Mercedes-AMG C 63 Coupe

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 8Niemiecki mocarz

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zadebiutuje Mercedes-AMG C 63 Coupe. Auto pojawi się w salonach w przyszłym roku.

Ze standardowym modelem przyszły debiutant będzie dzielił jedynie drzwi, dach i pokrywę bagażnika. Konstruktorzy przeprojektowali przedni pas oraz poszerzyli nadkola w celu osiągnięcia szerszego rozstawu kół. W wydaniu AMG coupe jest będzie o 64 mm szersze z przodu i o 66 mm z tyłu. Większe nadkola mieszczą też szersze ogumienie (do 255 mm na przedniej i do 285 mm na tylnej osi).

Pojazd jako jedyny w klasie jest napędzany widlastą "ósemką" biturbo o mocy dochodzącej do 510 KM. Przyspieszenie wynosi 3,9 s (C 63 S Coupe) i 4,0 s (C 63 Coupe). Maksymalna prędkość została elektronicznie ograniczona do 250 km/h (z dodatkowym pakietem - do 290 km/h). Napęd trafia do kół za pośrednictwem 7-stopniowej przekładni AMG SpeedShift MCT.

/ 8Niemiecki mocarz

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zadebiutuje Mercedes-AMG C 63 Coupe. Auto pojawi się w salonach w przyszłym roku.

Ze standardowym modelem przyszły debiutant będzie dzielił jedynie drzwi, dach i pokrywę bagażnika. Konstruktorzy przeprojektowali przedni pas oraz poszerzyli nadkola w celu osiągnięcia szerszego rozstawu kół. W wydaniu AMG coupe jest będzie o 64 mm szersze z przodu i o 66 mm z tyłu. Większe nadkola mieszczą też szersze ogumienie (do 255 mm na przedniej i do 285 mm na tylnej osi).

Pojazd jako jedyny w klasie jest napędzany widlastą "ósemką" biturbo o mocy dochodzącej do 510 KM. Przyspieszenie wynosi 3,9 s (C 63 S Coupe) i 4,0 s (C 63 Coupe). Maksymalna prędkość została elektronicznie ograniczona do 250 km/h (z dodatkowym pakietem - do 290 km/h). Napęd trafia do kół za pośrednictwem 7-stopniowej przekładni AMG SpeedShift MCT.

/ 8Niemiecki mocarz

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zadebiutuje Mercedes-AMG C 63 Coupe. Auto pojawi się w salonach w przyszłym roku.

Ze standardowym modelem przyszły debiutant będzie dzielił jedynie drzwi, dach i pokrywę bagażnika. Konstruktorzy przeprojektowali przedni pas oraz poszerzyli nadkola w celu osiągnięcia szerszego rozstawu kół. W wydaniu AMG coupe jest będzie o 64 mm szersze z przodu i o 66 mm z tyłu. Większe nadkola mieszczą też szersze ogumienie (do 255 mm na przedniej i do 285 mm na tylnej osi).

Pojazd jako jedyny w klasie jest napędzany widlastą "ósemką" biturbo o mocy dochodzącej do 510 KM. Przyspieszenie wynosi 3,9 s (C 63 S Coupe) i 4,0 s (C 63 Coupe). Maksymalna prędkość została elektronicznie ograniczona do 250 km/h (z dodatkowym pakietem - do 290 km/h). Napęd trafia do kół za pośrednictwem 7-stopniowej przekładni AMG SpeedShift MCT.

/ 8Niemiecki mocarz

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zadebiutuje Mercedes-AMG C 63 Coupe. Auto pojawi się w salonach w przyszłym roku.

Ze standardowym modelem przyszły debiutant będzie dzielił jedynie drzwi, dach i pokrywę bagażnika. Konstruktorzy przeprojektowali przedni pas oraz poszerzyli nadkola w celu osiągnięcia szerszego rozstawu kół. W wydaniu AMG coupe jest będzie o 64 mm szersze z przodu i o 66 mm z tyłu. Większe nadkola mieszczą też szersze ogumienie (do 255 mm na przedniej i do 285 mm na tylnej osi).

Pojazd jako jedyny w klasie jest napędzany widlastą "ósemką" biturbo o mocy dochodzącej do 510 KM. Przyspieszenie wynosi 3,9 s (C 63 S Coupe) i 4,0 s (C 63 Coupe). Maksymalna prędkość została elektronicznie ograniczona do 250 km/h (z dodatkowym pakietem - do 290 km/h). Napęd trafia do kół za pośrednictwem 7-stopniowej przekładni AMG SpeedShift MCT.

/ 8Niemiecki mocarz

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zadebiutuje Mercedes-AMG C 63 Coupe. Auto pojawi się w salonach w przyszłym roku.

Ze standardowym modelem przyszły debiutant będzie dzielił jedynie drzwi, dach i pokrywę bagażnika. Konstruktorzy przeprojektowali przedni pas oraz poszerzyli nadkola w celu osiągnięcia szerszego rozstawu kół. W wydaniu AMG coupe jest będzie o 64 mm szersze z przodu i o 66 mm z tyłu. Większe nadkola mieszczą też szersze ogumienie (do 255 mm na przedniej i do 285 mm na tylnej osi).

Pojazd jako jedyny w klasie jest napędzany widlastą "ósemką" biturbo o mocy dochodzącej do 510 KM. Przyspieszenie wynosi 3,9 s (C 63 S Coupe) i 4,0 s (C 63 Coupe). Maksymalna prędkość została elektronicznie ograniczona do 250 km/h (z dodatkowym pakietem - do 290 km/h). Napęd trafia do kół za pośrednictwem 7-stopniowej przekładni AMG SpeedShift MCT.

/ 8Niemiecki mocarz

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zadebiutuje Mercedes-AMG C 63 Coupe. Auto pojawi się w salonach w przyszłym roku.

Ze standardowym modelem przyszły debiutant będzie dzielił jedynie drzwi, dach i pokrywę bagażnika. Konstruktorzy przeprojektowali przedni pas oraz poszerzyli nadkola w celu osiągnięcia szerszego rozstawu kół. W wydaniu AMG coupe jest będzie o 64 mm szersze z przodu i o 66 mm z tyłu. Większe nadkola mieszczą też szersze ogumienie (do 255 mm na przedniej i do 285 mm na tylnej osi).

Pojazd jako jedyny w klasie jest napędzany widlastą "ósemką" biturbo o mocy dochodzącej do 510 KM. Przyspieszenie wynosi 3,9 s (C 63 S Coupe) i 4,0 s (C 63 Coupe). Maksymalna prędkość została elektronicznie ograniczona do 250 km/h (z dodatkowym pakietem - do 290 km/h). Napęd trafia do kół za pośrednictwem 7-stopniowej przekładni AMG SpeedShift MCT.

/ 8Niemiecki mocarz

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zadebiutuje Mercedes-AMG C 63 Coupe. Auto pojawi się w salonach w przyszłym roku.

Ze standardowym modelem przyszły debiutant będzie dzielił jedynie drzwi, dach i pokrywę bagażnika. Konstruktorzy przeprojektowali przedni pas oraz poszerzyli nadkola w celu osiągnięcia szerszego rozstawu kół. W wydaniu AMG coupe jest będzie o 64 mm szersze z przodu i o 66 mm z tyłu. Większe nadkola mieszczą też szersze ogumienie (do 255 mm na przedniej i do 285 mm na tylnej osi).

Pojazd jako jedyny w klasie jest napędzany widlastą "ósemką" biturbo o mocy dochodzącej do 510 KM. Przyspieszenie wynosi 3,9 s (C 63 S Coupe) i 4,0 s (C 63 Coupe). Maksymalna prędkość została elektronicznie ograniczona do 250 km/h (z dodatkowym pakietem - do 290 km/h). Napęd trafia do kół za pośrednictwem 7-stopniowej przekładni AMG SpeedShift MCT.

/ 8Niemiecki mocarz

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zadebiutuje Mercedes-AMG C 63 Coupe. Auto pojawi się w salonach w przyszłym roku.

Ze standardowym modelem przyszły debiutant będzie dzielił jedynie drzwi, dach i pokrywę bagażnika. Konstruktorzy przeprojektowali przedni pas oraz poszerzyli nadkola w celu osiągnięcia szerszego rozstawu kół. W wydaniu AMG coupe jest będzie o 64 mm szersze z przodu i o 66 mm z tyłu. Większe nadkola mieszczą też szersze ogumienie (do 255 mm na przedniej i do 285 mm na tylnej osi).

Pojazd jako jedyny w klasie jest napędzany widlastą "ósemką" biturbo o mocy dochodzącej do 510 KM. Przyspieszenie wynosi 3,9 s (C 63 S Coupe) i 4,0 s (C 63 Coupe). Maksymalna prędkość została elektronicznie ograniczona do 250 km/h (z dodatkowym pakietem - do 290 km/h). Napęd trafia do kół za pośrednictwem 7-stopniowej przekładni AMG SpeedShift MCT.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy