Mazda6

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

/ 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

/ 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

/ 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

/ 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

/ 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

/ 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

/ 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

/ 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

10 / 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

11 / 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

12 / 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro