Mazda MX-5 Super25

Podczas tuningowych targów SEMA odbywających się w Las Vegas Mazda zaprezentowała specjalną wersję modelu MX-5

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Wyścigowy koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tuningowych targów SEMA odbywających się w Las Vegas Mazda zaprezentowała specjalną wersję modelu MX-5. Jest to odmiana nawiązująca do wyścigowej historii popularnego roadstera, ale też innych modeli japońskiej marki.

Już w 2011 w Las Vegas Mazda zaprezentowała model Super20. Tegoroczny projekt ma jednak inną koncepcję - został stworzony w myślą o wyścigach długodystansowych. Mała Mazda została całkowicie przystosowana do konkurencji na torze. Choć deska rozdzielcza przypomina auto seryjne, to w miejscu radia znalazł się duży wyświetlacz z obrotomierzem, prędkościomierzem i innymi wskaźnikami. Odmiana Super25 ma tylko jeden wyścigowy fotel i obowiązkową klatkę bezpieczeństwa.

Nadwozie koncepcyjnej Mazdy pomalowano w kolorach sportowego oddziału japońskiej marki (Mazdaspeed), czyli czerwonym, czarnym i szarym. Na boku znalazł się numer 55, z którym Mazda 787B jechała w zwycięskim wyścigu w Le Mans w 1991 roku. Podczas wyścigów długodystansowych potrzebne jest odpowiednie oświetlenie, które ułatwi jazdę po nocnym torze. Dlatego na masce zamontowano mocne halogeny PIAA 40. Całość uzupełniono o nowe, 17-calowe felgi Volk Racing T37 pomalowane czarnym, matowym lakierem. Za poprawienie przyczepności odpowiadają opony BFGoodrich g-Force R1.

/ 14Wyścigowy koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tuningowych targów SEMA odbywających się w Las Vegas Mazda zaprezentowała specjalną wersję modelu MX-5. Jest to odmiana nawiązująca do wyścigowej historii popularnego roadstera, ale też innych modeli japońskiej marki.

Już w 2011 w Las Vegas Mazda zaprezentowała model Super20. Tegoroczny projekt ma jednak inną koncepcję - został stworzony w myślą o wyścigach długodystansowych. Mała Mazda została całkowicie przystosowana do konkurencji na torze. Choć deska rozdzielcza przypomina auto seryjne, to w miejscu radia znalazł się duży wyświetlacz z obrotomierzem, prędkościomierzem i innymi wskaźnikami. Odmiana Super25 ma tylko jeden wyścigowy fotel i obowiązkową klatkę bezpieczeństwa.

Nadwozie koncepcyjnej Mazdy pomalowano w kolorach sportowego oddziału japońskiej marki (Mazdaspeed), czyli czerwonym, czarnym i szarym. Na boku znalazł się numer 55, z którym Mazda 787B jechała w zwycięskim wyścigu w Le Mans w 1991 roku. Podczas wyścigów długodystansowych potrzebne jest odpowiednie oświetlenie, które ułatwi jazdę po nocnym torze. Dlatego na masce zamontowano mocne halogeny PIAA 40. Całość uzupełniono o nowe, 17-calowe felgi Volk Racing T37 pomalowane czarnym, matowym lakierem. Za poprawienie przyczepności odpowiadają opony BFGoodrich g-Force R1.

/ 14Wyścigowy koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tuningowych targów SEMA odbywających się w Las Vegas Mazda zaprezentowała specjalną wersję modelu MX-5. Jest to odmiana nawiązująca do wyścigowej historii popularnego roadstera, ale też innych modeli japońskiej marki.

Już w 2011 w Las Vegas Mazda zaprezentowała model Super20. Tegoroczny projekt ma jednak inną koncepcję - został stworzony w myślą o wyścigach długodystansowych. Mała Mazda została całkowicie przystosowana do konkurencji na torze. Choć deska rozdzielcza przypomina auto seryjne, to w miejscu radia znalazł się duży wyświetlacz z obrotomierzem, prędkościomierzem i innymi wskaźnikami. Odmiana Super25 ma tylko jeden wyścigowy fotel i obowiązkową klatkę bezpieczeństwa.

Nadwozie koncepcyjnej Mazdy pomalowano w kolorach sportowego oddziału japońskiej marki (Mazdaspeed), czyli czerwonym, czarnym i szarym. Na boku znalazł się numer 55, z którym Mazda 787B jechała w zwycięskim wyścigu w Le Mans w 1991 roku. Podczas wyścigów długodystansowych potrzebne jest odpowiednie oświetlenie, które ułatwi jazdę po nocnym torze. Dlatego na masce zamontowano mocne halogeny PIAA 40. Całość uzupełniono o nowe, 17-calowe felgi Volk Racing T37 pomalowane czarnym, matowym lakierem. Za poprawienie przyczepności odpowiadają opony BFGoodrich g-Force R1.

/ 14Wyścigowy koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tuningowych targów SEMA odbywających się w Las Vegas Mazda zaprezentowała specjalną wersję modelu MX-5. Jest to odmiana nawiązująca do wyścigowej historii popularnego roadstera, ale też innych modeli japońskiej marki.

Już w 2011 w Las Vegas Mazda zaprezentowała model Super20. Tegoroczny projekt ma jednak inną koncepcję - został stworzony w myślą o wyścigach długodystansowych. Mała Mazda została całkowicie przystosowana do konkurencji na torze. Choć deska rozdzielcza przypomina auto seryjne, to w miejscu radia znalazł się duży wyświetlacz z obrotomierzem, prędkościomierzem i innymi wskaźnikami. Odmiana Super25 ma tylko jeden wyścigowy fotel i obowiązkową klatkę bezpieczeństwa.

Nadwozie koncepcyjnej Mazdy pomalowano w kolorach sportowego oddziału japońskiej marki (Mazdaspeed), czyli czerwonym, czarnym i szarym. Na boku znalazł się numer 55, z którym Mazda 787B jechała w zwycięskim wyścigu w Le Mans w 1991 roku. Podczas wyścigów długodystansowych potrzebne jest odpowiednie oświetlenie, które ułatwi jazdę po nocnym torze. Dlatego na masce zamontowano mocne halogeny PIAA 40. Całość uzupełniono o nowe, 17-calowe felgi Volk Racing T37 pomalowane czarnym, matowym lakierem. Za poprawienie przyczepności odpowiadają opony BFGoodrich g-Force R1.

/ 14Wyścigowy koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tuningowych targów SEMA odbywających się w Las Vegas Mazda zaprezentowała specjalną wersję modelu MX-5. Jest to odmiana nawiązująca do wyścigowej historii popularnego roadstera, ale też innych modeli japońskiej marki.

Już w 2011 w Las Vegas Mazda zaprezentowała model Super20. Tegoroczny projekt ma jednak inną koncepcję - został stworzony w myślą o wyścigach długodystansowych. Mała Mazda została całkowicie przystosowana do konkurencji na torze. Choć deska rozdzielcza przypomina auto seryjne, to w miejscu radia znalazł się duży wyświetlacz z obrotomierzem, prędkościomierzem i innymi wskaźnikami. Odmiana Super25 ma tylko jeden wyścigowy fotel i obowiązkową klatkę bezpieczeństwa.

Nadwozie koncepcyjnej Mazdy pomalowano w kolorach sportowego oddziału japońskiej marki (Mazdaspeed), czyli czerwonym, czarnym i szarym. Na boku znalazł się numer 55, z którym Mazda 787B jechała w zwycięskim wyścigu w Le Mans w 1991 roku. Podczas wyścigów długodystansowych potrzebne jest odpowiednie oświetlenie, które ułatwi jazdę po nocnym torze. Dlatego na masce zamontowano mocne halogeny PIAA 40. Całość uzupełniono o nowe, 17-calowe felgi Volk Racing T37 pomalowane czarnym, matowym lakierem. Za poprawienie przyczepności odpowiadają opony BFGoodrich g-Force R1.

/ 14Wyścigowy koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tuningowych targów SEMA odbywających się w Las Vegas Mazda zaprezentowała specjalną wersję modelu MX-5. Jest to odmiana nawiązująca do wyścigowej historii popularnego roadstera, ale też innych modeli japońskiej marki.

Już w 2011 w Las Vegas Mazda zaprezentowała model Super20. Tegoroczny projekt ma jednak inną koncepcję - został stworzony w myślą o wyścigach długodystansowych. Mała Mazda została całkowicie przystosowana do konkurencji na torze. Choć deska rozdzielcza przypomina auto seryjne, to w miejscu radia znalazł się duży wyświetlacz z obrotomierzem, prędkościomierzem i innymi wskaźnikami. Odmiana Super25 ma tylko jeden wyścigowy fotel i obowiązkową klatkę bezpieczeństwa.

Nadwozie koncepcyjnej Mazdy pomalowano w kolorach sportowego oddziału japońskiej marki (Mazdaspeed), czyli czerwonym, czarnym i szarym. Na boku znalazł się numer 55, z którym Mazda 787B jechała w zwycięskim wyścigu w Le Mans w 1991 roku. Podczas wyścigów długodystansowych potrzebne jest odpowiednie oświetlenie, które ułatwi jazdę po nocnym torze. Dlatego na masce zamontowano mocne halogeny PIAA 40. Całość uzupełniono o nowe, 17-calowe felgi Volk Racing T37 pomalowane czarnym, matowym lakierem. Za poprawienie przyczepności odpowiadają opony BFGoodrich g-Force R1.

/ 14Wyścigowy koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tuningowych targów SEMA odbywających się w Las Vegas Mazda zaprezentowała specjalną wersję modelu MX-5. Jest to odmiana nawiązująca do wyścigowej historii popularnego roadstera, ale też innych modeli japońskiej marki.

Już w 2011 w Las Vegas Mazda zaprezentowała model Super20. Tegoroczny projekt ma jednak inną koncepcję - został stworzony w myślą o wyścigach długodystansowych. Mała Mazda została całkowicie przystosowana do konkurencji na torze. Choć deska rozdzielcza przypomina auto seryjne, to w miejscu radia znalazł się duży wyświetlacz z obrotomierzem, prędkościomierzem i innymi wskaźnikami. Odmiana Super25 ma tylko jeden wyścigowy fotel i obowiązkową klatkę bezpieczeństwa.

Nadwozie koncepcyjnej Mazdy pomalowano w kolorach sportowego oddziału japońskiej marki (Mazdaspeed), czyli czerwonym, czarnym i szarym. Na boku znalazł się numer 55, z którym Mazda 787B jechała w zwycięskim wyścigu w Le Mans w 1991 roku. Podczas wyścigów długodystansowych potrzebne jest odpowiednie oświetlenie, które ułatwi jazdę po nocnym torze. Dlatego na masce zamontowano mocne halogeny PIAA 40. Całość uzupełniono o nowe, 17-calowe felgi Volk Racing T37 pomalowane czarnym, matowym lakierem. Za poprawienie przyczepności odpowiadają opony BFGoodrich g-Force R1.

/ 14Wyścigowy koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tuningowych targów SEMA odbywających się w Las Vegas Mazda zaprezentowała specjalną wersję modelu MX-5. Jest to odmiana nawiązująca do wyścigowej historii popularnego roadstera, ale też innych modeli japońskiej marki.

Już w 2011 w Las Vegas Mazda zaprezentowała model Super20. Tegoroczny projekt ma jednak inną koncepcję - został stworzony w myślą o wyścigach długodystansowych. Mała Mazda została całkowicie przystosowana do konkurencji na torze. Choć deska rozdzielcza przypomina auto seryjne, to w miejscu radia znalazł się duży wyświetlacz z obrotomierzem, prędkościomierzem i innymi wskaźnikami. Odmiana Super25 ma tylko jeden wyścigowy fotel i obowiązkową klatkę bezpieczeństwa.

Nadwozie koncepcyjnej Mazdy pomalowano w kolorach sportowego oddziału japońskiej marki (Mazdaspeed), czyli czerwonym, czarnym i szarym. Na boku znalazł się numer 55, z którym Mazda 787B jechała w zwycięskim wyścigu w Le Mans w 1991 roku. Podczas wyścigów długodystansowych potrzebne jest odpowiednie oświetlenie, które ułatwi jazdę po nocnym torze. Dlatego na masce zamontowano mocne halogeny PIAA 40. Całość uzupełniono o nowe, 17-calowe felgi Volk Racing T37 pomalowane czarnym, matowym lakierem. Za poprawienie przyczepności odpowiadają opony BFGoodrich g-Force R1.

/ 14Wyścigowy koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tuningowych targów SEMA odbywających się w Las Vegas Mazda zaprezentowała specjalną wersję modelu MX-5. Jest to odmiana nawiązująca do wyścigowej historii popularnego roadstera, ale też innych modeli japońskiej marki.

Już w 2011 w Las Vegas Mazda zaprezentowała model Super20. Tegoroczny projekt ma jednak inną koncepcję - został stworzony w myślą o wyścigach długodystansowych. Mała Mazda została całkowicie przystosowana do konkurencji na torze. Choć deska rozdzielcza przypomina auto seryjne, to w miejscu radia znalazł się duży wyświetlacz z obrotomierzem, prędkościomierzem i innymi wskaźnikami. Odmiana Super25 ma tylko jeden wyścigowy fotel i obowiązkową klatkę bezpieczeństwa.

Nadwozie koncepcyjnej Mazdy pomalowano w kolorach sportowego oddziału japońskiej marki (Mazdaspeed), czyli czerwonym, czarnym i szarym. Na boku znalazł się numer 55, z którym Mazda 787B jechała w zwycięskim wyścigu w Le Mans w 1991 roku. Podczas wyścigów długodystansowych potrzebne jest odpowiednie oświetlenie, które ułatwi jazdę po nocnym torze. Dlatego na masce zamontowano mocne halogeny PIAA 40. Całość uzupełniono o nowe, 17-calowe felgi Volk Racing T37 pomalowane czarnym, matowym lakierem. Za poprawienie przyczepności odpowiadają opony BFGoodrich g-Force R1.

10 / 14Wyścigowy koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tuningowych targów SEMA odbywających się w Las Vegas Mazda zaprezentowała specjalną wersję modelu MX-5. Jest to odmiana nawiązująca do wyścigowej historii popularnego roadstera, ale też innych modeli japońskiej marki.

Już w 2011 w Las Vegas Mazda zaprezentowała model Super20. Tegoroczny projekt ma jednak inną koncepcję - został stworzony w myślą o wyścigach długodystansowych. Mała Mazda została całkowicie przystosowana do konkurencji na torze. Choć deska rozdzielcza przypomina auto seryjne, to w miejscu radia znalazł się duży wyświetlacz z obrotomierzem, prędkościomierzem i innymi wskaźnikami. Odmiana Super25 ma tylko jeden wyścigowy fotel i obowiązkową klatkę bezpieczeństwa.

Nadwozie koncepcyjnej Mazdy pomalowano w kolorach sportowego oddziału japońskiej marki (Mazdaspeed), czyli czerwonym, czarnym i szarym. Na boku znalazł się numer 55, z którym Mazda 787B jechała w zwycięskim wyścigu w Le Mans w 1991 roku. Podczas wyścigów długodystansowych potrzebne jest odpowiednie oświetlenie, które ułatwi jazdę po nocnym torze. Dlatego na masce zamontowano mocne halogeny PIAA 40. Całość uzupełniono o nowe, 17-calowe felgi Volk Racing T37 pomalowane czarnym, matowym lakierem. Za poprawienie przyczepności odpowiadają opony BFGoodrich g-Force R1.

11 / 14Wyścigowy koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tuningowych targów SEMA odbywających się w Las Vegas Mazda zaprezentowała specjalną wersję modelu MX-5. Jest to odmiana nawiązująca do wyścigowej historii popularnego roadstera, ale też innych modeli japońskiej marki.

Już w 2011 w Las Vegas Mazda zaprezentowała model Super20. Tegoroczny projekt ma jednak inną koncepcję - został stworzony w myślą o wyścigach długodystansowych. Mała Mazda została całkowicie przystosowana do konkurencji na torze. Choć deska rozdzielcza przypomina auto seryjne, to w miejscu radia znalazł się duży wyświetlacz z obrotomierzem, prędkościomierzem i innymi wskaźnikami. Odmiana Super25 ma tylko jeden wyścigowy fotel i obowiązkową klatkę bezpieczeństwa.

Nadwozie koncepcyjnej Mazdy pomalowano w kolorach sportowego oddziału japońskiej marki (Mazdaspeed), czyli czerwonym, czarnym i szarym. Na boku znalazł się numer 55, z którym Mazda 787B jechała w zwycięskim wyścigu w Le Mans w 1991 roku. Podczas wyścigów długodystansowych potrzebne jest odpowiednie oświetlenie, które ułatwi jazdę po nocnym torze. Dlatego na masce zamontowano mocne halogeny PIAA 40. Całość uzupełniono o nowe, 17-calowe felgi Volk Racing T37 pomalowane czarnym, matowym lakierem. Za poprawienie przyczepności odpowiadają opony BFGoodrich g-Force R1.

12 / 14Wyścigowy koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tuningowych targów SEMA odbywających się w Las Vegas Mazda zaprezentowała specjalną wersję modelu MX-5. Jest to odmiana nawiązująca do wyścigowej historii popularnego roadstera, ale też innych modeli japońskiej marki.

Już w 2011 w Las Vegas Mazda zaprezentowała model Super20. Tegoroczny projekt ma jednak inną koncepcję - został stworzony w myślą o wyścigach długodystansowych. Mała Mazda została całkowicie przystosowana do konkurencji na torze. Choć deska rozdzielcza przypomina auto seryjne, to w miejscu radia znalazł się duży wyświetlacz z obrotomierzem, prędkościomierzem i innymi wskaźnikami. Odmiana Super25 ma tylko jeden wyścigowy fotel i obowiązkową klatkę bezpieczeństwa.

Nadwozie koncepcyjnej Mazdy pomalowano w kolorach sportowego oddziału japońskiej marki (Mazdaspeed), czyli czerwonym, czarnym i szarym. Na boku znalazł się numer 55, z którym Mazda 787B jechała w zwycięskim wyścigu w Le Mans w 1991 roku. Podczas wyścigów długodystansowych potrzebne jest odpowiednie oświetlenie, które ułatwi jazdę po nocnym torze. Dlatego na masce zamontowano mocne halogeny PIAA 40. Całość uzupełniono o nowe, 17-calowe felgi Volk Racing T37 pomalowane czarnym, matowym lakierem. Za poprawienie przyczepności odpowiadają opony BFGoodrich g-Force R1.

13 / 14Wyścigowy koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tuningowych targów SEMA odbywających się w Las Vegas Mazda zaprezentowała specjalną wersję modelu MX-5. Jest to odmiana nawiązująca do wyścigowej historii popularnego roadstera, ale też innych modeli japońskiej marki.

Już w 2011 w Las Vegas Mazda zaprezentowała model Super20. Tegoroczny projekt ma jednak inną koncepcję - został stworzony w myślą o wyścigach długodystansowych. Mała Mazda została całkowicie przystosowana do konkurencji na torze. Choć deska rozdzielcza przypomina auto seryjne, to w miejscu radia znalazł się duży wyświetlacz z obrotomierzem, prędkościomierzem i innymi wskaźnikami. Odmiana Super25 ma tylko jeden wyścigowy fotel i obowiązkową klatkę bezpieczeństwa.

Nadwozie koncepcyjnej Mazdy pomalowano w kolorach sportowego oddziału japońskiej marki (Mazdaspeed), czyli czerwonym, czarnym i szarym. Na boku znalazł się numer 55, z którym Mazda 787B jechała w zwycięskim wyścigu w Le Mans w 1991 roku. Podczas wyścigów długodystansowych potrzebne jest odpowiednie oświetlenie, które ułatwi jazdę po nocnym torze. Dlatego na masce zamontowano mocne halogeny PIAA 40. Całość uzupełniono o nowe, 17-calowe felgi Volk Racing T37 pomalowane czarnym, matowym lakierem. Za poprawienie przyczepności odpowiadają opony BFGoodrich g-Force R1.

14 / 14Wyścigowy koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas tuningowych targów SEMA odbywających się w Las Vegas Mazda zaprezentowała specjalną wersję modelu MX-5. Jest to odmiana nawiązująca do wyścigowej historii popularnego roadstera, ale też innych modeli japońskiej marki.

Już w 2011 w Las Vegas Mazda zaprezentowała model Super20. Tegoroczny projekt ma jednak inną koncepcję - został stworzony w myślą o wyścigach długodystansowych. Mała Mazda została całkowicie przystosowana do konkurencji na torze. Choć deska rozdzielcza przypomina auto seryjne, to w miejscu radia znalazł się duży wyświetlacz z obrotomierzem, prędkościomierzem i innymi wskaźnikami. Odmiana Super25 ma tylko jeden wyścigowy fotel i obowiązkową klatkę bezpieczeństwa.

Nadwozie koncepcyjnej Mazdy pomalowano w kolorach sportowego oddziału japońskiej marki (Mazdaspeed), czyli czerwonym, czarnym i szarym. Na boku znalazł się numer 55, z którym Mazda 787B jechała w zwycięskim wyścigu w Le Mans w 1991 roku. Podczas wyścigów długodystansowych potrzebne jest odpowiednie oświetlenie, które ułatwi jazdę po nocnym torze. Dlatego na masce zamontowano mocne halogeny PIAA 40. Całość uzupełniono o nowe, 17-calowe felgi Volk Racing T37 pomalowane czarnym, matowym lakierem. Za poprawienie przyczepności odpowiadają opony BFGoodrich g-Force R1.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025