Mercedes GLA

Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

/ 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

/ 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

/ 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

/ 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

/ 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

/ 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

/ 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

/ 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

10 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

11 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

12 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

13 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

14 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

15 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

16 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

17 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

18 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

19 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

20 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

21 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

22 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

23 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

24 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

25 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

26 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

27 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

28 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

29 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

30 / 30Kompaktowy SUV premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Wygląd auta nie jest zaskoczeniem, bowiem od pokazanego w Szanghaju konceptu zapowiadającego nowa klasę różni się zaledwie detalami. Stylistyka kontynuuje wzornictwo znane kompaktowej Klasy A. Również w GLA zaokrąglone kształty karoserii podkreślają mocne boczne przetłoczenia. Charakterystyczny przód z rozbudowanym grillem i dużymi światłami to także elementy wyglądu znane z innych modeli niemieckiego koncernu. Dodatkowo zastosowanie kilku zabiegów stylistycznych optycznie poszerzających nadwozie sprawiło, że GLA wygląda muskularnie, a co za tym idzie solidnie.

Autu nie brakuje także dynamiki w wyglądzie, która potwierdzona jest niskim współczynnikiem oporu powierza wynoszącym Cd=0,29. Terenowe aspiracje nowej klasy podkreśla kształt bocznych progów, oraz nakładki na kontury błotników. Samochód nie jest nudny i do kupna skłoni raczej młodsze osoby. Wymiary nowego Mercedesa to 4417 mm długości, 1804 mm szerokości, oraz 1494 mm wysokości.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy