Mazda3

Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 15Podbić Europę

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.

Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.

Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.

/ 15Podbić Europę

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.

Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.

Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.

/ 15Podbić Europę

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.

Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.

Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.

/ 15Podbić Europę

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.

Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.

Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.

/ 15Podbić Europę

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.

Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.

Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.

/ 15Podbić Europę

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.

Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.

Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.

/ 15Podbić Europę

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.

Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.

Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.

/ 15Podbić Europę

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.

Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.

Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.

/ 15Podbić Europę

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.

Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.

Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.

10 / 15Podbić Europę

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.

Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.

Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.

11 / 15Podbić Europę

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.

Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.

Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.

12 / 15Podbić Europę

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.

Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.

Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.

13 / 15Podbić Europę

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.

Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.

Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.

14 / 15Podbić Europę

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.

Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.

Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.

15 / 15Podbić Europę

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mazda zaprezentowała nową generację kompaktowego modelu oznaczonego numerem 3. Mazda chce się wyróżnić na tle innych japońskich producentów i stworzyła samochód, który ma przypaść do gustu europejskiej klienteli. Nowa "trójka" to przede wszystkim ciekawa stylistyka, ale też rezygnacja z downsizingu.

Opisu nowej Mazdy 3 nie można zacząć inaczej niż od jej wyglądu. To właśnie stylistyka znana już modeli CX-5 i 6 jest najmocniejszą stroną japońskiego kompaktu. Samochód wygląda muskularnie, ale przy tym dość lekko i estetycznie. Stylistom udało się też dokonać czegoś bardzo trudnego - dobrze wygląda zarówno hatchback jak i sedan, aż niemożliwym jest odróżnienie, która wersja została zaprojektowana jako pierwsza. Bagażnik w sedanie idealnie łączy się z linią samochodu i nie wygląda na sztucznie doklejony element, jak to często ma miejsce.

Pod maską może znaleźć się jeden z trzech silników benzynowych o mocach od 100 do 165 KM.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka