Mercedes-Benz Klasy E
Kolejny krok ku jeĆșdzie autonomicznej
None
Mercedes-Benz zaprezentowaĆ dziesiÄ tÄ generacjÄ Klasy E. SamochĂłd posiada kilka rozwiÄ zaĆ z zakresu jazdy autonomicznej.
W porĂłwnaniu z poprzednikiem rozstaw osi wzrĂłsĆ o 65 mm (do 2 874 mm), a dĆugoĆÄ caĆkowita - o 43 mm (do 4 880 mm). StyliĆci zdecydowali siÄ na zastosowanie typowych dla marki proporcji, z krĂłtkim przednim zwisem, dĆugÄ maskÄ i opadajÄ cÄ niczym w coupe pĆaszczyznÄ dachu. Nie zabrakĆo teĆŒ mocno zaakcentowanych przetĆoczeĆ po bokach. Z tyĆu opcjonalnie bÄdÄ montowane caĆkowicie diodowe lampy tylne z wypeĆnieniem przypominajÄ cym gwiezdny pyĆ.
WnÄtrze na ĆŒyczenie moĆŒe posiadaÄ dwa ekrany o przekÄ tnej 12,3 cala. Umieszczone za wspĂłlnÄ , szklanÄ pokrywÄ podkreĆlajÄ poziomÄ orientacjÄ kokpitu. Lewy peĆni funkcjÄ panelu wskaĆșnikĂłw, a prawy przekazuje informacje z systemu multimedialnego. ZaleĆŒnie od preferencji kierowca ma do wyboru trzy wersje graficzne interfejsu - klasycznÄ , sportowÄ i progresywnÄ . KolejnÄ innowacjÄ jest kieorwnica wielofunkcyjna z przyciskami dotykowymi. Poza nimi do dyspozycji prowadzÄ cego sÄ panel dotykowy z funkcjÄ rozpoznawania pisma odrÄcznego, kontroler COMAND i obsĆuga gĆosowa LINGUATRONIC. DostÄp do takich funkcji jak temperatura nadmuchu zapewniajÄ klawisze tradycyjne.