Mercedes-AMG C 63 Coupe

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 8Niemiecki mocarz

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zadebiutuje Mercedes-AMG C 63 Coupe. Auto pojawi się w salonach w przyszłym roku.

Ze standardowym modelem przyszły debiutant będzie dzielił jedynie drzwi, dach i pokrywę bagażnika. Konstruktorzy przeprojektowali przedni pas oraz poszerzyli nadkola w celu osiągnięcia szerszego rozstawu kół. W wydaniu AMG coupe jest będzie o 64 mm szersze z przodu i o 66 mm z tyłu. Większe nadkola mieszczą też szersze ogumienie (do 255 mm na przedniej i do 285 mm na tylnej osi).

Pojazd jako jedyny w klasie jest napędzany widlastą "ósemką" biturbo o mocy dochodzącej do 510 KM. Przyspieszenie wynosi 3,9 s (C 63 S Coupe) i 4,0 s (C 63 Coupe). Maksymalna prędkość została elektronicznie ograniczona do 250 km/h (z dodatkowym pakietem - do 290 km/h). Napęd trafia do kół za pośrednictwem 7-stopniowej przekładni AMG SpeedShift MCT.

/ 8Niemiecki mocarz

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zadebiutuje Mercedes-AMG C 63 Coupe. Auto pojawi się w salonach w przyszłym roku.

Ze standardowym modelem przyszły debiutant będzie dzielił jedynie drzwi, dach i pokrywę bagażnika. Konstruktorzy przeprojektowali przedni pas oraz poszerzyli nadkola w celu osiągnięcia szerszego rozstawu kół. W wydaniu AMG coupe jest będzie o 64 mm szersze z przodu i o 66 mm z tyłu. Większe nadkola mieszczą też szersze ogumienie (do 255 mm na przedniej i do 285 mm na tylnej osi).

Pojazd jako jedyny w klasie jest napędzany widlastą "ósemką" biturbo o mocy dochodzącej do 510 KM. Przyspieszenie wynosi 3,9 s (C 63 S Coupe) i 4,0 s (C 63 Coupe). Maksymalna prędkość została elektronicznie ograniczona do 250 km/h (z dodatkowym pakietem - do 290 km/h). Napęd trafia do kół za pośrednictwem 7-stopniowej przekładni AMG SpeedShift MCT.

/ 8Niemiecki mocarz

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zadebiutuje Mercedes-AMG C 63 Coupe. Auto pojawi się w salonach w przyszłym roku.

Ze standardowym modelem przyszły debiutant będzie dzielił jedynie drzwi, dach i pokrywę bagażnika. Konstruktorzy przeprojektowali przedni pas oraz poszerzyli nadkola w celu osiągnięcia szerszego rozstawu kół. W wydaniu AMG coupe jest będzie o 64 mm szersze z przodu i o 66 mm z tyłu. Większe nadkola mieszczą też szersze ogumienie (do 255 mm na przedniej i do 285 mm na tylnej osi).

Pojazd jako jedyny w klasie jest napędzany widlastą "ósemką" biturbo o mocy dochodzącej do 510 KM. Przyspieszenie wynosi 3,9 s (C 63 S Coupe) i 4,0 s (C 63 Coupe). Maksymalna prędkość została elektronicznie ograniczona do 250 km/h (z dodatkowym pakietem - do 290 km/h). Napęd trafia do kół za pośrednictwem 7-stopniowej przekładni AMG SpeedShift MCT.

/ 8Niemiecki mocarz

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zadebiutuje Mercedes-AMG C 63 Coupe. Auto pojawi się w salonach w przyszłym roku.

Ze standardowym modelem przyszły debiutant będzie dzielił jedynie drzwi, dach i pokrywę bagażnika. Konstruktorzy przeprojektowali przedni pas oraz poszerzyli nadkola w celu osiągnięcia szerszego rozstawu kół. W wydaniu AMG coupe jest będzie o 64 mm szersze z przodu i o 66 mm z tyłu. Większe nadkola mieszczą też szersze ogumienie (do 255 mm na przedniej i do 285 mm na tylnej osi).

Pojazd jako jedyny w klasie jest napędzany widlastą "ósemką" biturbo o mocy dochodzącej do 510 KM. Przyspieszenie wynosi 3,9 s (C 63 S Coupe) i 4,0 s (C 63 Coupe). Maksymalna prędkość została elektronicznie ograniczona do 250 km/h (z dodatkowym pakietem - do 290 km/h). Napęd trafia do kół za pośrednictwem 7-stopniowej przekładni AMG SpeedShift MCT.

/ 8Niemiecki mocarz

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zadebiutuje Mercedes-AMG C 63 Coupe. Auto pojawi się w salonach w przyszłym roku.

Ze standardowym modelem przyszły debiutant będzie dzielił jedynie drzwi, dach i pokrywę bagażnika. Konstruktorzy przeprojektowali przedni pas oraz poszerzyli nadkola w celu osiągnięcia szerszego rozstawu kół. W wydaniu AMG coupe jest będzie o 64 mm szersze z przodu i o 66 mm z tyłu. Większe nadkola mieszczą też szersze ogumienie (do 255 mm na przedniej i do 285 mm na tylnej osi).

Pojazd jako jedyny w klasie jest napędzany widlastą "ósemką" biturbo o mocy dochodzącej do 510 KM. Przyspieszenie wynosi 3,9 s (C 63 S Coupe) i 4,0 s (C 63 Coupe). Maksymalna prędkość została elektronicznie ograniczona do 250 km/h (z dodatkowym pakietem - do 290 km/h). Napęd trafia do kół za pośrednictwem 7-stopniowej przekładni AMG SpeedShift MCT.

/ 8Niemiecki mocarz

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zadebiutuje Mercedes-AMG C 63 Coupe. Auto pojawi się w salonach w przyszłym roku.

Ze standardowym modelem przyszły debiutant będzie dzielił jedynie drzwi, dach i pokrywę bagażnika. Konstruktorzy przeprojektowali przedni pas oraz poszerzyli nadkola w celu osiągnięcia szerszego rozstawu kół. W wydaniu AMG coupe jest będzie o 64 mm szersze z przodu i o 66 mm z tyłu. Większe nadkola mieszczą też szersze ogumienie (do 255 mm na przedniej i do 285 mm na tylnej osi).

Pojazd jako jedyny w klasie jest napędzany widlastą "ósemką" biturbo o mocy dochodzącej do 510 KM. Przyspieszenie wynosi 3,9 s (C 63 S Coupe) i 4,0 s (C 63 Coupe). Maksymalna prędkość została elektronicznie ograniczona do 250 km/h (z dodatkowym pakietem - do 290 km/h). Napęd trafia do kół za pośrednictwem 7-stopniowej przekładni AMG SpeedShift MCT.

/ 8Niemiecki mocarz

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zadebiutuje Mercedes-AMG C 63 Coupe. Auto pojawi się w salonach w przyszłym roku.

Ze standardowym modelem przyszły debiutant będzie dzielił jedynie drzwi, dach i pokrywę bagażnika. Konstruktorzy przeprojektowali przedni pas oraz poszerzyli nadkola w celu osiągnięcia szerszego rozstawu kół. W wydaniu AMG coupe jest będzie o 64 mm szersze z przodu i o 66 mm z tyłu. Większe nadkola mieszczą też szersze ogumienie (do 255 mm na przedniej i do 285 mm na tylnej osi).

Pojazd jako jedyny w klasie jest napędzany widlastą "ósemką" biturbo o mocy dochodzącej do 510 KM. Przyspieszenie wynosi 3,9 s (C 63 S Coupe) i 4,0 s (C 63 Coupe). Maksymalna prędkość została elektronicznie ograniczona do 250 km/h (z dodatkowym pakietem - do 290 km/h). Napęd trafia do kół za pośrednictwem 7-stopniowej przekładni AMG SpeedShift MCT.

/ 8Niemiecki mocarz

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie zadebiutuje Mercedes-AMG C 63 Coupe. Auto pojawi się w salonach w przyszłym roku.

Ze standardowym modelem przyszły debiutant będzie dzielił jedynie drzwi, dach i pokrywę bagażnika. Konstruktorzy przeprojektowali przedni pas oraz poszerzyli nadkola w celu osiągnięcia szerszego rozstawu kół. W wydaniu AMG coupe jest będzie o 64 mm szersze z przodu i o 66 mm z tyłu. Większe nadkola mieszczą też szersze ogumienie (do 255 mm na przedniej i do 285 mm na tylnej osi).

Pojazd jako jedyny w klasie jest napędzany widlastą "ósemką" biturbo o mocy dochodzącej do 510 KM. Przyspieszenie wynosi 3,9 s (C 63 S Coupe) i 4,0 s (C 63 Coupe). Maksymalna prędkość została elektronicznie ograniczona do 250 km/h (z dodatkowym pakietem - do 290 km/h). Napęd trafia do kół za pośrednictwem 7-stopniowej przekładni AMG SpeedShift MCT.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka