Mercedes GLA

Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

/ 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

/ 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

/ 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

/ 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

/ 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

/ 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

/ 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

/ 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

10 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

11 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

12 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

13 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

14 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

15 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

16 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

17 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

18 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

19 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

20 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

21 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

22 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

23 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

24 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

25 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

26 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

27 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

28 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

29 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

30 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka