Mazda MX-5 Yusho Prototype

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

/ 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

/ 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

/ 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

/ 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

/ 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

/ 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

/ 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

/ 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

10 / 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

11 / 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

12 / 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro