Mazda3 MPS

None

Obraz

/ 8Jadowita trójka z Japonii

Obraz
© Jakub Wielicki

Mazda3 MPS otrzymała pod maską benzynowy turbodoładowany silnik MZR 2,3 DISI. Z 2,3 litra, dzięki turbodoładowaniu uzyskano moc 260 KM przy 5500 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm już przy 3000 obr./min. Jak podaje producent auto jest w stanie rozpędzić się do prędkości 260 km/h. Sprint do setki zajmuje nowej Mazdzie 6,1 sekundy. Za przeniesienie napędu na koła odpowiada 6-stopniowa manualna skrzynia biegów. Średnie zużycie paliwa, według producenta, to 9,7 l/100 km.

/ 8Jadowita trójka z Japonii

Obraz
© Jakub Wielicki

Mazda3 MPS otrzymała pod maską benzynowy turbodoładowany silnik MZR 2,3 DISI. Z 2,3 litra, dzięki turbodoładowaniu uzyskano moc 260 KM przy 5500 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm już przy 3000 obr./min. Jak podaje producent auto jest w stanie rozpędzić się do prędkości 260 km/h. Sprint do setki zajmuje nowej Mazdzie 6,1 sekundy. Za przeniesienie napędu na koła odpowiada 6-stopniowa manualna skrzynia biegów. Średnie zużycie paliwa, według producenta, to 9,7 l/100 km.

/ 8Jadowita trójka z Japonii

Obraz
© Jakub Wielicki

Mazda3 MPS otrzymała pod maską benzynowy turbodoładowany silnik MZR 2,3 DISI. Z 2,3 litra, dzięki turbodoładowaniu uzyskano moc 260 KM przy 5500 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm już przy 3000 obr./min. Jak podaje producent auto jest w stanie rozpędzić się do prędkości 260 km/h. Sprint do setki zajmuje nowej Mazdzie 6,1 sekundy. Za przeniesienie napędu na koła odpowiada 6-stopniowa manualna skrzynia biegów. Średnie zużycie paliwa, według producenta, to 9,7 l/100 km.

/ 8Jadowita trójka z Japonii

Obraz
© Jakub Wielicki

Mazda3 MPS otrzymała pod maską benzynowy turbodoładowany silnik MZR 2,3 DISI. Z 2,3 litra, dzięki turbodoładowaniu uzyskano moc 260 KM przy 5500 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm już przy 3000 obr./min. Jak podaje producent auto jest w stanie rozpędzić się do prędkości 260 km/h. Sprint do setki zajmuje nowej Mazdzie 6,1 sekundy. Za przeniesienie napędu na koła odpowiada 6-stopniowa manualna skrzynia biegów. Średnie zużycie paliwa, według producenta, to 9,7 l/100 km.

/ 8Jadowita trójka z Japonii

Obraz
© Jakub Wielicki

Mazda3 MPS otrzymała pod maską benzynowy turbodoładowany silnik MZR 2,3 DISI. Z 2,3 litra, dzięki turbodoładowaniu uzyskano moc 260 KM przy 5500 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm już przy 3000 obr./min. Jak podaje producent auto jest w stanie rozpędzić się do prędkości 260 km/h. Sprint do setki zajmuje nowej Mazdzie 6,1 sekundy. Za przeniesienie napędu na koła odpowiada 6-stopniowa manualna skrzynia biegów. Średnie zużycie paliwa, według producenta, to 9,7 l/100 km.

/ 8Jadowita trójka z Japonii

Obraz
© Jakub Wielicki

Mazda3 MPS otrzymała pod maską benzynowy turbodoładowany silnik MZR 2,3 DISI. Z 2,3 litra, dzięki turbodoładowaniu uzyskano moc 260 KM przy 5500 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm już przy 3000 obr./min. Jak podaje producent auto jest w stanie rozpędzić się do prędkości 260 km/h. Sprint do setki zajmuje nowej Mazdzie 6,1 sekundy. Za przeniesienie napędu na koła odpowiada 6-stopniowa manualna skrzynia biegów. Średnie zużycie paliwa, według producenta, to 9,7 l/100 km.

/ 8Jadowita trójka z Japonii

Obraz
© Jakub Wielicki

Mazda3 MPS otrzymała pod maską benzynowy turbodoładowany silnik MZR 2,3 DISI. Z 2,3 litra, dzięki turbodoładowaniu uzyskano moc 260 KM przy 5500 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm już przy 3000 obr./min. Jak podaje producent auto jest w stanie rozpędzić się do prędkości 260 km/h. Sprint do setki zajmuje nowej Mazdzie 6,1 sekundy. Za przeniesienie napędu na koła odpowiada 6-stopniowa manualna skrzynia biegów. Średnie zużycie paliwa, według producenta, to 9,7 l/100 km.

/ 8Jadowita trójka z Japonii

Obraz
© Jakub Wielicki

Mazda3 MPS otrzymała pod maską benzynowy turbodoładowany silnik MZR 2,3 DISI. Z 2,3 litra, dzięki turbodoładowaniu uzyskano moc 260 KM przy 5500 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm już przy 3000 obr./min. Jak podaje producent auto jest w stanie rozpędzić się do prędkości 260 km/h. Sprint do setki zajmuje nowej Mazdzie 6,1 sekundy. Za przeniesienie napędu na koła odpowiada 6-stopniowa manualna skrzynia biegów. Średnie zużycie paliwa, według producenta, to 9,7 l/100 km.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła