Mercedes-Benz S 600

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit zadebiutował Mercedes-Benz S 600. Pojazd jest oferowany wyłącznie z przedłużonym rozstawem osi (3 165 mm)

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Flagowa limuzyna w dłuższej wersji

Obraz
© zdjęcie producenta

S 600 napędzany jest silnikiem V12 biturbo 6,0 o mocy 530 KM i momencie obrotowym 830 Nm dostępnym od 1 900 obr./min. W porównaniu z poprzednikiem pojemność motoru zwiększyła się o 0,5 l a moc o 13 KM. Samochód spełnia normę emisji Euro 6, dysponuje po raz pierwszy funkcją ECO start/stop w standardzie, natomiast spalanie wynosi 11,1 l/100 km (o 21 proc. mniej niż w poprzedniej wersji). Auto rozpędza się do 100 km/h w 4,6 s a prędkość maksymalną ustalono na 250 km/h.

Motor Mercedesa S 600 posiada aluminiową skrzynię korbową, rozrząd napędzany łańcuchem, kuty wał korbowy ze stali poddanej hartowaniu i odpuszczaniu, kute tłoki, nową jednostkę sterującą, nową cewkę zapłonową, trzy zawory na cylinder (dwa ssące i jeden wydechowy), drążone zawory wydechowe z wypełnieniem sodowym i niskotemperaturowy obieg cieczy chłodzącej z osobnym zbiorniczkiem wyrównawczym.

/ 10Flagowa limuzyna w dłuższej wersji

Obraz
© zdjęcie producenta

S 600 napędzany jest silnikiem V12 biturbo 6,0 o mocy 530 KM i momencie obrotowym 830 Nm dostępnym od 1 900 obr./min. W porównaniu z poprzednikiem pojemność motoru zwiększyła się o 0,5 l a moc o 13 KM. Samochód spełnia normę emisji Euro 6, dysponuje po raz pierwszy funkcją ECO start/stop w standardzie, natomiast spalanie wynosi 11,1 l/100 km (o 21 proc. mniej niż w poprzedniej wersji). Auto rozpędza się do 100 km/h w 4,6 s a prędkość maksymalną ustalono na 250 km/h.

Motor Mercedesa S 600 posiada aluminiową skrzynię korbową, rozrząd napędzany łańcuchem, kuty wał korbowy ze stali poddanej hartowaniu i odpuszczaniu, kute tłoki, nową jednostkę sterującą, nową cewkę zapłonową, trzy zawory na cylinder (dwa ssące i jeden wydechowy), drążone zawory wydechowe z wypełnieniem sodowym i niskotemperaturowy obieg cieczy chłodzącej z osobnym zbiorniczkiem wyrównawczym.

/ 10Flagowa limuzyna w dłuższej wersji

Obraz
© zdjęcie producenta

S 600 napędzany jest silnikiem V12 biturbo 6,0 o mocy 530 KM i momencie obrotowym 830 Nm dostępnym od 1 900 obr./min. W porównaniu z poprzednikiem pojemność motoru zwiększyła się o 0,5 l a moc o 13 KM. Samochód spełnia normę emisji Euro 6, dysponuje po raz pierwszy funkcją ECO start/stop w standardzie, natomiast spalanie wynosi 11,1 l/100 km (o 21 proc. mniej niż w poprzedniej wersji). Auto rozpędza się do 100 km/h w 4,6 s a prędkość maksymalną ustalono na 250 km/h.

Motor Mercedesa S 600 posiada aluminiową skrzynię korbową, rozrząd napędzany łańcuchem, kuty wał korbowy ze stali poddanej hartowaniu i odpuszczaniu, kute tłoki, nową jednostkę sterującą, nową cewkę zapłonową, trzy zawory na cylinder (dwa ssące i jeden wydechowy), drążone zawory wydechowe z wypełnieniem sodowym i niskotemperaturowy obieg cieczy chłodzącej z osobnym zbiorniczkiem wyrównawczym.

/ 10Flagowa limuzyna w dłuższej wersji

Obraz
© zdjęcie producenta

S 600 napędzany jest silnikiem V12 biturbo 6,0 o mocy 530 KM i momencie obrotowym 830 Nm dostępnym od 1 900 obr./min. W porównaniu z poprzednikiem pojemność motoru zwiększyła się o 0,5 l a moc o 13 KM. Samochód spełnia normę emisji Euro 6, dysponuje po raz pierwszy funkcją ECO start/stop w standardzie, natomiast spalanie wynosi 11,1 l/100 km (o 21 proc. mniej niż w poprzedniej wersji). Auto rozpędza się do 100 km/h w 4,6 s a prędkość maksymalną ustalono na 250 km/h.

Motor Mercedesa S 600 posiada aluminiową skrzynię korbową, rozrząd napędzany łańcuchem, kuty wał korbowy ze stali poddanej hartowaniu i odpuszczaniu, kute tłoki, nową jednostkę sterującą, nową cewkę zapłonową, trzy zawory na cylinder (dwa ssące i jeden wydechowy), drążone zawory wydechowe z wypełnieniem sodowym i niskotemperaturowy obieg cieczy chłodzącej z osobnym zbiorniczkiem wyrównawczym.

/ 10Flagowa limuzyna w dłuższej wersji

Obraz
© zdjęcie producenta

S 600 napędzany jest silnikiem V12 biturbo 6,0 o mocy 530 KM i momencie obrotowym 830 Nm dostępnym od 1 900 obr./min. W porównaniu z poprzednikiem pojemność motoru zwiększyła się o 0,5 l a moc o 13 KM. Samochód spełnia normę emisji Euro 6, dysponuje po raz pierwszy funkcją ECO start/stop w standardzie, natomiast spalanie wynosi 11,1 l/100 km (o 21 proc. mniej niż w poprzedniej wersji). Auto rozpędza się do 100 km/h w 4,6 s a prędkość maksymalną ustalono na 250 km/h.

Motor Mercedesa S 600 posiada aluminiową skrzynię korbową, rozrząd napędzany łańcuchem, kuty wał korbowy ze stali poddanej hartowaniu i odpuszczaniu, kute tłoki, nową jednostkę sterującą, nową cewkę zapłonową, trzy zawory na cylinder (dwa ssące i jeden wydechowy), drążone zawory wydechowe z wypełnieniem sodowym i niskotemperaturowy obieg cieczy chłodzącej z osobnym zbiorniczkiem wyrównawczym.

/ 10Flagowa limuzyna w dłuższej wersji

Obraz
© zdjęcie producenta

S 600 napędzany jest silnikiem V12 biturbo 6,0 o mocy 530 KM i momencie obrotowym 830 Nm dostępnym od 1 900 obr./min. W porównaniu z poprzednikiem pojemność motoru zwiększyła się o 0,5 l a moc o 13 KM. Samochód spełnia normę emisji Euro 6, dysponuje po raz pierwszy funkcją ECO start/stop w standardzie, natomiast spalanie wynosi 11,1 l/100 km (o 21 proc. mniej niż w poprzedniej wersji). Auto rozpędza się do 100 km/h w 4,6 s a prędkość maksymalną ustalono na 250 km/h.

Motor Mercedesa S 600 posiada aluminiową skrzynię korbową, rozrząd napędzany łańcuchem, kuty wał korbowy ze stali poddanej hartowaniu i odpuszczaniu, kute tłoki, nową jednostkę sterującą, nową cewkę zapłonową, trzy zawory na cylinder (dwa ssące i jeden wydechowy), drążone zawory wydechowe z wypełnieniem sodowym i niskotemperaturowy obieg cieczy chłodzącej z osobnym zbiorniczkiem wyrównawczym.

/ 10Flagowa limuzyna w dłuższej wersji

Obraz
© zdjęcie producenta

S 600 napędzany jest silnikiem V12 biturbo 6,0 o mocy 530 KM i momencie obrotowym 830 Nm dostępnym od 1 900 obr./min. W porównaniu z poprzednikiem pojemność motoru zwiększyła się o 0,5 l a moc o 13 KM. Samochód spełnia normę emisji Euro 6, dysponuje po raz pierwszy funkcją ECO start/stop w standardzie, natomiast spalanie wynosi 11,1 l/100 km (o 21 proc. mniej niż w poprzedniej wersji). Auto rozpędza się do 100 km/h w 4,6 s a prędkość maksymalną ustalono na 250 km/h.

Motor Mercedesa S 600 posiada aluminiową skrzynię korbową, rozrząd napędzany łańcuchem, kuty wał korbowy ze stali poddanej hartowaniu i odpuszczaniu, kute tłoki, nową jednostkę sterującą, nową cewkę zapłonową, trzy zawory na cylinder (dwa ssące i jeden wydechowy), drążone zawory wydechowe z wypełnieniem sodowym i niskotemperaturowy obieg cieczy chłodzącej z osobnym zbiorniczkiem wyrównawczym.

/ 10Flagowa limuzyna w dłuższej wersji

Obraz
© zdjęcie producenta

S 600 napędzany jest silnikiem V12 biturbo 6,0 o mocy 530 KM i momencie obrotowym 830 Nm dostępnym od 1 900 obr./min. W porównaniu z poprzednikiem pojemność motoru zwiększyła się o 0,5 l a moc o 13 KM. Samochód spełnia normę emisji Euro 6, dysponuje po raz pierwszy funkcją ECO start/stop w standardzie, natomiast spalanie wynosi 11,1 l/100 km (o 21 proc. mniej niż w poprzedniej wersji). Auto rozpędza się do 100 km/h w 4,6 s a prędkość maksymalną ustalono na 250 km/h.

Motor Mercedesa S 600 posiada aluminiową skrzynię korbową, rozrząd napędzany łańcuchem, kuty wał korbowy ze stali poddanej hartowaniu i odpuszczaniu, kute tłoki, nową jednostkę sterującą, nową cewkę zapłonową, trzy zawory na cylinder (dwa ssące i jeden wydechowy), drążone zawory wydechowe z wypełnieniem sodowym i niskotemperaturowy obieg cieczy chłodzącej z osobnym zbiorniczkiem wyrównawczym.

/ 10Flagowa limuzyna w dłuższej wersji

Obraz
© zdjęcie producenta

S 600 napędzany jest silnikiem V12 biturbo 6,0 o mocy 530 KM i momencie obrotowym 830 Nm dostępnym od 1 900 obr./min. W porównaniu z poprzednikiem pojemność motoru zwiększyła się o 0,5 l a moc o 13 KM. Samochód spełnia normę emisji Euro 6, dysponuje po raz pierwszy funkcją ECO start/stop w standardzie, natomiast spalanie wynosi 11,1 l/100 km (o 21 proc. mniej niż w poprzedniej wersji). Auto rozpędza się do 100 km/h w 4,6 s a prędkość maksymalną ustalono na 250 km/h.

Motor Mercedesa S 600 posiada aluminiową skrzynię korbową, rozrząd napędzany łańcuchem, kuty wał korbowy ze stali poddanej hartowaniu i odpuszczaniu, kute tłoki, nową jednostkę sterującą, nową cewkę zapłonową, trzy zawory na cylinder (dwa ssące i jeden wydechowy), drążone zawory wydechowe z wypełnieniem sodowym i niskotemperaturowy obieg cieczy chłodzącej z osobnym zbiorniczkiem wyrównawczym.

10 / 10Flagowa limuzyna w dłuższej wersji

Obraz
© zdjęcie producenta

S 600 napędzany jest silnikiem V12 biturbo 6,0 o mocy 530 KM i momencie obrotowym 830 Nm dostępnym od 1 900 obr./min. W porównaniu z poprzednikiem pojemność motoru zwiększyła się o 0,5 l a moc o 13 KM. Samochód spełnia normę emisji Euro 6, dysponuje po raz pierwszy funkcją ECO start/stop w standardzie, natomiast spalanie wynosi 11,1 l/100 km (o 21 proc. mniej niż w poprzedniej wersji). Auto rozpędza się do 100 km/h w 4,6 s a prędkość maksymalną ustalono na 250 km/h.

Motor Mercedesa S 600 posiada aluminiową skrzynię korbową, rozrząd napędzany łańcuchem, kuty wał korbowy ze stali poddanej hartowaniu i odpuszczaniu, kute tłoki, nową jednostkę sterującą, nową cewkę zapłonową, trzy zawory na cylinder (dwa ssące i jeden wydechowy), drążone zawory wydechowe z wypełnieniem sodowym i niskotemperaturowy obieg cieczy chłodzącej z osobnym zbiorniczkiem wyrównawczym.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka