Mercedes AMG GT3
**Podczas Salonu Samochodowego w Genewie debiutuje wyścigowy Mercedes-AMG GT3. Pierwsze egzemplarze trafią do zespołów pod koniec tego roku. Według szefa Mercedesa, Dietera Zetsche, jest to idealne auto dla osób, które poziom adrenaliny lubią podnosić na torze wyścigowym.**
Samochód opracowano zgodnie z wymogami FIA GT3 i będą się nim ścigać prywatne teamy. Ma nisko położony środek ciężkości, sportowo rozłożoną masę i szeroki rozstaw kół. Karoserię pokrywa matowy lakier designo selenite grey magno. Każda modyfikacja nadwozia (poszerzone nadkola, duże wloty powietrza, tylny dyfuzor czy tylne skrzydło) została przeprowadzona w celu poprawy aerodynamiki.
Mercedes AMG GT3
Samochód opracowano zgodnie z wymogami FIA GT3 i będą się nim ścigać prywatne teamy. Ma nisko położony środek ciężkości, sportowo rozłożoną masę i szeroki rozstaw kół. Karoserię pokrywa matowy lakier designo selenite grey magno. Każda modyfikacja nadwozia (poszerzone nadkola, duże wloty powietrza, tylny dyfuzor czy tylne skrzydło) została przeprowadzona w celu poprawy aerodynamiki.
Podobnie jak w przypadku wersji seryjnej, konstrukcja GT3 wykorzystuje bardzo lekką, a zarazem sztywną aluminiową ramę przestrzenną. Kierowcę chronią też skorupa fotela z włókien węglowych oraz zintegrowana klatka bezpieczeństwa z wysokowytrzymałej stali. Włókna węglowe znalazły zastosowanie również w pokrywie silnika, drzwiach, przednim i tylnym spojlerze, progach, dyfuzorze, klapie bagażnika oraz tylnym skrzydle.
Mercedes AMG GT3
Samochód opracowano zgodnie z wymogami FIA GT3 i będą się nim ścigać prywatne teamy. Ma nisko położony środek ciężkości, sportowo rozłożoną masę i szeroki rozstaw kół. Karoserię pokrywa matowy lakier designo selenite grey magno. Każda modyfikacja nadwozia (poszerzone nadkola, duże wloty powietrza, tylny dyfuzor czy tylne skrzydło) została przeprowadzona w celu poprawy aerodynamiki.
Podobnie jak w przypadku wersji seryjnej, konstrukcja GT3 wykorzystuje bardzo lekką, a zarazem sztywną aluminiową ramę przestrzenną. Kierowcę chronią też skorupa fotela z włókien węglowych oraz zintegrowana klatka bezpieczeństwa z wysokowytrzymałej stali. Włókna węglowe znalazły zastosowanie również w pokrywie silnika, drzwiach, przednim i tylnym spojlerze, progach, dyfuzorze, klapie bagażnika oraz tylnym skrzydle.
Mercedes AMG GT3
Samochód opracowano zgodnie z wymogami FIA GT3 i będą się nim ścigać prywatne teamy. Ma nisko położony środek ciężkości, sportowo rozłożoną masę i szeroki rozstaw kół. Karoserię pokrywa matowy lakier designo selenite grey magno. Każda modyfikacja nadwozia (poszerzone nadkola, duże wloty powietrza, tylny dyfuzor czy tylne skrzydło) została przeprowadzona w celu poprawy aerodynamiki.
Podobnie jak w przypadku wersji seryjnej, konstrukcja GT3 wykorzystuje bardzo lekką, a zarazem sztywną aluminiową ramę przestrzenną. Kierowcę chronią też skorupa fotela z włókien węglowych oraz zintegrowana klatka bezpieczeństwa z wysokowytrzymałej stali. Włókna węglowe znalazły zastosowanie również w pokrywie silnika, drzwiach, przednim i tylnym spojlerze, progach, dyfuzorze, klapie bagażnika oraz tylnym skrzydle.
Mercedes AMG GT3
Samochód opracowano zgodnie z wymogami FIA GT3 i będą się nim ścigać prywatne teamy. Ma nisko położony środek ciężkości, sportowo rozłożoną masę i szeroki rozstaw kół. Karoserię pokrywa matowy lakier designo selenite grey magno. Każda modyfikacja nadwozia (poszerzone nadkola, duże wloty powietrza, tylny dyfuzor czy tylne skrzydło) została przeprowadzona w celu poprawy aerodynamiki.
Podobnie jak w przypadku wersji seryjnej, konstrukcja GT3 wykorzystuje bardzo lekką, a zarazem sztywną aluminiową ramę przestrzenną. Kierowcę chronią też skorupa fotela z włókien węglowych oraz zintegrowana klatka bezpieczeństwa z wysokowytrzymałej stali. Włókna węglowe znalazły zastosowanie również w pokrywie silnika, drzwiach, przednim i tylnym spojlerze, progach, dyfuzorze, klapie bagażnika oraz tylnym skrzydle.
Mercedes AMG GT3
Samochód opracowano zgodnie z wymogami FIA GT3 i będą się nim ścigać prywatne teamy. Ma nisko położony środek ciężkości, sportowo rozłożoną masę i szeroki rozstaw kół. Karoserię pokrywa matowy lakier designo selenite grey magno. Każda modyfikacja nadwozia (poszerzone nadkola, duże wloty powietrza, tylny dyfuzor czy tylne skrzydło) została przeprowadzona w celu poprawy aerodynamiki.
Podobnie jak w przypadku wersji seryjnej, konstrukcja GT3 wykorzystuje bardzo lekką, a zarazem sztywną aluminiową ramę przestrzenną. Kierowcę chronią też skorupa fotela z włókien węglowych oraz zintegrowana klatka bezpieczeństwa z wysokowytrzymałej stali. Włókna węglowe znalazły zastosowanie również w pokrywie silnika, drzwiach, przednim i tylnym spojlerze, progach, dyfuzorze, klapie bagażnika oraz tylnym skrzydle.
Mercedes AMG GT3
Samochód opracowano zgodnie z wymogami FIA GT3 i będą się nim ścigać prywatne teamy. Ma nisko położony środek ciężkości, sportowo rozłożoną masę i szeroki rozstaw kół. Karoserię pokrywa matowy lakier designo selenite grey magno. Każda modyfikacja nadwozia (poszerzone nadkola, duże wloty powietrza, tylny dyfuzor czy tylne skrzydło) została przeprowadzona w celu poprawy aerodynamiki.
Podobnie jak w przypadku wersji seryjnej, konstrukcja GT3 wykorzystuje bardzo lekką, a zarazem sztywną aluminiową ramę przestrzenną. Kierowcę chronią też skorupa fotela z włókien węglowych oraz zintegrowana klatka bezpieczeństwa z wysokowytrzymałej stali. Włókna węglowe znalazły zastosowanie również w pokrywie silnika, drzwiach, przednim i tylnym spojlerze, progach, dyfuzorze, klapie bagażnika oraz tylnym skrzydle.
Mercedes AMG GT3
Samochód opracowano zgodnie z wymogami FIA GT3 i będą się nim ścigać prywatne teamy. Ma nisko położony środek ciężkości, sportowo rozłożoną masę i szeroki rozstaw kół. Karoserię pokrywa matowy lakier designo selenite grey magno. Każda modyfikacja nadwozia (poszerzone nadkola, duże wloty powietrza, tylny dyfuzor czy tylne skrzydło) została przeprowadzona w celu poprawy aerodynamiki.
Podobnie jak w przypadku wersji seryjnej, konstrukcja GT3 wykorzystuje bardzo lekką, a zarazem sztywną aluminiową ramę przestrzenną. Kierowcę chronią też skorupa fotela z włókien węglowych oraz zintegrowana klatka bezpieczeństwa z wysokowytrzymałej stali. Włókna węglowe znalazły zastosowanie również w pokrywie silnika, drzwiach, przednim i tylnym spojlerze, progach, dyfuzorze, klapie bagażnika oraz tylnym skrzydle.
Mercedes AMG GT3
Samochód opracowano zgodnie z wymogami FIA GT3 i będą się nim ścigać prywatne teamy. Ma nisko położony środek ciężkości, sportowo rozłożoną masę i szeroki rozstaw kół. Karoserię pokrywa matowy lakier designo selenite grey magno. Każda modyfikacja nadwozia (poszerzone nadkola, duże wloty powietrza, tylny dyfuzor czy tylne skrzydło) została przeprowadzona w celu poprawy aerodynamiki.
Podobnie jak w przypadku wersji seryjnej, konstrukcja GT3 wykorzystuje bardzo lekką, a zarazem sztywną aluminiową ramę przestrzenną. Kierowcę chronią też skorupa fotela z włókien węglowych oraz zintegrowana klatka bezpieczeństwa z wysokowytrzymałej stali. Włókna węglowe znalazły zastosowanie również w pokrywie silnika, drzwiach, przednim i tylnym spojlerze, progach, dyfuzorze, klapie bagażnika oraz tylnym skrzydle.
Mercedes AMG GT3
Samochód opracowano zgodnie z wymogami FIA GT3 i będą się nim ścigać prywatne teamy. Ma nisko położony środek ciężkości, sportowo rozłożoną masę i szeroki rozstaw kół. Karoserię pokrywa matowy lakier designo selenite grey magno. Każda modyfikacja nadwozia (poszerzone nadkola, duże wloty powietrza, tylny dyfuzor czy tylne skrzydło) została przeprowadzona w celu poprawy aerodynamiki.
Podobnie jak w przypadku wersji seryjnej, konstrukcja GT3 wykorzystuje bardzo lekką, a zarazem sztywną aluminiową ramę przestrzenną. Kierowcę chronią też skorupa fotela z włókien węglowych oraz zintegrowana klatka bezpieczeństwa z wysokowytrzymałej stali. Włókna węglowe znalazły zastosowanie również w pokrywie silnika, drzwiach, przednim i tylnym spojlerze, progach, dyfuzorze, klapie bagażnika oraz tylnym skrzydle.
Mercedes AMG GT3
Samochód opracowano zgodnie z wymogami FIA GT3 i będą się nim ścigać prywatne teamy. Ma nisko położony środek ciężkości, sportowo rozłożoną masę i szeroki rozstaw kół. Karoserię pokrywa matowy lakier designo selenite grey magno. Każda modyfikacja nadwozia (poszerzone nadkola, duże wloty powietrza, tylny dyfuzor czy tylne skrzydło) została przeprowadzona w celu poprawy aerodynamiki.
Podobnie jak w przypadku wersji seryjnej, konstrukcja GT3 wykorzystuje bardzo lekką, a zarazem sztywną aluminiową ramę przestrzenną. Kierowcę chronią też skorupa fotela z włókien węglowych oraz zintegrowana klatka bezpieczeństwa z wysokowytrzymałej stali. Włókna węglowe znalazły zastosowanie również w pokrywie silnika, drzwiach, przednim i tylnym spojlerze, progach, dyfuzorze, klapie bagażnika oraz tylnym skrzydle.