Mazda6

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Przestronna i nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Moskwie zadebiutowała trzecia wersja modelu Mazda6. To drugi przedstawiciel (po CX-5) nowej generacji samochodów Mazda, wykorzystujący pełen zakres technologii SKYACTIV oraz motyw designu "KODO - Dusza Ruchu". Mazda zapewnia, że samochód wyróżnia się nie tylko stylizacją, ale też intuicyjną obsługą, ekologicznymi rozwiązaniami i dostarczy przyjemności z jazdy.

Nowa Mazda6 ma zapewnić więcej miejsca we wnętrzu. Rozstaw osi urósł do 2830 mm, a długość samochodu do 4865 mm. W porównaniu do poprzedniej wersji, o 100 mm przesunięto przednie koła względem słupka, dzięki czemu auto będzie bardziej przestronne. Dodatkowe miejsce oznacza, że bardziej komfortowo będą podróżować osoby zasiadające na tylnej kanapie.

Pod maskę nowej Mazdy trafią na początek dwa silniki benzynowe. Jednostka o pojemności 2,0 l dostarcza 150 KM przy 6000 obr./min i 210 Nm przy 4000 obr./min. Będzie ona oferowana z 6-biegowymi skrzyniami - manualną lub automatyczną. Natomiast większy, 2,5-litrowy silnik, to już 192 KM (5700 obr./min) i 256 Nm (3250 obr./min) i wyłącznie przekładnia automatyczna.

/ 12Przestronna i nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Moskwie zadebiutowała trzecia wersja modelu Mazda6. To drugi przedstawiciel (po CX-5) nowej generacji samochodów Mazda, wykorzystujący pełen zakres technologii SKYACTIV oraz motyw designu "KODO - Dusza Ruchu". Mazda zapewnia, że samochód wyróżnia się nie tylko stylizacją, ale też intuicyjną obsługą, ekologicznymi rozwiązaniami i dostarczy przyjemności z jazdy.

Nowa Mazda6 ma zapewnić więcej miejsca we wnętrzu. Rozstaw osi urósł do 2830 mm, a długość samochodu do 4865 mm. W porównaniu do poprzedniej wersji, o 100 mm przesunięto przednie koła względem słupka, dzięki czemu auto będzie bardziej przestronne. Dodatkowe miejsce oznacza, że bardziej komfortowo będą podróżować osoby zasiadające na tylnej kanapie.

Pod maskę nowej Mazdy trafią na początek dwa silniki benzynowe. Jednostka o pojemności 2,0 l dostarcza 150 KM przy 6000 obr./min i 210 Nm przy 4000 obr./min. Będzie ona oferowana z 6-biegowymi skrzyniami - manualną lub automatyczną. Natomiast większy, 2,5-litrowy silnik, to już 192 KM (5700 obr./min) i 256 Nm (3250 obr./min) i wyłącznie przekładnia automatyczna.

/ 12Przestronna i nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Moskwie zadebiutowała trzecia wersja modelu Mazda6. To drugi przedstawiciel (po CX-5) nowej generacji samochodów Mazda, wykorzystujący pełen zakres technologii SKYACTIV oraz motyw designu "KODO - Dusza Ruchu". Mazda zapewnia, że samochód wyróżnia się nie tylko stylizacją, ale też intuicyjną obsługą, ekologicznymi rozwiązaniami i dostarczy przyjemności z jazdy.

Nowa Mazda6 ma zapewnić więcej miejsca we wnętrzu. Rozstaw osi urósł do 2830 mm, a długość samochodu do 4865 mm. W porównaniu do poprzedniej wersji, o 100 mm przesunięto przednie koła względem słupka, dzięki czemu auto będzie bardziej przestronne. Dodatkowe miejsce oznacza, że bardziej komfortowo będą podróżować osoby zasiadające na tylnej kanapie.

Pod maskę nowej Mazdy trafią na początek dwa silniki benzynowe. Jednostka o pojemności 2,0 l dostarcza 150 KM przy 6000 obr./min i 210 Nm przy 4000 obr./min. Będzie ona oferowana z 6-biegowymi skrzyniami - manualną lub automatyczną. Natomiast większy, 2,5-litrowy silnik, to już 192 KM (5700 obr./min) i 256 Nm (3250 obr./min) i wyłącznie przekładnia automatyczna.

/ 12Przestronna i nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Moskwie zadebiutowała trzecia wersja modelu Mazda6. To drugi przedstawiciel (po CX-5) nowej generacji samochodów Mazda, wykorzystujący pełen zakres technologii SKYACTIV oraz motyw designu "KODO - Dusza Ruchu". Mazda zapewnia, że samochód wyróżnia się nie tylko stylizacją, ale też intuicyjną obsługą, ekologicznymi rozwiązaniami i dostarczy przyjemności z jazdy.

Nowa Mazda6 ma zapewnić więcej miejsca we wnętrzu. Rozstaw osi urósł do 2830 mm, a długość samochodu do 4865 mm. W porównaniu do poprzedniej wersji, o 100 mm przesunięto przednie koła względem słupka, dzięki czemu auto będzie bardziej przestronne. Dodatkowe miejsce oznacza, że bardziej komfortowo będą podróżować osoby zasiadające na tylnej kanapie.

Pod maskę nowej Mazdy trafią na początek dwa silniki benzynowe. Jednostka o pojemności 2,0 l dostarcza 150 KM przy 6000 obr./min i 210 Nm przy 4000 obr./min. Będzie ona oferowana z 6-biegowymi skrzyniami - manualną lub automatyczną. Natomiast większy, 2,5-litrowy silnik, to już 192 KM (5700 obr./min) i 256 Nm (3250 obr./min) i wyłącznie przekładnia automatyczna.

/ 12Przestronna i nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Moskwie zadebiutowała trzecia wersja modelu Mazda6. To drugi przedstawiciel (po CX-5) nowej generacji samochodów Mazda, wykorzystujący pełen zakres technologii SKYACTIV oraz motyw designu "KODO - Dusza Ruchu". Mazda zapewnia, że samochód wyróżnia się nie tylko stylizacją, ale też intuicyjną obsługą, ekologicznymi rozwiązaniami i dostarczy przyjemności z jazdy.

Nowa Mazda6 ma zapewnić więcej miejsca we wnętrzu. Rozstaw osi urósł do 2830 mm, a długość samochodu do 4865 mm. W porównaniu do poprzedniej wersji, o 100 mm przesunięto przednie koła względem słupka, dzięki czemu auto będzie bardziej przestronne. Dodatkowe miejsce oznacza, że bardziej komfortowo będą podróżować osoby zasiadające na tylnej kanapie.

Pod maskę nowej Mazdy trafią na początek dwa silniki benzynowe. Jednostka o pojemności 2,0 l dostarcza 150 KM przy 6000 obr./min i 210 Nm przy 4000 obr./min. Będzie ona oferowana z 6-biegowymi skrzyniami - manualną lub automatyczną. Natomiast większy, 2,5-litrowy silnik, to już 192 KM (5700 obr./min) i 256 Nm (3250 obr./min) i wyłącznie przekładnia automatyczna.

/ 12Przestronna i nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Moskwie zadebiutowała trzecia wersja modelu Mazda6. To drugi przedstawiciel (po CX-5) nowej generacji samochodów Mazda, wykorzystujący pełen zakres technologii SKYACTIV oraz motyw designu "KODO - Dusza Ruchu". Mazda zapewnia, że samochód wyróżnia się nie tylko stylizacją, ale też intuicyjną obsługą, ekologicznymi rozwiązaniami i dostarczy przyjemności z jazdy.

Nowa Mazda6 ma zapewnić więcej miejsca we wnętrzu. Rozstaw osi urósł do 2830 mm, a długość samochodu do 4865 mm. W porównaniu do poprzedniej wersji, o 100 mm przesunięto przednie koła względem słupka, dzięki czemu auto będzie bardziej przestronne. Dodatkowe miejsce oznacza, że bardziej komfortowo będą podróżować osoby zasiadające na tylnej kanapie.

Pod maskę nowej Mazdy trafią na początek dwa silniki benzynowe. Jednostka o pojemności 2,0 l dostarcza 150 KM przy 6000 obr./min i 210 Nm przy 4000 obr./min. Będzie ona oferowana z 6-biegowymi skrzyniami - manualną lub automatyczną. Natomiast większy, 2,5-litrowy silnik, to już 192 KM (5700 obr./min) i 256 Nm (3250 obr./min) i wyłącznie przekładnia automatyczna.

/ 12Przestronna i nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Moskwie zadebiutowała trzecia wersja modelu Mazda6. To drugi przedstawiciel (po CX-5) nowej generacji samochodów Mazda, wykorzystujący pełen zakres technologii SKYACTIV oraz motyw designu "KODO - Dusza Ruchu". Mazda zapewnia, że samochód wyróżnia się nie tylko stylizacją, ale też intuicyjną obsługą, ekologicznymi rozwiązaniami i dostarczy przyjemności z jazdy.

Nowa Mazda6 ma zapewnić więcej miejsca we wnętrzu. Rozstaw osi urósł do 2830 mm, a długość samochodu do 4865 mm. W porównaniu do poprzedniej wersji, o 100 mm przesunięto przednie koła względem słupka, dzięki czemu auto będzie bardziej przestronne. Dodatkowe miejsce oznacza, że bardziej komfortowo będą podróżować osoby zasiadające na tylnej kanapie.

Pod maskę nowej Mazdy trafią na początek dwa silniki benzynowe. Jednostka o pojemności 2,0 l dostarcza 150 KM przy 6000 obr./min i 210 Nm przy 4000 obr./min. Będzie ona oferowana z 6-biegowymi skrzyniami - manualną lub automatyczną. Natomiast większy, 2,5-litrowy silnik, to już 192 KM (5700 obr./min) i 256 Nm (3250 obr./min) i wyłącznie przekładnia automatyczna.

/ 12Przestronna i nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Moskwie zadebiutowała trzecia wersja modelu Mazda6. To drugi przedstawiciel (po CX-5) nowej generacji samochodów Mazda, wykorzystujący pełen zakres technologii SKYACTIV oraz motyw designu "KODO - Dusza Ruchu". Mazda zapewnia, że samochód wyróżnia się nie tylko stylizacją, ale też intuicyjną obsługą, ekologicznymi rozwiązaniami i dostarczy przyjemności z jazdy.

Nowa Mazda6 ma zapewnić więcej miejsca we wnętrzu. Rozstaw osi urósł do 2830 mm, a długość samochodu do 4865 mm. W porównaniu do poprzedniej wersji, o 100 mm przesunięto przednie koła względem słupka, dzięki czemu auto będzie bardziej przestronne. Dodatkowe miejsce oznacza, że bardziej komfortowo będą podróżować osoby zasiadające na tylnej kanapie.

Pod maskę nowej Mazdy trafią na początek dwa silniki benzynowe. Jednostka o pojemności 2,0 l dostarcza 150 KM przy 6000 obr./min i 210 Nm przy 4000 obr./min. Będzie ona oferowana z 6-biegowymi skrzyniami - manualną lub automatyczną. Natomiast większy, 2,5-litrowy silnik, to już 192 KM (5700 obr./min) i 256 Nm (3250 obr./min) i wyłącznie przekładnia automatyczna.

/ 12Przestronna i nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Moskwie zadebiutowała trzecia wersja modelu Mazda6. To drugi przedstawiciel (po CX-5) nowej generacji samochodów Mazda, wykorzystujący pełen zakres technologii SKYACTIV oraz motyw designu "KODO - Dusza Ruchu". Mazda zapewnia, że samochód wyróżnia się nie tylko stylizacją, ale też intuicyjną obsługą, ekologicznymi rozwiązaniami i dostarczy przyjemności z jazdy.

Nowa Mazda6 ma zapewnić więcej miejsca we wnętrzu. Rozstaw osi urósł do 2830 mm, a długość samochodu do 4865 mm. W porównaniu do poprzedniej wersji, o 100 mm przesunięto przednie koła względem słupka, dzięki czemu auto będzie bardziej przestronne. Dodatkowe miejsce oznacza, że bardziej komfortowo będą podróżować osoby zasiadające na tylnej kanapie.

Pod maskę nowej Mazdy trafią na początek dwa silniki benzynowe. Jednostka o pojemności 2,0 l dostarcza 150 KM przy 6000 obr./min i 210 Nm przy 4000 obr./min. Będzie ona oferowana z 6-biegowymi skrzyniami - manualną lub automatyczną. Natomiast większy, 2,5-litrowy silnik, to już 192 KM (5700 obr./min) i 256 Nm (3250 obr./min) i wyłącznie przekładnia automatyczna.

10 / 12Przestronna i nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Moskwie zadebiutowała trzecia wersja modelu Mazda6. To drugi przedstawiciel (po CX-5) nowej generacji samochodów Mazda, wykorzystujący pełen zakres technologii SKYACTIV oraz motyw designu "KODO - Dusza Ruchu". Mazda zapewnia, że samochód wyróżnia się nie tylko stylizacją, ale też intuicyjną obsługą, ekologicznymi rozwiązaniami i dostarczy przyjemności z jazdy.

Nowa Mazda6 ma zapewnić więcej miejsca we wnętrzu. Rozstaw osi urósł do 2830 mm, a długość samochodu do 4865 mm. W porównaniu do poprzedniej wersji, o 100 mm przesunięto przednie koła względem słupka, dzięki czemu auto będzie bardziej przestronne. Dodatkowe miejsce oznacza, że bardziej komfortowo będą podróżować osoby zasiadające na tylnej kanapie.

Pod maskę nowej Mazdy trafią na początek dwa silniki benzynowe. Jednostka o pojemności 2,0 l dostarcza 150 KM przy 6000 obr./min i 210 Nm przy 4000 obr./min. Będzie ona oferowana z 6-biegowymi skrzyniami - manualną lub automatyczną. Natomiast większy, 2,5-litrowy silnik, to już 192 KM (5700 obr./min) i 256 Nm (3250 obr./min) i wyłącznie przekładnia automatyczna.

11 / 12Przestronna i nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Moskwie zadebiutowała trzecia wersja modelu Mazda6. To drugi przedstawiciel (po CX-5) nowej generacji samochodów Mazda, wykorzystujący pełen zakres technologii SKYACTIV oraz motyw designu "KODO - Dusza Ruchu". Mazda zapewnia, że samochód wyróżnia się nie tylko stylizacją, ale też intuicyjną obsługą, ekologicznymi rozwiązaniami i dostarczy przyjemności z jazdy.

Nowa Mazda6 ma zapewnić więcej miejsca we wnętrzu. Rozstaw osi urósł do 2830 mm, a długość samochodu do 4865 mm. W porównaniu do poprzedniej wersji, o 100 mm przesunięto przednie koła względem słupka, dzięki czemu auto będzie bardziej przestronne. Dodatkowe miejsce oznacza, że bardziej komfortowo będą podróżować osoby zasiadające na tylnej kanapie.

Pod maskę nowej Mazdy trafią na początek dwa silniki benzynowe. Jednostka o pojemności 2,0 l dostarcza 150 KM przy 6000 obr./min i 210 Nm przy 4000 obr./min. Będzie ona oferowana z 6-biegowymi skrzyniami - manualną lub automatyczną. Natomiast większy, 2,5-litrowy silnik, to już 192 KM (5700 obr./min) i 256 Nm (3250 obr./min) i wyłącznie przekładnia automatyczna.

12 / 12Przestronna i nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Moskwie zadebiutowała trzecia wersja modelu Mazda6. To drugi przedstawiciel (po CX-5) nowej generacji samochodów Mazda, wykorzystujący pełen zakres technologii SKYACTIV oraz motyw designu "KODO - Dusza Ruchu". Mazda zapewnia, że samochód wyróżnia się nie tylko stylizacją, ale też intuicyjną obsługą, ekologicznymi rozwiązaniami i dostarczy przyjemności z jazdy.

Nowa Mazda6 ma zapewnić więcej miejsca we wnętrzu. Rozstaw osi urósł do 2830 mm, a długość samochodu do 4865 mm. W porównaniu do poprzedniej wersji, o 100 mm przesunięto przednie koła względem słupka, dzięki czemu auto będzie bardziej przestronne. Dodatkowe miejsce oznacza, że bardziej komfortowo będą podróżować osoby zasiadające na tylnej kanapie.

Pod maskę nowej Mazdy trafią na początek dwa silniki benzynowe. Jednostka o pojemności 2,0 l dostarcza 150 KM przy 6000 obr./min i 210 Nm przy 4000 obr./min. Będzie ona oferowana z 6-biegowymi skrzyniami - manualną lub automatyczną. Natomiast większy, 2,5-litrowy silnik, to już 192 KM (5700 obr./min) i 256 Nm (3250 obr./min) i wyłącznie przekładnia automatyczna.

Wybrane dla Ciebie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie