Mazda MX-5 Yusho Prototype

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

/ 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

/ 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

/ 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

/ 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

/ 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

/ 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

/ 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

/ 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

10 / 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

11 / 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

12 / 12Moc bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów AMI odbywających się w Lipsku Mazda zaprezentowała wyjątkowo mocną odmianę swojego kultowego roadstera. Model nazwany Yusho został wyposażony w 2-litrowy silnik wzmocniony sprężarką mechaniczną i zmodyfikowany przez firmę Cosworth. Zamiast standardowych 160 KM jednostka produkuje teraz 241 KM i 274 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pozostałe udoskonalenia to zmieniony wtrysk paliwa, sportowy wydech, poprawiona skrzynia biegów i sportowe sprzęgło. Zmiany nie ominęły też zawieszenia, które zostało przygotowane przez firmę Eibach. Wersję Yusho wyposażono w 17-calowe felgi, na które nałożono sportowe opony. Wizualnie model ten wyróżnia się niewielkim spoilerem i dyfuzorem z włókna węglowego oraz dwoma, umieszczonymi centralnie, końcówkami układu wydechowego.

MX-5 Yusho to tylko prototyp pokazujący możliwości tego modelu. Nie wiadomo nic o planach wprowadzenia go do sprzedaży.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła