Mercedes-AMG GT 

Pierwszy pojazd Mercedesa był samochodem wyścigowym. Jego najnowszy potomek - Mercedes-AMG GT - kontynuuje to dziedzictwo

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

/ 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

/ 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

/ 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

/ 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

/ 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

/ 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

/ 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

/ 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

10 / 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

11 / 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

12 / 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

13 / 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

14 / 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

15 / 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

16 / 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne