Mercedes-Benz S 600

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit zadebiutował Mercedes-Benz S 600. Pojazd jest oferowany wyłącznie z przedłużonym rozstawem osi (3 165 mm)

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Flagowa limuzyna w dłuższej wersji

Obraz
© zdjęcie producenta

S 600 napędzany jest silnikiem V12 biturbo 6,0 o mocy 530 KM i momencie obrotowym 830 Nm dostępnym od 1 900 obr./min. W porównaniu z poprzednikiem pojemność motoru zwiększyła się o 0,5 l a moc o 13 KM. Samochód spełnia normę emisji Euro 6, dysponuje po raz pierwszy funkcją ECO start/stop w standardzie, natomiast spalanie wynosi 11,1 l/100 km (o 21 proc. mniej niż w poprzedniej wersji). Auto rozpędza się do 100 km/h w 4,6 s a prędkość maksymalną ustalono na 250 km/h.

Motor Mercedesa S 600 posiada aluminiową skrzynię korbową, rozrząd napędzany łańcuchem, kuty wał korbowy ze stali poddanej hartowaniu i odpuszczaniu, kute tłoki, nową jednostkę sterującą, nową cewkę zapłonową, trzy zawory na cylinder (dwa ssące i jeden wydechowy), drążone zawory wydechowe z wypełnieniem sodowym i niskotemperaturowy obieg cieczy chłodzącej z osobnym zbiorniczkiem wyrównawczym.

/ 10Flagowa limuzyna w dłuższej wersji

Obraz
© zdjęcie producenta

S 600 napędzany jest silnikiem V12 biturbo 6,0 o mocy 530 KM i momencie obrotowym 830 Nm dostępnym od 1 900 obr./min. W porównaniu z poprzednikiem pojemność motoru zwiększyła się o 0,5 l a moc o 13 KM. Samochód spełnia normę emisji Euro 6, dysponuje po raz pierwszy funkcją ECO start/stop w standardzie, natomiast spalanie wynosi 11,1 l/100 km (o 21 proc. mniej niż w poprzedniej wersji). Auto rozpędza się do 100 km/h w 4,6 s a prędkość maksymalną ustalono na 250 km/h.

Motor Mercedesa S 600 posiada aluminiową skrzynię korbową, rozrząd napędzany łańcuchem, kuty wał korbowy ze stali poddanej hartowaniu i odpuszczaniu, kute tłoki, nową jednostkę sterującą, nową cewkę zapłonową, trzy zawory na cylinder (dwa ssące i jeden wydechowy), drążone zawory wydechowe z wypełnieniem sodowym i niskotemperaturowy obieg cieczy chłodzącej z osobnym zbiorniczkiem wyrównawczym.

/ 10Flagowa limuzyna w dłuższej wersji

Obraz
© zdjęcie producenta

S 600 napędzany jest silnikiem V12 biturbo 6,0 o mocy 530 KM i momencie obrotowym 830 Nm dostępnym od 1 900 obr./min. W porównaniu z poprzednikiem pojemność motoru zwiększyła się o 0,5 l a moc o 13 KM. Samochód spełnia normę emisji Euro 6, dysponuje po raz pierwszy funkcją ECO start/stop w standardzie, natomiast spalanie wynosi 11,1 l/100 km (o 21 proc. mniej niż w poprzedniej wersji). Auto rozpędza się do 100 km/h w 4,6 s a prędkość maksymalną ustalono na 250 km/h.

Motor Mercedesa S 600 posiada aluminiową skrzynię korbową, rozrząd napędzany łańcuchem, kuty wał korbowy ze stali poddanej hartowaniu i odpuszczaniu, kute tłoki, nową jednostkę sterującą, nową cewkę zapłonową, trzy zawory na cylinder (dwa ssące i jeden wydechowy), drążone zawory wydechowe z wypełnieniem sodowym i niskotemperaturowy obieg cieczy chłodzącej z osobnym zbiorniczkiem wyrównawczym.

/ 10Flagowa limuzyna w dłuższej wersji

Obraz
© zdjęcie producenta

S 600 napędzany jest silnikiem V12 biturbo 6,0 o mocy 530 KM i momencie obrotowym 830 Nm dostępnym od 1 900 obr./min. W porównaniu z poprzednikiem pojemność motoru zwiększyła się o 0,5 l a moc o 13 KM. Samochód spełnia normę emisji Euro 6, dysponuje po raz pierwszy funkcją ECO start/stop w standardzie, natomiast spalanie wynosi 11,1 l/100 km (o 21 proc. mniej niż w poprzedniej wersji). Auto rozpędza się do 100 km/h w 4,6 s a prędkość maksymalną ustalono na 250 km/h.

Motor Mercedesa S 600 posiada aluminiową skrzynię korbową, rozrząd napędzany łańcuchem, kuty wał korbowy ze stali poddanej hartowaniu i odpuszczaniu, kute tłoki, nową jednostkę sterującą, nową cewkę zapłonową, trzy zawory na cylinder (dwa ssące i jeden wydechowy), drążone zawory wydechowe z wypełnieniem sodowym i niskotemperaturowy obieg cieczy chłodzącej z osobnym zbiorniczkiem wyrównawczym.

/ 10Flagowa limuzyna w dłuższej wersji

Obraz
© zdjęcie producenta

S 600 napędzany jest silnikiem V12 biturbo 6,0 o mocy 530 KM i momencie obrotowym 830 Nm dostępnym od 1 900 obr./min. W porównaniu z poprzednikiem pojemność motoru zwiększyła się o 0,5 l a moc o 13 KM. Samochód spełnia normę emisji Euro 6, dysponuje po raz pierwszy funkcją ECO start/stop w standardzie, natomiast spalanie wynosi 11,1 l/100 km (o 21 proc. mniej niż w poprzedniej wersji). Auto rozpędza się do 100 km/h w 4,6 s a prędkość maksymalną ustalono na 250 km/h.

Motor Mercedesa S 600 posiada aluminiową skrzynię korbową, rozrząd napędzany łańcuchem, kuty wał korbowy ze stali poddanej hartowaniu i odpuszczaniu, kute tłoki, nową jednostkę sterującą, nową cewkę zapłonową, trzy zawory na cylinder (dwa ssące i jeden wydechowy), drążone zawory wydechowe z wypełnieniem sodowym i niskotemperaturowy obieg cieczy chłodzącej z osobnym zbiorniczkiem wyrównawczym.

/ 10Flagowa limuzyna w dłuższej wersji

Obraz
© zdjęcie producenta

S 600 napędzany jest silnikiem V12 biturbo 6,0 o mocy 530 KM i momencie obrotowym 830 Nm dostępnym od 1 900 obr./min. W porównaniu z poprzednikiem pojemność motoru zwiększyła się o 0,5 l a moc o 13 KM. Samochód spełnia normę emisji Euro 6, dysponuje po raz pierwszy funkcją ECO start/stop w standardzie, natomiast spalanie wynosi 11,1 l/100 km (o 21 proc. mniej niż w poprzedniej wersji). Auto rozpędza się do 100 km/h w 4,6 s a prędkość maksymalną ustalono na 250 km/h.

Motor Mercedesa S 600 posiada aluminiową skrzynię korbową, rozrząd napędzany łańcuchem, kuty wał korbowy ze stali poddanej hartowaniu i odpuszczaniu, kute tłoki, nową jednostkę sterującą, nową cewkę zapłonową, trzy zawory na cylinder (dwa ssące i jeden wydechowy), drążone zawory wydechowe z wypełnieniem sodowym i niskotemperaturowy obieg cieczy chłodzącej z osobnym zbiorniczkiem wyrównawczym.

/ 10Flagowa limuzyna w dłuższej wersji

Obraz
© zdjęcie producenta

S 600 napędzany jest silnikiem V12 biturbo 6,0 o mocy 530 KM i momencie obrotowym 830 Nm dostępnym od 1 900 obr./min. W porównaniu z poprzednikiem pojemność motoru zwiększyła się o 0,5 l a moc o 13 KM. Samochód spełnia normę emisji Euro 6, dysponuje po raz pierwszy funkcją ECO start/stop w standardzie, natomiast spalanie wynosi 11,1 l/100 km (o 21 proc. mniej niż w poprzedniej wersji). Auto rozpędza się do 100 km/h w 4,6 s a prędkość maksymalną ustalono na 250 km/h.

Motor Mercedesa S 600 posiada aluminiową skrzynię korbową, rozrząd napędzany łańcuchem, kuty wał korbowy ze stali poddanej hartowaniu i odpuszczaniu, kute tłoki, nową jednostkę sterującą, nową cewkę zapłonową, trzy zawory na cylinder (dwa ssące i jeden wydechowy), drążone zawory wydechowe z wypełnieniem sodowym i niskotemperaturowy obieg cieczy chłodzącej z osobnym zbiorniczkiem wyrównawczym.

/ 10Flagowa limuzyna w dłuższej wersji

Obraz
© zdjęcie producenta

S 600 napędzany jest silnikiem V12 biturbo 6,0 o mocy 530 KM i momencie obrotowym 830 Nm dostępnym od 1 900 obr./min. W porównaniu z poprzednikiem pojemność motoru zwiększyła się o 0,5 l a moc o 13 KM. Samochód spełnia normę emisji Euro 6, dysponuje po raz pierwszy funkcją ECO start/stop w standardzie, natomiast spalanie wynosi 11,1 l/100 km (o 21 proc. mniej niż w poprzedniej wersji). Auto rozpędza się do 100 km/h w 4,6 s a prędkość maksymalną ustalono na 250 km/h.

Motor Mercedesa S 600 posiada aluminiową skrzynię korbową, rozrząd napędzany łańcuchem, kuty wał korbowy ze stali poddanej hartowaniu i odpuszczaniu, kute tłoki, nową jednostkę sterującą, nową cewkę zapłonową, trzy zawory na cylinder (dwa ssące i jeden wydechowy), drążone zawory wydechowe z wypełnieniem sodowym i niskotemperaturowy obieg cieczy chłodzącej z osobnym zbiorniczkiem wyrównawczym.

/ 10Flagowa limuzyna w dłuższej wersji

Obraz
© zdjęcie producenta

S 600 napędzany jest silnikiem V12 biturbo 6,0 o mocy 530 KM i momencie obrotowym 830 Nm dostępnym od 1 900 obr./min. W porównaniu z poprzednikiem pojemność motoru zwiększyła się o 0,5 l a moc o 13 KM. Samochód spełnia normę emisji Euro 6, dysponuje po raz pierwszy funkcją ECO start/stop w standardzie, natomiast spalanie wynosi 11,1 l/100 km (o 21 proc. mniej niż w poprzedniej wersji). Auto rozpędza się do 100 km/h w 4,6 s a prędkość maksymalną ustalono na 250 km/h.

Motor Mercedesa S 600 posiada aluminiową skrzynię korbową, rozrząd napędzany łańcuchem, kuty wał korbowy ze stali poddanej hartowaniu i odpuszczaniu, kute tłoki, nową jednostkę sterującą, nową cewkę zapłonową, trzy zawory na cylinder (dwa ssące i jeden wydechowy), drążone zawory wydechowe z wypełnieniem sodowym i niskotemperaturowy obieg cieczy chłodzącej z osobnym zbiorniczkiem wyrównawczym.

10 / 10Flagowa limuzyna w dłuższej wersji

Obraz
© zdjęcie producenta

S 600 napędzany jest silnikiem V12 biturbo 6,0 o mocy 530 KM i momencie obrotowym 830 Nm dostępnym od 1 900 obr./min. W porównaniu z poprzednikiem pojemność motoru zwiększyła się o 0,5 l a moc o 13 KM. Samochód spełnia normę emisji Euro 6, dysponuje po raz pierwszy funkcją ECO start/stop w standardzie, natomiast spalanie wynosi 11,1 l/100 km (o 21 proc. mniej niż w poprzedniej wersji). Auto rozpędza się do 100 km/h w 4,6 s a prędkość maksymalną ustalono na 250 km/h.

Motor Mercedesa S 600 posiada aluminiową skrzynię korbową, rozrząd napędzany łańcuchem, kuty wał korbowy ze stali poddanej hartowaniu i odpuszczaniu, kute tłoki, nową jednostkę sterującą, nową cewkę zapłonową, trzy zawory na cylinder (dwa ssące i jeden wydechowy), drążone zawory wydechowe z wypełnieniem sodowym i niskotemperaturowy obieg cieczy chłodzącej z osobnym zbiorniczkiem wyrównawczym.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy