodzi od 8-cylindrowych silników, w tak dużym Mercedesie ma on najwięcej sensu. Napędzenie 2,5-tonowego auta nie jest łatwe. Niemniej, motor o pojemności 4,7 litra generuje 455 koni mechanicznych i aż 700 Nm. Do setki przyspiesza lepiej, niż o połowę lżejsza, 310-konna Honda Civic Type R. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 5,3 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Benzynową jednostkę sprzężono z 9-stopniową skrzynią automatyczną.

Konstrukcja nie należy do najmłodszych. To GL po mocnym liftingu. Ta sama płyta podłogowa i to samo zawieszenie. Projektanci poprawili kształt zderzaków i świateł. Niemiecki SUV także urósł. Ma teraz 513 centymetrów długości, 193 szerokości i 185 wysokości. W nazwie pojawiła się jednak literka S, aby zaznaczyć, że mamy do czynienia z naprawdę luksusowym autem zdolnym pokonać rów z wodą, błoto i piach.

/ 17Luksus na szczudłach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas, gdy większość producentów odchodzi od 8-cylindrowych silników, w tak dużym Mercedesie ma on najwięcej sensu. Napędzenie 2,5-tonowego auta nie jest łatwe. Niemniej, motor o pojemności 4,7 litra generuje 455 koni mechanicznych i aż 700 Nm. Do setki przyspiesza lepiej, niż o połowę lżejsza, 310-konna Honda Civic Type R. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 5,3 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Benzynową jednostkę sprzężono z 9-stopniową skrzynią automatyczną.

Konstrukcja nie należy do najmłodszych. To GL po mocnym liftingu. Ta sama płyta podłogowa i to samo zawieszenie. Projektanci poprawili kształt zderzaków i świateł. Niemiecki SUV także urósł. Ma teraz 513 centymetrów długości, 193 szerokości i 185 wysokości. W nazwie pojawiła się jednak literka S, aby zaznaczyć, że mamy do czynienia z naprawdę luksusowym autem zdolnym pokonać rów z wodą, błoto i piach.

/ 17Luksus na szczudłach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas, gdy większość producentów odchodzi od 8-cylindrowych silników, w tak dużym Mercedesie ma on najwięcej sensu. Napędzenie 2,5-tonowego auta nie jest łatwe. Niemniej, motor o pojemności 4,7 litra generuje 455 koni mechanicznych i aż 700 Nm. Do setki przyspiesza lepiej, niż o połowę lżejsza, 310-konna Honda Civic Type R. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 5,3 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Benzynową jednostkę sprzężono z 9-stopniową skrzynią automatyczną.

Konstrukcja nie należy do najmłodszych. To GL po mocnym liftingu. Ta sama płyta podłogowa i to samo zawieszenie. Projektanci poprawili kształt zderzaków i świateł. Niemiecki SUV także urósł. Ma teraz 513 centymetrów długości, 193 szerokości i 185 wysokości. W nazwie pojawiła się jednak literka S, aby zaznaczyć, że mamy do czynienia z naprawdę luksusowym autem zdolnym pokonać rów z wodą, błoto i piach.

/ 17Luksus na szczudłach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas, gdy większość producentów odchodzi od 8-cylindrowych silników, w tak dużym Mercedesie ma on najwięcej sensu. Napędzenie 2,5-tonowego auta nie jest łatwe. Niemniej, motor o pojemności 4,7 litra generuje 455 koni mechanicznych i aż 700 Nm. Do setki przyspiesza lepiej, niż o połowę lżejsza, 310-konna Honda Civic Type R. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 5,3 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Benzynową jednostkę sprzężono z 9-stopniową skrzynią automatyczną.

Konstrukcja nie należy do najmłodszych. To GL po mocnym liftingu. Ta sama płyta podłogowa i to samo zawieszenie. Projektanci poprawili kształt zderzaków i świateł. Niemiecki SUV także urósł. Ma teraz 513 centymetrów długości, 193 szerokości i 185 wysokości. W nazwie pojawiła się jednak literka S, aby zaznaczyć, że mamy do czynienia z naprawdę luksusowym autem zdolnym pokonać rów z wodą, błoto i piach.

/ 17Luksus na szczudłach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas, gdy większość producentów odchodzi od 8-cylindrowych silników, w tak dużym Mercedesie ma on najwięcej sensu. Napędzenie 2,5-tonowego auta nie jest łatwe. Niemniej, motor o pojemności 4,7 litra generuje 455 koni mechanicznych i aż 700 Nm. Do setki przyspiesza lepiej, niż o połowę lżejsza, 310-konna Honda Civic Type R. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 5,3 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Benzynową jednostkę sprzężono z 9-stopniową skrzynią automatyczną.

Konstrukcja nie należy do najmłodszych. To GL po mocnym liftingu. Ta sama płyta podłogowa i to samo zawieszenie. Projektanci poprawili kształt zderzaków i świateł. Niemiecki SUV także urósł. Ma teraz 513 centymetrów długości, 193 szerokości i 185 wysokości. W nazwie pojawiła się jednak literka S, aby zaznaczyć, że mamy do czynienia z naprawdę luksusowym autem zdolnym pokonać rów z wodą, błoto i piach.

/ 17Luksus na szczudłach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas, gdy większość producentów odchodzi od 8-cylindrowych silników, w tak dużym Mercedesie ma on najwięcej sensu. Napędzenie 2,5-tonowego auta nie jest łatwe. Niemniej, motor o pojemności 4,7 litra generuje 455 koni mechanicznych i aż 700 Nm. Do setki przyspiesza lepiej, niż o połowę lżejsza, 310-konna Honda Civic Type R. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 5,3 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Benzynową jednostkę sprzężono z 9-stopniową skrzynią automatyczną.

Konstrukcja nie należy do najmłodszych. To GL po mocnym liftingu. Ta sama płyta podłogowa i to samo zawieszenie. Projektanci poprawili kształt zderzaków i świateł. Niemiecki SUV także urósł. Ma teraz 513 centymetrów długości, 193 szerokości i 185 wysokości. W nazwie pojawiła się jednak literka S, aby zaznaczyć, że mamy do czynienia z naprawdę luksusowym autem zdolnym pokonać rów z wodą, błoto i piach.

/ 17Luksus na szczudłach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas, gdy większość producentów odchodzi od 8-cylindrowych silników, w tak dużym Mercedesie ma on najwięcej sensu. Napędzenie 2,5-tonowego auta nie jest łatwe. Niemniej, motor o pojemności 4,7 litra generuje 455 koni mechanicznych i aż 700 Nm. Do setki przyspiesza lepiej, niż o połowę lżejsza, 310-konna Honda Civic Type R. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 5,3 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Benzynową jednostkę sprzężono z 9-stopniową skrzynią automatyczną.

Konstrukcja nie należy do najmłodszych. To GL po mocnym liftingu. Ta sama płyta podłogowa i to samo zawieszenie. Projektanci poprawili kształt zderzaków i świateł. Niemiecki SUV także urósł. Ma teraz 513 centymetrów długości, 193 szerokości i 185 wysokości. W nazwie pojawiła się jednak literka S, aby zaznaczyć, że mamy do czynienia z naprawdę luksusowym autem zdolnym pokonać rów z wodą, błoto i piach.

10 / 17Luksus na szczudłach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas, gdy większość producentów odchodzi od 8-cylindrowych silników, w tak dużym Mercedesie ma on najwięcej sensu. Napędzenie 2,5-tonowego auta nie jest łatwe. Niemniej, motor o pojemności 4,7 litra generuje 455 koni mechanicznych i aż 700 Nm. Do setki przyspiesza lepiej, niż o połowę lżejsza, 310-konna Honda Civic Type R. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 5,3 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Benzynową jednostkę sprzężono z 9-stopniową skrzynią automatyczną.

Konstrukcja nie należy do najmłodszych. To GL po mocnym liftingu. Ta sama płyta podłogowa i to samo zawieszenie. Projektanci poprawili kształt zderzaków i świateł. Niemiecki SUV także urósł. Ma teraz 513 centymetrów długości, 193 szerokości i 185 wysokości. W nazwie pojawiła się jednak literka S, aby zaznaczyć, że mamy do czynienia z naprawdę luksusowym autem zdolnym pokonać rów z wodą, błoto i piach.

11 / 17Luksus na szczudłach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas, gdy większość producentów odchodzi od 8-cylindrowych silników, w tak dużym Mercedesie ma on najwięcej sensu. Napędzenie 2,5-tonowego auta nie jest łatwe. Niemniej, motor o pojemności 4,7 litra generuje 455 koni mechanicznych i aż 700 Nm. Do setki przyspiesza lepiej, niż o połowę lżejsza, 310-konna Honda Civic Type R. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 5,3 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Benzynową jednostkę sprzężono z 9-stopniową skrzynią automatyczną.

Konstrukcja nie należy do najmłodszych. To GL po mocnym liftingu. Ta sama płyta podłogowa i to samo zawieszenie. Projektanci poprawili kształt zderzaków i świateł. Niemiecki SUV także urósł. Ma teraz 513 centymetrów długości, 193 szerokości i 185 wysokości. W nazwie pojawiła się jednak literka S, aby zaznaczyć, że mamy do czynienia z naprawdę luksusowym autem zdolnym pokonać rów z wodą, błoto i piach.

12 / 17Luksus na szczudłach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas, gdy większość producentów odchodzi od 8-cylindrowych silników, w tak dużym Mercedesie ma on najwięcej sensu. Napędzenie 2,5-tonowego auta nie jest łatwe. Niemniej, motor o pojemności 4,7 litra generuje 455 koni mechanicznych i aż 700 Nm. Do setki przyspiesza lepiej, niż o połowę lżejsza, 310-konna Honda Civic Type R. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 5,3 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Benzynową jednostkę sprzężono z 9-stopniową skrzynią automatyczną.

Konstrukcja nie należy do najmłodszych. To GL po mocnym liftingu. Ta sama płyta podłogowa i to samo zawieszenie. Projektanci poprawili kształt zderzaków i świateł. Niemiecki SUV także urósł. Ma teraz 513 centymetrów długości, 193 szerokości i 185 wysokości. W nazwie pojawiła się jednak literka S, aby zaznaczyć, że mamy do czynienia z naprawdę luksusowym autem zdolnym pokonać rów z wodą, błoto i piach.

13 / 17Luksus na szczudłach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas, gdy większość producentów odchodzi od 8-cylindrowych silników, w tak dużym Mercedesie ma on najwięcej sensu. Napędzenie 2,5-tonowego auta nie jest łatwe. Niemniej, motor o pojemności 4,7 litra generuje 455 koni mechanicznych i aż 700 Nm. Do setki przyspiesza lepiej, niż o połowę lżejsza, 310-konna Honda Civic Type R. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 5,3 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Benzynową jednostkę sprzężono z 9-stopniową skrzynią automatyczną.

Konstrukcja nie należy do najmłodszych. To GL po mocnym liftingu. Ta sama płyta podłogowa i to samo zawieszenie. Projektanci poprawili kształt zderzaków i świateł. Niemiecki SUV także urósł. Ma teraz 513 centymetrów długości, 193 szerokości i 185 wysokości. W nazwie pojawiła się jednak literka S, aby zaznaczyć, że mamy do czynienia z naprawdę luksusowym autem zdolnym pokonać rów z wodą, błoto i piach.

14 / 17Luksus na szczudłach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas, gdy większość producentów odchodzi od 8-cylindrowych silników, w tak dużym Mercedesie ma on najwięcej sensu. Napędzenie 2,5-tonowego auta nie jest łatwe. Niemniej, motor o pojemności 4,7 litra generuje 455 koni mechanicznych i aż 700 Nm. Do setki przyspiesza lepiej, niż o połowę lżejsza, 310-konna Honda Civic Type R. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 5,3 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Benzynową jednostkę sprzężono z 9-stopniową skrzynią automatyczną.

Konstrukcja nie należy do najmłodszych. To GL po mocnym liftingu. Ta sama płyta podłogowa i to samo zawieszenie. Projektanci poprawili kształt zderzaków i świateł. Niemiecki SUV także urósł. Ma teraz 513 centymetrów długości, 193 szerokości i 185 wysokości. W nazwie pojawiła się jednak literka S, aby zaznaczyć, że mamy do czynienia z naprawdę luksusowym autem zdolnym pokonać rów z wodą, błoto i piach.

15 / 17Luksus na szczudłach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas, gdy większość producentów odchodzi od 8-cylindrowych silników, w tak dużym Mercedesie ma on najwięcej sensu. Napędzenie 2,5-tonowego auta nie jest łatwe. Niemniej, motor o pojemności 4,7 litra generuje 455 koni mechanicznych i aż 700 Nm. Do setki przyspiesza lepiej, niż o połowę lżejsza, 310-konna Honda Civic Type R. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 5,3 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Benzynową jednostkę sprzężono z 9-stopniową skrzynią automatyczną.

Konstrukcja nie należy do najmłodszych. To GL po mocnym liftingu. Ta sama płyta podłogowa i to samo zawieszenie. Projektanci poprawili kształt zderzaków i świateł. Niemiecki SUV także urósł. Ma teraz 513 centymetrów długości, 193 szerokości i 185 wysokości. W nazwie pojawiła się jednak literka S, aby zaznaczyć, że mamy do czynienia z naprawdę luksusowym autem zdolnym pokonać rów z wodą, błoto i piach.

16 / 17Luksus na szczudłach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas, gdy większość producentów odchodzi od 8-cylindrowych silników, w tak dużym Mercedesie ma on najwięcej sensu. Napędzenie 2,5-tonowego auta nie jest łatwe. Niemniej, motor o pojemności 4,7 litra generuje 455 koni mechanicznych i aż 700 Nm. Do setki przyspiesza lepiej, niż o połowę lżejsza, 310-konna Honda Civic Type R. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 5,3 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Benzynową jednostkę sprzężono z 9-stopniową skrzynią automatyczną.

Konstrukcja nie należy do najmłodszych. To GL po mocnym liftingu. Ta sama płyta podłogowa i to samo zawieszenie. Projektanci poprawili kształt zderzaków i świateł. Niemiecki SUV także urósł. Ma teraz 513 centymetrów długości, 193 szerokości i 185 wysokości. W nazwie pojawiła się jednak literka S, aby zaznaczyć, że mamy do czynienia z naprawdę luksusowym autem zdolnym pokonać rów z wodą, błoto i piach.

17 / 17Luksus na szczudłach

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas, gdy większość producentów odchodzi od 8-cylindrowych silników, w tak dużym Mercedesie ma on najwięcej sensu. Napędzenie 2,5-tonowego auta nie jest łatwe. Niemniej, motor o pojemności 4,7 litra generuje 455 koni mechanicznych i aż 700 Nm. Do setki przyspiesza lepiej, niż o połowę lżejsza, 310-konna Honda Civic Type R. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 5,3 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Benzynową jednostkę sprzężono z 9-stopniową skrzynią automatyczną.

Konstrukcja nie należy do najmłodszych. To GL po mocnym liftingu. Ta sama płyta podłogowa i to samo zawieszenie. Projektanci poprawili kształt zderzaków i świateł. Niemiecki SUV także urósł. Ma teraz 513 centymetrów długości, 193 szerokości i 185 wysokości. W nazwie pojawiła się jednak literka S, aby zaznaczyć, że mamy do czynienia z naprawdę luksusowym autem zdolnym pokonać rów z wodą, błoto i piach.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro