Mercedes-AMG GT 

Pierwszy pojazd Mercedesa był samochodem wyścigowym. Jego najnowszy potomek - Mercedes-AMG GT - kontynuuje to dziedzictwo

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

/ 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

/ 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

/ 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

/ 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

/ 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

/ 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

/ 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

/ 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

10 / 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

11 / 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

12 / 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

13 / 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

14 / 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

15 / 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

16 / 16Prawdziwy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Mercedes-AMG GT jest drugim pojazdem opracowanym w całości przez inżynierów z Affalterbach. Dwuosobowe coupe ma typowe dla tylnonapędowych aut proporcje - długą maskę z dodatkowymi wybrzuszeniami, przesuniętą do tyłu kabinę, duże koła oraz szeroki tylny pas. Duża klapa zapewnia dostęp do 350-litrowej przestrzeni bagażowej a poprzeczna, aluminiowa belka za fotelami chroni bagaż przed przesunięciem się podczas hamowania.

Z boku uwagę zwracają opadająca linia dachu, muskularne nadkola i boczne wloty powietrza przedzielone dwiema płatwami. W tylnej części karoserii uniknięto poziomych linii w celu zapewnienia lekkiego wyglądu. Inne ciekawe rozwiązania to tablica rejestracyjna we wgłębieniu zderzaka, wysuwany spojler oraz dyfuzor ze zintegrowanymi rurami wydechowymi i ozdobną listwą w kolorze matowego srebra. Patrząc z przodu zauważymy diamentową osłonę chłodnicy z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa, lampy z charakterystycznymi "brwiami", specjalne wloty powietrza i przedni spojler, który optycznie obniża i poszerza sylwetkę.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka