Mazda6

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

/ 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

/ 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

/ 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

/ 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

/ 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

/ 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

/ 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

/ 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

10 / 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

11 / 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

12 / 12Prawie premium

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Mazda prezentuje nową odsłonę „szóstki”. Japoński przedstawiciel segmentu D został przedstawiony w wersjach sedan i kombi. Nowy model prezentuje stylistykę Kodo, technologię SKYACTIV i wyjątkową jakość.

Nowa Mazda6 wywodzi się z koncepcyjnego modelu Takeri i prezentuje się świetnie – zarówno jako sedan, jak i kombi. Agresywny przód, przetłoczenia na bokach i lekki stylowy tył, powodują, że Mazda6 nie jest nudna, ale też nie odstraszy bardziej konserwatywnych klientów.

Mazda6 będzie oferowana z pięcioma silnikami, które będą mogły współpracować ze skrzynią manualna lub automatyczną. Jednostka benzynowa o pojemności 2,0 l będzie dostępna w dwóch wariantach – o mocy 145 KM i 165 KM. Mocniejszy benzyniak to już 2,5 l i 192 KM. Klienci pragnący bardziej oszczędnych modeli będą mogli wybrać jednego z dwóch diesli. Jednostka o pojemności 2,2 l dostarczać będzie 150 KM lub 175 KM. Słabszy diesel w połączeniu z przekładnią manualną ma zadowolić się średnio zaledwie 3,9 l paliwa na 100 km.

Wybrane dla Ciebie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie