Mazda3
Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie
Podbić Europę
Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.
Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.
Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.
Podbić Europę
Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.
Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.
Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.
Podbić Europę
Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.
Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.
Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.
Podbić Europę
Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.
Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.
Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.
Podbić Europę
Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.
Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.
Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.
Podbić Europę
Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.
Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.
Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.
Podbić Europę
Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.
Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.
Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.
Podbić Europę
Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.
Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.
Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.
Podbić Europę
Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.
Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.
Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.
Podbić Europę
Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.
Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.
Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.
Podbić Europę
Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.
Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.
Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.
Podbić Europę
Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.
Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.
Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.
Podbić Europę
Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.
Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.
Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.
Podbić Europę
Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.
Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.
Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.
Podbić Europę
Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.
Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.
Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.